Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...
 Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!
 Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...

Best gaming laptop?

Humane (2024)
 

Consum combustibil

- - - - -
  • Please log in to reply
171 replies to this topic

#55
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View PostDarkAngelBv, on 26th June 2012, 16:06, said:

Cantitatea injectata nu o sa fie niciodata mai mica decat este scris in mapele de injectie.
O cantitate PREA MICA de combustibil poate detona foarte usor si nu te mai ajuta nici senzorul de knock a lu` peste prajit. De taiat injectia de tot nu se va taia pentru ca ai simti fiecare pas al ciclului motor in parte.
Computerul de bord iti va arata mereu cantitatea teoretica/cantitate estimata, care este setata sa arate 0 cand pedala de acceleratie este in pozitia "0" de cateva secunde.

si informatia asta cerebrala de unde o ai? pune un link.

cum detoneaza aerul?
stii ce e aia detonatie?

eu iti vorbesc din logica. motorul se invarte de la roata.
sa existe detonatie (asta e o tampenie), trebuie sa existe conditii de explozie, detonatia e o explozie, presiune, cantitate MINIMA de cb, aer, temperatura. daca nu e gaz destul nu se (auto)aprinde ca nu are ce sa se aprinda.
nu vad nici o logica in frana de motor computerul sa iti dea combustibil. asta e o tampenie si mai mare.
inertia vehiculului e modificata (viteza vehiculului scade), de comprimarea aerului in cilindrii. si gata.
injectia incepe sa fucntioneze in momentul in care turatia scade si computerul trebuie sa tina motorul in "viata"

#56
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003

View PostHandicarpati, on 26th June 2012, 15:37, said:

La Suzuki SX4 benzina 1.5 imi arata zero in frana de motor pana la ~1200 rpm , motor incalzit. Se si simte pe masina cum pe la ~1200 rpm baga benzina .
Incearca un test simplu, mergi in panta in frana de motor si calca brusc ambreajul... sunt curios cum face cu alimentare zero :P

#57
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Iti scade turatia pana la cea de ralanti, cu o scurta "tresarire" in jurul acelei turatii. Parca esti copil andreic, ai imprecia ca ECU reactioneaza la minut?

#58
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007
Motorul va face foarte bine... Va relua alimentarea fara probleme si va functiona. In timpul franei de motor alimentarea este complet taiata si se reia in momentul in care se atinge o anumita turatie (nu este aceeasi la toate marcile/modelele).

@tsunnami - Frana de motor nu este generata de comprimarea aerului in cilindri ci de vacuumul creat pe admisie .  :nonobad:

#59
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
@tsunnami
http://www.misterfixit.com/deton.htm

Quote

Rich fuel mixtures resist detonation while lean ones do not.
In timp ce multi dintre cei care au postat aici vorbesc din auzite eu vorbesc din testat. Cand unii vorbesc din ce scrie pe bord eu vorbesc din ce masor direct pe senzorii motorului si procesez cu microcontrollere capabile sa stocheze toata informatia pentru citirea ulterioara.

#60
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003

View PostRealThing, on 26th June 2012, 16:24, said:

Iti scade turatia pana la cea de ralanti, cu o scurta "tresarire" in jurul acelei turatii. Parca esti copil andreic, ai imprecia ca ECU reactioneaza la minut?
Eu vorbesc din experienta si te asigur ca nu se intampla asa ceva, nu tresare nimic ci intra in relanti cu lentoare, adica asa cum face normal alimentat (doar se aude la ureche cand stai cu geamul jos). Un motor oprit din alimentare subit nu face mai mult de 3 hai 4 rotatii de arbore cotit pe liber pana se opreste, timp insuficient pentru a initia ciclu de repornire subit, cu sau fara ecu, eqa mcu icu ica si altele... cu toate cu care am mers (renault, Citroen, wv si Opel toate benzinare) niciuna nu ramane fara zgomot de aprindere in frana de motor doar ca reduce la minim niveluld e combustie si ii scade temperatura usor pe o panta mai lunga.

Revenind la discutia initiata de... initiatorul topicului, cel mai bine si economic este sa folosesti frana de motor de fiecare data cand ai ocazia, inslusiv pentru a opri din timp la stopuri sau a cobora un pod :)

Edited by andreic, 26 June 2012 - 15:35.


#61
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

View Postandreic, on 26th June 2012, 16:29, said:

Un motor oprit din alimentare nu face mai mult de 3 hai 4 rotatii de arbore cotit pana se opreste, timp insuficient pentru a initia ciclu de repornire subit, cu sau fara ecu, eqa mcu icu ica si altele... cu toate cu acr eam mers niciuna nu ramane fara zgomot de aprindere in frana de motor.

Ai cuvantul meu ca n-am inteles nimic. Asa ai tu impresia, ca esti in frana de motor sa zicem la 1500 rpm, si cand ai calcat ambreiajul brusc mai face 3 rotatii si moare? La 1200 rpm are...20 rotatii/secunda (ce am probat eu sub plaja asta de rotatii consumul brusc nu mai este 0) deci cate rotatii mai apuca sa faca?

#62
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003

View PostRealThing, on 26th June 2012, 16:34, said:

Ai cuvantul meu ca n-am inteles nimic.
Nu e vina mea :console:

#63
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

View PostDarkAngelBv, on 26th June 2012, 16:28, said:

@tsunnami
http://www.misterfixit.com/deton.htm

In timp ce multi dintre cei care au postat aici vorbesc din auzite eu vorbesc din testat. Cand unii vorbesc din ce scrie pe bord eu vorbesc din ce masor direct pe senzorii motorului si procesez cu microcontrollere capabile sa stocheze toata informatia pentru citirea ulterioara.

Domnu, ai un document oficial in care sa se specifice ca in frana de motor consumul nu este 0 (eu am cautat dar n-am gasit)? Sa ne lamurim odata pentru totdeauna.

LE: andreic, esti la fel de logic ca si pe topicul cu Fukushima. Ma rog, inca unul la ignore nu strica. "Succesuri" cu penibilitatile alea de explicatii ale tale.

Edited by RealThing, 26 June 2012 - 15:37.


#64
gozmyn

gozmyn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,642
  • Înscris: 17.03.2009
Daca avea consumul 0 in frana de motor, atunci cand lasi masina la vale cu motorul inchis, cuplezi a 2a sau a 3a si ridici piciorul de pe ambreiaj nu ar trebui sa porneasca. Si cum motorul porneste, inseamna ca are combustibil, deci automat nu are cum sa fie 0.

#65
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003

View PostRealThing, on 26th June 2012, 16:34, said:

si cand ai calcat ambreiajul brusc mai face 3 rotatii si moare?
Cam 200msec hai 300 ii ia sa se opreasca, fa tu calculul :) Asta evident numai in cazul ipotezei cu lipsa alimentarii nu in regim normal.
Stii cum testezi asta, tai contactul si o cuplezi in viteza dupa 300msec (adica cam o treime de secunda) daca zmuceste inseaman ca nu a fost oprit.

Edited by andreic, 26 June 2012 - 15:38.


#66
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006

View Postandreic, on 26th June 2012, 16:37, said:

Cam 200msec ii ia sa se opreasca, fa tu calculul :) Asta evident numai in cazul ipotezei cu lipsa alimentarii nu in regim normal.

Un document oficial cu aceasta cifra detinem? un log, ceva? sau iti sopteste tie motorul?

#67
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003

View PostRealThing, on 26th June 2012, 16:38, said:

Un document oficial cu aceasta cifra detinem? un log, ceva? sau iti sopteste tie motorul?
Experimental, nu cred ca oficialii se tin de teste dinastea.

#68
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View Postpaultt, on 26th June 2012, 16:28, said:

@tsunnami - Frana de motor nu este generata de comprimarea aerului in cilindri ci de vacuumul creat pe admisie .  :nonobad:

e lucrul mecanic efectuat de comprimarea aerului plus de vacuumul pe admisie, asa e

#69
asasinuxp

asasinuxp

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,387
  • Înscris: 23.08.2010
Atunci cand calci ambreiajul ar trebui sa intervina acel soc si sa nu moara motorul. La cele pe injectie,la cele cu carburator oricum nu-i consumul 0 in frana de motor.

Edited by asasinuxp, 26 June 2012 - 15:44.


#70
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Momentan ne contrazicem pe o chestie: consumul este in frana de motor intr-adevar 0, sau undeva pe aproape. Pana acum nimeni n-a putut prezenta ceva oficial (speram sa aiba un log ceva Darkangel, macar sa avem o idee). Este foarte clar ca se va consuma mai putin in frana de motor versus ralanti, insa...e chiar 0 sau nu? Am dat cu sarci de mi s-a aplecat, in afara de discutii pe forumuri nu am gasit nimic oficial, si asa ne tot invartim in jurul cozii.

#71
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

View PostWzzz, on 26th June 2012, 09:01, said:

Pentru consum 0 (sigur) ,cand coborati , luati contactul dar lasati cuplata o treapta de viteza .
aberezi la greu. cand o sa ti se blicheze volanul sa ne scrii din sant / prapastie

#72
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View PostDarkAngelBv, on 26th June 2012, 16:28, said:

@tsunnami
http://www.misterfixit.com/deton.htm

In timp ce multi dintre cei care au postat aici vorbesc din auzite eu vorbesc din testat. Cand unii vorbesc din ce scrie pe bord eu vorbesc din ce masor direct pe senzorii motorului si procesez cu microcontrollere capabile sa stocheze toata informatia pentru citirea ulterioara.

aia  ce scrie acolo am zis si eu cu detonatia. ca pentru explozie (autoaprindere) iti trebuie anumite conditii, in nici un caz 0.2µm³ de cb,  tu ai zis ca cu cat ai cb mai putin cu atat pericolul de detonatie creste. ceea ce e neadevarat.

pune un link cu ceea ce zici despre injectia de cb in frana de motor, si, logic, de ce ar trebui sa pierzi, ca aia e pierdere, combustibil in frana de motor.

View PostRealThing, on 26th June 2012, 16:44, said:

Momentan ne contrazicem pe o chestie: consumul este in frana de motor intr-adevar 0, sau undeva pe aproape. Pana acum nimeni n-a putut prezenta ceva oficial (speram sa aiba un log ceva Darkangel, macar sa avem o idee). Este foarte clar ca se va consuma mai putin in frana de motor versus ralanti, insa...e chiar 0 sau nu? Am dat cu sarci de mi s-a aplecat, in afara de discutii pe forumuri nu am gasit nimic oficial, si asa ne tot invartim in jurul cozii.

daca nu e zero, aia se datoreaza neetanseitatilor. nu exista logica in a arunca pe geam combustibil

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate