Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noua Dacia Sandero
Last Updated: Nov 21 2012 19:22, Started by
mateiuli
, Sep 18 2012 14:14
·
0
#109
Posted 19 November 2012 - 23:30
In fine, la masini nu e ca la tigai totusi, poti testa o masina fara sa vrei s-o cumperi exact in aceeasi zi.
Oricum nu prea am vazut sa fie imbulzeala deloc. |
#111
Posted 19 November 2012 - 23:36
#112
Posted 19 November 2012 - 23:37
erau 4 sau 5 in masini..... mergeau un pic, dupa care faceau schimb de soferi.....
asta desi nu vroiau sa cumpere masina in viitorul apropiat, plus ca peste 1-2 saptamani nu o sa mai fie inbulzeala asta. parca s-ar termina masinile de test drive... da na: sa aiba oamenii ce povesti la prieteni si pe net. Edited by george5110, 19 November 2012 - 23:39. |
#113
Posted 19 November 2012 - 23:45
#114
Posted 20 November 2012 - 09:06
cristi.r, on 19 noiembrie 2012 - 22:44, said:
Sandero mi s-a parut mai fasnet. george5110, on 19 noiembrie 2012 - 23:18, said:
hai sa ne imbulzim acuma toti la inceput!!!! da dupa nu ne mai da? ba da, da hai acuma!!!!! |
#116
Posted 20 November 2012 - 13:32
george5110, on 19 noiembrie 2012 - 19:55, said:
crezi ca la nemti cand apare golf 7 toti is hai frate la VW sa vedem masina, stam la coada etc, dormim in fata reprezentatei... da noi suntem romani si trebuie sa ne dam cu parerea despre toate... |
#117
Posted 20 November 2012 - 14:22
valitudor, on 20 noiembrie 2012 - 13:32, said:
La nemti este o coada de asteptare pentru drive test cu noul golf de peste o luna. Daca Dacia reuseste sa faca fata cererilor, bravo lor. Insa daca tu esti altfel, nu inseamna ca ceilalti au o problema normal...hai cu turma.... |
#118
Posted 20 November 2012 - 14:35
Georgica, am inteles, suntem naspa, sandero/logan sunt naspa, etc ... . Can we get over it ? Las-o asa, please ! Ti-am inteles cu totii punctul de vedere.
Edited by cristi.r, 20 November 2012 - 14:35. |
|
#119
Posted 20 November 2012 - 14:39
TS030, on 19 noiembrie 2012 - 22:41, said:
Alex-Softpedia, poti sa ne arati acel grafic? Multumesc. Si eu presimt ca nu e un motor care sa se bucure de turatii inalte. Tce90.jpg 98.33K 37 downloads cristi.r, on 19 noiembrie 2012 - 22:44, said:
Alex, raceru' Tavi are intrucatva dreptate. Motorul de capacitate cilindrica mai mare da senzatia ca-i mai viguros in reprize. Atata ca trebuie sa-l ridici ceva mai mult in ture. Asta de 0.9 se vede clar ca-i "dopat", chiar daca este construit cu palier de cuplu maxim, ca orice turbo. Poti avea felurite senzarii subiective, in economia comparatiei noastre n-au relevanta Daca dezvolta si forta si putere mai mare pe plaja de turatii cel mai des folosita (2000-3000 rot/min) inseamna ca-i mai sprinten in regimul normal/prepoderent de mers. |
#120
Posted 20 November 2012 - 14:41
da unde am spus eu ca Logan si Sandero sunt naspa?
mi se par super pret / calitate! tampita e atitudinea romanilor: nu imi iau logan, imi iau VW cu 120.000 in bord , ma duc la test drive ca e moca, il frec pe agentu de vanzari cu zeci de intrebari, pe urma ma apuc sa comentez ca vai mie nu mi-a placut ca nu avea bec la motor sau mai stiu eu ce, desi nici macar nu fac parte din potentialiii clienti... daca va puneau macar sa platiti benzina oare cati se mai duceau asa..... "la spart seminte" ? |
#121
Posted 20 November 2012 - 14:46
#122
Posted 20 November 2012 - 14:54
#123
Posted 20 November 2012 - 15:00
|
#124
Posted 20 November 2012 - 15:01
Alex, senzatia reala nu este de neglijat. Un motor de 1.9 turbo nu va da niciodata senzatiile unui 3.0 aspirat. Cam la asa ceva ma refeream. Datele pe hartie stim cu totii care sunt.
Georgica, tu de fapt vrei sa te certi cu cineva si n-ai cu cine ? De ce poluezi topicul cu chestii d-astea ? Este o tara (aparent) libera, de-aia e forum, fiecare isi scrie balivernele personale. |
#125
Posted 20 November 2012 - 15:24
george5110, on 20 noiembrie 2012 - 15:00, said:
tu ai probleme la intelesul limbii romane? |
#126
Posted 20 November 2012 - 16:15
Alex-Softpedia, on 20 noiembrie 2012 - 14:39, said:
Daca dezvolta si forta si putere mai mare pe plaja de turatii cel mai des folosita (2000-3000 rot/min) inseamna ca-i mai sprinten in regimul normal/prepoderent de mers. Pe de alta parte nici motorul pe care il inlocuieste nu e vreo piesa de arta, curba reala a cuplului este destul de dubioasa. 1.6.png 58.63K 26 downloads Cu toate astea, avea vana de pe la 2000 rpm pana pe la 5000 rpm(de la 2000 la 3000 asa..mai fara tragere de inima). Edited by closchkutza, 20 November 2012 - 16:16. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users