Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Despre baterii (acumulatori) auto si redresori - exploatare, intretinere, achizitie

* * * * - 16 votes
  • Please log in to reply
14706 replies to this topic

#2431
aky1995

aky1995

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 23.02.2015
Importator Fulmen in Romania  (din Italia) ,direct fabrica  , Sorgeti srl , pentru Deta Bumbas srl dar au renuntat (Vanzari slabe)

fulmen - brand piata franceza
tudor -brand piata spaniola
Centra- brand polonia
Deta - brand germania
exide - brand america

#2432
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 aky1995, on 19 noiembrie 2017 - 13:05, said:

Importator Fulmen in Romania  (din Italia) ,direct fabrica  , Sorgeti srl , pentru Deta Bumbas srl dar au renuntat (Vanzari slabe)

fulmen - brand piata franceza
tudor -brand piata spaniola
Centra- brand polonia
Deta - brand germania
exide - brand america
Nu mai crede pe toti care se lauda.
In Romania nu exista tehnic nici un importator oficial. Autonetul are filiale in Ungaria si Elevetia si asa automat aduce si in Romania.
Sorgeti sunt importator oficial Sorgeti Italia si probabil trec si pe la Exide prin fabrica.
Atasez o poza cu pretul lor de importator. Eu ca comparatie o vand cu 500 lei.
Attached File  Screenshot_20171119-134513.png   40.41K   163 downloadsAttached File  Screenshot_20171119-134833.png   30.75K   174 downloads

#2433
aky1995

aky1995

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 23.02.2015
Pretul este la vanzarea cu amanuntul , Sorgeti (Numai in Ro ai sa gasesti aceasta Brand) este brandul lor si denumirea firmei este aceeasi ,cu logo catelul , din Italia importa Midac si Fulmen (Romano di Lombardia (BG), Italy , centru de distributie si fabrica) .

#2434
aky1995

aky1995

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 23.02.2015
Fortec  importa de la Exide , Tudor (Auto) si Exide (moto), in Ungaria director de vanzare zonal , fizic bateriile nu trec prin Ungaria (ar fi o idiotenie sa se plimbe prin Europa)

#2435
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 aky1995, on 21 noiembrie 2017 - 15:57, said:

Pretul este la vanzarea cu amanuntul , Sorgeti (Numai in Ro ai sa gasesti aceasta Brand) este brandul lor si denumirea firmei este aceeasi ,cu logo catelul , din Italia importa Midac si Fulmen (Romano di Lombardia (BG), Italy , centru de distributie si fabrica) .
Si eu vand en gros? Nici un vanzator prima mana nu are cum sa vanda la asa un pret.

Repet daca ar cumpara direct de la Exide ar aparea pe pagina lor pt Romania. Nu exista firma inregistrata in Romania care sa aiba contract cu Exide.

#2436
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,189
  • Înscris: 21.08.2003
@roby : ce parere ai despre efb-urile  rombat?  Sunt la fel ca cele clasice pica intr-o veselie sau in cel mai bun caz la o luna dupa ce ies in garantie? Sau mai bine  merg tot pe varta blue clasic? Masina in cauza e un L200 2.5 L, bateria originala avea 65ah si cred 540 pornire, a tinut 4 ani si  mai trageam de ea daca-i mai puneam apa la timp, avea dopuri clasice nu doar de design. In ultimul timp masina merge doar prin oras si nici macar in fiecare zi, se cam chinuie la pornire sigur o sa pice cand o veni frigul,  ma gandesc ca un efb ar fi de preferat ca de agm nu ma ating si nici nu prea merita, oricum pun bani de la mine ptr achzitie.

Deci acesta?
Attached File  1.jpg   31.64K   21 downloads

Sau aceasta?
Attached File  2.jpg   17.2K   21 downloads

Sau ma rog, ce mai buna achizitie in  max 20 poli? Asta inseamna 400 lei ptr cei mai tineri.

Sau aceasta? https://www.epiesa.r...-acc-10377.htm#

Edited by cristian_sen, 22 November 2017 - 09:36.


#2437
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 cristian_sen, on 22 noiembrie 2017 - 09:23, said:

@roby : ce parere ai despre efb-urile  rombat?  Sunt la fel ca cele clasice pica intr-o veselie sau in cel mai bun caz la o luna dupa ce ies in garantie? Sau mai bine  merg tot pe varta blue clasic? Masina in cauza e un L200 2.5 L, bateria originala avea 65ah si cred 540 pornire, a tinut 4 ani si  mai trageam de ea daca-i mai puneam apa la timp, avea dopuri clasice nu doar de design. In ultimul timp masina merge doar prin oras si nici macar in fiecare zi, se cam chinuie la pornire sigur o sa pice cand o veni frigul,  ma gandesc ca un efb ar fi de preferat ca de agm nu ma ating si nici nu prea merita, oricum pun bani de la mine ptr achzitie.

Deci acesta?
1.jpg

Sau aceasta?
2.jpg

Sau ma rog, ce mai buna achizitie in  max 20 poli? Asta inseamna 400 lei ptr cei mai tineri.

Sau aceasta? https://www.epiesa.r...-acc-10377.htm#
Mai adaugi 40 lei si iei EFB de la Banner 70Ah sau 78 lei si iei Banner AGM, cea mai premiata baterie AGM.
EFB-urile de la Rombat sunt decente, nu se vand f multe ca sa iti faci o idee care e gradul lor de intoarcere. Pana in 400 de lei nu au rival la pret, sunt o idee mai scumpe ca un premier pana la urma. Daca nu te lasa buzunarul ia efb-ul de 70Ah de la ROMBAT. Vezi ca ala verde nu se mai fabrica, e rosu, sa nu incerce careva sa ti-l vanda de pe stoc.
Din ce an e masina si cati kw?

Edited by robylup, 22 November 2017 - 12:30.


#2438
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,189
  • Înscris: 21.08.2003
2007Mitsubishi L200,230k km,  2.5L 100kw, baterie 60- 65Ah, alternator max 90Ah ( scrie in carte si catalogul ASA). In ultima vreme face doar deplasari scurte si destul de rare, total vreo 200km/ saptamana. De pornit porneste usor, max 3 invartituri dar trebuie facute cat de cat rapid si in forta, daca le carie incet nu porneste neam...bateria originala era o aratare Yussa cu plumb, grea, se vedea ca e treaba seriosa, s-a dus spre 5 ani, a urmat un rombat premier verde  cu mare greutate am tras 2 si ceva ani de el, foarte dezamagit mi-am luat o mare teapa, si actuala varta blue clasic de 70ah care intra in al patrulea an dar care face figuri dimineata, e loterie daca pleaca sau nu, sigur pica cand vine frigul. Nu e vb neaparat de bani, stiu de Baner care l-ai recomandat si mai in urma dar...e vb de bani Posted Image, ca masina mai are nevoie si de anvelope si de revizie (numai ulei papa 8L iar filrul de motorina l-am sarit data trecuta si e cel mai scump)  si de fapt nu e singura masina care necesita atentia mea...o suta de acolo, una de dincolo imi scot un drum la munte.
Asta cum s-ar prezenta? https://www.epiesa.r...-acc-10377.htm#

Edited by cristian_sen, 22 November 2017 - 13:36.


#2439
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 cristian_sen, on 22 noiembrie 2017 - 13:28, said:

2007Mitsubishi L200,230k km,  2.5L 100kw, baterie 60- 65Ah, alternator max 90Ah ( scrie in carte si catalogul ASA). In ultima vreme face doar deplasari scurte si destul de rare, total vreo 200km/ saptamana. De pornit porneste usor, max 3 invartituri dar trebuie facute cat de cat rapid si in forta, daca le carie incet nu porneste neam...bateria originala era o aratare Yussa cu plumb, grea, se vedea ca e treaba seriosa, s-a dus spre 5 ani, a urmat un rombat premier verde  cu mare greutate am tras 2 si ceva ani de el, foarte dezamagit mi-am luat o mare teapa, si actuala varta blue clasic de 70ah care intra in al patrulea an dar care face figuri dimineata, e loterie daca pleaca sau nu, sigur pica cand vine frigul. Nu e vb neaparat de bani, stiu de Baner care l-ai recomandat si mai in urma dar...e vb de bani Posted Image, ca masina mai are nevoie si de anvelope si de revizie (numai ulei papa 8L iar filrul de motorina l-am sarit data trecuta si e cel mai scump)  si de fapt nu e singura masina care necesita atentia mea...o suta de acolo, una de dincolo imi scot un drum la munte.
Asta cum s-ar prezenta? https://www.epiesa.r...-acc-10377.htm#
Cele Tad nu le cunosc, nu ma pronunt. Sfatul meu e sa mergi mai degraba pe un varf de gama de la cineva consacrat decat un efb de la o firma care e noua pe piata, sau cel putin pe piata noastra.
O Varta Silver sau un Exide Premium de 77Ah le gasesti sub 400 de lei

#2440
cristian_sen

cristian_sen

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,189
  • Înscris: 21.08.2003
ms man asa ma gandeam si eu, varta actuala m-a servit 3 ani si ceva cu loialitate chiar daca a fost abuzata prin vibratii si consum pe loc a fost ok si cat mai are de trait va ateriza dupa usa la un ups, probabil o s-o incarce o saptamna cam asa dar mai bine sa fie acolo si sa nu fie nevoie decat invers.

#2441
aky1995

aky1995

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 23.02.2015
http://www2.exide.co...en/contact.aspx
http://www.acuprofi.ro/exide/
http://www.acuprofi.ro/tudor/

#2442
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 aky1995, on 23 noiembrie 2017 - 10:20, said:

Iti dau dreptate, mea culpa. Totusi este ceva ciudat, ce mi-ai dat tu e un subdomeniu, scrie clar www2.exide
Pe pagina oficiala Exide care e trecuta si pe produse si cataloage nu apare.
Am gasit si explicatia dupa un telefon scurt la importator. Ei sunt recunoscuti de Exide dar nu pt auto. Au licenta de revanzare si reprezentare pt bateriile stationare, tractiune samd. Deci domeniul industrial. Au si pagina, www.exide.ro. Ce e ciudat, de ce au Tudor pe stoc si nu Exide. Complicati rau astia de la Exide, Jonson Controls sunt mai echilibrati.

#2443
bauuu

bauuu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 12.02.2012
Salut baieti. La un e 90 320d 2006 trebuie neaparat baterie agm? Nu.pot pune normala?. Ce amperaj imi trebuie ? Nu am apucat sa dau jos bateria de pe masina sa vad de care este. Multumesc

#2444
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,565
  • Înscris: 08.03.2017
Daca doresti poti monta si agm dar e mai scumpa .
Trebuie vazut daca masina nu are incorporat "battery replacement" , in acest caz trebuie mers la o firma ce cunoaste problema . Daca nu este resetat acest program masina va functiona dar viata acumulatorului va fi scurta .
Personal as merge pe un Exide 80Ah .

#2445
bauuu

bauuu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 332
  • Înscris: 12.02.2012
Masina este cu start stop. Stiu ca trebuie sao.inregistrez in softul.masinii..dar nu e neaparat sa iau agm nu?. Eu ma gandeam la.o varta sau bosh 90 ah cu 720curent de pornire

#2446
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,565
  • Înscris: 08.03.2017
"nu e neaparat sa iau agm nu?"
Daca este start/stop macar un EFB daca nu AGM , este alta tehnologie, suporta descarcari mari, suporta incarcare rapida , e alta mancare de peste .
Una clasica va merge dar nu va rezista in timp iar daca mergi la firma nu stiu daca vor da aceeasi garantie ca la motor clasic ...
Am vrut sa o cumpar eu pentru cineva https://www.olx.ro/o...ei-ID8ZHkf.html, am fost cu scula de masurat si electrician dupa mine, bateria e ca noua , daca te incanta poti sa o cumperi linistit , e ok , pentru ce aveam nevoie era prea mare , trebuia sa tai din compartimentul acc asa ca am lasat-o balta .

#2447
CGDBZ

CGDBZ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,021
  • Înscris: 29.06.2011
Salut.
Am si eu nevoie de parerea unui specialist.
In Martie 2017 am montat pe masina bateria despre care am scris acici : https://forum.softpe...8#entry20915000
Bateria nu a tinut niciodata mai multe zile peste 12,45 V decat daca mergeam zilnic extraurban. Acum a fost cateva zile 5 grade si nu am mers o zi cu masina(ieri-Duminica) in rest masina a circulat zilnic. Azi, la pornire, s-a aprins martorul ABS(s-a stins cum a pornit motorul), martor care se aprinde cand bateria nu are curent suficient.
Intrebarea este daca nu cumva bateria a fost "defecta" de la montaj ? Vechea baterie tinea 12.60V chiar daca masina stationa cateva zile. Daca acum face asa cand o veni gerul risc sa nu porneasca masina.

Edited by CGDBZ, 27 November 2017 - 08:52.


#2448
robylup

robylup

    ala cu bateriile

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,483
  • Înscris: 27.11.2009

 bauuu, on 26 noiembrie 2017 - 12:34, said:

Salut baieti. La un e 90 320d 2006 trebuie neaparat baterie agm? Nu.pot pune normala?. Ce amperaj imi trebuie ? Nu am apucat sa dau jos bateria de pe masina sa vad de care este. Multumesc
AGM fara doar si poate. Orice alt tip de baterie nu va rezista pe acea masina. Dupa schimbarea propriuzisa trebuie codata bateria. Daca nu e AGM nu va fi codata. Sistemul start/stop nu va functiona si pe langa el multe alte functii. Stiu ca e scumpa dar asta e Bmw-ul.

 CGDBZ, on 27 noiembrie 2017 - 08:52, said:

Salut.
Am si eu nevoie de parerea unui specialist.
In Martie 2017 am montat pe masina bateria despre care am scris acici : https://forum.softpe...8#entry20915000
Bateria nu a tinut niciodata mai multe zile peste 12,45 V decat daca mergeam zilnic extraurban. Acum a fost cateva zile 5 grade si nu am mers o zi cu masina(ieri-Duminica) in rest masina a circulat zilnic. Azi, la pornire, s-a aprins martorul ABS(s-a stins cum a pornit motorul), martor care se aprinde cand bateria nu are curent suficient.
Intrebarea este daca nu cumva bateria a fost "defecta" de la montaj ? Vechea baterie tinea 12.60V chiar daca masina stationa cateva zile. Daca acum face asa cand o veni gerul risc sa nu porneasca masina.
Bateria aia sigur a stat in depozitare ceva timp si are o sulfatare precoce, de fapt se vede clar si pe tichetul de test care l-ai pus atunci. Ori o pui pe incarcator "inteligent" ori o duci la un centru de baterii sa ii faca o desulfatare.

 ldpe, on 26 noiembrie 2017 - 22:17, said:

"nu e neaparat sa iau agm nu?"
Daca este start/stop macar un EFB daca nu AGM , este alta tehnologie, suporta descarcari mari, suporta incarcare rapida , e alta mancare de peste .
Una clasica va merge dar nu va rezista in timp iar daca mergi la firma nu stiu daca vor da aceeasi garantie ca la motor clasic ...
Am vrut sa o cumpar eu pentru cineva https://www.olx.ro/o...ei-ID8ZHkf.html, am fost cu scula de masurat si electrician dupa mine, bateria e ca noua , daca te incanta poti sa o cumperi linistit , e ok , pentru ce aveam nevoie era prea mare , trebuia sa tai din compartimentul acc asa ca am lasat-o balta .
EFB-ul rezista doar pe masinile cu start/stop clasic, fara recuperarea energiei din franare, fara economisire de combustibil prin oprirea cilindrilor si alternator si fara consumatori enormi cum are Bmw-ul. Un EFB pe aceea masina sau o baterie clasica de calitate se vor comporta la fel.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate