Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Avem muzica. Pe ce o ascultam ?
#73
Posted 03 April 2013 - 15:19
andreim77, on 03 aprilie 2013 - 15:08, said:
LoL 1 : pai asta-i problema, nu realizezi ca te exprimi agresiv. Nu e vorba doar de agresivitate. Cît timp era doar asta dar se întrevedea o urmă de dialog coerent am continuat acest joc (fiindcă despre asta am ajuns să cred că este vorba). În ultima pagină discuţia a devenit atît de aberantă încît a trebuit să renunţ. Poate reuşeşti să-i explici tu ce este şi la ce foloseşte frecvenţa de eşantionare şi care este legătura ei cu frecvenţa audio, dacă există. Edited by bibiaudiofil, 03 April 2013 - 15:25. |
#74
Posted 03 April 2013 - 15:37
andreim77, on 03 aprilie 2013 - 15:08, said:
LoL 1 : pai asta-i problema, nu realizezi ca te exprimi agresiv. LoL 2 : daca nu esti de acord cu ce am spus de ce-ai mai dat like?! In subiect: per total, nu ai nevoie de studiu ca sa iti dai seama ca mp3 128 kbps si flac se aud la fel pe aparate ieftine, sau slabe calitativ ca exista si pocnitori scumpe. Pe de alta parte, 128 kbps si flac pe componente de calitate nu crezi ca e de porc sa spui ca vor oferi aceeasi auditie? urechea umană nu e perfectă, pe asta se bazează mp3-urile. întrebare. într-un concert live pe un pasaj de genu - harpă în piano și timpani(vreo 5) în forte, ce instrumnet n-ai să-l auzi? Quote
Nu vrei sa iei chestii scumpe? Nu lua, multe nu-ti vor oferi satisfactie pt ca in general un adaos de 10% in calitate auditiva s-ar putea sa insemne 20-30-50% crestere de pret. Normal sa fii revoltat ca nu merita. Cresterea de pret e posibil sa vina si cu alte bonusuri, materiale de calitate, durabile, baterii mai potente la ampificatoare de ex, support/garantie mai bune, etc. Sunt unii care sunt gata sa faca pasii astia si ei sunt multumiti, mai ales daca au ureche fina. bibiaudiofil, on 03 aprilie 2013 - 15:19, said:
Nu e vorba doar de agresivitate. Cît timp era doar asta dar se întrevedea o urmă de dialog coerent am continuat acest joc (fiindcă despre asta am ajuns să cred că este vorba). În ultima pagină discuția a devenit atît de aberantă încît a trebuit să renunț. Poate reușești să-i explici tu ce este și la ce folosește frecvența de eșantionare și care este legătura ei cu frecvența audio, dacă există. |
#75
Posted 03 April 2013 - 16:07
Treburile astea tehnice nu prea ma intereseaza. Ar inseamna sa caut pe net ceea ce poti face si tu. iti recomand head-fi.org, audiofili din toata lumea se aduna acolo. Daca nu te conving ei, nimeni nu o va face, dar nu se scufunda planeta.
Principiul meu e simplu: nu cumpar scule noi pt ca nu cred ca merita banu'. Unele au preturi mortale. Prefer sh alese cu grija incat sa evit riscul țepelor si problemele cu garantia. De ex. Beyerdynamic DT880, 1250 ron in magazin, le-am luat cu 650. Perfect, nu-mi bat capul ca n-ar merita dpdv financiar. Suna incomparabil mai bine. Am luat si casti noi si nu am simtit ca eram 100% multumit de fiecare data dar asta-i piata. La fel cu playerele, am numai sh, in afara de unul de 2 gb luat acum 5-6 ani. Nici unul nu s-a stricat, chiar daca nu erau perfect noi unele si bateria tinea mai putin decat la inceput. Dar e calculat riscul pt ca pretul e mic. Am amplif portabil si statie ambele sh. Merg f bine. Unele totusi sunt ca noi. Imi place la ureche? Ascult multumit ca nu am donat mai mult. Am boxe home-made facute cu bani cu care din magazin iei ceva mai slab. Asa ca poate ai dreptate, multe nu merita pretul. De ex. acum cateva luni Sennheiser a scumpit in Ro aproape toate produsele cu 30%. Mai merita ele? Eu spun ca nu. Pe echipamente medii am comparat si eu mp3 cu wav. Se auzeau la fel pt ca aparatul nu era capabil sa redea wav decat la nivel de mp3 sau pe acolo incat la ureche nu ajungea totul. DAC-ul scotea doar o parte din informatie, poate o incalzea, o infrumuseta conform asteptarilor clientilor. Sau urechea nu capta totul. Asa ca daca urechea ta aude la fel cu aparate de 2 milioane comparativ cu 10 milioane, nu da banii. Mp3 nu se bazeaza pe urechea umana exclusiv, acolo e un algoritm digital, de fapt exista mai multi. Cred ca am vazut pareri cum ca ogg sau algoritmul apple ar fi mai bune pt ca ofera aceeasi calitate audio cu mai putini kbps, insemnand mai multe melodii in spatiu de stocare. Dar schema se bazeaza si pe placebo, pe consumatorul tinta, cel mediu. Cel care e atent la bum bum sau nu are pretentii prea multe. Ce-ai verificat tu e subiectiv, pt tine nu e nici o diferenta poate pt ca tu urmaresti o anumita componente a sunetului, cel muzical. Altii se "uita" la frecvente, la fundal, la sound-stage, la identificarea fara efort a tuturor componentelor inregistrarii, voci, instrumente. |
#76
Posted 03 April 2013 - 20:11
andreim77, on 03 aprilie 2013 - 16:07, said:
Treburile astea tehnice nu prea ma intereseaza. Ar inseamna sa caut pe net ceea ce poti face si tu. iti recomand head-fi.org, audiofili din toata lumea se aduna acolo. Daca nu te conving ei, nimeni nu o va face, dar nu se scufunda planeta. ca să fiu sincer nici pe mine nu mă interesează strict partea tehnică a problemei. dezideratul e să ne bucurăm de muzică, într-o cât mai mare măsură. eu în general sunt dechis către orice, dar în speța asta sunt sceptic pentru că am fost la un prieten și am ascultat acolo niște sidiuri încropite fie din wav-uri fie din mp3-uri și nu am sesizat nicio diferență. cu sidiurile originale fix la fel stăteau lucrurile. sigur, se poate spune că la un volum ridicat lucrurile se puteau modifica (cu cât crești volumul cu atât seznația e mai mișto), iar avantajele unui sistem hifi să fi reieșit din prima. ideea nu era să scot din minți vecinii, oricum sunt rare ocaziile în care ascult muzică atât de tare. în atare condiții e firesc să caut o explicație mai întâi teoretică, pt că așa n-am făcut nimic dacă am cumpărat produsul x, ca apoi să descopăr că nu iese nimic d-aici. unele lucruri mi se par ok, altele simple sf-uri. sigur, o bază teoretică există, chiar și pentru un cablu. una e să fie din aur și alta e să fie din temirce 'tablă' - întrebare e, cât anume e influențată muzica. un răspuns exact este foarte greu de dat, dar cine vrea să vândă un produs ar trebui să vină cu acest gen de teste, nu cu specificații sterile de genu - placă audio cu putere de samplare la jde mii de herți. în condițiile în care mie mi se pare că dublul frecvenței ce-o dorești a fi redată este arhisuficient. mi se pare că un tip care este pasionat de asemenea subiecte să știe despre ce e vorba, și pe cale de consecință m-ar putea îndruma către diverse studii (nu e musai să fie în jurnale științifice) dar care să fie realizate riguros cu o concluzie destul de palpabilă. este ca și când aș pica pe spate când îmi spune unul că cutare combină are un motor care dezvoltă 400 de cai, așteptându-mă în același timp la demaraje uluitoare. Quote
Principiul meu e simplu: nu cumpar scule noi pt ca nu cred ca merita banu'. Unele au preturi mortale. Prefer sh alese cu grija incat sa evit riscul țepelor si problemele cu garantia. De ex. Beyerdynamic DT880, 1250 ron in magazin, le-am luat cu 650. Perfect, nu-mi bat capul ca n-ar merita dpdv financiar. Suna incomparabil mai bine. Am luat si casti noi si nu am simtit ca eram 100% multumit de fiecare data dar asta-i piata. La fel cu playerele, am numai sh, in afara de unul de 2 gb luat acum 5-6 ani. Nici unul nu s-a stricat, chiar daca nu erau perfect noi unele si bateria tinea mai putin decat la inceput. Dar e calculat riscul pt ca pretul e mic. Am amplif portabil si statie ambele sh. Merg f bine. Unele totusi sunt ca noi. Imi place la ureche? Ascult multumit ca nu am donat mai mult. Am boxe home-made facute cu bani cu care din magazin iei ceva mai slab. Asa ca poate ai dreptate, multe nu merita pretul. De ex. acum cateva luni Sennheiser a scumpit in Ro aproape toate produsele cu 30%. Mai merita ele? Eu spun ca nu. departe de mine gândul că cineva de aici se încadrează la categoriile acestea. eu doar spun că ele sunt foarte frecvente în mediul virtual. poate că în luarea unei decizii și 2-3 păreri de genul acesta influențează cumva. dar chiar și așa, dacă omul e mulțumit de produsul final asta e tot ceea ce contează. Quote
Pe echipamente medii am comparat si eu mp3 cu wav. Se auzeau la fel pt ca aparatul nu era capabil sa redea wav decat la nivel de mp3 sau pe acolo incat la ureche nu ajungea totul. DAC-ul scotea doar o parte din informatie, poate o incalzea, o infrumuseta conform asteptarilor clientilor. Sau urechea nu capta totul. Asa ca daca urechea ta aude la fel cu aparate de 2 milioane comparativ cu 10 milioane, nu da banii. mi-e greu să cred că cineva în sala de concerte poate surprinde harpa din a 2-a de mahler. acasă prea bine o poate face, dacă inginerii de sunet au dat atenție acestui lucru. pe un mp3 e firesc ca toate pasajele 'piano' să fie neglijate, în detrimentul celor care se suprapun în acel moment 'in forte' șamd. ideea e că-n sala de concert te bucuri de un sunet neamplificat, pur, acasă, te bucuri de ceea ce scot niște amărâte de boxe. acum, depinde cât anume reușesc aceste boxe să redea. eu nu pot sesiza diferențe notabile între ceea ce-mi spune o simfonie într-un concert sau acasă la niște jeguri de boxe. poate că dacă aș avea o miniorchestră care să-mi cânte special, pe care aș putea s-o pornesc și s-o opresc când vreau eu, atunci poate că aș putea să fac comparația mai bine, cert în favoarea orchestrei. altfel, în minte rămâne doar impresia dată de muzică, și mai puțin de calitatea înregistrării. în sala de concert primează impresia dată de claritatea sunetului, și mai puțin de calitatea interpretării, la care sunt mult mai atent când sunt acasă. sigur, pe anumite pasaje îmi pot da seama dacă dirijorul o ia prea repede sau prea lent, dar de regulă atunci mă las purtat de val, nu stau să 'analizez' muzica. în atare condiții e foarte greu să spui - ok, dac-u ăsta are specificațiile astea, recte e mai bun. de ce e mai bun, doar pentru că 'are mai mulți cai putere'? eu accept cu dragă inimă o explicație care să aibă niște concluzii ce se pot rapid cuantifica în 'dom'le, o să se audă mai bine', decât niște explicații bazate doar pe niște caracteristice seci, care, în principiu, duc la un sunet mai bun, dar în practică, tot cam p-acolea o să o dea. o să fac aici o paralelă. acu nițcai vreme erau tot soiul de indivizi care ziceau că se pricep la 'hardware' - frate, îți fac eu calculator mișto, asamblez componente și o să-ți iasă un sistem brici, stabil, care să nu crape șamd. dacă erai posesorul unui computer c-o placă integrată video, pe care rula un windows țșpe, erai clientul lor perfect. în principiu, cu cât luai mai multe chestii 'dez'integrate cu atât trebuia să meargă șandramaua mai bine. cu cât mai mult ram, cu atât mai bine, și în general pe sistemul ce-i mult face bine și oricum nu strică. faza e că pe win 98 de exemplu, aveai surpriza să constați că sistemul mergea bine cu 256 rami și praf cu 512. problema în ultimă instanță nu era cu hardware-ul prost, ci cu felul în care sistemul de operare gestiona resursele. la 2 săptămâni de la instalarea so-ului, sistemul începea să se târască efectiv, iar întrebarea era, de ce merge greu pe măsură ce trece timpul. toate baiurile astea au dispărut odată ce-am trecut la linux. chiar și cu plăci integrate & șit. deci, ceea ce părea o problemă de hard nu era de fapt una de hard. de ce n-ar fi aici la fel? chiar dacă cel mai important lucru e ceea ce ne spune urechea noastră, un test obiectiv ar trebui să verifice cum variază niște parametri măsurabili în funcție de boxe, cabluri, dac-uri, șamd. Quote
Mp3 nu se bazeaza pe urechea umana exclusiv, acolo e un algoritm digital, de fapt exista mai multi. Cred ca am vazut pareri cum ca ogg sau algoritmul apple ar fi mai bune pt ca ofera aceeasi calitate audio cu mai putini kbps, insemnand mai multe melodii in spatiu de stocare. Dar schema se bazeaza si pe placebo, pe consumatorul tinta, cel mediu. Cel care e atent la bum bum sau nu are pretentii prea multe. Ce-ai verificat tu e subiectiv, pt tine nu e nici o diferenta poate pt ca tu urmaresti o anumita componente a sunetului, cel muzical. Altii se "uita" la frecvente, la fundal, la sound-stage, la identificarea fara efort a tuturor componentelor inregistrarii, voci, instrumente. |
#77
Posted 04 April 2013 - 10:59
Gigel, bibi a incercat sa-ti explice ca nu intelegi o distinctie elementara, aceea intre frecventa audio si esantionare. Nu vad in asta o problema, la urma urmei nu cred ca un meloman trebuie sa inteleaga matematica si fizica pentru a se bucura de muzica.
Pe de alta parte, nu prea inteleg de unde insistenta ta legata de "baza stiintifica" a audiofiliei, din moment ce nu pari sa ai acces la notiunile fundamentale. La ce bun sa te trimita cineva la teorema lui Nyquist (http://en.wikipedia....ampling_theorem)? N-ar fi doar un pissing contest? Cred ca ai inteles gresit ca cineva incearca sa-ti bage pe gat audiofilia. Nu sunt un comis voiajor care vrea sa-si vanda produsul. Miza de la care a pornit acest thread era una pur prieneasca: cu totii suntem iubitori de muzica si dorim sa ne impartasim opiniile despre cum am putea sa ne bucuram de muzica mai mult. Nimic mai mult. Unii au mai multa experienta (pentru ca au investit mai mult timp in problema redarii muzicii, nu pentru ca ar fi superiori celorlalti) si ar putea sa o impartaseasca doritorilor. Uite, sa nu zici ca fac pe misteriosul - informatia e publica si la indemana tuturor (stii bine ca nu pot sa-ti dau link la reviste stiintifice de top, pentru ca accesul la ele nu este free). Exact la intrebarile tale legate de esantionare raspunde Dan Lavry aici: http://web.archive.o...ling_Theory.pdf (partea nasoala e ca daca nu intelegi teorema lui Nyquist cam trebuie sa-l crezi pe cuvant in cateva locuri esentiale, insa asta nu e vina articolului) De asemenea, Bob Stuart are un articol foarte instructiv aici: http://www.meridian-...per/Coding2.PDF Si uite si un interviu, in care se vorbeste, intr-o maniera accesibila, despre (aproximativ) aceleasi lucruri: http://www.theabsolu...obert-harley-1/ Edited by robinson, 04 April 2013 - 11:00. |
#78
Posted 04 April 2013 - 12:13
robinson, on 04 aprilie 2013 - 10:59, said: Miza de la care a pornit acest thread era una pur prieneasca: cu totii suntem iubitori de muzica si dorim sa ne impartasim opiniile despre cum am putea sa ne bucuram de muzica mai mult. Nimic mai mult. Unii au mai multa experienta (pentru ca au investit mai mult timp in problema redarii muzicii, nu pentru ca ar fi superiori celorlalti) si ar putea sa o impartaseasca doritorilor. Exact acesta este motivul pentru care nu am deschis acest topic nici pe aria generală despre Audio, nici pe cea a iubitorilor de manele sau de italo-disco. |
#79
Posted 04 April 2013 - 12:18
robinson, on 04 aprilie 2013 - 10:59, said:
Gigel, bibi a incercat sa-ti explice ca nu intelegi o distinctie elementara, aceea intre frecventa audio si esantionare. Nu vad in asta o problema, la urma urmei nu cred ca un meloman trebuie sa inteleaga matematica si fizica pentru a se bucura de muzica. Quote
Pe de alta parte, nu prea inteleg de unde insistenta ta legata de "baza stiintifica" a audiofiliei, din moment ce nu pari sa ai acces la notiunile fundamentale. La ce bun sa te trimita cineva la teorema lui Nyquist (http://en.wikipedia....ampling_theorem)? N-ar fi doar un pissing contest? Cred ca ai inteles gresit ca cineva incearca sa-ti bage pe gat audiofilia. sigur, nici nu pretind că am acces la noțiuni fundamentale, însă asta nu înseamnă că-s tâmpit și nu pot să înțeleg concluziile unui studiu științific Quote
Nu sunt un comis voiajor care vrea sa-si vanda produsul. Miza de la care a pornit acest thread era una pur prieneasca: cu totii suntem iubitori de muzica si dorim sa ne impartasim opiniile despre cum am putea sa ne bucuram de muzica mai mult. Nimic mai mult. Unii au mai multa experienta (pentru ca au investit mai mult timp in problema redarii muzicii, nu pentru ca ar fi superiori celorlalti) si ar putea sa o impartaseasca doritorilor. Quote
Uite, sa nu zici ca fac pe misteriosul - informatia e publica si la indemana tuturor (stii bine ca nu pot sa-ti dau link la reviste stiintifice de top, pentru ca accesul la ele nu este free). Quote
Exact la intrebarile tale legate de esantionare raspunde Dan Lavry aici: http://web.archive.o...ling_Theory.pdf (partea nasoala e ca daca nu intelegi teorema lui Nyquist cam trebuie sa-l crezi pe cuvant in cateva locuri esentiale, insa asta nu e vina articolului) De asemenea, Bob Stuart are un articol foarte instructiv aici: http://www.meridian-...per/Coding2.PDF Si uite si un interviu, in care se vorbeste, intr-o maniera accesibila, despre (aproximativ) aceleasi lucruri: http://www.theabsolu...obert-harley-1/ bibiaudiofil, on 04 aprilie 2013 - 12:13, said:
Exact acesta este motivul pentru care nu am deschis acest topic nici pe aria generală despre Audio, nici pe cea a iubitorilor de manele sau de italo-disco. |
#80
Posted 04 April 2013 - 18:53
mi-am adus aminte de o chestiune. citez din minte 'de ce-mi dai like dacă nu eşti de acord cu postul meu'. cu siguranţă nu dau la caterincă.
faptul că apreciez un post nu înseamnă că musai tre să mă pun în acord cu el. eu nu deţin adevărul absolut, însă pot aprecia - sincer - un post în care interlocutorul îşi manifestă o opinie cu care eu, poate că nu rezonez. pot spune că am intrat în 'clinciuri' cam cu fiecare persoană de-a postat pe această arie însă tuturor le port un respect mai mare decât probabil că s-ar aştepta. admit că stilul meu poate fi supărător, însă cine mă cunoaşte ştie că-n spatele posturilor mele nu e pic de răutate, dispreţ sau mai ştiu eu ce. aşadar nu vă speriaţi dacă vă treziţi cu-n like pentru un post cu traviata sau d-astea |
#81
Posted 05 April 2013 - 10:40
Da' ce-are Traviata?
Si...nu mai stau sa citesc, totusi ati spus vreunu pe ce asculati muzica? Incep io: playere portabile - Sony seria A si X, Cowon D2. Am i un Ipod classic de 120 gb dar e slabut. Toate SH, luate la combinatii sau "reduceri" Amp portabil Fiio E12 la care cuplez Beyerdynamic DT880. Statie Sony cuplate cu boxe home-made cu bass si tweetere Sony si medii JVC. Si inca vreo cateva gadgeturi ca am tot adunat in loc sa cumpar unu' si bun. Acum incerc sa gasesc un player cu slot de card ca sa nu mai umblu cu 3-4 in boccea dupa mine dar nu pare sa se ridice nici unul la nivelul Sony si astea nici ca primesc slot de card. Gasisem un Cowon J3 dar nu imi venea sa dau 600 ron pe alt aparat, incerc sa schimb ce am. |
#82
Posted 05 April 2013 - 19:14
poţi băga un link (unde e cazul) ceva şi niţcai poze cu boxele home-made?
|
|
#83
Posted 08 April 2013 - 12:37
Sunt un iubitor de muzica cat si de electronica, dar spre rusinea mea, nu am ceva bun la care sa ascult. Am niste pocnitori de AltecLansing cu care ma descurc deocamdata. Am niste casti bune Seinheser (sau ceva de genu) dar nu pot asculta mult timp la ele pentru ca ar trebui sa stau legat de firul ala ca cainele toata ziua.
Nu sunt audiofil (nu ma ajuta urechea), dar mi-ar placea sa am niste scule bune de ascultat. Edited by maccip, 08 April 2013 - 12:39. |
#84
Posted 08 April 2013 - 16:42
Bun venit patroane în rândul fericiţilor posesori de pocnitori alteclansing
|
#85
Posted 08 April 2013 - 19:28
#86
Posted 09 April 2013 - 09:45
#87
Posted 09 April 2013 - 18:34
bibiaudiofil, on 09 aprilie 2013 - 09:45, said: Corect Trebuia să spună : "Sînt un iubitor de muzica dar, spre mîndria mea, nu am ceva bun la care sa ascult. Cu alte cuvînte LoFi Pride !" E ceva rău în a-ţi dori un sistem bun ? ş-apoi mai e şi chestia asta - geaba are căşuneanu veyron dacă-l ţine în garaj. Adicătelea depinde şi de urechea ascultătorului + o mulţime de alţi factori. |
|
#88
Posted 10 April 2013 - 03:58
bibiaudiofil, on 09 aprilie 2013 - 09:45, said: Corect Trebuia să spună : "Sînt un iubitor de muzica dar, spre mîndria mea, nu am ceva bun la care sa ascult. Cu alte cuvînte LoFi Pride !" E ceva rău în a-ţi dori un sistem bun ? hahaha. LoFi Pride. Esti cam sofisticat pentru mine! Ma enerveaza la boxele ce le am ca au bagat tampitii astia un soi de bass-boost si nu are suruburi sa le desfac la se mai iau din bum-bum. Si cateodata rezoneaza plasticul pe anume frecvente. Culmea.. foarte rar. Din cauza asta nu pot asculta anumite piese de la Anouar Brahem. Cred ca Oud-ul lui are cavitatea rezonanta asemanatoare din pdv acustic cu difuzorul de medii. O fi un Oud AltecLansing hahaha. In rest sunt ok (sa zicem)! As vrea ceva HiFi totusi la boxe. La mp3/youtube nu s-ar cunoaste diferenta, dar macar ar trebui sa scap de artefactele auditive neplacute. |
#89
Posted 10 April 2013 - 08:30
maccip, on 10 aprilie 2013 - 03:58, said: Si cateodata rezoneaza plasticul pe anume frecvente. Culmea.. foarte rar. Din cauza asta nu pot asculta anumite piese de la Anouar Brahem. Cred ca Oud-ul lui are cavitatea rezonanta asemanatoare din pdv acustic cu difuzorul de medii. Salut Oudul ăla rezonează foarte ciudat. Uneori mă trezesc cu angoase că s-a dus media din boxe (am mai avut nişte probleme şi am devenit paranoic la distorsiuni şi rezonanţe ) Îţi poţi confecţiona ceva ieftin şi care să sune incomparabil cu Altecurile alea. Poţi folosi liniştit o vechitură de amplificator stereo luat la mîna a doua pe bani puţini. Îmi pare rău că amicul meu din Buzău şi-a luat boxele fiindcă le puteai asculta la mine ca să te convingi ce se poate face cu un buget redus şi puţină îndemănare ( nu multă ). La incintele alea nu ai ce să îmbunătăţeşti. Ele sînt OK la cît costă, nu ai ce să le ceri mai mult, doar că e păcat să rămîi la ele (părerea mea, bineînţeles). Dacă sînt 2.1 nu prea ai ce face. Subwooferele astea de plastic sînt cam pe o notă. Edited by bibiaudiofil, 10 April 2013 - 08:35. |
#90
Posted 10 April 2013 - 09:15
Eu vroiam sa spun ca nu e nici o rusine sa nu ai bani. Tine si de aspecte care nu sint in controlul tau direct.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users