Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Despre baterii (acumulatori) auto si redresori - exploatare, intretinere, achizitie
Last Updated: Jun 03 2024 07:37, Started by
curentelectric
, May 05 2013 08:43
·
125
#14779
Posted 20 May 2024 - 16:28
Daca dimensiunile sunt corecte, eu cred (de fapt sunt sigur) ca ii trebuie o baterie AGM.
Eu am pe Evoque Si4 (benzina) scris clar in manual ca necesita AGM! https://www.compari....-01-p329343999/ https://www.compari....085-p251160593/ Edited by danghetau, 20 May 2024 - 16:31. |
#14780
Posted 20 May 2024 - 18:38
Nu zic ca nu merge si AGM, dar din fabrica sigur a fost dotata cu "clasica" ...
E totusi masina din 2007 |
#14781
Posted 21 May 2024 - 07:05
aflate, pe 20 mai 2024 - 15:58, a scris:
Bună, tocmai ce m-a lăsat bateria. Mă puteți ajuta cineva cu o recomandare de baterie auto pentru Range Rover Sport 2.7 diesel (2007), că nu mă pricep deloc în domeniu... Am înțeles că trebuie ținut cont de Ah, polaritate etc. Eventual, puteți lăsa și linkuri ca să dau comandă direct, mulțumesc! Baterie intre 95 si 110Ah Varta silver H3 Exide EA 1000 M-as duce pe Exide EK 950 AGM , desi vine cu clasica din fabrica un agm este mult mai robust la diesel , rezerva mare de putere iarna la frig . |
#14782
Posted 27 May 2024 - 20:12
oare conteaza cat tii motorul pornit la prima cheie dupa schimbarea bateriei? ajung de exemplu 2 minute?
Edited by Punter, 27 May 2024 - 20:13. |
#14783
Posted 27 May 2024 - 20:46
Nu cred că are așa mare relevanță, dar eu prefer să pun pe redresor bateria înainte de montaj.
|
#14784
Posted 28 May 2024 - 00:34
am reincarcat-o si am montat-o . am tinut motorul cateva minute pana am reglat ceasul. pare ca totul e ok.
de la soh 57% si soc 0% (11.6V) am dus-o la soh 99%, probabil daca mai asteptam sa scada tensiunea imi arata si 100%. i-am dat de 2 ori(2x8 ore) repair(dupa primul s-a dus la vreo 90%) si pe urma incarcatorul lidl i-a mai dat float la 13.6/7V vreo 20 de ore. are deja 3+ ani. Edited by Punter, 28 May 2024 - 00:37. |
#14785
Posted 28 May 2024 - 08:10
Punter, on 27 mai 2024 - 20:12, said:
oare conteaza cat tii motorul pornit la prima cheie dupa schimbarea bateriei? ajung de exemplu 2 minute? ca idee- o "pornire" inseamna minim 1 ora de mers (nu la relanti) ca sa incarce cat ai consumat cu pornirea. |
#14786
Posted 28 May 2024 - 09:01
Si astea cu start-stop care repornesc la fiecare 2 minute de mers, de ce nu li se descarca bateria ? Eu folosesc masina pe drumuri scurte de cate 10 minute.
Ultima masuratoare a aratat: JFNAM7EpQLOo2JXvxghwzA.jpg 142.25K 25 downloads Am reincarcat-o la cumparare doar din curiozitate s a vad cat de bune sunt valorile afisate. Am verificat o baterie Caranda clasica luata de noua prin toamna si neincarcata pe redresor si valorile erau de 100% la 3 luni de la achizitie. |
#14787
Posted 28 May 2024 - 10:14
calculul era pt o baterie"normala".asta cu SS au curbe de icnarcare /descare diferite nitel. DAr stai linistit, cea mai mare "Crima" pe care i-o poti face unei baterii cu Pb (la litiu e alta treaba) e s-o descarci (ss) fara sa i dai timp sa se incarce (si s-o tii descarcata, drumuri scurte etc).
bine, SS-ul e pt oras dar deja mersul in oras nu mai este o optiune inteligenta(Ca sa nu intram in alte discutii). de ce chinuiala e pt un motor (termic) si pentru electromotor SS-ul nu mai discutam. Primul lucru pe care l fac cand ma urc e sa apas pe SS stop. |
#14788
Posted 29 May 2024 - 17:43
aici explica pe scurt cat de daunator este sa mergi cu o baterie slabita(motor, alternator, consum/performante, electronica, motorase, calculator): https://swiftbattery...rs-performance/
|
|
#14789
Posted Yesterday, 17:21
Salut. @Idpe, care este diferenta dintre cele 2? In afara de coduri si bacuri diferite. Vad ca pe cea neagra scrie carbon boost 2.0 si e mai ieftina decat cea gri.
https://www.autokarm...xMaAtG-EALw_wcB sau https://acu-shop.ro/...OsaAkVaEALw_wcB Edited by cry27, Yesterday, 17:22. |
#14790
Posted Yesterday, 17:27
Diferă puțin la ele curentul de pornire și capacitatea.
Aia cu Premium Carbon Boost 2.0, ei spun că au nuștiu ce aditivi și că o poți încărca de două ori mai repede. S-o fi încărcând mai repede, dar pare o minciună să spui că se încarcă de două ori mai repede. |
#14791
Posted Yesterday, 17:33
Mea culpa, n-am fost atent, am vazut dupa ce am postat ca una e de 72 si alta de 77 ah. Asta era linkul corect https://www.epiesa.r...GcaAlUnEALw_wcB
Pana la urma care o fi mai buna dintre cea neagra si cea gri? Sau o fi doar marketing... Edited by cry27, Yesterday, 17:34. |
#14792
Posted Yesterday, 22:06
poate e doar o eticheta veche? cel mai bine verifica pe site la exide aceste modele, teoretic ar trebui sa fie cb 2.0 toate cele "exide premium". eu am exide premium cb 2.0, dupa 3 ani si cam chinuita, inca se tine foarte bine.
|
#14793
Posted Today, 04:53
|
#14794
Posted Today, 06:53
Carbon 2.0 sunt mai noi dar cred ca este vorba de marketing in interior fiind acelasi lucru. Carbonul se depune pe placi pentru un randament crescut la incarcare .
Dupa o pornire este cand bateria are nevoie de regenerare 20 minute mers continuu , cand peste 40 minute . Urmaresc voltmetru , cand incarca la 14,0-14.4 bateria ia curent, cand voltmetru ajunge la 13.8 v e incarcata si este cand ajung la 1 ora de mers pana ating tensiunea de 13.8 v . Dupa 1 saptamana de cautari si teste am gasit defectiunea ce face sa reseteze display-ul din bord , e celebra la Logan - contactul electric de la pornire ce se afla in continuarea contactului cu cheie ! In interior are o pastila exact ca un bumerang ce trebuia sa fie din argint , dar nu e , e doar argintata dar la pret e de aur . Puneam frana cadea iluminarea pe display , se incalzea cheia in contact care practic a fost si cea mai importanta atentionare si m-a facut sa desfac toate matele din bord . Servo intra si nu intra , cateodata aveam frana moale vs acum tare la apasare si prinde de musti din volan daca te dai la ea . Piese gasesti Brekner , Asam, am luat chinezarie de Asam , cat va tine nu stiu dar macar costa 80 lei nu 500 cat contactul original pe care nici nu-l gasesti nou, sh gasesti la kg dar sigur au aceeasi problema . Daca il desfac pun poze sa vedeti minunatie iar masina are 80k km , nici nu ma gandesc la 2-300k km cum arata . Ce probleme atrage : lipsa putere motor, frana moale , incarcare slaba la acumulator , da peste cap tot avand in vedere ca masa accesorii trece prin contactul general . Pornirea e ok , amperajul e mare acolo si face arc puternic sau lipeste dar la accesorii nu si merg defectuos toate .Primul semn este resetarea kilometrilor in bord din senin ! e , aici de-ti dai seama e gata , se schimba - eu curatam masa din spatele ceasurilor ...o laie , era mult mai grav . Asam si Brekner sunt firme chinezesti degeaba scrie Germany . Ma voi duce prin dezmembrari sa caut una cu km putini sa gasesc ceva original . Contactul se desface si se schimba numai partea electrica , cheile originale raman , altfel te duce la costuri mari cu imperechierea . |
#14795
Posted Today, 07:07
man esti tare! SUper post si info ! Le iei painea de la gura mecanicilor.
|
#14796
Posted Today, 07:37
Mai jos pozele cu inculpatul .
Am cautat defectiune cu incalzitul cheii , spuneau ca de la soare ...ma lasi , adica acel contact e prins de coloana , totul sub bord , totul din fier masiv - cam ce inertie termica ii trebuie la raza aia de soare sa patrunda si sa infierbante cheia , nu e vorba de cald ci fierbinte . Se vede cum pastila de "argint" este un cupru argintat - argintul industrial nu e asa scump ca si cel pentru bijuteri , la contactoare de macarale am vazut argint pur masiv , da, ca acolo nu merge cu minciuni la ce curenti cupleaza/decupleaza . Acel "bumerang" il plimbi tu cu cheia cand pornesti motorul , se vad adancituri clare , el se plimba pe terminalele din cupru fixate in plastic iar un arc impinge pentru contact ferm . Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users