Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Accesorii pentru motosape/motocultoare
Last Updated: Apr 15 2024 16:36, Started by
scaiba
, Mar 08 2013 19:06
·
8
#3457
Posted 08 February 2016 - 08:34
Clonele Honda dau 1 scinteie pe rotatie la fel ca cele in 2 timpi.
Aprinderea este pe arborele cotit , o scinteie o dau la PMS in compresie , cealalta tot la PMS dar la evacuare. Asta pentru motor nu conteaza , iroseste o scinteie insa pentru turometru da. Grig |
#3458
Posted 08 February 2016 - 16:25
#3459
Posted 08 February 2016 - 16:59
Adica o scinteie o da cind ii comprimat maxim amestecul carburant din cilindru,deci piston este sus,si o data cind scoate fumul din cilindru,adica cind pistonul este jos (sau aproape jos,destins).
Ii ca la bicicleta,cind pedalezi cu un singur picior:o data cind ii piciorul sus cu pedala si o data cind ii jos. Practic,atunci cind tu impingi cu piciorul in pedala in jos,atunci ai primit scinteia la bujie care aprinde amestecul si din cauza detonatiei si a presiunii foarte mari,se impinge pistonul in jos.A doua oara este cind ai pedala chiar jos,inainte de a apuca sa vina in sus (acea pedala). Tu,ca si biciclist,esti motor cu 2 pistoane,de aia ziceam ca si cind ai pedala cu un singur picior. @Grig Nu e cumva PMS si PMI?Adica punct mort superior respectiv punct mort inferior? Edited by alexbjorg, 08 February 2016 - 16:56. |
#3460
Posted 08 February 2016 - 17:03
mcjohn, on 07 februarie 2016 - 18:02, said:
ai înviat domn'le ? Eu la fiecare inceput de sezon, schimb uleiul la motoscula. Ce atatea farafaslacuri, veti fi tentati sa va uitati la turometru si radeti cate o planta sanatoasa. Edited by vasilemet, 08 February 2016 - 17:06. |
#3461
Posted 08 February 2016 - 17:24
@alexbjorg,
Nu, da totdeauna scinteie cind pistonul ajunge la punctul mort superior. Aia utila este pe ciclul de compresie iar cea data suplimentar este la finalul evacuarii. Asta din cauza ca sistemul de aprindere este solidar cu arborele cotit bu cu arborele cu came. Este pus fix ca la drujba, avantajul este cel al simplitatii. La Logan este cam la fel , se da scinteie simultana la cilindrii 1cu 4 si 2 cu 3. Grig |
#3462
Posted 08 February 2016 - 18:51
alexbjorg, on 08 februarie 2016 - 16:59, said: Nu e cumva PMS si PMI?Adica punct mort superior respectiv punct mort inferior? Exemplu cu pedala e destul de clar. Dar , dacă încerc să pătrund explicația lui Bumbu, privind la un cadran de ceas , de 2 ori PMS ar fi o scînteie la ora 11 și alta la ora 1 sau cam așa ceva. Din ce am înțeles una dintre scîntei e falsa, deci necontorizată ! Rezultă o scînteie pe ciclu , rezultă valabilă indicația ... " vă rugăm să încercați să 02 ( 1P1R ) " Iar la Logan ar fi 2 scîntei/ciclu. Corect ? |
#3463
Posted 08 February 2016 - 18:58
motorul in 4 timpi (admisie,compresie,destindere,evacuare) face o explozie la doua rotatii dar scanteea o da la fiecare rotatie dar numai in PMS iar evacuarea se produce tot in PMS (punct mort superior) la a doua rotatie in care nu se produce explozia . evacuarea nu se produce cand pistonul este jos (PMI) cum a spus alexbjorg
Edited by marius8se6, 08 February 2016 - 19:02. |
#3464
Posted 08 February 2016 - 19:12
Ora 12 este PMS, ora 6 e PMI.
E mai usor constructiv sa dai o scinteie de fiecare data cind ajunge la PMS pistonul indiferent ca`i in ciclul de compresie sau in final de evcuare. La fel la Logan sau la masinile mai noi , nu mai este nevoie de distribuitor ci doar de 2 bobine de inductie fiecare alimentind 2 bujii. E si mai fiabil asa, nu ai capacul distribuitor si rotorul , cei mai batrini isi mai aduc aminte cite proleme punea distribuitorul la benzinare. La astea moderne mult mai rar, adevarat si cind se intimpla nu o ma prea faci la marginea drumului... Grig |
#3465
Posted 08 February 2016 - 19:23
Cu scuzele de rigoare,Grig si marius,imi statea mintea la motorul de 2 timpi de la drujba si am uitat ca la motosapa e in 4 timpi.
Mii de scuze! Am uitat ca la 4 timpi o cursa este "moarta" si este de evacuare. Am o mica problema cu drujba (am taiat niste tavan cu grinzi si vacalas cu tot si i-am rezolvat lantul) si de aici mica-mare confuzie,respectiv explicatia partial aiurea. |
#3466
Posted 08 February 2016 - 19:30
vasilemet, on 08 februarie 2016 - 17:03, said: Eu la fiecare inceput de sezon, schimb uleiul la motoscula. Asta pentru ca faci ore putine. Dar sunt colegi care schimba uleiul de cateva ori pe an. Mai ales primavara, ai sansa sa faci alea 30 ore intr-o saptamana sau doua. Utilitatea lui este mai mult contorul orar decat turometrul. |
|
#3467
Posted 08 February 2016 - 19:45
ai dreptate alex la motorul in 2 timpi explozia se produce la fiecare cursa a pistonului in pms iar evacuarea in pmi principiu de functionare simplu,putere dubla la aceeasi capacitate cilindrica cu motorul in 4 T consum mare de carburant. motorul in 2 T se p_ _e pe cel in 4 t la putere
|
#3469
Posted 08 February 2016 - 20:45
astazi am probat si eu jucaria am setato pe 2 cum ati spus voi si imi arata la relanti o turatie variabila cuprinsa intre 1400 si 1300 iar la acceleratie in blana se ducea pana la 3800, sa inteleg ca este corect?
acuma am o dilema nu pre inteleg cum e cu timpul defapt pe mine asta ma intereseaza nu turatia |
#3470
Posted 08 February 2016 - 20:53
Cu timpul e simplu. El calculeaza in segmente de 6 minute. Adica de la 1 secunda la 5 minute si 59 secunde arata zero. Apoi arata 0,1 de la 6 minute la 11 minute si 59 secunde. Pentru ca n-are cifre decat pana la 10. Adica 10 segmente de 6 minute. adica 60 minute, adica o ora.
Cu turatia se pare vca este bine. Cine stia ca au relanti de 1400 ture astea monocilindru. |
#3471
Posted 08 February 2016 - 20:56
Pune motor in 2 timpi pe o pocnitoare dea noastra si ai pus'o . In loc de 1 litru benzen la motor in 4 timpi pui 3,5 la ala in 2 timpi.
Adica....ai dat'o in bara . |
|
#3472
Posted 09 February 2016 - 08:24
Mai am o întrebare :
Dacă tahometru numără la fiecare a doua cursă ... atunci cînd pe ecran afișează 2 000 de ture, motorul defapt se învîrte de 4 000 de ori/min ? De ce întreb ... Eu făcusem un calcul de reducere a nr de rotații ptr freza de zăpadă, iar dacă motorul face 2 ture la o scînteie atunci totul se dublează ! nelucroitoru, on 08 februarie 2016 - 20:56, said: Pune motor in 2 timpi pe o pocnitoare dea noastra Nu știu dacă ai observat , dar aceste “pocnitori” cum le denumești tu, fraierii aceea cînd le-au dat în uz, nu le-au pus motoare în 2 timpi ! De ce oare ! Dar poate revoluționezi tu industria de fabricare ! Ce zici ? |
#3473
Posted 09 February 2016 - 08:36
Mcjohn vezi ca sunt motosape motocultoare si in 2 timpi, inca primele modele asa erau. Mai ieftin de facut exploatat, acuma avem noroc cu clonele de honds ca altfel nici de din alea in 2 timpi nu aveam parte
Si sper ca nu s offtopic sau sa supar , dare vb aia cu chelu si tichia de margaritar, turometru pe motosapa............fix aia lipsea din gama de accesorii ca si la masina schimb la ureche, aci s 2 trepte si astea tre monitorizare....... |
#3474
Posted 09 February 2016 - 09:37
mcjohn, on 09 februarie 2016 - 08:24, said:
Mai am o întrebare : Dacă tahometru numără la fiecare a doua cursă ... atunci cînd pe ecran afișează 2 000 de ture, motorul defapt se învîrte de 4 000 de ori/min ? De ce întreb ... Eu făcusem un calcul de reducere a nr de rotații ptr freza de zăpadă, iar dacă motorul face 2 ture la o scînteie atunci totul se dublează ! ... Tahometrul citeste impulsurile electrice de pe fisa ;ca... motocaprele noastre dau la fiecare rotatie cate o scanteie,este de fapt o simplificare a constructiei.Turatia motorului(arborelui cotit) este aceeasi indiferent daca motorul este in 2 sau 4 timpi,pt motoarele cu un cilindru.Diferenta intre ele fiind un ciclu(rotatie)in plus ,fara producere de lucru mecanic,pt cele in 4 timpi. Edited by gcom61, 09 February 2016 - 09:40. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users