Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Zvonuri Timbru Mediu, Certificat Verde
Last Updated: May 01 2013 10:08, Started by
Josef_Mengele
, Jan 09 2013 12:22
·
0
#1
Posted 09 January 2013 - 12:22
Se zvoneste ca anul asta, pe langa talon, toate masinile vor avea Certificat Verde, care se face pe loc la benzinarie cu talonul, indiferent daca masina e sau nu inmatriculata in tara, fara de care daca te opreste politia iti ia numerele pe loc.
De asemenea, la primirea unei amenzi, ti se ia certificatul verde, si ai 15 zile sa platesti amenda, sau nu mai circuli! Exista o decizie a CE in actest sens, si Tribunalul European a decis ca nu se incalca dreptul la libera circulatie, daca aceasta e restransa de taxe si tarife, sau de conditionarea platii contraventiilor! Certificatul verde, pe langa date despre masina, norma euro, poluare, greutate, vmax, mai contine si timbre de mediu, ce se lipesc pe certificat, valabil 2013 - 2018, astfel. Impozitul pt o Dacia 1310 non-euro va fi de 4500 lei anual. Pt o Dacia euro 2, de 10 ani, taxa e de 3000 lei, si creste cu fiecare an, pana la valoarea de 4500 lei in anul 2018. Pt o Dacia Euro 3 de 7 ani, impozitul va fi de 1500 lei, in crestere pana la 3000 lei. Pt Dacia Euro 4, taxele sunt suportabile, intre 500 lei pt masinile mai noi, si 1000 lei anual pt cele de peste 10 ani, taxa va creste cu 500-1000 lei pana in 2018. Nu se mai considera cilindreea, doar emisiile de CO2, motorizarea, si prezenta filtrului DPF. Dieselele fara DPF vor fi faultate grav, si cu DPF se va plati peste benzina! ... Partea buna e ca timbrul va fi si fractional, dar la valori (cumulate anual) mult mai mare, pt turisti, cetatenii straini, si utilizatorii sporadici ai autoturismului! Edited by Josef_Mengele, 09 January 2013 - 12:31. |
#3
Posted 09 January 2013 - 12:34
Tu chiar te plictisesti si ai chef de un pic de trolling?
|
#4
Posted 09 January 2013 - 12:37
abunea, on 09 ianuarie 2013 - 12:34, said:
Tu chiar te plictisesti si ai chef de un pic de trolling? Un prieten face parte din comisia guvernamentala ce elaboreaza aceasta taxa la Ministerul Mediului. Cerintele sunt clare. 1. Sa scoata tot ce e sub EURO 4 din circulatie, si sa grabeasca disparitia masinilor Euro 4 2. Sa fie platita si de Bulgarosi. 3. Sa se conditioneze circulatia de plata amenzilor, atat pt romani, cat si pt straini! Cati bulgarosi sunt cu amenzi de rovigneta... Faza tare e ca ala face parte din Comisia de circulatie a Primariei, nu are treaba nici cu mediul, nici cu finantele, ci cu traficul! Edited by Josef_Mengele, 09 January 2013 - 12:38. |
#6
Posted 09 January 2013 - 12:50
Pai ori face parte din aia guvernamentala ori din aia de la Primarie?
Tu ai gandit un pic inainte sa postezi aberatiile alea? Chiar crezi, chit ca prin absurd ar fi luate in considerare, ca vor putea fi aplicate vreodata? Sa scoata tot ce e sub Euro 4 din circulatie? Ai idee cate masini sunt minim Euro4? Poate 15% din parcul auto, restul de 85% renunta la masini si merg cu bicicletele? Cate camioane si masini folosite pt transport marfa au Euro4? Revin la intrebarea initiala, te plictisesti rau? |
#7
Posted 09 January 2013 - 13:12
El zi de zi de cativa ani lucreaza la primarie, acum a fost co-optat in echipa guvernului pt elaborarea noii taxe.
Taxa are ca supapa de refulare, faptul ca posesorii de sub Euro 4 nu prea circula, si au posibilitatea de a cumpara timbru pt o saptamana, care va costa peste 200 lei la Dacia 1310 non euro, dar e mai ieftin decat platforma pt drumul la remat. Taxa a fost elaborata si e finalizata, ramane doar semnatura domnului Prim Ministru pt a o publica in MOf, si deja se incearca "prostimea" Peste un milion de români cu venituri mici ar putea fi nevoiţi să-şi radieze autoturismele dacă misteriosul “timbru de mediu” va deveni realitate, estimează experţii auto,
Edited by Josef_Mengele, 09 January 2013 - 13:14. |
#8
Posted 09 January 2013 - 13:18
Orice e necesar pentru a scapa de bulgarosi, e binevenit. Pentru bulgarosi taxa sa fie de 10 ori mai mare si politia sa opreasca toate masinile in fiecare zi.
|
#9
Posted 09 January 2013 - 13:20
valorile mi se par extraordinar de mari. poate daca se impart la 10.
|
#10
Posted 09 January 2013 - 13:38
bogdan la 8 ianuarie, 11:15 a spus:
Din ce se zvoneste prin piata : Taxa mediu anuala : Dacia 1300, etc masini straine (pana in anul 2000) - 4500 lei / an .IN FIECARE AN Logan din 2008-2009 : crescator in fiecare an , de la 500 lei / 2013 la 1000 lei / 2018 ....Taxa creste anual pentru ca masina se invecheste ... Bomba sociala ... http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/calculeaza-ti-singur-taxa-auto-176346.html |
|
#12
Posted 09 January 2013 - 13:58
O taxa anuala e mai buna decat una la inmatriculare, pentru ca nu stii cat va circula masina aia inmatriculata, dar cu taxa anuala stii ca plateste in functie de cat circula cu ea. Totusi par cam mari valorile alea, sa dai 1000 de euro pe an taxe pentru o Dacie 1310 ... ok, e normal sa vrei sa le scoti din trafic, dar asta inseamna ca din momentul intrarii in vigoare a legii astea, toate masinile vechi vor disparea de pe strazi de tot (ceea ce nu poate fi rau, dar pentru actualii detinatori e dezastruos). Dar si 1500 de lei pe an la un Logan 1 sau Golf 4 (versiunile Euro 3 de la fiecare, ca exista si Euro 4 la amandoua) pare prea mult. O astfel de taxa ar revitaliza industria auto, adica multi ar face un efort sa ia masini mai noi din cauza taxei astea, dar ar iesi scandal mare cu astfel de valori. Plus ca masinile vechi ar deveni aproape imposibil de vandut (si nu ma refer la cele super vechi, ci chiar si la cele de 6-12 ani). E buna ideea de taxa care sa creasca gradual, ca sa stie oamenii la ce sa se astepte, dar ar trebui inceput de la valori mai mici.
Edited by utopium, 09 January 2013 - 14:16. |
#13
Posted 09 January 2013 - 14:09
si cei care au platit taxa de poluare/prima inmatriculare mai platesc si impozit?
Daca im da inpoi bani platiti in 2008 cu dobanda legala pot sa platesc noul impozit vreo 3-4 ani. |
#14
Posted 09 January 2013 - 14:10
Romanii o sa le rupa capatanile daca va fi cum se zvoneste. Guvernul Pinocchio (si aliatii sai) nu-si permite un asemenea scandal deoarece au castigat alegerile pe muchie de cutit (multi care nu sunt votanti USL , au votat cu USL impotriva lui Basescu)
Eu nu cred nimic din aceste zvonuri. Se mai plictisesc unii pe acasa si incep sa se joace telefonul fara fir cu mintile credulilor. Quote Taxa a fost elaborata si e finalizata, ramane doar semnatura domnului Prim Ministru pt a o publica in MOf, si deja se incearca "prostimea" Peste un milion de români cu venituri mici ar putea fi nevoiţi să-şi radieze autoturismele dacă misteriosul “timbru de mediu” va deveni realitate, estimează experţii auto, O taxa(o lege) de asemenea anvergura nu se elaboreaza si nu intra in vigoare peste noapte .Este nevoie de dezbatere publica , de adoptare in senat , de diferite avize , de dezbatere in Camera Deputatilor , de promulgarea presedintelui , de publicare.......de asta ii dau dreptate userului abunea(mesaj 3 si 6) Trolling !!! P.S. propun inchiderea topicului ! Edited by polizei, 09 January 2013 - 14:18. |
#15
Posted 09 January 2013 - 14:11
sandel_u, on 09 ianuarie 2013 - 12:43, said:
Deci daca o sa fie asa, eu ma duc la bulgari. Nu nu..trebuie sa mergem la bucuresti, inarmati ! Deci pe bune, m-am saturat sa ma jupoaie astia cu atatea taxe. bagami as pwl@ in ea conducere de tot cacatul si in tara asta ce a ajuns batjocura unor hoti organizati in partide Edited by BlueSoon, 09 January 2013 - 14:13. |
|
#16
Posted 09 January 2013 - 14:13
polizei, on 09 ianuarie 2013 - 14:10, said:
Romanii o sa le rupa capatanile daca va fi cum se zvoneste. Guvernul Pinocchio (si aliatii sai) nu-si permite un asemenea scandal deoarece au castigat alegerile pe muchie de cutit (multi care nu sunt votanti USL , au votat cu USL impotriva lui Basescu) |
#17
Posted 09 January 2013 - 14:18
Eu unul nu cred ca vor putea, chiar daca discuta, sa bage asemenea taxe.
In primul rand ar avea un efect negativ asupra economiei. Hai sa ne gandim ca 1.000.000 de masini vor fi radiate, dupa estimarile lor. Estimarile lor s-au dovedit de fiecare data fanteziste, numarul probabil ar fi mult mai mare. Vezi forfetarul, taxele auto precedente, etc Asta automat va aduce mai putini bani la buget (ceea ce ii doare pe ei cel mai tare), va conduce la o scadere a cererii pt service-uri auto, a consumului de carburant, a incasarilor asiguratorilor, a taxelor de drum, a magazinelor de piese auto (legate de importatori), etc. Efectul in cascada s-ar rasfrange f puternic asupra economiei, care si asa e sub apa. S-ar inchide o gramada de firme conexe domeniului auto, care de bine de rau mai pompeaza bani la bugetul ala de stat din care fura ei. Ca sa nu mai vorbim de procese si implicatii legale, unii deja au platit taxe eco, nu sunt avocat dar poate s-ar putea ataca si pe motive de impozitare multipla a aceluiasi bun, etc. Daca e vreunul pe acolo pe sus cu un minim de minte realizeaza ce ar implica niste schimbari majore ale sistemului de taxare. Cel mai probabil vor gasi o forma de struto-camila, o suma relativ mica de plata in speranta ca romanii vor inghiti si galusca asta, fara sa iasa razmerita. Edited by abunea, 09 January 2013 - 14:25. |
#18
Posted 09 January 2013 - 14:26
Sa inteleg ca cei care si-au luat masini si au platit taxa de poluare, acuma o sa plateasca si aceasta taxa de timbru de mediu? Se mai scoate taxa de poluare?
Sustin partea ca ok, sa le scoata, dar totusi e parca prea mult. Totusi cate masini sunt macar EURO4? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users