Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noua Dacia Sandero
#73
Posted 04 October 2012 - 13:30
bossake, on 03 octombrie 2012 - 21:08, said:
Treaba e destul de simpla. In primul rand un motor de 110-115cai pe o caroserie gen Logan aduce automat o mica "sportivitate" masinii. logan 1.6 16v pana sa il faca euro5, scotea 10.2s 0-100. Stiu ca 0-100 nu e totul insa masina se comporta mult peste ceea ce se vrea, si pana la urma este un logan. Confirm, când și-a luat un prieten un Prestij SH am făcut niște mici teste vs agregatul din dotare (cu 25 de cai mai mult și vreo 300 kg în plus), că aveam timpii din cărți aproximativ identici, și ai lui cai se țin umăr la umăr cu ai mei până când apare nevoia treptei a șasea. closchkutza, on 02 octombrie 2012 - 15:32, said:
Sa nu pui chestii ca degivrare luneta in standard de la prima varianta de echipare, mi se pare...cel putin dubios. Lasă că vin fanii Dacia (în special echipa de moldoveni) și ne explică cum n-avem nevoie de așa ceva și că e un lux inutil. |
#74
Posted 04 October 2012 - 13:49
#75
Posted 04 October 2012 - 16:40
Personal nu flosesc si pot spun e ca nu prea m-ar interesa degivrarea de la luneta. In schimb cea de la aglinzile laterare este mult mai interesanta (aproape indispensabila).
De exemplu, la Logan, odata cu degivrarea oglinzilor pleca si cea de pe spate, lucru nu tocmai ok, este mai bine sa fie separate. p.s. Si nu inteleg care este legatura intre anul in care suntem si degivrarea ! Adica in 2005 de exemplu nu ne uitam in spate ? Sau acum 30 de ani nu mancam fructe ? Am orbit, sau dimpotriva, am evoluat asa de mult ? Bani de combustibiul nu prea avem, ca in rest, toate sunt un "must have" nu ? |
#76
Posted 04 October 2012 - 18:28
tavktm, on 04 octombrie 2012 - 16:40, said: p.s. Si nu inteleg care este legatura intre anul in care suntem si degivrarea ! Pam pam. Degivrarea (în special la mașinile cu hayon) e ceva ce se pune implicit de pe vremea Trabantului. De fapt, ca să o luăm așa, Dacia 1310 a avut, Oltcit a avut, Aro a avut, Trabantul a avut, la Sandero basic s-a scos. Pe mine mă miră altceva, în schimb, că le iese mai ieftin să le facă separate. |
#77
Posted 04 October 2012 - 18:38
#78
Posted 04 October 2012 - 19:18
AlexIP, on 04 octombrie 2012 - 18:28, said: Pam pam. Degivrarea (în special la mașinile cu hayon) e ceva ce se pune implicit de pe vremea Trabantului. De fapt, ca să o luăm așa, Dacia 1310 a avut, Oltcit a avut, Aro a avut, Trabantul a avut, la Sandero basic s-a scos. Pe mine mă miră altceva, în schimb, că le iese mai ieftin să le facă separate. Pai tocmai, era si acum 10-20 de ani,. Deci nu prea are relevanta anul. Poate s-au gandit ca multi nu o folosesc (ca si mine dealtfel), poate exporta mult in tari mai calde, nu stiu. Oricum variantele mai echipate au degivrare pe luneta. Nu ? |
#79
Posted 04 October 2012 - 20:52
tavktm, on 04 octombrie 2012 - 19:18, said:
Oricum variantele mai echipate au degivrare pe luneta. Nu ? Ce e si mai bizar, e ca versiunea cheala are ABS/AFU/ESP/ASR, 4 airbaguri SRS, volan servo, avertizor centura, centuri pretensionate, etc dar nu are degivrare la luneta |
#80
Posted 04 October 2012 - 21:00
Nici Seat Exeo nu are torpedou iluminat, ca sa o dam cu detalii. Probabil ei au considerat ca reduc costurile daca scot acea dotare. Desi un releu, cativa metrii de fire si geamul cu rezistente nu vad sa coste atat de mult incat sa justifice taierea lor de pe lista de dotari. Probabil Sandero "chel" va fi cumparat foarte putin de oamenii care au nevoie de o masina, iar cei care il iau il vor "upgrada" cu vestitele incalzitoare de la Dacia 1300 (mini caloriferele ce se montau sub luneta) sau cu o luneta potrivita ei.
|
#81
Posted 04 October 2012 - 21:47
utopium, on 04 octombrie 2012 - 20:52, said:
Mda, doar varianta super cheala nu are ...sunt multe chestii discutabile la versiunile alea super chele ... iluminare portbagaj lipsa de exemplu, cat poate costa un bec? Sau buzunare scaune care apar doar pe la versiunile de top si la Loganul vechi, cat poate costa un buzunar la scaun? Sau lipsa bricheta (la loganul vechi, ca Sandero nou chel are) ... cred ca trebuie inteles ca la versiunile chele ei trag de fiecare euro. O reducere de costuri cu 50 de euro pe masina de exemplu din detalii de astea mici, la volumul lor actual de productie, inseamna cateva milioane de euro bune anual extra la profit. Asta cu luneta incalzita pare insa cam extrema, dar poate cum zici tu, in anumite tari cu alta clima nu simt nevoia de asa ceva, la fel cum unii poate nu simt nevoia aerului conditionat. Dar modelul ala chel se vinde si in Romania, unde (macar) iarna cam ai nevoie de luneta incalzita. Sau cum zici tu, macar de oglinzi incalzite ... macar una din cele doua Eu ce nu inteleg e de ce nu au scos si stergatorul de luneta daca tot au scos incalzirea Ce e si mai bizar, e ca versiunea cheala are ABS/AFU/ESP/ASR, 4 airbaguri SRS, volan servo, avertizor centura, centuri pretensionate, etc dar nu are degivrare la luneta De la Logan la Logan Facelift telefonul fără fir cu cineva din interior transmitea că s-au redus costurile de producție cu până la 500 euro. Unele tăieturi justificabile (scoasă pregătirea pentru încălzire în scaune care apare la unele variante, bec torpedou, bec porcbagaj), altele... (subțiat ceva antifonări, bară stabilizatoare față la versiunile inferioare). |
#82
Posted 05 October 2012 - 08:17
utopium, on 04 octombrie 2012 - 20:52, said:
Ce e si mai bizar, e ca versiunea cheala are ABS/AFU/ESP/ASR, 4 airbaguri SRS, volan servo, avertizor centura, centuri pretensionate, etc dar nu are degivrare la luneta |
|
#83
Posted 05 October 2012 - 11:07
matrwe, on 05 octombrie 2012 - 08:17, said:
De ce sa fie bizar? E foarte logic: la euroincap se testeaza versiunea de baza iar degivrarea lunetei nu este criteriu de acordare a punctelor ncap. connectorxp, on 04 octombrie 2012 - 21:00, said:
Nici Seat Exeo nu are torpedou iluminat, ca sa o dam cu detalii. Edited by utopium, 05 October 2012 - 11:07. |
#84
Posted 05 October 2012 - 13:30
Peste toate vine harta europei (de la sistemul MediaNav). Pentru Dokker (și Van), Lodgy și Noul Sandero, MediaNav este în opțiune 300 euro (ttc). Circul vine la harta Europei. Pentru Sandero costă 100 euro (ttc), pentru Dokker (și Van) este 50 euro (ttc) iar la Lodgy nici măcar nu apare în opționale. Pentru conformitate http://www.dacia.ro/...ta-preturi.jsp (dacă dă eroare, scoateți punctul de la final în fereastra browser-ului)
Ce înțeleg de aici: - sunt hărți diferite (nu prea cred) - prețurile sunt puse cam din burtă (cineva de la Dacia ar trebui băgat la reciclare) și umflate cu pompa (de așteptat) - pe site sunt prețuri greșite (ce să mai crezi?) Dacă harta era oferită într-un pachet era OK să fie diferențe de preț (practic acesta este scopul pachetului, de a oferi variante avantajoase pentru cumpărător) dar în acest caz mă întreb dacă o poți achiziționa ulterior la preț de Dokker și să o instalezi pe Sandero? Ca să nu mai spun că unele pachete sunt făcute parcă pentru a râde de client (vezi Pack electrique la Dokker unde la pachet îți vin și bările vopsite - probabil vopseaua este conducătoare electric, nu? [sic] sau Pack Securite la Noul Sandero și la Dokker, unde la Sandero îți bagă și volan în piele pentru 50€ în plus - să nu faci bătături) și pentru a mări artificial valoare vânzării unor componente (oare nu pot fi încadrate la vânzare condiționată?). Edited by Vanzatorul de Iluzii, 05 October 2012 - 13:37. |
#85
Posted 06 October 2012 - 00:29
La Renault ofera harta pentru anumite zone contra cost. In Franta harta Europei este pe bani (~100E), aparatul Carminat vine preincarcat doar cu cea a Frantei, la noi este tot pachetul, dar sitemul este ceva mai scump ca in Franta. Si la VW trebuie sa cumperi anumite zone. E de porc faza cu diferentierea de pret intre modele, doar sunt aceleasi harti.
|
#86
Posted 08 October 2012 - 21:05
eu am o problema cu motorizarea tce si nu inteleg de ce nu pun timpi de 0-100. la fel cum nu inteleg de ce diferenta de viteza de la Clio si Sandero. e diferita cutia vmax e 182 versus 168. oare la demaraj o fi cu o secunda mai mult sau mai putin. cutia e mai scurta asta e clar. si pentru unii dintre noi conteaza daca se misca mai bine ca matizul ca daca nu ce rost mai are sa il schimbam.
Edited by prodanionut, 08 October 2012 - 21:06. |
#87
Posted 09 October 2012 - 07:51
utopium, on 04 octombrie 2012 - 20:52, said:
Sau lipsa bricheta (la loganul vechi, ca Sandero nou chel are) ... cred ca trebuie inteles ca la versiunile chele ei trag de fiecare euro. |
|
#88
Posted 09 October 2012 - 08:55
Ma rog, nu conteaza forma, doar sa fie ... Eu folosesc "bricheta" pentru incarcat telefonul, aspirator de masina sau pompa de umflat rotile, iar scrumiera ca si cos de gunoi pentru hartii. N-au fost folosite niciodata pentru tigari, dar mi se pare vital sa ai o priza in masina.
Sau sa inteleg ca masinile care nu au bricheta au priza dar n-au efectiv bricheta care se incalzeste? Ca eu prin lipsa brichetei am inteles ca lipseste si priza Edited by utopium, 09 October 2012 - 08:56. |
#89
Posted 09 October 2012 - 23:03
Au priza! Lipseste bricheta si paharelu ala pe post de scrumiera, care a fost adoptat aproape de toate marcile!
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users