Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Consum combustibil
Last Updated: Mar 10 2018 20:25, Started by
Omnia
, Jun 26 2012 00:06
·
0
#55
Posted 26 June 2012 - 15:18
DarkAngelBv, on 26th June 2012, 16:06, said: Cantitatea injectata nu o sa fie niciodata mai mica decat este scris in mapele de injectie. O cantitate PREA MICA de combustibil poate detona foarte usor si nu te mai ajuta nici senzorul de knock a lu` peste prajit. De taiat injectia de tot nu se va taia pentru ca ai simti fiecare pas al ciclului motor in parte. Computerul de bord iti va arata mereu cantitatea teoretica/cantitate estimata, care este setata sa arate 0 cand pedala de acceleratie este in pozitia "0" de cateva secunde. si informatia asta cerebrala de unde o ai? pune un link. cum detoneaza aerul? stii ce e aia detonatie? eu iti vorbesc din logica. motorul se invarte de la roata. sa existe detonatie (asta e o tampenie), trebuie sa existe conditii de explozie, detonatia e o explozie, presiune, cantitate MINIMA de cb, aer, temperatura. daca nu e gaz destul nu se (auto)aprinde ca nu are ce sa se aprinda. nu vad nici o logica in frana de motor computerul sa iti dea combustibil. asta e o tampenie si mai mare. inertia vehiculului e modificata (viteza vehiculului scade), de comprimarea aerului in cilindrii. si gata. injectia incepe sa fucntioneze in momentul in care turatia scade si computerul trebuie sa tina motorul in "viata" |
#56
Posted 26 June 2012 - 15:20
#57
Posted 26 June 2012 - 15:24
Iti scade turatia pana la cea de ralanti, cu o scurta "tresarire" in jurul acelei turatii. Parca esti copil andreic, ai imprecia ca ECU reactioneaza la minut?
|
#58
Posted 26 June 2012 - 15:28
Motorul va face foarte bine... Va relua alimentarea fara probleme si va functiona. In timpul franei de motor alimentarea este complet taiata si se reia in momentul in care se atinge o anumita turatie (nu este aceeasi la toate marcile/modelele).
@tsunnami - Frana de motor nu este generata de comprimarea aerului in cilindri ci de vacuumul creat pe admisie . |
#59
Posted 26 June 2012 - 15:28
@tsunnami
http://www.misterfixit.com/deton.htm Quote Rich fuel mixtures resist detonation while lean ones do not. |
#60
Posted 26 June 2012 - 15:29
RealThing, on 26th June 2012, 16:24, said: Iti scade turatia pana la cea de ralanti, cu o scurta "tresarire" in jurul acelei turatii. Parca esti copil andreic, ai imprecia ca ECU reactioneaza la minut? Revenind la discutia initiata de... initiatorul topicului, cel mai bine si economic este sa folosesti frana de motor de fiecare data cand ai ocazia, inslusiv pentru a opri din timp la stopuri sau a cobora un pod Edited by andreic, 26 June 2012 - 15:35. |
#61
Posted 26 June 2012 - 15:34
andreic, on 26th June 2012, 16:29, said: Un motor oprit din alimentare nu face mai mult de 3 hai 4 rotatii de arbore cotit pana se opreste, timp insuficient pentru a initia ciclu de repornire subit, cu sau fara ecu, eqa mcu icu ica si altele... cu toate cu acr eam mers niciuna nu ramane fara zgomot de aprindere in frana de motor. Ai cuvantul meu ca n-am inteles nimic. Asa ai tu impresia, ca esti in frana de motor sa zicem la 1500 rpm, si cand ai calcat ambreiajul brusc mai face 3 rotatii si moare? La 1200 rpm are...20 rotatii/secunda (ce am probat eu sub plaja asta de rotatii consumul brusc nu mai este 0) deci cate rotatii mai apuca sa faca? |
#62
Posted 26 June 2012 - 15:35
#63
Posted 26 June 2012 - 15:36
DarkAngelBv, on 26th June 2012, 16:28, said: @tsunnami http://www.misterfixit.com/deton.htm In timp ce multi dintre cei care au postat aici vorbesc din auzite eu vorbesc din testat. Cand unii vorbesc din ce scrie pe bord eu vorbesc din ce masor direct pe senzorii motorului si procesez cu microcontrollere capabile sa stocheze toata informatia pentru citirea ulterioara. Domnu, ai un document oficial in care sa se specifice ca in frana de motor consumul nu este 0 (eu am cautat dar n-am gasit)? Sa ne lamurim odata pentru totdeauna. LE: andreic, esti la fel de logic ca si pe topicul cu Fukushima. Ma rog, inca unul la ignore nu strica. "Succesuri" cu penibilitatile alea de explicatii ale tale. Edited by RealThing, 26 June 2012 - 15:37. |
#64
Posted 26 June 2012 - 15:36
Daca avea consumul 0 in frana de motor, atunci cand lasi masina la vale cu motorul inchis, cuplezi a 2a sau a 3a si ridici piciorul de pe ambreiaj nu ar trebui sa porneasca. Si cum motorul porneste, inseamna ca are combustibil, deci automat nu are cum sa fie 0.
|
|
#65
Posted 26 June 2012 - 15:37
RealThing, on 26th June 2012, 16:34, said: si cand ai calcat ambreiajul brusc mai face 3 rotatii si moare? Stii cum testezi asta, tai contactul si o cuplezi in viteza dupa 300msec (adica cam o treime de secunda) daca zmuceste inseaman ca nu a fost oprit. Edited by andreic, 26 June 2012 - 15:38. |
#66
Posted 26 June 2012 - 15:38
#67
Posted 26 June 2012 - 15:41
#68
Posted 26 June 2012 - 15:42
#69
Posted 26 June 2012 - 15:43
Atunci cand calci ambreiajul ar trebui sa intervina acel soc si sa nu moara motorul. La cele pe injectie,la cele cu carburator oricum nu-i consumul 0 in frana de motor.
Edited by asasinuxp, 26 June 2012 - 15:44. |
|
#70
Posted 26 June 2012 - 15:44
Momentan ne contrazicem pe o chestie: consumul este in frana de motor intr-adevar 0, sau undeva pe aproape. Pana acum nimeni n-a putut prezenta ceva oficial (speram sa aiba un log ceva Darkangel, macar sa avem o idee). Este foarte clar ca se va consuma mai putin in frana de motor versus ralanti, insa...e chiar 0 sau nu? Am dat cu sarci de mi s-a aplecat, in afara de discutii pe forumuri nu am gasit nimic oficial, si asa ne tot invartim in jurul cozii.
|
#71
Posted 26 June 2012 - 15:47
#72
Posted 26 June 2012 - 15:48
DarkAngelBv, on 26th June 2012, 16:28, said: @tsunnami http://www.misterfixit.com/deton.htm In timp ce multi dintre cei care au postat aici vorbesc din auzite eu vorbesc din testat. Cand unii vorbesc din ce scrie pe bord eu vorbesc din ce masor direct pe senzorii motorului si procesez cu microcontrollere capabile sa stocheze toata informatia pentru citirea ulterioara. aia ce scrie acolo am zis si eu cu detonatia. ca pentru explozie (autoaprindere) iti trebuie anumite conditii, in nici un caz 0.2µm³ de cb, tu ai zis ca cu cat ai cb mai putin cu atat pericolul de detonatie creste. ceea ce e neadevarat. pune un link cu ceea ce zici despre injectia de cb in frana de motor, si, logic, de ce ar trebui sa pierzi, ca aia e pierdere, combustibil in frana de motor. RealThing, on 26th June 2012, 16:44, said: Momentan ne contrazicem pe o chestie: consumul este in frana de motor intr-adevar 0, sau undeva pe aproape. Pana acum nimeni n-a putut prezenta ceva oficial (speram sa aiba un log ceva Darkangel, macar sa avem o idee). Este foarte clar ca se va consuma mai putin in frana de motor versus ralanti, insa...e chiar 0 sau nu? Am dat cu sarci de mi s-a aplecat, in afara de discutii pe forumuri nu am gasit nimic oficial, si asa ne tot invartim in jurul cozii. daca nu e zero, aia se datoreaza neetanseitatilor. nu exista logica in a arunca pe geam combustibil |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users