Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cont Yahoo aparent blocat
Last Updated: Jun 04 2013 08:53, Started by
Deria_Leena26
, Jun 01 2013 20:31
·
0
#1
Posted 01 June 2013 - 20:31
Buna!
De Ieri seara nu imi mai pot accesa contul de Yahoo Mail. Am incercat de mai multe ori, cu cele 4 browsere pe care le am, si nu a mers. Logic, m-am gandit ca mi-a spart cineva contul, asa ca am incercat sa-mi schimb parola. Dupa "n" incercari nereusite (nu-mi accepta codul captcha, desi il scriam corect), am reusit sa o schimb, folosind calculatorul sotului. Insa, surpriza, nici asa nu m-am putut conecta. I-am dat pace pana azi, insa nu si-a revenit. Am incercat iar si iar, si, pana la urma, am apelat la serviciul clienti on-line - live chat. Operatorul mi-a resetat parola de doua ori, insa degeaba. A trimis problema superiorilor. Mi s-a spus ca voi primi un raspuns in 3-5 zile lucratoare, am lasat adresa sotului pentru contact. Acum: - i s-a mai intamplat cuiva asa ceva? Daca da, s-a rezolvat? In cat timp? - pot ramane fara cont? Ar fi nasol de tot sa se intample asta, e contul pe care il folosesc pentru lucrul meu. Multumesc. |
#2
Posted 01 June 2013 - 20:44
ai folost intrebarile de recuperare a contului sau nr d etelefon sau adresa alternativa?
daca in 48 ore nu-si revine ia legatura cu cei de la yahoo Edited by popascu, 01 June 2013 - 20:45. |
#3
Posted 01 June 2013 - 20:46
popascu, on 01 iunie 2013 - 20:44, said:
ai folost intrebarile de recuperare a contului sau nr d etelefon sau adresa alternativa? daca in 48 ore nu-si revine ia legatura cu cei de la yahoo |
#4
Posted 01 June 2013 - 21:00
Da, am folosit intrebarile atunci cand mi-am schimbat parola si operatorul m-a intrebat si el raspunsurile. Si pentru el a fost ciudat ce se intampla.
|
#5
Posted 01 June 2013 - 21:03
Deria_Leena26, on 01 iunie 2013 - 21:00, said:
Da, am folosit intrebarile atunci cand mi-am schimbat parola si operatorul m-a intrebat si el raspunsurile. Si pentru el a fost ciudat ce se intampla. Nu cred că o să rămâi fără cont. O să se rezolve. Dacă vezi că nu te contactează cei de la yahoo, îi mai zăpăcești și tu. Edited by Andrei-Mircea, 01 June 2013 - 21:04. |
#6
Posted 01 June 2013 - 22:47
pai bine dar mai clar ce se intampla?
Pt ca eu stiu ca dupa ce treci de intrebari si te "autentifica" (valideaza mai bine zis adica stiu ca tu esti proprietarul contului) iti ofera varianta sa schimbi parola neaparat si ar trebui sa poti intra cu noua parola. Nu se intampla asta? Pana acum ai expus prea vag problema. Ce se intampla exact la aceasta situatie? Nu primeste nici noua parola? adica esti validat si accepta parola noua si apoi o respinge? asta inseamna ceva greseli la tastare sau probleme la serverele lor. Am vazut ceva probleme asemanatoare in versiunea de mobil de opera mini si ie vechi de mobil cand respingea autentificarea f greu reusind sa intru prin salvarea unor pagini si resetarea parolei pt ca spunea ca acel device nu-l recunoaste si nici locatia de unde accesez. "bietu" e sotul? Si inca ceva : daca tot incerci parole gresite si raspunsuri gresite la intrebari se tot blocheaza automat pe cate 12 sau 24 de ore si ajungi poate cateva zile sa nu-l poti accesa tot reactivand blocarea Edited by popascu, 01 June 2013 - 22:53. |
#7
Posted 01 June 2013 - 23:48
Cred că unora le este lene să citească primul post al topicului. Cum să treci de întrebările de autentificare când nici măcar codul captcha nu ţi-l acceptă?
Pentru iniţiatoarea topicului, oficial sunt ceva mici probleme pe servere, neoficial cică Yahoo ar fi pierdut câte sute de mii de adrese în noaptea de vineri spre sâmbătă! Sper să fie prima variantă deoarece şi eu mă aflu în aceeaşi situaţie ca şi tine... |
#8
Posted 01 June 2013 - 23:54
Ale mele nu s-au pierdut niciodata. A trebuit sa le inchid eu.
Sigur aia e faza yahoo e tot mai prost Edited by popascu, 01 June 2013 - 23:54. |
#9
Posted 02 June 2013 - 11:53
@popascu, am expus foarte clar problema, tu nu ai citit cum trebuie primul meu mesaj, ti s-a spus de doua ori asta. Stiu intrebarile de siguranta, stiu raspunsurile la ele, stiu si in somn parola, nu era o parola usor de ghicit, insa era usoara, pentru mine, adica asa cum trebuie. Foarte, foarte rar mi se intampla sa o gresesc cand tastez.
Da, am reusit sa o schimb de pe calculatorul sotului, insa nici dupa ce mi-am schimbat-o nu am reusit sa imi accesez emailurile, pentru ca m-a dat afara din sistem, pe motiv de "Invalid ID and/or password". Dupa asta, operatorul mi-a mai schimbat parola de doua ori si niciuna dintre noile parole nu a functionat. Nu functioneaza nici acum. @buhaha, oribil. Da, fix atunci, vineri spre sambata. Tu i-ai contactat, le-ai spus? |
#10
Posted 02 June 2013 - 12:43
popascu, on 01 iunie 2013 - 22:47, said:
pai bine dar mai clar ce se intampla? Pt ca eu stiu ca dupa ce treci de intrebari si te "autentifica" (valideaza mai bine zis adica stiu ca tu esti proprietarul contului) iti ofera varianta sa schimbi parola neaparat si ar trebui sa poti intra cu noua parola. Nu se intampla asta? Pana acum ai expus prea vag problema. Ce se intampla exact la aceasta situatie? Nu primeste nici noua parola? adica esti validat si accepta parola noua si apoi o respinge? asta inseamna ceva greseli la tastare sau probleme la serverele lor. Am vazut ceva probleme asemanatoare in versiunea de mobil de opera mini si ie vechi de mobil cand respingea autentificarea f greu reusind sa intru prin salvarea unor pagini si resetarea parolei pt ca spunea ca acel device nu-l recunoaste si nici locatia de unde accesez. "bietu" e sotul? Si inca ceva : daca tot incerci parole gresite si raspunsuri gresite la intrebari se tot blocheaza automat pe cate 12 sau 24 de ore si ajungi poate cateva zile sa nu-l poti accesa tot reactivand blocarea curiosity killed the cat! |
|
#11
Posted 03 June 2013 - 15:16
Am exact aceeasi problema, dar am descoperit-o abia astazi dimineata. La logare zice "Invalid ID/ password". La recuperare, ati observat ca dupa introducerea codului captcha apare cateodata pt o fractiune de secunda un mesaj dupa care iar te returneaza la pagina cu codul captcha? Am incercat sa prin mesajul cu PrintScreen, dar n-am reusit. Poate a reusit cineva de curiozitate... Dupa o juma' de ora de incercari de introdus codul captcha intr-un final a mers sa ajung la pagina cu optiunile de recuperare. In prima varianta am incercat cu alternate e-mail. Mi-a trimis link, am facut recuperarea, aparent eram logat pe yahoo. Undeva in coltul dreapta sus el afiseaza o scurta lista cu ultimele mailuri, le-am vazutm le-am recunoscut ca fiind ale mele, inclusiv pe cele mai vechi. Deci teoretic nu pare sa se fi pierdut conturile de mail. Dar la incercarea de a accesa mailul cu noua parola, din nou mesajul cu "Invalid ID/ password". Am luat-o de la capat, iar o juma' de ora de captcha, si iar intr-un final am ajuns la recuperare. De data asta am facut cu intrebarile. Si din nou aceeasi poveste. Aparent a mers, dar in mail nu intra, si nici in mess.
Aici un link la yahoo answers unde un utilizator ( tot din Romania ) explica problema intr-un mod mai tehnic. http://answers.yahoo...03034658AA4rmdj Edited by Lyonea, 03 June 2013 - 15:27. |
#12
Posted 03 June 2013 - 16:17
Update:
Puteti sa va logati pe mail si pe mess utilizand m.yahoo.com Deci nu e pb cu disparitia conturilor, ci e o problema cu vreo schimbare de soft la yahoo. Sa speram ca totusi se va rezolva, dar totusi ma ingrijoreaza faptul ca problema dureaza deja de trei zile. |
#13
Posted 03 June 2013 - 20:05
Mi-au deblocat acum contul !!!
Am dat Sign in, cu parola de la ei, mi-a aparut fila de schimbare a parolei (mi s-a spus ca asa va fi), am schimbat iar parola si... merge !!! Lyonea, mesajul ala afisat o fractiune de secunda - si eu am incercat sa-l "prind" - se adreseaza celor visually impaired, celor care nu se descurca deloc cu captcha, din cauza de dizabilitati. Atat am apucat sa vad din el. Ia vezi daca iti merge acum contul. Confirm si schimbarea de soft, o sa vedeti cand reusiti sa va logati, nu mai scrie doar titlul mesajului primit, ci si, pe gri, o parte din continutul propriu-zis al mesajului. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users