Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Sistemul ECO Start/Stop

- - - - -
  • Please log in to reply
89 replies to this topic

#19
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,430
  • Înscris: 08.12.2006

View Postmihaicozac, on 20 iunie 2013 - 22:49, said:

Motorul se uzează şi mergând la ralanti la semafor, mai ales dacă are ceva km la bord şi uleiul e subţire nu îţi urcă corect în rampe, de asemenea şi barbotarea din baie e mai slabă la turaţii mici, cu efecte asupra ungerii cămăşilor. Deci scapi de dracu şi dai de mă-sa.

Nu stiu de ce am impresia insa nu se mai foloseste ungere prin barbotare de ceva vreme. Masinile moderne nu au asa ceva(arborele se invarte deasupra uleiului din baie). Unul din motivele pentru care stiam ca nu e bine sa ai ulei prea mult in baie este exact asta, sa nu ajunga arborele cotit la el,

Edited by closchkutza, 21 June 2013 - 04:21.


#20
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,619
  • Înscris: 02.10.2009

View Postbuntzi, on 21 iunie 2013 - 03:01, said:

Eu știam că nu poți să scoți cheia din contact dacă nu e în P. Nu prea ai cum să nu pui "bine" maneta în P, nu-i așa? Că dacă "nu e pusă bine" în P, atunci chiar e pusă bine în R și o ia mașina la vale...Ce naiba măsini aveți voi prin US p-acolo de merg lăsate "aproximativ" în P? Posted Image

Oricum, mie personal mi se pare un sistem cam păgubos pentru proprietar, și-s de acord cu ce zicea Rosebud mai sus, lăcomie și consumerism. Adică până acum ni s-au tot băgat în cap ideile gen "cel mai nenorocit moment în funcționarea motorului e pornirea" ca acum să implementeze sisteme care fac exact asta.

Masinile sunt foarte bune, doar soferii mai tolomaci.
Pot pune maneta in N, mai ales daca maneta e la volan ca la masinile americane vechi sau ca la Mercedesurile mai noi :D
Oricine poate gresi, poate fi neatent. Cu toate astea exista nenumarati senzori si conditii de indeplinit simultan sau local pentru ca sistemul sa intre in functiune. Au avut grija injinerii si guvernele "nanny", nu cumva sa pateasca contribuabilul ceva si sa nu mai poata plati darile.
Treaba cu "cel mai nenorocit moment al motorului" e reala, dar la pornirea la rece. La cald lucrurile se schimba putin, de fapt putin mai mult chiar si nu asta e problema. Sistemele de acum detecteaza care cilindru e in pozitia cea mai favorabila pentru pornire si i se da "portia" de amestec, plus  scanteie si misca putin jucaria pana urmatorul cilindru ajunge exact in pozitia de compresie optima. Lucrul acesta ajuta demarorul dar scade din insasi eficienta sistemului de economisire. Mazda a renuntat da sistem deocamdata ptr piata nord americana, dupa ce economia rezultata in testarile specifice pietei americane a aratat o economie de 0,1 la suta (0.001) In Tokio e insa mai rentabil, de cinci ori! :lol: Meserie clara!
Desigur ca nu va fi greu sa apas un buton si sa alung dracul din biserica doar ca de ce trebuie sa se puna asa ceva, fara discernamnt, la gramada. Ci-ca sistemul nu intra in functiune daca de exemplu (una din nenumaratele conditii) afara sunt sub minus 5 grade. La mine asta inseamna vreo 7-8 luni pe an, daca consideram plecarea de dimineata si intoarcerea dupa inserat cand e mai rece afara. Sistemul nu functioneaza daca nu s-a stabilizat temperatura in habitaclu: cand sa se stabilizeze temperatura aia daca mergi de ex in oras, mai opresti intr-o parcare, mai pleci, iarasi parchezi.
Incep sa-mi dau seama ca s-ar putea sa nu trebuiasca sa apas butonul prea des... idiotii vand frigidere eschimosilor. :lol:

P.S. Toata stima pentru realizarea inginerilor germani, am citit in amanuntime niste detalii tehnice, e impresionanata complexitatea  si nu chiar o minune faptul ca merge bine.
Ce ma supara e ca sunt convins ca nu inginerii au cerut si insistat pentru gaselnita asta  ci managementul, marketingul, strategii firmelor, inginerii trebuind sa se supuna si sa faca. As numi asta "prostitutie" din partea lor,

#21
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Sistemul asta e bun pentru orase de genul Bucuresti unde mai mult stai decat mergi si numai pentru oameni care dupa 3-4 ani schimba masina.

Edited by Friskey, 21 June 2013 - 16:39.


#22
gabi1g

gabi1g

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 23
  • Înscris: 26.08.2008
salve ford-isti

daca doriti dezactivare start& stop,doar scoateti conectorul/mufa de la ambreiaj si va arata tot tipul off--nu va mai deranjeaza
nu aveti nici o alarma,totul merge ok

dorit reactivare,introduceti mufa/conectorul la loc,si merge ca nou

am testat pe Ford ul meu mondeo 2011-practic l am lasat dezactivat caci cu blocajele din autostrada,si oras este enervant,te duce in eroare

sa auzim de bine

#23
rstejar

rstejar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 169
  • Înscris: 24.10.2006
La Logan, pe borna de + la baterie este suplimentar o mufa micuta. Sa debranseaza de acolo si gata, e dezactivat permanent S/S.

#24
DDuras

DDuras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,528
  • Înscris: 23.11.2006
La VW se poate dezactiva ?

#25
Rosebud09

Rosebud09

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,619
  • Înscris: 02.10.2009
Iata ca sunt 3 ani de la ultima mea postare pe subiect (care intre timp a dormit adanc...)
Acum problema este: cum sa facem sa-l dezactivam de tot !? :lol:

#26
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,325
  • Înscris: 09.09.2006
Probabil se poate trece un bit din 1 în 0. Șmecheria e să știi care bit și cum anume.
Și ca să nu fiu ticălos complet, după un an și aproape jumate de folosit Start/Stop, nu mi se pare așa de enervant ca atunci când am dat prima oară cu nasul de el. La o adică, e chiar mișto momentul ăla când se face liniște în mașină...

#27
Lumianu

Lumianu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 10.03.2016
eu conduc la munca de ceva vreme un Renault Scenic, are posibilitate in calculatorul de bord de dezactivare start stop la semafor.

#28
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,325
  • Înscris: 09.09.2006
Buton de dezactivare există, nu asta e dilema. Dar la repornire, rămâne OFF? Ideea e că de obicei mașinile care au sistemul ăsta, îl au ON by default. Și dacă nu îl vrei ON by default, trebuie să-i umbli în mațe să-l faci OFF. Dacă la mașina de care zici ai acces la chestia asta direct din compul de bord, e mișto.

Edited by buntzi, 08 April 2016 - 07:01.


#29
Lumianu

Lumianu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 559
  • Înscris: 10.03.2016
Pun poza cand am timp.

#30
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,325
  • Înscris: 09.09.2006
Hehe, man, te cred. Sigur că poți pune ce poză vrei dacă așa ai chef, dar nu aș vrea să crezi că e nevoie de poza aia ca să dovedești ca nu minți. De-aia am și zis că de obicei nu ai acces.
Chiar mi se pare ok să ai acces la așa o chestie. Dacă Renault a făcut accesibilă chestia aia, bravo lor!

Edited by buntzi, 08 April 2016 - 08:12.


#31
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,036
  • Înscris: 02.09.2005
pui baterie fara start/stop :)

#32
DDuras

DDuras

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,528
  • Înscris: 23.11.2006
Si la o baterie obisnuita oare n-o face fata sistemul si nu mai functioneaza? Mi-e sa nu aiba cumva si alte implicatii...

#33
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,036
  • Înscris: 02.09.2005
la o baterie normala, sistemul start/stop nu mai functioneaza.
alte implicatii nu ar trebuie sa fie

#34
jeblond

jeblond

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 13.12.2003
La talismanul meu m-am invatat relativ repede cu sistemul start-stop si chiar il folosesc. Totul se rezuma la cat de tare apas pedala de frana. Daca ajung la un semafor care tocmai sa facut rosu apas un pic mai tare frana la oprire si se opreste motorul. La taraitul in coloana nu apas tare frana si motorul nu se opreste.

#35
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,325
  • Înscris: 09.09.2006
Exact așa fac și eu. Durează nițel până te înveți cu dozajul frânei, dar nu mai mult de cât îți ia să "înveți" ambreiajul la o mașină de închiriat (de exemplu)

#36
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,958
  • Înscris: 06.04.2007
Ma doare mintea.
Daca exista buton (?) de dezactivare cred ca e treaba de obisnuinta sa-l apesi (asa cum aprinzi farurile cand pleci) .
Cand o sa-mi iau io masina noua probabil ca nu va mai exista posibilitate de dezactivare, probabil ca nici masina n-o sa mai functioneze cu motorina sau benzina :))

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate