Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Despre baterii (acumulatori) auto si redresori - exploatare, intretinere, achizitie
Ultima postare: mai 20 2024 18:38, Inițiat de
curentelectric
, mai 05 2013 08:43
·
125
#2395
Publicat: 10 noiembrie 2017 - 19:06
curentelectric, on 10 noiembrie 2017 - 19:02, said: Știu că subiectul ar cam lua pâinea de la gura vânzătorilor de baterii auto (aici il includ și pe Roby, de la care am învățat multe), dar s-a gândit careva la soluția de pornire cu super-capacitori ? Din punct de vedere financiar nu pare o avere, iar avantajul major este desprinderea aproape totală a problematicii pornirii de cea a temperaturii ambiante. Sa nu imi plangi mie de mila, eu chiar as vrea sa se mai schimbe industria si sa fac service pe electrice si hibride. |
#2397
Publicat: 10 noiembrie 2017 - 19:15
Idei sunt multe si pana sa nu fac pasul catre hibrida nu am stiut cate sisteme pot exista. Tehnic cam fiecare marca auto are un alt sistem hibrid.
Citroenul foloseste recuperarea energiei din franare si o baga in capacitori. Cand are nevoie de putere descarca capacitorii in functie de puterea ceruta. Tehnic nu e un hibrid pur dar avantajul e ca e mult mai ieftin la intretinere decat a mea in caz ca pica ceva la hibrid. |
#2399
Publicat: 10 noiembrie 2017 - 19:29
curentelectric, on 10 noiembrie 2017 - 19:20, said: Stai, bre, un pic ! Eu voiam sa vorbim de super-capacitori la o mașina clasica. Lasă hibridele... Oricum citroenul respectiv porneste pe capacitori. Problema e ca o masina clasica poate fi numita si cea cu start/stop si recuperarea energiei din franare, ca sunt fabricate de prin 1987. Fiat Tempra si Golf 2 au avut SS Din punctul meu de vedere pe o masina fara ss, ibs, bms, recuperare, nu isi au rostul. Problema e ca iti trebuiesc multi pt ca densitatea curentului e mica la capacitori si pe o masina clasica ar fi o greutate mare si incarcare greoaie. Supercapacitors_chart.png 24,68K 29 download-uri |
#2400
Publicat: 10 noiembrie 2017 - 22:52
Cum sa fie încărcare greoaie ? Condensatorii se incarca aproape instantaneu. Bine, nu chiar, dar este vorba despre câteva secunde. Probabil că trebuie o limitare de curent, ceva, la încărcarea lor.
Inca o data, nu contest cunoștințele tale in domeniu, insa eu vorbesc strict de partea de pornire, nimic în legătură cu recuperare de energie, etc. Încărcarea lor poate fi asigurată de o baterie mult mai mică și mai puțin potenta. Plus, că, din ce am văzut, pot fi încapsulați exact în spațiul destinat bateriei normale. Editat de curentelectric, 10 noiembrie 2017 - 22:54. |
#2401
Publicat: 14 noiembrie 2017 - 23:38
Din ce vad exista 2 tipuri de baterii Exide Premium( in cazul de fata de 77 Ah) si cu preturi diferite(prima e mai scumpa cam cu 50% decat cea de-a doua, si pe ea apare scris ''carbon boost'').
Stie careva care e diferenta dintre ele(in afara de pret !)? Exide 1.jpg 45,47K 14 download-uri Exide 2.jpg 48,86K 16 download-uri Editat de romikatm, 14 noiembrie 2017 - 23:39. |
#2402
Publicat: 15 noiembrie 2017 - 06:40
romikatm, on 14 noiembrie 2017 - 23:38, said: Din ce vad exista 2 tipuri de baterii Exide Premium( in cazul de fata de 77 Ah) si cu preturi diferite(prima e mai scumpa cam cu 50% decat cea de-a doua, si pe ea apare scris ''carbon boost''). Stie careva care e diferenta dintre ele(in afara de pret !)? Exide 1.jpg Exide 2.jpg |
#2404
Publicat: 15 noiembrie 2017 - 09:46
romikatm, on 15 noiembrie 2017 - 09:46, said: Ahaaa! Pai atunci decat sa iau cea veche(ca pe asta o au in poza majoritatea vanzatorilor), mai bine iau un Tudor High Tech care e cu carbon! Multumesc Roby! |
|
#2405
Publicat: 15 noiembrie 2017 - 10:44
romikatm, on 14 noiembrie 2017 - 23:38, said:
Din ce vad exista 2 tipuri de baterii Exide Premium( in cazul de fata de 77 Ah) si cu preturi diferite(prima e mai scumpa cam cu 50% decat cea de-a doua, si pe ea apare scris ''carbon boost''). Stie careva care e diferenta dintre ele(in afara de pret !)? Exide 1.jpg Exide 2.jpg Beneficii ar fii destule, dar un raspuns exact, sau ma rog, aproape de realitate cum e una sau alta in timp, doar masa de utilizatori iti pot spune. Daca e asa cum zice in materialul informativ al lui EXIDE, pai la echiparea cu o astfel de baterie, ar trebuii un FW la compul masinii, astfel incat curbele de incarcare din alternator sa fie modificate. Ori cine isi modifica masina cand schimba bateria ? Vad ca au renuntat la ochiul magic. Pur marcheting si ala in multe cazuri. Am vazut baterii descarcate si "ochio-metrul- magic" ca prin magie era tot verde. Deci atentie la marchetingul desantat al producatorilor, pentru ca asta face diferenta in vanzari, nu in beneficiile utilizatorilor. Poti sa ai o varta black sa te tina mai mult de 7 ani cum am eu si sa plangi pe langa o baterie scumpa premium, care-si da obstescul sfarsit dupa nici trei ani. E cam loterie. Daca bateria tine minim 4 ani, e foarte ok ==> Alta ! Citeste pe aici prin topic si ai sa vezi multe si cu "bacteriile" premium. Roby te poate lamurii ! http://www2.exide.co...rbon-boost.aspx |
#2406
Publicat: 15 noiembrie 2017 - 11:41
#2411
Publicat: 15 noiembrie 2017 - 12:44
robylup, on 15 noiembrie 2017 - 12:25, said:
Aia e scumpa tare prima. Azi si maine urca pretul la toate produsele . pentru cine doreste ceva este bine sa faca print screen la produs si sa analizeze inainte de comanda sa nu ia teapa . |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi