Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 

Accesorii pentru motosape/motocultoare

* * * * * 5 votes
  • Please log in to reply
7250 replies to this topic

#3457
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Clonele Honda dau 1 scinteie pe rotatie la fel ca cele in 2 timpi.
Aprinderea este pe arborele cotit , o scinteie o dau la PMS in compresie , cealalta tot la PMS dar la evacuare.
Asta pentru motor nu conteaza , iroseste o scinteie insa pentru turometru da.

Grig

#3458
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 05.02.2009

View PostIon_Bumbu, on 08 februarie 2016 - 08:34, said:

o scinteie o dau la PMS in compresie , cealalta tot la PMS dar la evacuare.
...insa pentru turometru da.
Prea mulți termeni tehnici !
Te poți coborî la nivelul meu ?
Sincer ... n-am înțeles nimic !!! :(

#3459
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
Adica o scinteie o da cind ii comprimat maxim amestecul carburant din cilindru,deci piston este sus,si o data cind scoate fumul din cilindru,adica cind pistonul este jos (sau aproape jos,destins).

Ii ca la bicicleta,cind pedalezi cu un singur picior:o data cind ii piciorul sus cu pedala si o data cind ii jos.
Practic,atunci cind tu impingi cu piciorul in pedala in jos,atunci ai primit scinteia la bujie care aprinde amestecul si din cauza detonatiei si a presiunii foarte mari,se impinge pistonul in jos.A doua oara este cind ai pedala chiar jos,inainte de a apuca sa vina in sus (acea pedala).
Tu,ca si biciclist,esti motor cu 2 pistoane,de aia ziceam ca si cind ai pedala cu un singur picior.

@Grig Nu e cumva PMS si PMI?Adica punct mort superior  respectiv punct mort inferior?

Edited by alexbjorg, 08 February 2016 - 16:56.


#3460
vasilemet

vasilemet

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,459
  • Înscris: 05.10.2009

View Postmcjohn, on 07 februarie 2016 - 18:02, said:

ai înviat domn'le ?
Am fost "apeciat" de o persoana sensibila si mi-a trebuit un pic de liniste ptr a reveni.
Eu la fiecare inceput de sezon, schimb uleiul la motoscula.
Ce atatea farafaslacuri, veti fi tentati sa va uitati la turometru si radeti cate o planta sanatoasa.

Edited by vasilemet, 08 February 2016 - 17:06.


#3461
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
@alexbjorg,
Nu, da totdeauna scinteie cind pistonul ajunge la punctul mort superior.
Aia utila este pe ciclul de compresie iar cea data suplimentar este la finalul evacuarii.
Asta din cauza ca sistemul de aprindere este solidar cu arborele cotit bu cu arborele cu came.
Este pus fix ca la drujba, avantajul este cel al simplitatii.
La Logan este cam la fel , se da scinteie simultana la cilindrii 1cu 4 si 2 cu 3.

Grig

#3462
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 05.02.2009

View Postalexbjorg, on 08 februarie 2016 - 16:59, said:

Nu e cumva PMS si PMI?Adica punct mort superior  respectiv punct mort inferior?
Dacă ar fi explicat așa , pricepeam ușor. Dar în explicație era amintit de 2 ori PMS !
Exemplu cu pedala e destul de clar.
Dar , dacă încerc să pătrund explicația lui Bumbu, privind la un cadran de ceas , de 2 ori PMS ar fi o scînteie la ora 11 și alta la ora 1 sau cam așa ceva.
Din ce am înțeles una dintre scîntei e falsa, deci necontorizată !
Rezultă o scînteie pe ciclu , rezultă valabilă indicația ...
" vă rugăm să încercați să 02 ( 1P1R ) "
Iar la Logan ar fi 2 scîntei/ciclu.
Corect ?

#3463
marius8se6

marius8se6

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 07.02.2014
motorul in 4 timpi  (admisie,compresie,destindere,evacuare)  face o explozie la doua rotatii   dar scanteea o da la fiecare rotatie dar numai in PMS iar evacuarea se produce tot in PMS (punct mort superior) la a doua rotatie in care nu se produce explozia .   evacuarea nu se produce cand pistonul este jos (PMI) cum a spus  alexbjorg

Edited by marius8se6, 08 February 2016 - 19:02.


#3464
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,591
  • Înscris: 31.01.2010
Ora 12 este PMS, ora 6 e PMI.
E mai usor constructiv sa dai o scinteie de fiecare data cind ajunge la PMS pistonul indiferent ca`i in ciclul de compresie sau in final de evcuare.
La fel la Logan sau la masinile mai noi , nu mai este nevoie de distribuitor ci doar de 2 bobine de inductie fiecare alimentind 2 bujii.
E si mai fiabil asa, nu ai capacul distribuitor si rotorul , cei mai batrini isi mai aduc aminte cite proleme punea distribuitorul la benzinare.
La astea moderne mult mai rar, adevarat si cind se intimpla nu o ma prea faci la marginea drumului...


Grig

#3465
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,143
  • Înscris: 10.10.2007
Cu scuzele de rigoare,Grig si marius,imi statea mintea la motorul de 2 timpi de la drujba si am uitat ca la motosapa e in 4 timpi.
Mii de scuze!
Am uitat ca la 4 timpi o cursa este "moarta" si este de evacuare.
Am o mica problema cu drujba (am taiat niste tavan cu grinzi si vacalas cu tot si i-am rezolvat lantul) si de aici mica-mare confuzie,respectiv explicatia partial aiurea.

#3466
e_miron

e_miron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,221
  • Înscris: 13.03.2010

View Postvasilemet, on 08 februarie 2016 - 17:03, said:


Eu la fiecare inceput de sezon, schimb uleiul la motoscula.


Asta pentru ca faci ore putine. Dar sunt colegi care schimba uleiul de cateva ori pe an. Mai ales primavara, ai sansa sa faci alea 30 ore intr-o saptamana sau doua. Utilitatea lui este mai mult contorul orar decat turometrul.

#3467
marius8se6

marius8se6

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 132
  • Înscris: 07.02.2014
ai dreptate alex la motorul in 2 timpi explozia se produce la fiecare cursa a pistonului in pms  iar evacuarea in pmi   principiu de functionare simplu,putere dubla la aceeasi capacitate cilindrica cu motorul in 4 T consum mare de carburant.   motorul in 2 T se p_ _e pe cel in 4 t la putere

#3468
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
Eu zic ca alea in doi timpi consuma mai mult..

#3469
vali123456

vali123456

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 406
  • Înscris: 14.12.2014
astazi am probat si eu jucaria am setato pe 2 cum ati spus voi si imi arata la relanti o turatie variabila cuprinsa intre 1400 si 1300 iar la acceleratie in blana se ducea pana la 3800, sa inteleg ca este corect?
acuma am o dilema nu pre inteleg cum e cu timpul defapt pe mine asta ma intereseaza nu turatia

#3470
e_miron

e_miron

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,221
  • Înscris: 13.03.2010
Cu timpul e simplu. El calculeaza in segmente de 6 minute. Adica de la 1 secunda la 5 minute si 59 secunde arata zero. Apoi arata 0,1 de la 6 minute la 11  minute si 59 secunde. Pentru ca n-are cifre decat pana la 10. Adica 10 segmente de 6 minute. adica 60 minute, adica o ora.
Cu turatia se pare vca este bine. Cine stia ca au relanti de 1400 ture astea monocilindru.

#3471
nelucroitoru

nelucroitoru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 06.06.2012
Pune motor in 2 timpi pe o pocnitoare dea noastra si ai pus'o . In loc de 1 litru benzen la motor in 4 timpi pui 3,5 la ala in 2 timpi.
Adica....ai dat'o in bara .

#3472
mcjohn

mcjohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,425
  • Înscris: 05.02.2009
Mai am o întrebare :
Dacă tahometru numără la fiecare a doua cursă ... atunci cînd pe ecran afișează 2 000 de ture, motorul defapt se învîrte de 4 000 de ori/min ?
De ce întreb ...
Eu făcusem un calcul de reducere a nr de rotații ptr freza de zăpadă, iar dacă motorul face 2 ture la o scînteie atunci totul se dublează !

View Postnelucroitoru, on 08 februarie 2016 - 20:56, said:

Pune motor in 2 timpi pe o pocnitoare dea noastra
Tu postezi de dragul de a scrie și tu ceva , dar ești pe dinafară ! (La fel și Vasilică)
Nu știu dacă ai observat , dar aceste “pocnitori” cum le denumești tu, fraierii aceea cînd le-au dat în uz, nu le-au pus motoare în 2 timpi ! De ce oare !
Dar poate revoluționezi tu industria de fabricare ! Ce zici ?

#3473
unic635

unic635

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,529
  • Înscris: 09.07.2013
Mcjohn vezi ca sunt motosape motocultoare si in 2 timpi, inca primele modele asa erau. Mai ieftin de facut exploatat, acuma avem noroc cu clonele de honds ca altfel nici de din alea in 2 timpi nu aveam parte

Si sper ca nu s offtopic sau sa supar , dare vb aia cu chelu si tichia de margaritar, turometru pe motosapa............fix aia lipsea din gama de accesorii ca si la masina schimb la ureche, aci s 2 trepte si astea tre monitorizare.......

#3474
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

View Postmcjohn, on 09 februarie 2016 - 08:24, said:

Mai am o întrebare :
Dacă tahometru numără la fiecare a doua cursă ... atunci cînd pe ecran afișează 2 000 de ture, motorul defapt se învîrte de 4 000 de ori/min ?
De ce întreb ...
Eu făcusem un calcul de reducere a nr de rotații ptr freza de zăpadă, iar dacă motorul face 2 ture la o scînteie atunci totul se dublează !
...

Tahometrul citeste impulsurile electrice de pe fisa ;ca... motocaprele noastre dau la fiecare rotatie cate o scanteie,este de fapt o simplificare a constructiei.Turatia motorului(arborelui cotit) este aceeasi indiferent daca motorul este in 2 sau 4 timpi,pt motoarele cu un cilindru.Diferenta intre ele fiind un ciclu(rotatie)in plus ,fara producere de lucru mecanic,pt cele in 4 timpi.

Edited by gcom61, 09 February 2016 - 09:40.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate