Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Zvonuri Timbru Mediu, Certificat Verde
#19
Posted 09 January 2013 - 14:26
utopium, on 09 ianuarie 2013 - 14:13, said:
Care muchie de cutit? Au castigat lejer, de-acum urmeaza "bonusurile" pentru votanti Quote Sustin partea ca ok, sa le scoata, dar totusi e parca prea mult. Totusi cate masini sunt macar EURO4? Nu mai credeti toate aberatiile initiatorului topicului. Daca o sa cautati pe topicurile destinate taxei de poluare o sa constatati ca ideile userului (acelea de a fi suprataxate toate masinile care au sub E4 sau de a fi scoase din uz ----are omul o fixatie ) coincid cu zvonurile prezentate in acest topic. Edited by polizei, 09 January 2013 - 14:39. |
#20
Posted 09 January 2013 - 14:47
abunea, on 09 ianuarie 2013 - 14:18, said:
In primul rand ar avea un efect negativ asupra economiei. Hai sa ne gandim ca 1.000.000 de masini vor fi radiate, dupa estimarile lor. Estimarile lor s-au dovedit de fiecare data fanteziste, numarul probabil ar fi mult mai mare. Vezi forfetarul, taxele auto precedente, etc |
#22
Posted 09 January 2013 - 14:56
Cine credea, acum 5-6 ani, ca vor ajunge taxele anuale la banalele masini ARO si 45 de milioane de lei?!
|
#23
Posted 09 January 2013 - 15:07
Probabil ca daca m-ar duce mintea tot atat de putin ca pe cei care erau in extaz la impozitele aberante deja existente, acum ar trebui si eu sa ma bucur ca ii rupe si pe ceilalti.
Culmea e ca daca s-ar scoate impozitele, forma asta de taxare e mai corecta decat aberatia actuala cu capacitatea cilindrica. Sumele insa sunt de domeniul SF in romania. utopium, on 09 ianuarie 2013 - 14:47, said:
Crezi ca un milion de familii vor ramane fara masini daca le vor radia? Vor lua altele mai noi la care sa plateasca taxe mai mici, cei mai saraci vor lua tot second dar cu norme de poluare la care taxa nu e asa de mare. |
#24
Posted 09 January 2013 - 15:55
Sincer ideea acestei taxe, daca va fi in formula asta, si faptul ca odata cu taxa asta nu mai platesti nimic la aducerea unei masini din afara mi se pare super buna. Faptul ca poti plati anual e foarte ok fata de cum era pana acum.
Insa ramane o mare problema legata de valoarea ei. Daca pt masini sub euro3 as intelege taxe mai mari, dar la euro3 si 4 ar trebui sa fie f mici(sa zic un max 100eur la euro3 si 50 la eur4) Nu trebuie sa avem ca scop scoaterea din circulatie a masinilor,poate doar cele din 80-90(cele sub eur2) un euro2 trebuie taxat mai mult dar undeva la limita suportabilitatii, nu la limita absurdului. Suntem mult prea saraci sa avem figuri in cap cu reinnoirea parcului si etc. |
#25
Posted 09 January 2013 - 16:00
utopium, on 09 ianuarie 2013 - 14:47, said:
Crezi ca un milion de familii vor ramane fara masini daca le vor radia? Vor lua altele mai noi la care sa plateasca taxe mai mici, cei mai saraci vor lua tot second dar cu norme de poluare la care taxa nu e asa de mare. Foarte posibil ca da. Cati oameni crezi ca isi cumpara sau tin un harb in batatura daca isi permit o masina mai noua si mai buna? Umbla cu rabla din masochism? Edited by abunea, 09 January 2013 - 16:00. |
#26
Posted 09 January 2013 - 18:53
abunea, on 09 ianuarie 2013 - 14:18, said:
Eu unul nu cred ca vor putea, chiar daca discuta, sa bage asemenea taxe. In primul rand ar avea un efect negativ asupra economiei. Hai sa ne gandim ca 1.000.000 de masini vor fi radiate, dupa estimarile lor. Estimarile lor s-au dovedit de fiecare data fanteziste, numarul probabil ar fi mult mai mare. Vezi forfetarul, taxele auto precedente, etc Daca masura vine cu un program RABLA cu o singura masina casata si 5000 lei reducere, respectiv subventionarea dobanzii la creditele auto... eu zic ca va fi primita destul de bine. Edited by Steauaboss, 09 January 2013 - 18:54. |
#27
Posted 09 January 2013 - 19:39
abunea, on 09 ianuarie 2013 - 16:00, said:
Foarte posibil ca da. Cati oameni crezi ca isi cumpara sau tin un harb in batatura daca isi permit o masina mai noua si mai buna? Umbla cu rabla din masochism? Plus ca poti lua masina euro 3 la 1000 si ceva de euro daca cauti bine ... macar e taxa anuala de 3 ori mai mica, daca e adevarat ce zice colegul, desi tot e mare. Iar cea veche o ducea la Rabla si lua si pe ea un 500 de euro (cel putin anul trecut sa zicem). Se gaseau solutii de innoire a parcului auto si cu bani putini. Si eu voi fi mai grabit sa schimb Euro 3-ul actual cu un Euro 5/6 daca mi se impune o taxa anuala de 1500 de lei, nu? Oricum intentionez sa schimb masina, dar asta m-ar mobiliza sa o fac mai repede. Si mai stiu persoane care au masini Euro 3 si care si-ar permite o masina noua, dar inca trag de cea veche pentru ca inca merge fara probleme majore. E o diferenta intre a-ti permite o masina mai noua si a o si lua ... pe mine si actuala masina ma serveste fara probleme, n-am fost cu ea prin service decat pentru intretinere, deci teoretic nu as fi foarte motivat sa o schimb din cauza "vechimii", dar o taxare de genul asta m-ar impulsiona sa o fac. |
#28
Posted 09 January 2013 - 19:59
Asta e punctul tau de vedere si ti se pare foarte corecta situatia. Tu ti-ai exploatat masina, si-a scos banii, acum e veche, iti permiti alta si o vei schimba. Dar cum ramane cu cei care abia si-au cumparat o masina in care au investit o suma poate considerabila si acuma se trezesc ca e buna doar de dus la remat? I-a avertizat cineva: " Ba m.ilor, nu va mai luat diesel euro 2/3, ca peste un an va bagam o taxa pe el de va cacati pe voi."? NU! E corect?
E corect ca un guvern de cretini sa ia asemenea masuri catastrofale financiar care lovesc in sute de mii sau milioane de familii sarace dintr-o tara care si asa e talpa lumii? Din pacate, in Romania, orice lucru TEORETIC pozitiv trebuie introdus doar prin forta si negativism. Niciodata nu se poate construi ceva cu o gandire pozitiva, orientata spre OM! "Hai sa scapam de masinile vechi! Cum? Bagam o taxa de nu mai umbla cu ele nici seicul din Abu Dhabi." Asta e gandire de maimuta oligofrena tipica "liderului" roman. Simplista la modul retardat, fara strop de gandire inspre consecinte. Unii chiar vor crede ca taxa asta e pentru binele firului de iarba si pentru viitorul luminos al copiilor. Dar eu cred sincer ca singurul ei scop e sa le umple lor buzunarele, burti pline de cacat ce sunt. Pentru ca oricate milioane de taxe de mediu si de drum vom mai plati, nu vom avea in veci drumuri bune si nu se vor planta paduri. Vom avea doar mai multe uliti cu titlu de drum european si mai multi munti golasi! Sa o bage si pe asta. Sa ramana doar 1 milion de masini in tara, in loc de 5 milioane. Sa fim si mai saraci, si mai inapoiati, si mai primitivi. America s-a ridicat prin motorizare, Romania se va ridica prin tractiune bovina. Sunt convins ca asta e directia buna spre civilizarea si bunastarea poporului roman... Noapte buna, Romania! |
|
#29
Posted 09 January 2013 - 20:28
Atat in varianta taxei actuale, cat si in varianta timbrului de mediu, oricare ar fi ea, posesorii de Dacii si Daewoo vor suferi, pt ca sunt intarziati la capitolul poluare!
Masini Non-Euro s-au fabricat pana in 90 in vest, o asemenea masura acolo ar avea impact nul, foarte putini au masini non-euro, care sunt automat mai vechi de 20 de ani. Euro 4 s-a fabricat incepand cu 2000, respectiv 2002 pt Diesel, vorbim de o masina veche de 10 ani!!! Cine nu s-a aruncat la motoare mari fara sa-l sustina bugetul, nu are de suferit. Dar stai, ca romanasul nostru isi lua berlina Euro 2 in 2004, si Logan Euro 3 in 2006. In 2000 isi lua berlina non-euro. Pai plateste ma daca nu te-a dus capul sa fii in rand cu lumea occidentala la poluare! polizei, on 09 ianuarie 2013 - 14:26, said:
Nu mai credeti toate aberatiile initiatorului topicului. Daca o sa cautati pe topicurile destinate taxei de poluare o sa constatati ca ideile userului (acelea de a fi suprataxate toate masinile care au sub E4 sau de a fi scoase din uz ----are omul o fixatie ) coincid cu zvonurile prezentate in acest topic. Am sustinut interzicerea masinilor Euro 3 sau mai slabe in Bucuresti, pt ca aerul respirat de 2 milioane de oameni e mai important decat dreptul unui descult de a-si plimba hoitul intre o tona de fiare! Edited by Josef_Mengele, 09 January 2013 - 20:29. |
#30
Posted 09 January 2013 - 21:03
noone2, on 09 ianuarie 2013 - 19:59, said:
" Ba m.ilor, nu va mai luat diesel euro 2/3, ca peste un an va bagam o taxa pe el de va cacati pe voi."? NU! E corect? De aia am si zis ca o astfel de taxa trebuie marita gradual, in primul an de aplicare trebuie sa fie mai mica, pentru ca fiecare sa-si poata gandi "strategia" pe urmatorii ani. Si trebuie anuntat clar cu cat se va mari pana cand. Trebuie bagat in capul oamenilor ca trebuie sa scape de masinile vechi si poluante, fara a-i face peste noapte sa nu mai poata circula cu ele (legal). Si nu e vorba doar de faptul ca eu poate imi permit o masina noua, ci si de faptul ca si pe asta veche trebuie sa o vand, nu? Daca taxele sunt maricele pentru detinerea ei, nu o s-o pot vinde la un pret prea bun, nu? O sa ajungem si noi ca nemtii, sa ne vindem masinile vechi prin alte tari, nu o sa mai renteze sa le tinem si nici altora de la noi sa le cumpere. Edited by utopium, 09 January 2013 - 21:05. |
#31
Posted 09 January 2013 - 21:10
Josef_Mengele, on 09 ianuarie 2013 - 12:22, said:
Se zvoneste ca anul asta, pe langa talon, toate masinile vor avea Certificat Verde, care se face pe loc la benzinarie cu talonul, indiferent daca masina e sau nu inmatriculata in tara, fara de care daca te opreste politia iti ia numerele pe loc. De asemenea, la primirea unei amenzi, ti se ia certificatul verde, si ai 15 zile sa platesti amenda, sau nu mai circuli! Exista o decizie a CE in actest sens, si Tribunalul European a decis ca nu se incalca dreptul la libera circulatie, daca aceasta e restransa de taxe si tarife, sau de conditionarea platii contraventiilor! Certificatul verde, pe langa date despre masina, norma euro, poluare, greutate, vmax, mai contine si timbre de mediu, ce se lipesc pe certificat, valabil 2013 - 2018, astfel. Impozitul pt o Dacia 1310 non-euro va fi de 4500 lei anual. Pt o Dacia euro 2, de 10 ani, taxa e de 3000 lei, si creste cu fiecare an, pana la valoarea de 4500 lei in anul 2018. Pt o Dacia Euro 3 de 7 ani, impozitul va fi de 1500 lei, in crestere pana la 3000 lei. Pt Dacia Euro 4, taxele sunt suportabile, intre 500 lei pt masinile mai noi, si 1000 lei anual pt cele de peste 10 ani, taxa va creste cu 500-1000 lei pana in 2018. Nu se mai considera cilindreea, doar emisiile de CO2, motorizarea, si prezenta filtrului DPF. Dieselele fara DPF vor fi faultate grav, si cu DPF se va plati peste benzina! ... Partea buna e ca timbrul va fi si fractional, dar la valori (cumulate anual) mult mai mare, pt turisti, cetatenii straini, si utilizatorii sporadici ai autoturismului! Eu zic asa: sa-l suni pe oligofrenul care ti-a bagat pastila si sa-l bagi la masa, ca minte de ingheata apele.Si tu sa nu mai pui botul ca te faci de ras!!! De unde dracu va vin ideile astea? Tare odihnita trebuie sa fie mintea voastra. Ai zis ca la benzinarie se face pe loc...bla bla bla... Pai in baza la ce? Ca in multe state UE (ziceai ca si daca nu e inmatriculata in tara) in talon nu apar informatii despre norma euro,CO2 si alte de astea! Eu am numere de UK de ex,pe registration nu apare nici o informatie de genul.Pe unele nici tip motor.Ce o sa scrie gigel de la benzinarie? In alta ordine de idei,se incalca legislatia europeana,care spune ca o masina poate circula pe teritoriul altui stat membru daca are asigurarea si itp la zi din statul unde este inmatriculat.Te pomenesti ca schimba Tonta si legislatia europeana si Tratatul de la Viena! |
#32
Posted 09 January 2013 - 21:14
ady_77, on 09 ianuarie 2013 - 21:10, said:
Eu am numere de UK de ex,pe registration nu apare nici o informatie de genul.Pe unele nici tip motor.Ce o sa scrie gigel de la benzinarie? |
#33
Posted 09 January 2013 - 21:36
utopium, on 09 ianuarie 2013 - 21:14, said:
RAR are tabele cu norma de poluare in functie de seria masinii ... e o baza de date, nu ar fi asa mare smecherie sa fie accesibila si benzinariilor. Tu existi cu adevarat? Hai in lumea reala! RAR nu e in stare sa puna pe site-ul lor oficial o lista cu motorizarile EURO 4,si asta nu de acuma ci de 5 ANI DE ZILE !!! La RAR daca nu le duci actele originale ale masinii,sunt vai de ei ,le trebuie consiliu de familie sa vada ce norma de poluare are masina.Si la urma urmei e normal sa fie asa,normele euro sunt norme de fabricatie si atat,nu de inmatriculare si alte aberatii dambovitene... |
|
#34
Posted 09 January 2013 - 22:19
http://www.onlinespo...euro-nid-81332/
Raportat la numarul de masini existente in Romania si la dorinta Guvernului de a strange anual aproximativ 400 de milioane de euro din noua taxa auto, deducem o taxa medie de 75 de euro. Parcul AUTO se imparte asa: - vechime peste 20 de ani (non euro): peste 1.500.000 de masini - vechime 10-20 de ani: (euro2,3) 1.200.000 de masini - vechime 6 - 10 ani: (euro 3,4)1.500.000 de masini - vechime 2-6 ani: (euro 4,5)800.000 de masini - vechime până la 2 ani: (euro 5,6,h.e) 700.000 de masini De aici si declaratia fabuloasa a ziarelor, ca peste 1 milion de automobilisti isi vor lua biciclete, adica posesorii de non-euro! Totusi se uita de posesorii cazanelor autohtone, ce sunt cu 10 ani in urma tehnologiilor anti-poluare! Avand in vedere ca Euro 6,hibridele si electricele sunt scutite de taxe, iar pt euro 5 taxele sunt modice, cat vor plati cei multi? ady_77, on 09 ianuarie 2013 - 21:10, said:
Eu am numere de UK de ex,pe registration nu apare nici o informatie de genul.Pe unele nici tip motor.Ce o sa scrie gigel de la benzinarie? In alta ordine de idei,se incalca legislatia europeana,care spune ca o masina poate circula pe teritoriul altui stat membru daca are asigurarea si itp la zi din statul unde este inmatriculat.Te pomenesti ca schimba Tonta si legislatia europeana si Tratatul de la Viena! Exista directiva a CE data dupa o decizie a Tribunalului European, care nu considera o incalcare a drepturilor, faptul ca ti se interzice sa circuli daca nu platesti taxele legale, in vigoare, cat si amenzile. O asemenea decizie a fost intarita de CC, intr-un proces ce privea ridicarea numerelor de inmatriculare pe loc, daca nu ai rovigneta, deci practic imobilizarea masinii! Practica ridicarii numerelor pe loc, fara dovada, e larg raspandita in toata UE pt categoria grea (CE, DE), ca asigurare ca se va plati amenda, pt ca vorbim de amenzi de mii si zeci de mii de euro in industria transporturilor. Gospodinele posesoare de permis inca nu sunt invatate sa plateasca pt faptele lor, sau sa mearga cu trenul... inca! Tratatul de la Viena, nu e decat un regulament rutier comun, atata tot. Nu e o declaratie universala a drepturilor automobilistilor de a circula cu rezervorul gol si amenda neplatita! Ma mir ca nu invoci SAE, ISO, etc. Edited by Josef_Mengele, 09 January 2013 - 22:23. |
#35
Posted 09 January 2013 - 22:30
as fi fost de acord cu taxa asta (cu cinditia sa fie o valoare in concordanta cu traiul romanesc) daca banii aia s-ar folosi pt mediu in pu$$ mei nu pt alte cacaturi, altfel e doar o alta taxa pe prostie
Edited by costy_ytsoc, 09 January 2013 - 22:30. |
#36
Posted 09 January 2013 - 22:41
Josef_Mengele, on 09 ianuarie 2013 - 22:19, said:
http://www.onlinespo...euro-nid-81332/ Raportat la numarul de masini existente in Romania si la dorinta Guvernului de a strange anual aproximativ 400 de milioane de euro din noua taxa auto, deducem o taxa medie de 75 de euro. Parcul AUTO se imparte asa: - vechime peste 20 de ani (non euro): peste 1.500.000 de masini - vechime 10-20 de ani: (euro2,3) 1.200.000 de masini - vechime 6 - 10 ani: (euro 3,4)1.500.000 de masini - vechime 2-6 ani: (euro 4,5)800.000 de masini - vechime până la 2 ani: (euro 5,6,h.e) 700.000 de masini De aici si declaratia fabuloasa a ziarelor, ca peste 1 milion de automobilisti isi vor lua biciclete, adica posesorii de non-euro! Totusi se uita de posesorii cazanelor autohtone, ce sunt cu 10 ani in urma tehnologiilor anti-poluare! Avand in vedere ca Euro 6,hibridele si electricele sunt scutite de taxe, iar pt euro 5 taxele sunt modice, cat vor plati cei multi? In seria masinii, sunt codificate informatii despre masina. Daca nu se poate identifica, platesti pt non-euro cel mai probabil. Exista directiva a CE data dupa o decizie a Tribunalului European, care nu considera o incalcare a drepturilor, faptul ca ti se interzice sa circuli daca nu platesti taxele legale, in vigoare, cat si amenzile. O asemenea decizie a fost intarita de CC, intr-un proces ce privea ridicarea numerelor de inmatriculare pe loc, daca nu ai rovigneta, deci practic imobilizarea masinii! Practica ridicarii numerelor pe loc, fara dovada, e larg raspandita in toata UE pt categoria grea (CE, DE), ca asigurare ca se va plati amenda, pt ca vorbim de amenzi de mii si zeci de mii de euro in industria transporturilor. Gospodinele posesoare de permis inca nu sunt invatate sa plateasca pt faptele lor, sau sa mearga cu trenul... inca! Tratatul de la Viena, nu e decat un regulament rutier comun, atata tot. Nu e o declaratie universala a drepturilor automobilistilor de a circula cu rezervorul gol si amenda neplatita! Ma mir ca nu invoci SAE, ISO, etc. In cate tari ai vazut tu asa ceva? Unde ai fost tu si la intrare in tara sa ti se ceara talonul pentru magarii de astea? Unde ai platit tu timbre verzi sau aberatii de astea si mai ales in functie de norma euro? Pai tu nu vezi ca astia cu toate informatiile pe tava(cnp,adresa,istoric medical) nu sunt in stare sa faca o reteta electronica,dar sa faca asa ceva la masini,iti dai seama ca ar fi cozi de zeci de km la intrare in Romania,sau mai bine zis ar ocoli lumea tara asta si asa vai de ea,ultima ultimelor.... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users