Constructii grandioase in Casa noastra: Romania (Europa)
Last Updated: Mar 18 2023 07:38, Started by
budrom
, Aug 08 2012 10:37
·
0
#2665
Posted 02 August 2018 - 14:27
Ministrul Transporturilor, Lucian Şova, a declarat joi că pe ruta Gara de Nord - Aeroportul Otopeni va fi gata „cu siguranţă” calea ferată, nu însă şi tronsonul de metrou, astfel că la Campionatul European din 2020 suporterii vor putea merge cu trenul la aeroport. Soluția propusă ține de construirea unui pod feroviar peste DN1 și apoi continuarea liniei, pe piloni, până la etajul 1 al terminalului de pasageri din Aeroportul Otopeni. Reamintim că s-a vorbit mult în ultimii trei ani despre linia directă aeroport gară, dar nu s-a schimbat nimic deși s-au propus mai multe soluții.
Ei amana licitatia de 2 ani Edited by cata, 02 August 2018 - 14:31. |
#2666
Posted 02 August 2018 - 14:59
tot Sova: Boerii ioropeni ne lasa sa contractam 300% valoarea exercitiului 2014 - 2020
modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord-Aeroport Henri Coandă ar costa 454,86 milioane lei (98,88 milioane euro) CFR a identificat totodată mai multe proiecte de investiţii eligibile pentru finanţarea din fonduri europene nerambursabile în sumă de 42,36 miliarde lei (9,2 miliarde euro) dar, tot CFR, ...NU MAI AU BANI (la mijlocul anului) sa repare, calumea si durabil, un rahat jenibil de groapa langa linia lor la intersectia cu DJ401, dar au "banuti" pt. asfalt la rece, odata pe luna x 7 luni ... oare nu era mai ieftin sa repare calumea si odata? "Traficul feroviar de călători a suferit un declin major în ultimii 30 de ani, atât în ceea ce priveşte volumul de transport (măsurat în număr călători) cât şi în ceea ce priveşte volumul de prestaţii (măsurat în călători pe km). Pentru ambii indicatori s-a înregistrat o contracţie de circa 86% faţă de anul 1989" HG care va flexibiliza activităţile de recepţie la lucrările de infrastructura Edited by szg, 02 August 2018 - 15:23. |
#2667
Posted 02 August 2018 - 15:14
#2668
Posted 02 August 2018 - 15:40
au gasit vechile schite ale liniei metrou Straulesti - Progresul?
- 2017 Septembrie - 2018 Iunie: studiu PRE fezabilitate )) - 2018 iulie - 2019 toamna: studiu de fezabilitate apoi - 2021 toamna: studiu POST fezabilitate / proiectare apoi - 2022 toamna: ceva licitatii si contestatii, sau chiar ambele - 2030 toamna: ...legatura cu Eroii Revolutiei (dupa modelul Magistrala 5, o proiectam toata, dar facem jumatate) oare HGul de mai sus cum va "imbunatati" aceasta lalaiala? Edited by szg, 02 August 2018 - 15:48. |
#2670
Posted 03 August 2018 - 09:02
crisbud, on 02 august 2018 - 19:06, said:
UMB !!! ... Ciudat ca UMB a castigat A0 Sud cu "ciuma rosie", si cu pretul cel mai mare, si in acelasi context "ciumat" este (iar) ciudat ca va castiga si primii kilometri de Autostrada prin Moldova. "Ciuma rosie" + UMB = Love? Edited by szg, 03 August 2018 - 09:04. |
#2671
Posted 03 August 2018 - 22:40
Nope.
Umb e un grup de firme serios. De cele mai multe ori, Umb munceste pe banii ei. Apoi așteptă plățile de la ciuma ROȘIE. |
#2672
Posted 06 August 2018 - 10:38
Autostrada A0 Bucuresti Sud, inca 3 - 6 luni de frecat menta
|
#2673
Posted 06 August 2018 - 11:10
Cu vreo 2-3 luni înainte de alegeri, o sa fie ceva miscare pt a minti incă putin oamenii, apoi iar pauza 4 ani.
Paine si circ, stil psd. |
#2674
Posted 08 August 2018 - 08:36
Bucureştenii nu vor circula cu metroul în Drumul Taberei nici la jumătatea anului viitor, dacă lucrările pe cel mai mare şantier din Capitală continuă în ritmul foarte lent din ultimele luni şi dacă se mai amână mult semnarea contractului de automatizare a traficului.
Nimic nou sub soare si sub pamant Aici sunt banii pentru terminarea metroului "Eu cred că este normal, logic, de bun simț și legal ca pentru un contract aflat în derulare care are nevoie de plăți și pentru a respecta ceea ce s-a angajat cu partea de constructori și pentru un obiectiv atât de important pentru întreaga noastră țară această Catedrală, să alocăm bani pentru ca în luna noiembrie să fie prima slujbă, cum s-a promis de către Patriarhie, a acestui nou lăcaș de cult, într-un an Centenar și așa mai departe. Este o abordare logică corectă. Și în 2015 când era ministru de finanțe, la rectificarea din vară am alocat o sumă de 25 de milioane lei pentru lăcașul de cult Catedrala Neamului", a declarat marți Eugen Teodorovici, pentru Digi24. Daca era asa, de ce naiba nu termina la timp autostrazile, reabilitarea cailor ferate, metroul,etc?? AAAAA, nu sunt conduse de BOR!! Pai sa le transfere in subordinea lor, sa dea si primariile, CJ, tot, inclusiv metrorex-ul Unele chiar sunt in subordinea lor, nu pe hartie, dar ce conteaza o hartie Modificările de legislative, condițiile meteo dificile sau schimbarea vitezei de circulație sunt câteva dintre motivele invocate de Astaldi pentru prelungirea termenului și creșterea prețului de execuție, în proiectul Golden Gate-ului românesc, potrivit Digi24.ro. In Italia o merge cu chestii din astea? Edited by cata, 08 August 2018 - 08:49. |
|
#2675
Posted 08 August 2018 - 09:25
or fi uitat "project managerii" sa faca update lunar la site
si daca metroul bate pasul pe loc, macar sa termine Catedrala Despre metrou viziunea optimista (Ianuarie 2019) ... e ireala asa ca ramanem la scenariul pesimist (jumatatea 2019) |
#2676
Posted 08 August 2018 - 09:41
Normal ca UMB are intrare si la Mu1e PSD cum si Ghita avea intrare pe vremea lui Boc si Udrea. Dupa un anumit nivel ai intrare peste tot ca lumea stie ca isi ia sigur spaga de la tine, ai luat deja milioane si nu mai stai sa ciugulesti o sala de sport si o asfaltare la tine in oras. Articolul alora din Economica prezinta o situatie normala pe orice piata ca ceva extraordinar. E normal ca daca se schimba datele problemei sa mai ceara firma bani, ca si daca chemi un mester sa iti puna gresie si la fata locului te trezesti ca vrei cine stie ce model incat omul trebuie sa taie un sfert din placi, o sa iti ia mai multi bani. E valabil in orice domeniu, de la IT la sapat santuri.
|
#2677
Posted 08 August 2018 - 16:10
nu este deloc normal sa se jegmaneasca unii pe altii, iar asta vine "din lipsa" de experti, experienta si incredere, deci dintr-un ...teren prielnic
incredere, care sigur nu se construieste facand profit pe portite notariale, a doua oara ar trebui bagati direct la "black list", dar nu ajunge nimeni acolo, toti sunt ca fratii, "terenul prielnic" este bun pentru toti (mai putin pt. cei ce platesc in final, noi, bani/timp etc.) iar pentru Drumuri si Poduri si acesti mamuti de facut "santuri, trotuare si autostrazi" a citi un proiect tehnic si face un contract nu este ceva nou, cel putin nu ar trebui sa fie, cu atatea FIDIC-uri si alte optimizari locale Romaniei da, si la IT se poate face, cu putin, repede si urat, dar cand ai facut de zece ori acelasi rahat de "sant"/"5 butoane" il cam faci data viitoare mai repede si ...mai bine, mai ales pt. acelasi client dar cum niciodata nu sunt aceiasi actori, tot timpul este "un nou inceput", si teren prielnic pt "repede si urat" din pacate, Drumuri si Poduri este tot timpul ...acelasi actor/client, deci ar trebui sa fie experti, si tot timpul se pare ca o ...ia in brate, ca o virgina inocenta, dornica si credula, "ups" de fiecare data dar la imagine suntem buni ...gata cu soborul de ministri la taiat panglica, o taie " end useru' lu' Drumuri si Poduri " Edited by szg, 08 August 2018 - 16:18. |
#2678
Posted 08 August 2018 - 18:59
Tiriac are o problema,linia de tren spre Otopeni va trece prin patinuarul lui..
|
#2679
Posted 08 August 2018 - 21:17
Si Nodul A3 - A.Otp, ce probleme are de NU se face de 15 ani?
|
|
#2680
Posted 08 August 2018 - 21:39
#2681
Posted 09 August 2018 - 09:02
"Mentionam ca in acest studiu nu se vor afecta constructiile existente, inclusiv patinoarul"
atatea piedici si invarteli de rahat, pt. un jeg de linie de 2 km, de intrare si iesire intr-o ...fabrica (fie ea si aeroport) oare "inainte de '89" cat le lua ca sa faca o mizerie de astfel de linie, cu un pod, spre/de la o fabrica ce aducea bani? Edited by szg, 09 August 2018 - 09:10. |
#2682
Posted 09 August 2018 - 09:13
szg, on 09 august 2018 - 09:02, said:
"Mentionam ca in acest studiu nu se vor afecta constructiile existente, inclusiv patinoarul" atatea piedici si invarteli de rahat, pt. un jeg de linie de 2 km, de intrare si iesire intr-o ...fabrica (fie ea si aeroport) oare "inainte de '89" cat le lua ca sa faca un mizerie de astfel de linie, cu un pod, spre/de la o fabrica ce aducea bani? Cred ca avem prea multe asteptari de la guvern, ceva pretentii? Doar în România se poate asta: Ministrul Transporturilor vrea să aducă transportul feroviar “măcar” la nivelul din ‘89 |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users