Accesorii pentru motosape/motocultoare
Last Updated: Apr 15 2024 16:36, Started by
scaiba
, Mar 08 2013 19:06
·
8
#3439
Posted 07 February 2016 - 14:04
Am mai facut acum cateva teste...La pozitia 1 indica de la 800 pana la 1300 iar de la pozitia 2 indica de la 1900 pana la 2600. Asta nu inseamna ca, cand accelerez la maxim se duce la 2600. Sta undeva la 2200 si cand si cand sare la 2600. Am masurat cu cronometru sa vad la cat timp se schimba si orele. De la 0.2 pana la 0.3 au trecut 6 minute (exact cum a zis mcjohn). Deci l-am folosit 18 minute.
P.S. In poze se vede cum am legat cablu de bujie. Este bine? Attached FilesEdited by benzyma, 07 February 2016 - 14:19. |
#3440
Posted 07 February 2016 - 14:38
Eu l'am prins cu izolier asa cum arata pe youtube un american.....am inceput spirala din capul firului....3-4 spirale
dar l'am montat si ca la tine si indica la fel. http://www.loncinind...2-54-2146780802 Aici avem motorul lc'ului care are si un tabel cu rpm si din ce inteleg eu acolo intre 2400-2600 este forta lui maxima Asta e manualul lc90 unde avem surpriza ca motorul sa aibe 3.1kw/3600rpm denumirea este ca a motorului aratat mai sus in link culmea in descrierea de acolo are 4.1kw/3600rpm. La omac are 6.5 cp /3600rpm deci careva minte....dar tinand cont ca in toate cele 3 variante se indica 3600rpm cam atat ar trebui sa indice tahometrul in blana Attached Files |
#3441
Posted 07 February 2016 - 14:43
Eu cred ca e problema de la tahometru.
Pe al meu l-am testat doar pe motor 2 timpi si s-a dus pana la 13000. In afara de un lag de 1-2 secunde, functioneaza bine. |
#3442
Posted 07 February 2016 - 16:44
Nu ma dau banii afara din casa da tot am si eu ''turometru'' pentru benzinar si pentru disel . Anume...cronometru telefonului . Nu's chiar asa comod incat sa i'mi fie greu sa scot asusul din buzunar si sa pornesc cronometrul dupa ce am pornit motorul . Opresc motorul ,opresc cronometrul . Termin treaba ,notez in agenda timpul ,,,trag linie si socotesc si schimb uleiul . Nu'i rau sa fii tacticos .
Edited by nelucroitoru, 07 February 2016 - 16:45. |
#3443
Posted 07 February 2016 - 16:56
Eu sînt meserias adevarat,scot joja iau ulei intre dește frec destele si imediat al 7 simț imi zice daca trebuie sau nu sa schimb uleiul ..!!
|
#3444
Posted 07 February 2016 - 17:19
mettre, on 07 februarie 2016 - 13:13, said: .si e greu de crezut ca in blana motorul baga 1700rpm... Pune-l din nou pe Logan, acolo ai turometru etalon. Și vezi dacă la 1 000 , 2 000, 3 000 și 4 000 de ture indică la fel ca celălalt turometru. Dacă nu-s abateri mari ... e clar unde e buba . Dacă pe Logan unul îți arată 5 000 de ture, iar celălalt 2 500 sau 3 000 e cam mare diferența, dar ptr 100 de ture decalaj, se trece cu vederea. Dar ție-ți lipsesc 1 000 de ture. Ori motorul nu turează, ori tahometru nu măsoară bine (ceea ce mă cam îndoiesc, pînă la proba contră). |
#3445
Posted 07 February 2016 - 17:20
Mai bine de noi Sile ...nu ne legam la cap fara sa ne doara . .
|
#3447
Posted 07 February 2016 - 18:00
Al 8-le-a, 9-le-a,.....
Edited by vasilemet, 07 February 2016 - 18:00. |
#3448
Posted 07 February 2016 - 18:02
#3450
Posted 07 February 2016 - 19:42
mcjohn, on 02 februarie 2016 - 19:50, said:
Stau f prost cu timpul liber. Am făcut cîteva poze pe toate cele 3 poziții. uploadfromtaptalk1454434253427.jpg uploadfromtaptalk1454434270194.jpg uploadfromtaptalk1454434292242.jpg Poziția 1 uploadfromtaptalk1454434313282.jpg uploadfromtaptalk1454434329628.jpg Poziția 2 uploadfromtaptalk1454434340805.jpg uploadfromtaptalk1454434349563.jpg N-am avut timp să traduc și textul. Clip Cred ca am comis o eroare si am bagat si pe altii in ea. Am considerat ca este la fel motorul monocilindru cu cel de la masina, dar nu e asa. In manualul de la gx200 spune ca relantiul este de 1400 plus/minus ceva. Eu cand am vazut ca la mine indica 8-900 am considerat ca e bine dar se pare ca nu. Asa incat, McJohn, al doilea set de poze se pare ca este corect. Ce setari ai facut pentru asta?. |
#3451
Posted 07 February 2016 - 20:34
pai setarea pt pozitia 2 e simpla.........ti apasat pe s1 pana indica 02 si ii dai drumul dupa aia clipeste de cateva ori si ramane pe pozitia 2
deci sa fie un relanti de 1400 normal? dar la mine in pozitia 1 imi indica 1200 si intradevar este cam turat lc90 fata de omac750 |
#3452
Posted 07 February 2016 - 20:46
http://www.manualsli...?page=13#manual
Partea de jos a paginii, idle speed. Motoarele noastre sunt copii dupa honda, din cate stiu. Si am mai gasit si alte discutii pe net, si la motoarele monocilindru trebuie sa aiba turatie mai mare pt relanti pt ca au volanta mica, si nu mai au alti cilindri care ajuta la rotatie. |
#3453
Posted 07 February 2016 - 21:02
Cred ca pentru ce avem noi trebuie sa setam tahometrul la 3... "Under normal circumstances, single cylined 4-stroke engine set 03 (1P2R)" Asta scrie pe instructiunile din cutie.
Cred ca este destul de ok ca orele sa se schimbe la 6 minute astfel incat la 1.0 vor fi 60 de minute... |
|
#3454
Posted 07 February 2016 - 22:09
Pune o poza cu manualul te rog. Eu nu-l mai am si cred ca cel de la tinytach nu este chiar la fel
|
#3456
Posted 08 February 2016 - 05:03
benzyma, on 07 februarie 2016 - 14:04, said: Am mai facut acum cateva teste...La pozitia 1 indica de la 800 pana la 1300 iar de la pozitia 2 indica de la 1900 pana la 2600. Asta nu inseamna ca, cand accelerez la maxim se duce la 2600. Sta undeva la 2200 si cand si cand sare la 2600. Am masurat cu cronometru sa vad la cat timp se schimba si orele. De la 0.2 pana la 0.3 au trecut 6 minute (exact cum a zis Miron). Eu îs ăla cu bobîrnacele !!! Deci mare atenție ! Scufunzi borcanele ! La mine mi-a dat : 1 - 750 rot/min - 1 840 , clip ; 2 - 1 450 - 3 600 (3 700) clip 3 - 2750 - 6500 . (Ca să nu pun pozele din nou.) Eu sînt de părere că reglajul trebuie să fie, ptr 1 cilindru/ 1 revoluție . (Adica ultimul rînd din descriere.) when some special single cylinder 4-stroke engine when set 03 (1P2R) data is not accurate please try to 02 (1P1R) atunci când unele un singur cilindru motor de specialitate 4 timpi atunci când este setat 03 de date ( 1P2R ) nu este corect , vă rugăm să încercați să 02 ( 1P1R ). e_miron, on 07 februarie 2016 - 20:46, said:
În link-ul tău cică minim e 1 400 rot/min ± (+)200 (-) 150. Deci e bine ! Attached Files |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users