Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Romtelecom renunta la brandurile Dolce si Clicknet. Lanseaza noi pachete comerciale
Last Updated: Mar 19 2013 17:19, Started by
erkcor
, Feb 11 2013 17:36
·
0
#1
Posted 11 February 2013 - 17:36
.
Romtelecom renunta la brand-urile Dolce si Clicknet. Lanseaza noi pachete comerciale. Romtelecom, al doilea jucator pe piata locala de televiziune si internet, a renuntat la brand-urile Dolce si Clicknet, prin care promova aceste servicii, urmand sa foloseasca in continure numele Romtelecom pentru vanzarea pachetelor de TV si internet. "Am initiat anul trecut un proces de simplificare a brand-ului si de schimbare a identitatii vizuale. Drept urmare, dupa o evolutie cu succes a celor doua sub-branduri Dolce si Clicknet, am decis ca a venit momentul sa ne reorientam atentia si sa ne indreptam toate resursele pentru a creste capitalul de imagine al brand-ului-mama, Romtelecom. Astfel, cele doua sub-brand-uri nu vor mai fi promovate de acum inainte in portofoliul de servicii al companiei. Cu toate acestea, brandul Dolce va sprijini in continuare toate platformele de continut ale Romtelecom, precum canalele Dolce Sport TV si portalul dolcetv.ro," explica Ovidiu Ghiman, director executiv strategie si comercial rezidential in cadrul Romtelecom. In prezent, peste 50% dintre cei peste 4,7 milioane de clienti ai Romtelecom (vezi tabel) utilizeaza cel putin doua servicii ale companiei. Noua identitate de brand este lansata printr-o noua platforma de comunicare, sub sloganul "Studiourile Romtelecom prezinta FilmOferta" si o noua oferta comerciala. O noua oferta comerciala Astfel, Romtelecom lanseaza pentru clientii noi pachete cu servicii de televiziune, internet si telefonie, incluzand canalele premium HBO si HBO Comedy, plus cele doua canale exclusive - Shorts TV si Comedy Central Extra - pe intreaga perioada contractuala de doi ani. Preturile noilor pachete incep de la 49 lei/luna, T.V.A. inclus, pentru primele 3 luni. Pentru restul perioadei contractuale, pretul pachetului va fi de 59 lei/luna cu T.V.A. Shorts TV este un canal dedicat scurt-metrajelor pentru televiziune, iar Comedy Central Extra este dedicat celor dependenti de comedie. Clientii existenti de televiziune ai Romtelecom au acces gratuit de canalele HBO si HBO Comedy pana la data de 31 martie, urmand ca dupa aceasta data, aceste canale sa fie disponibile, in cadrul unei oferte promotionale, la un tarif de 10 lei/luna cu T.V.A., pentru clientii care isi exprima intentia de a le pastra in grila. Romtelecom, companie detinuta de grupul grec O.T.E., este cel mai mare jucator pe piata de telefonie fixa si al doilea pe segmentul de internet si televiziune. Cei mai importanti competitori ai Romtelecom sunt RCS&RDS, UPC si Digital Cable Systems. SURSA |
#4
Posted 11 February 2013 - 18:02
Ca sunt cam praf? Sunt cam praf, intotdeauna au fost cu 10 pasi in urma concurentei, de asta au si pierdut multi clienti. Dintr-o firma care detinea monopolul pe piata au ajuns aproape de faliment.
Ei se bazau pe serviciile catre marile companii dar se pare ca in ultimul timp, din cauza prostului management si a luptelor interne, au pierdut masiv clienti si din piata aia. Ce sa le zic, bravo lor! |
#5
Posted 11 February 2013 - 18:13
Ma mai au de client pe segmentul business IMM pentru ca mi-au lungit ca netrebnicii contractul cu 3 ani si au pus 200 de euro reziliere, abia astept sa ma piarda.
|
#6
Posted 11 February 2013 - 18:16
Mai există un topic asemănător. Rog un moderator să le unească!
|
#7
Posted 11 February 2013 - 18:17
Da, catalinman (culmea) l-a deschis pe aria dedicata Romtelepom iar erckor aici.
|
#8
Posted 11 February 2013 - 18:58
are shorts tv in exclusivitate!canal de scurt metraje de filme!
|
#9
Posted 11 February 2013 - 19:11
ramiz, on 11 februarie 2013 - 18:58, said:
are shorts tv in exclusivitate!canal de scurt metraje de filme! |
#10
Posted 11 February 2013 - 19:20
Eu nu mai am deloc pornache pe RDS analogic dar nu-i simt lipsa ca nici pe net nu ma uit la asa ceva.
|
|
#11
Posted 11 February 2013 - 19:24
Neaceasca85, on 11 februarie 2013 - 19:20, said:
Eu nu mai am deloc pornache pe RDS analogic dar nu-i simt lipsa ca nici pe net nu ma uit la asa ceva. ”Suntem cetățeni europeni și avem dreptul la l**ă„ - ăsta e noul lor slogan . Edited by viitorul_suna_bine, 11 February 2013 - 19:40. |
#12
Posted 11 February 2013 - 19:32
viitorul_suna_bine, on 11 februarie 2013 - 19:24, said:
Dar abonații Dolce sunt în training mode, aruncă o primire la topicul de pe forumul RTC facebook. ”Suntem cetățeni europeni și avem dreptul la l**ă„ - ăsta e noul lor slogan . pe toate platformele de dth si catv din europa si nu numai canalele xxx troneaza la loc de cinste!ce sa facem e cerere mare pentru asa ceva!operatorii castiga bani frumosi de la abonati! |
#13
Posted 11 February 2013 - 19:50
Sunt curios ce vor face cu canalele de sport? Dolce sport 1 il vor numi cumva Romtelecom sport 1?
|
#14
Posted 11 February 2013 - 19:57
Iara s-au apucat uni sa vorbeasca... probabil ca nu au fost folosit niciodata serviciile acestui operator dar cum e la moda sa te dai cu parerea... dece nu..
boro21, on 11 februarie 2013 - 17:38, said:
Sunt praf în comparaţie cu RDS ... Cand faci o afirmatie e de bun simt sa si argumentezi, probabil ca sunt argumente care sa sustina ce spui tu dar te asigur ca sunt si contra. Friskey, on 11 februarie 2013 - 18:02, said:
Ca sunt cam praf? Sunt cam praf, intotdeauna au fost cu 10 pasi in urma concurentei, de asta au si pierdut multi clienti. Dintr-o firma care detinea monopolul pe piata au ajuns aproape de faliment. Ei se bazau pe serviciile catre marile companii dar se pare ca in ultimul timp, din cauza prostului management si a luptelor interne, au pierdut masiv clienti si din piata aia. Ce sa le zic, bravo lor! La fel, ceva argumente? praf din ce punct de vedere? ce inseamna cu 10 pasi in urma RDS? (RDS are un suport tehnic praf sa inteleg ca la RTC e mai praf de zece ori decat la RDS?) ce clienti au pierdut? cand au fost monopol pe internet? pe telefonie fixa au fost si sarputea sa mai si fie pe primul loc "asta e un paradox". Unde vezi tu faliment? Asa spuneau uni si despre RDS si uite ce bine le merge. Cand o sa va intre in cap ca NU E BINE SA DISPARA FIRME DE NET? Probabil cand o sa mai aveti o singura varianta "RDS" si cand o sa isi bata joc de voi cum vor ei si atunci nu veti avea unde sa mai mergeti si tare rau o sa va para ca nu mai exista concurenta. Pentru cei care or sa imi sara in cap, am folosit muult timp serviciile RTC (DIN LIPSA DE ALTERNATIVA) si din punct de vedere al calitati serviciilor, suport tehnic, timp de interventie au fost DE 100 DE ORI PESTE RDS, acuma sant client RDS de cativa ani si stiu ce vorbesc. |
#15
Posted 11 February 2013 - 19:58
@Varu_Sandel: Am inteles din articol ca raman denumirile Dolce Sport si dolcetv.
Edited by pufonel, 11 February 2013 - 19:59. |
|
#16
Posted 11 February 2013 - 20:05
alta marie cu aceasi palarie!va continua sa piarda abonati cu toate redenumirile lor! e doar chestie de marketing si nimic mai mult!
|
#17
Posted 11 February 2013 - 21:01
Chiar mă mirasem eu cum are Romtelecom abonament de TV + net + telefonie la doar 49 lei pe lună, aşa cum arată în fiecare reclamă. Acum am aflat că e vorba de 49 lei DOAR în primele 3 luni, apoi, 59 lei... Mă rog, în reclamă se specifică asta, dar cu un scris mic, mic, mic (de de-abia poate să-l vadă un purice care merge pe ecranul televizorului) şi pentru fix 3 secunde (ca să n-apuci să citeşti mesajul). Ce truc viclean...
Edited by Cipry7, 11 February 2013 - 21:03. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users