Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin
 MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro
 Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta
 Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...
 

Accesorii pentru motosape/motocultoare

* * * * * 5 votes
  • Please log in to reply
7250 replies to this topic

#3439
benzyma

benzyma

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 745
  • Înscris: 08.04.2011
Am mai facut acum cateva teste...La pozitia 1 indica de la 800 pana la 1300 iar de la pozitia 2 indica de la 1900 pana la 2600. Asta nu inseamna ca, cand accelerez la maxim se duce la 2600. Sta undeva la 2200 si cand si cand sare la 2600. Am masurat cu cronometru sa vad la cat timp se schimba si orele. De la 0.2 pana la 0.3 au trecut 6 minute (exact cum a zis mcjohn). Deci l-am folosit 18 minute.


P.S. In poze se vede cum am legat cablu de bujie. Este bine?

Attached Files


Edited by benzyma, 07 February 2016 - 14:19.


#3440
mettre

mettre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,452
  • Înscris: 12.08.2014
Eu l'am prins cu izolier asa cum arata pe youtube un american.....am inceput spirala din capul firului....3-4 spirale
dar l'am montat si ca la tine si indica la fel.

http://www.loncinind...2-54-2146780802

Aici avem motorul lc'ului care are si un tabel cu rpm si din ce inteleg eu acolo intre 2400-2600 este forta lui maxima

Asta e manualul lc90 unde avem surpriza ca motorul sa aibe 3.1kw/3600rpm denumirea este ca a motorului aratat mai sus in link culmea in descrierea de acolo are 4.1kw/3600rpm.

La omac are 6.5 cp /3600rpm deci careva minte....dar tinand cont ca in toate cele 3 variante se indica 3600rpm cam atat ar trebui sa indice tahometrul in blana

Attached Files



#3441
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 25.03.2010
Eu cred ca e problema de la tahometru.
Pe al meu l-am testat doar pe motor 2 timpi si s-a dus pana la 13000. In afara de un lag de 1-2 secunde, functioneaza bine.

#3442
nelucroitoru

nelucroitoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 06.06.2012
Nu ma dau banii afara din casa da tot am si eu ''turometru'' pentru benzinar si pentru disel . Anume...cronometru telefonului . Nu's chiar asa comod incat sa i'mi fie greu sa scot asusul din buzunar si sa pornesc cronometrul dupa ce am pornit motorul . Opresc motorul ,opresc cronometrul . Termin treaba ,notez in agenda timpul ,,,trag linie si socotesc si schimb uleiul .Posted Image Nu'i rau sa fii tacticos .

Edited by nelucroitoru, 07 February 2016 - 16:45.


#3443
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Eu sînt meserias adevarat,scot joja iau ulei intre dește frec destele si imediat al 7 simț imi zice daca trebuie sau nu sa schimb uleiul ..!!

#3444
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 05.02.2009

View Postmettre, on 07 februarie 2016 - 13:13, said:

.si e greu de crezut ca in blana motorul baga 1700rpm...
Mai fă un test cînd ai timp.
Pune-l din nou pe Logan, acolo ai turometru etalon.
Și vezi dacă la 1 000 , 2 000, 3 000 și 4 000 de ture indică la fel ca celălalt turometru.
Dacă nu-s abateri mari ... e clar unde e buba .

Dacă pe Logan unul îți arată 5 000 de ture, iar celălalt 2 500 sau 3 000 e cam mare diferența, dar ptr 100 de ture decalaj, se trece cu vederea. Dar ție-ți lipsesc 1 000 de ture.
Ori motorul nu turează, ori tahometru nu măsoară bine (ceea ce mă cam îndoiesc, pînă la proba contră).

#3445
nelucroitoru

nelucroitoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 06.06.2012
Mai bine de noi Sile ...nu ne legam la cap fara sa ne doara . Posted Image Posted Image .

#3446
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
:),totul sta in al saptelea simț.

#3447
vasilemet

vasilemet

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,459
  • Înscris: 05.10.2009
Al 8-le-a, 9-le-a,.....

Edited by vasilemet, 07 February 2016 - 18:00.


#3448
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 05.02.2009

View Postvasilemet, on 07 februarie 2016 - 18:00, said:

Al 8-le-a, 9-le-a,.....
ai înviat domn'le ?

#3449
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Doar al saptelea e important.

#3450
e_miron

e_miron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,221
  • Înscris: 13.03.2010

View Postmcjohn, on 02 februarie 2016 - 19:50, said:


Cred ca am comis o eroare si am bagat si pe altii in ea. Am considerat ca este la fel motorul monocilindru cu cel de la masina, dar nu e asa. In manualul de la gx200 spune ca relantiul este de 1400 plus/minus ceva. Eu cand am vazut ca la mine indica 8-900 am considerat ca e bine dar se pare ca nu. Asa incat, McJohn, al doilea set de poze se pare ca este corect. Ce setari ai facut pentru asta?.

#3451
mettre

mettre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,452
  • Înscris: 12.08.2014
pai setarea pt pozitia 2 e simpla.........ti apasat pe s1 pana indica 02 si ii dai drumul dupa aia clipeste de cateva ori si ramane pe pozitia 2

deci sa fie un relanti de 1400 normal?
dar la mine in pozitia 1 imi indica 1200 si intradevar este cam turat lc90 fata de omac750

#3452
e_miron

e_miron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,221
  • Înscris: 13.03.2010
http://www.manualsli...?page=13#manual

Partea de jos a paginii, idle speed.
Motoarele noastre sunt copii dupa honda, din cate stiu. Si am mai gasit si alte discutii pe net, si la motoarele monocilindru trebuie sa aiba turatie mai mare pt relanti pt ca au volanta mica, si nu mai au alti cilindri care ajuta la rotatie.

#3453
benzyma

benzyma

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 745
  • Înscris: 08.04.2011
Cred ca pentru ce avem noi trebuie sa setam tahometrul la 3... "Under normal circumstances, single cylined 4-stroke engine set 03 (1P2R)"  Asta scrie pe instructiunile din cutie.
Cred ca este destul de ok ca orele sa se schimbe la 6 minute astfel incat la 1.0 vor fi 60 de minute...

#3454
e_miron

e_miron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,221
  • Înscris: 13.03.2010
Pune o poza cu manualul te rog. Eu nu-l mai am si cred ca cel de la tinytach nu este chiar la fel

#3455
benzyma

benzyma

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 745
  • Înscris: 08.04.2011
Am pus poze scanate.

Attached Files



#3456
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 05.02.2009

View Postbenzyma, on 07 februarie 2016 - 14:04, said:

Am mai facut acum cateva teste...La pozitia 1 indica de la 800 pana la 1300 iar de la pozitia 2 indica de la 1900 pana la 2600. Asta nu inseamna ca, cand accelerez la maxim se duce la 2600. Sta undeva la 2200 si cand si cand sare la 2600. Am masurat cu cronometru sa vad la cat timp se schimba si orele. De la 0.2 pana la 0.3 au trecut 6 minute (exact cum a zis Miron).
Eu am crezut că se schimbă la 10 min. Miron mi-a atras atenția că defapt e la 6 min !
Eu îs ăla cu bobîrnacele !!! Deci mare atenție ! Scufunzi borcanele !

La mine mi-a dat :
1 - 750 rot/min - 1 840 , clip ;
2 - 1 450 - 3 600 (3 700) clip
3 - 2750 - 6500 .
(Ca să nu pun pozele din nou.)
Eu sînt de părere că reglajul trebuie să fie, ptr 1 cilindru/ 1 revoluție . (Adica ultimul rînd din descriere.)

when some special single cylinder 4-stroke engine when set 03 (1P2R) data is not accurate please try to 02 (1P1R)

atunci când unele un singur cilindru motor de specialitate 4 timpi atunci când este setat 03 de date ( 1P2R ) nu este corect , vă rugăm să încercați să 02 ( 1P1R ).

View Poste_miron, on 07 februarie 2016 - 20:46, said:

În link-ul tău cică minim e 1 400 rot/min ± (+)200 (-) 150.
Deci e bine !

Attached Files



Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate