Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Zvonuri Timbru Mediu, Certificat Verde

- - - - -
  • Please log in to reply
250 replies to this topic

#37
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,897
  • Înscris: 14.08.2007

 ady_77, on 09 ianuarie 2013 - 21:36, said:


Tu existi cu adevarat? Hai in lumea reala! RAR nu e in stare sa puna pe site-ul lor oficial o lista cu motorizarile EURO 4,si asta nu de acuma ci de 5 ANI DE ZILE !!!
Daca au online liste cu euro 3, probabil ca au pentru uz intern si liste cu euro 4/5/6 http://www.rarom.ro/...Liste_euro3.pdf

#38
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

 utopium, on 09 ianuarie 2013 - 19:39, said:


Eu stiu oameni care au bani suficienti (gen avere neta de peste 250.000 de euro - adica proprietati + cash - datorii, etc) dar totusi au umblat cu Dacia 1310 pana acu vreun an. De ce? Pentru ca erau mai in varsta, nu aveau de circulat multi km pe an (vreo 5000 de km) si Dacia 1310 isi facea si ea treaba. Si apoi au trecut direct la masina noua, pas pe care il puteau face si mai devreme daca ar fi vrut. Daca insa taxarea i-ar fi obligat, ar fi facut-o mult mai devreme.


Sincer nu stiu pe nimeni cu avere de 250k euro si 1310 in curte.Cunosc putine persoane cu 1310 si o duc rau.

 Josef_Mengele, on 09 ianuarie 2013 - 12:22, said:

Se zvoneste ca anul asta, pe langa talon, toate masinile vor avea Certificat Verde, care se face pe loc la benzinarie cu talonul, indiferent daca masina e sau nu inmatriculata in tara, fara de care daca te opreste politia iti ia numerele pe loc.
De asemenea, la primirea unei amenzi, ti se ia certificatul verde, si ai 15 zile sa platesti amenda, sau nu mai circuli!
Exista o decizie a CE in actest sens, si Tribunalul European a decis ca nu se incalca dreptul la libera circulatie, daca aceasta e restransa de taxe si tarife, sau de conditionarea platii contraventiilor!

Certificatul verde, pe langa date despre masina, norma euro, poluare, greutate, vmax, mai contine si timbre de mediu, ce se lipesc pe certificat, valabil 2013 - 2018, astfel.

Impozitul pt o Dacia 1310 non-euro va fi de 4500 lei anual.
Pt o Dacia euro 2, de 10 ani, taxa e de 3000 lei, si creste cu fiecare an, pana la valoarea de 4500 lei in anul 2018.
Pt o Dacia Euro 3 de 7 ani, impozitul va fi de 1500 lei, in crestere pana la 3000 lei.
Pt Dacia Euro 4, taxele sunt suportabile, intre 500 lei pt masinile mai noi, si 1000 lei anual pt cele de peste 10 ani, taxa va creste cu 500-1000 lei pana in 2018. Nu se mai considera cilindreea, doar emisiile de CO2, motorizarea, si prezenta filtrului DPF. Dieselele fara DPF vor fi faultate grav, si cu DPF se va plati peste benzina!
...
Partea buna e ca timbrul va fi si fractional, dar la valori (cumulate anual) mult mai mare, pt turisti, cetatenii straini, si utilizatorii sporadici ai autoturismului!

Nu cred,in nicio tara din lume nu iti impoziteaza o masina E4  de 1.4L cu 1,5 x salariu minim.

Pe wall-street scrie altceva :

Astfel, UNTRR propune renuntarea la taxa auto, iar impozitul anual sa ramana neschimbat la Euro 5, dar sa fie diferentiat pentru celelalte categorii: 10% din cuantumul in vigoare la Euro 4, 15-20% la Euro 3, 30-50% la Euro 2, 50-100% la Euro 1 si 100-200% la NonEuro. Modificarile ar urma sa fie operate treptat, in urmatorii ani.

#39
abunea

abunea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,723
  • Înscris: 23.11.2007

 ionut_ionut, on 10 ianuarie 2013 - 02:18, said:

Sincer nu stiu pe nimeni cu avere de 250k euro si 1310 in curte.Cunosc putine persoane cu 1310 si o duc rau.
Corect. Unii oameni, ca utopium, chiar cred ca traiesc intr-o lume utopica. Daca s-ar uita si ei in jurul lor ar vedea ce efecte ar avea in realitate o asemenea aberatie. Sau ei or fi dintre aia care "lucreaza" prin guvern si au impresia ca sunt la curent cu realitatea.

Oare cati oameni cu mii de euro in banca or conduce o amarata de 1310? Cand toti fac misto pe alte arii ca romanii isi cumpara masini mai scumpe decat isi permit? Daca exista exceptii, nu inseamna ca o taxa de genul asta nu ar produce efecte negative majore.

Ganditi si voi inainte sa scrieti.

Singurul efect al unei asemenea taxe aberante ar fi o scadere a incasarilor bugetare, o noua explozie de masini inmatriculate pe BG si probleme pt firmele care ofera servicii in domeniul auto.

Edited by abunea, 10 January 2013 - 09:44.


#40
andreidnc

andreidnc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 941
  • Înscris: 21.01.2009
Tampenii sinistre. In cazu' asta, in cativa ani, mai platesti odata masina.

#41
myl03

myl03

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 245
  • Înscris: 02.12.2008
eu cred ca multi uitati cata lume ca si mine munceste o luna pe an doar pt taxele masinii...daca mai punem si carburant si reparatii
daca va fi asa peste vreo cativa ani va fi nevoie de permis, asigurare si impozit la biciclete

#42
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,134
  • Înscris: 04.02.2011

 onlyone, on 09 ianuarie 2013 - 13:18, said:

Orice e necesar pentru a scapa de bulgarosi, e binevenit. Pentru bulgarosi taxa sa fie de 10 ori mai mare si politia sa opreasca toate masinile in fiecare zi.
Și pe comuniști să îi și bată bine, nu vrei?

 utopium, on 09 ianuarie 2013 - 14:13, said:

Care muchie de cutit? Au castigat lejer, de-acum urmeaza "bonusurile" pentru votanti Posted Image
Mda, io i-aș împușca pe toți care votează indiferent de culoarea politică. Din fericire numărul lor scade, așa că n-ar fi un mare dezastru.

 Steauaboss, on 09 ianuarie 2013 - 18:53, said:

Se zice ca se radiaza 1 milion auto pt ca se confunda cu impozitul. Taxa va fi daca circuli, nu daca ai masina, motivul pt care eu cred ca va fi suportata de mult. Taxa sigur va avea forme valabile o saptamana, o luna, 3 luni, 6 luni.

Daca masura vine cu un program RABLA cu o singura masina casata si 5000 lei reducere, respectiv subventionarea dobanzii la creditele auto... eu zic ca va fi primita destul de bine.
Mda, alte subvenții pentru mafia, pardon industria auto. De plm să subvenționeze fraerii industrii?
Să fim serioși, nimeni nu se uită cât poluează intregul proces de producție al mașinilor.

 costy_ytsoc, on 09 ianuarie 2013 - 22:30, said:

as fi fost de acord cu taxa asta (cu cinditia sa fie o valoare in concordanta cu traiul romanesc) daca banii aia s-ar folosi pt mediu in pu$$ mei nu pt alte cacaturi, altfel e doar o alta taxa pe prostie
Taxă de prostie ar fi dacă s-ar aplica ălora de i-au votat, dar se aplică la toți, singura noastră prostie e că nu organizăm un tur de forță la București să le retezăm jugulara la porci.

http://www.guardian....otprint-new-car
Luați de aici, guvernul vă minte și vă ia de fraeri. Moarte guvernanților cu astfel de idei, ne vedem în iad

Edited by benis, 10 January 2013 - 14:26.


#43
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
aoileeeeuuu, se ridica paru pa mine....am Dacia 1310....si nu am masina din patriotism si nu am nici 250000 de iepuroi in cont.....
ps-imi iau cal si saretaPosted Image ..sa moara tonta de nacaz...sic sic sicPosted Image

#44
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 45,897
  • Înscris: 14.08.2007

 abunea, on 10 ianuarie 2013 - 09:41, said:

Corect. Unii oameni, ca utopium, chiar cred ca traiesc intr-o lume utopica. Daca s-ar uita si ei in jurul lor ar vedea ce efecte ar avea in realitate o asemenea aberatie.
Eu n-am zis ca n-ar avea efecte serioase, doar ca e aberant sa zici ca un milion de familii vor renunta la masini ... nu vor renunta, isi vor lua niste seconduri de 1500-2000 de euro care au norme de poluare mai bune decat actuala lor masina, deci si taxa semnificativ mai mica. Poate ca vor circula mai mult cu mijloacele de transport in comun in oras si vor lua timbru verde doar de 3 ori pe an cand au de mers cu masina pe distante mai mari, cum fac unii si cu rovigneta acum.

Cat despre persoane cu 250k euro avere si care au avut Dacia 1310 pana de curand, crede-ma ca stiu foarte bine despre ce vorbesc. 250k avere nu e asa mare smecherie, daca ai o casa in zona ultracentrala a unui municipiu resedinta de judet si inca cateva terenuri prin jurul orasului si nu ai datorii la banca pentru ele, e usor sa aduni o avere neta de 250k euro. Poate doar 5-10% din suma aia o ai cash, restul e in proprietati. Asta nu inseamna automat ca nu poti conduce o Dacia 1310, mai ales cand faci drumuri de maxim 30 de km si conduci 5000 de km pe an. Pur si simplu nu renteaza sa-ti iei o masina noua pentru asa ceva (ma rog, pana la urma si-au luat, dar n-au avut motive sa se grabeasca sa o ia). Iar daca ai aproape de 60 de ani, e evident ca n-ai nici un motiv sa ai fitze in program luandu-ti cine stie ce masini. Probabil si actuala masina noua o vor tine cel putin 15 ani (daca va merge ok pana atunci) ... la o uzura asa de mica abia ajungi in 15 ani la 80-100.000 de km ... iar daca o mai tii si in garaj, ar trebui sa tina destul de bine. De la o varsta, oamenii devin destul de economi, chiar daca si-ar permite sa cumpere multe chestii ... noi, astia ceva mai tineri, desi avem averi mult mai mici si rate la banca, tot ne bagam sa facem cheltuieli extra ...

Edited by utopium, 10 January 2013 - 18:32.


#45
costy_ytsoc

costy_ytsoc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,394
  • Înscris: 02.07.2005

 benis, on 10 ianuarie 2013 - 14:27, said:



Taxă de prostie ar fi dacă s-ar aplica ălora de i-au votat, dar se aplică la toți, singura noastră prostie e că nu organizăm un tur de forță la București să le retezăm jugulara la porci.

http://www.guardian....otprint-new-car
Luați de aici, guvernul vă minte și vă ia de fraeri. Moarte guvernanților cu astfel de idei, ne vedem în iad
pai cam la asta ma refer, intru totul de acord

#46
ticusor

ticusor

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,097
  • Înscris: 25.01.2010
Saptamana viitoare se vor stabili ultimele detalii cu privire la timbrul de mediu.
Vestea buna: Taxa de poluare se va returna.
Vestea rea: Returnarea va fi facuta pe baza unei sentinte judecatoresti. Cu alte cuvinte li se merita doar celor care au platit o taxa de poluare mai mare de 1000 lei.

#47
Josef_Mengele

Josef_Mengele

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,997
  • Înscris: 09.10.2011
Statul are de dat inapoi peste 1 mld de euro, hai sa curga taxele, si timbrele sa fie vistieriea BNRului plina!

Edited by Josef_Mengele, 10 January 2013 - 23:32.


#48
ticusor

ticusor

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,097
  • Înscris: 25.01.2010

 Josef_Mengele, on 10 ianuarie 2013 - 23:31, said:

hai sa curga taxele, si timbrele sa fie vistieriea BNRului plina!

In principiu n-ar fi un lucru rau. Problema e ca banii sa fie cheltuiti cu cap si in folosul populatiei. Adica ideea e ca ai dat un ban dar te simti protejat de statul roman. Adica respectat.

#49
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

 Josef_Mengele, on 09 ianuarie 2013 - 20:28, said:

Tie ti se pare normal sa poti iesi pe o sosea cu orice masina produsa dupa al doilea razboi mondial?

Poți să ieși pe o șosea și călare pe bunică-ta, atâta vreme cât trece strada regulamentar și nu nechează ca să tulbure liniștea publică. De ce n-ar fi ok să ieși cu așa ceva pe stradă?

#50
ticusor

ticusor

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,097
  • Înscris: 25.01.2010

 AlexIP, on 11 ianuarie 2013 - 00:17, said:


Poți să ieși pe o șosea și călare pe bunică-ta, atâta vreme cât trece strada regulamentar și nu nechează ca să tulbure liniștea publică.

Ce rost avea chestia asta urata?

#51
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004
La o absurditate nu poți răspunde decât cu altă absurditate.

#52
abunea

abunea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,723
  • Înscris: 23.11.2007

 utopium, on 10 ianuarie 2013 - 18:28, said:

Eu n-am zis ca n-ar avea efecte serioase, doar ca e aberant sa zici ca un milion de familii vor renunta la masini ... nu vor renunta, isi vor lua niste seconduri de 1500-2000 de euro care au norme de poluare mai bune decat actuala lor masina, deci si taxa semnificativ mai mica. Poate ca vor circula mai mult cu mijloacele de transport in comun in oras si vor lua timbru verde doar de 3 ori pe an cand au de mers cu masina pe distante mai mari, cum fac unii si cu rovigneta acum.

Cat despre persoane cu 250k euro avere si care au avut Dacia 1310 pana de curand, crede-ma ca stiu foarte bine despre ce vorbesc. 250k avere nu e asa mare smecherie, daca ai o casa in zona ultracentrala a unui municipiu resedinta de judet si inca cateva terenuri prin jurul orasului si nu ai datorii la banca pentru ele, e usor sa aduni o avere neta de 250k euro. Poate doar 5-10% din suma aia o ai cash, restul e in proprietati. Asta nu inseamna automat ca nu poti conduce o Dacia 1310, mai ales cand faci drumuri de maxim 30 de km si conduci 5000 de km pe an. Pur si simplu nu renteaza sa-ti iei o masina noua pentru asa ceva (ma rog, pana la urma si-au luat, dar n-au avut motive sa se grabeasca sa o ia). Iar daca ai aproape de 60 de ani, e evident ca n-ai nici un motiv sa ai fitze in program luandu-ti cine stie ce masini. Probabil si actuala masina noua o vor tine cel putin 15 ani (daca va merge ok pana atunci) ... la o uzura asa de mica abia ajungi in 15 ani la 80-100.000 de km ... iar daca o mai tii si in garaj, ar trebui sa tina destul de bine. De la o varsta, oamenii devin destul de economi, chiar daca si-ar permite sa cumpere multe chestii ... noi, astia ceva mai tineri, desi avem averi mult mai mici si rate la banca, tot ne bagam sa facem cheltuieli extra ...

Utopium, statistic, cati oameni care conduc 1310 au venituri mai mari de 1500ron/luna sau ceva banuti investiti/economisiti? Da, exista exceptii, ca astia pe care ii tot aduci in discutie, insa, nu stiu daca realizezi ca astia sunt, repet, o EXCEPTIE. Marea masa a oamenilor nu isi vor permite sa vanda Dacia lor la Remat cu 2000Ron si sa dea 2500 euro pe o masina. La o masina conteaza si costurile de intretinere, s-ar putea ca omul ala sa nu isi permita piesele la o marca mai scumpa. Iar o masina SH prezinta riscuri, de unde face rost si de bani sa o repare? Incearca sa gandesti realist si obiectiv si o sa vezi ca teoria asta pe care o tot sustii e utopica, marea masa a oamenilor care conduc junghiuri de masini le conduc pt ca nu isi permit ceva mai bun. Iar o taxa suplimentara nu ii va face sa isi permita brusc o masina mai scumpa (achizitie +intretinere). Incearca sa nu gandesti din perspectiva ta, poate pt tine 2000 euro nu reprezinta o suma f mare, dar pt unii oameni banii aia sunt un vis.

Ce va face omul care are o rabla in momentul in care nu isi va permite sa o mai tina? O sa o vanda si gata. Asta daca va mai putea si nu vor pica preturile, caz in care o duce in fundul curtii si o face cotet pentru gaini.

Iar daca va exista o portita si o va putea radia si inmatricula in BG, facem pariu ca o sa vezi Dacii 1310 cu numere de la vecini? Si cum la aia ITP-ul se trece mai usor ca la noi, va fi probabil o cazatura care o sa ne asfixieze cu noxele, insa vom putea tine coada sus ca noi nu permitem inmatricularea unor asemenea masini, nu suntem "lada de gunoi a Europei". Asta in loc sa punem niste taxe suportabile, in asa fel incat sa intre niste bani la bugetul de stat si sa ne asiguram ca masina aia trece un ITP la noi, poate chiar inasprit, si nu ne omoara cu gazele. Nu mai zic de problema cu RCA-urile false de pe la bulgari, daca te loveste unul din ala mult noroc sa iti recuperezi banii. Sau de cat se chinuie Politia sa dea de urma unuia care face accident si abandoneaza masina inmatriculata in BG.

Dar de ce sa faci ceva cu cap, sa iei niste masuri moderate, cand poti sa tii coada sus si sa impui taxe aberante in speranta ca vei "curata" strazile si vei incasa bani la buget? Si surpriza, o sa incasezi mult mai putin decat ai sperat si strazile se vor umple cu cazane, fara RCA si pasate de la unul la altul cu o hartie de mana.

Stii cum se numesc oamenii aia care nu invata din greselile trecutului? Guvernanti.

Edited by abunea, 11 January 2013 - 10:03.


#53
terratec

terratec

    Troll hunter

  • Grup: Moderators
  • Posts: 12,054
  • Înscris: 02.03.2003
Nu stiu cum vor fi taxele urmatoare insa ar trebui sa ii taxeze usturator pe cei cu motoare mici si foarte mici (adica grosul proprietarilor de masini).
Pana acum acestia s-au bucurat de taxarea excesiva a motoarelor mari, acum sa plateasca si ei taxe peste taxe ca sa inteleaga cum sta treaba cu datul banilor de pomana.

Prostimea trebuie taxata pana la limita suportabilitatii pentru ca in timp se va obisnui cu aceasta stare.

#54
ZorbaGrecu

ZorbaGrecu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,450
  • Înscris: 17.12.2012

 terratec, on 11 ianuarie 2013 - 10:34, said:

Nu stiu cum vor fi taxele urmatoare insa ar trebui sa ii taxeze usturator pe cei cu motoare mici si foarte mici (adica grosul proprietarilor de masini).
Pana acum acestia s-au bucurat de taxarea excesiva a motoarelor mari, acum sa plateasca si ei taxe peste taxe ca sa inteleaga cum sta treaba cu datul banilor de pomana.

Prostimea trebuie taxata pana la limita suportabilitatii pentru ca in timp se va obisnui cu aceasta stare.
Corect. Foarte corect.
(cat de idiot sa sopui ca eu am scpat, sau sa-l taxeze pe vecinul ca o are mai mare!)

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate