Consum combustibil
Last Updated: Mar 10 2018 20:25, Started by
Omnia
, Jun 26 2012 00:06
·
0
#37
Posted 26 June 2012 - 13:25
asasinuxp, on 26th June 2012, 14:19, said: Bai,dar tu ai terminat scoala? Te poti concentra si citi ceea ce am scris? Masina de care zis eu cu instant este octavia 1.8t,si nu a vazut nici un 0 la consumul instant,era undeva pe la 1 virgula ceva in frana de motor. Eu n-am zis ca consuma mai mult in frana de motor,am zis ca nu este 0(repet,la masina de mai sus,eu nu am instant,consumul il calculez cu foaia si creionul),asta in legatura cu masinile pe injectie,in legatura cu masinile pe carburatie,cum nu au ECU sa "taie" alimentarea,in frana de motor au consum mai mare FATA DE cele pe injectie. Capisci? Ia filmeaza tu sa vada si ochiul nostru, dar sa vedem si ce faci cu piciorul drept, nu de altceva dar la 4 masini cat am prin curte la toate se intampla la fel, ai venit tu mai cu mot. |
#38
Posted 26 June 2012 - 13:30
cspot, on 26th June 2012, 01:53, said: Da, daca stai sus in munte si cobori in mod regulat 3 kilometri la vale cu frana la relanti, o sa schimbi o pereche de saboti de frana saptamanal. Daca vii la vale la relanti cu frana pusa consumi motorina si placute de frana. Daca vii la vale cu frana de motor, consumi aceeasi cantitate de motorina, dar faci economie la placute de frana. Da, motorul se invarte mai repede, dar asta din pricina ca masina merge la vale. Deci in concluzie, indiferent daca masina se afla sau nu in viteza consumul este acelasi! Corect? |
#39
Posted 26 June 2012 - 13:30
Nu detin eu octavia e a unui prieten,a vrut sa vada si el daca e adevarat,si se pare ca n-a avut consum 0.
|
#40
Posted 26 June 2012 - 13:31
asasinuxp, on 26th June 2012, 14:19, said: Bai,dar tu ai terminat scoala? Te poti concentra si citi ceea ce am scris? Masina de care zis eu cu instant este octavia 1.8t,si nu a vazut nici un 0 la consumul instant,era undeva pe la 1 virgula ceva in frana de motor. Eu n-am zis ca consuma mai mult in frana de motor,am zis ca nu este 0(repet,la masina de mai sus,eu nu am instant,consumul il calculez cu foaia si creionul),asta in legatura cu masinile pe injectie,in legatura cu masinile pe carburatie,cum nu au ECU sa "taie" alimentarea,in frana de motor au consum mai mare FATA DE cele pe injectie. Capisci? Stai asa ca nu-i asa! Iti cam dai singur cu stangul in dreptul si tipi ca ai fost faultat! |
#41
Posted 26 June 2012 - 13:32
S-a mai discutat pe cel putin alte 10 topicuri "problema".
Ce as mai adauga eu la cele spuse este ca trebuie neaparat luata in considerare starea termica a motorului, mai exact daca este in curs de incalzire si nu a atins inca temperatura optima, acei senzori de cut-off s-ar putea sa nu intre in functiune si cel mai probabil veti consuma mai mult in coborare in viteza desi piciorul e luat de pe accelaratie in comparatie cu motorul pe liber. E ceva asemanator cu socul de pe masinile vechi. In schimb cand motorul e incalzit in parametri normali, cu siguranta consumul tinde catre zero coborand o panta, cu piciorul luat de pe acceleratie si turatii peste o anumita limita. Se poate foarte usor verifica cu urechea care este nivelul cand injectoarele la ce nivel de turatie intervine acel fuel cut-off sau mai bine zis cand injectoarele isi reiau treaba normal. La mine e undeva pe la ~1300rpm |
#42
Posted 26 June 2012 - 13:32
"eu nu am instant" =>uita-te la avatar,ti se pare ca seamana cu octavia?
|
#43
Posted 26 June 2012 - 13:35
ccf_cristi, on 26th June 2012, 13:22, said: Si daca luau contactul ce rezolvau?! Doar n-o fi dracul chiar atat de negru sa te lase si abs+alte siteme care-l acompaniaza si servofrana! Sau tu ai crezut ca daca ai ABS + servofrana = incompatibilitate? Parca nu vorbim romaneste. Ideea in testul ala era sa vezi cat e diferenta intre franarea cu ABS si fara pe o suprafata uda. ( e diferenta mare daca nu faci modulatie de pedala). Eu doar vroiam sa zic ca in momentul in care tai contactul ramai fara ABS, controlul tractiunii si restul de sisteme inteligente controlate de module electrice. Servofrana evident ca ai .( In 90% din cazuri cel putin cat ai compresie ai si frana asistata) . Oricum sistemul de frana e proiectat sa functioneze in orice conditii doar ca trebuie sa apesi mai tare. Servodirectie depinde de tip. La mine de exemplu nu merge fara contact chiar daca pompa e actionata de motor pentru ca e directie activa (bloc de valve cu solenoizi electrici care evident nu functioneaza ) Edited by N62B44, 26 June 2012 - 13:37. |
#44
Posted 26 June 2012 - 13:36
lawrence38
"S-a mai discutat pe cel putin alte 10 topicuri "problema". Ok, posteaza te rog linkurile celor 10 topicuri ca sa ma documentez mai pe larg. Astfel sa il inchid pe acesta pentru a nu fi al 11-lea! Merci Edited by Omnia, 26 June 2012 - 13:39. |
#45
Posted 26 June 2012 - 13:41
#46
Posted 26 June 2012 - 13:42
Oricum,la cate pareri am citit aici,incep sa ma indoiesc ca colegu stie ce e aia frana de motor.
|
|
#47
Posted 26 June 2012 - 13:50
Astazi am facut proba de curiozitate, cu masina de munca..un Citroen C3/diesel. Atunci cand o scot pe liber intr-o panta de coborare, in computerul de bord imi arata un consum de aprox 0.8l. Atunci cand o las in viteza, la fel coborand... consumul in computerul de bord este la fel.
Cel mai probabil depinde si de masina si de multe altele dupa cate am citit aici. Cert este un lucru, esti mult mai in siguranta cu frana de motor! |
#49
Posted 26 June 2012 - 14:27
asasinuxp, on 26th June 2012, 14:30, said: Nu detin eu octavia e a unui prieten,a vrut sa vada si el daca e adevarat,si se pare ca n-a avut consum 0. Ma bucur pentru ca ai putut sa ne prezinti o dovada irefutabila. Dupa cum spuneam, am auzit eu de la un prieten...dar imi place ca sunteti foarte agresivi cand vorbiti din auzite. Imi arata consum 0 la: Clio (motorina), Civic (benzina), Golf 5 (benzina), Punto (benzina) si fosta Zafira (benzina). Or fi toate praf, deh nu-s Octavia. LE: am uitat sa pun Mini (tot benzina). Edited by RealThing, 26 June 2012 - 14:33. |
#50
Posted 26 June 2012 - 14:30
Omnia, on 26th June 2012, 01:06, said: Zilele trecute am asistat la o discutie pe tema, cand iti consuma mai mult masina: atunci cand o lasi pe liber sau atunci cand este in viteza? Nu prea am inteles nimic si de aceea va intreb pe voi. Luam urmatorul exemplu: Andrei coboara cu masina pe o strada aproximativ 3 km, si decide sa o scoata pe liber actionand frana de picior atunci cand este cazul. Turometrul va indica undeva in jurul valorii de 1000 rpm, asadar consumul va fi intre 0.8L - 1L/100km. La fel coboara si Andreea insa ea decide sa o lase in viteza a 3-a fara a apasa acceleratia, mergand constant folosindu-se de frana de motor. Turometrul va indica undeva in jurul valorii de 2500 rpm. (sa zicem, ptk aici depinde de masina- diesel sau benzina) Asadar, avand in vedere diferenta dintre rpm, prima impresie este ca masina lui Andreea consuma mai mult deoarece motorul se afla la un nivel mai ridicat de turatii.. deci motorul trage mai mult combustibil la consum. Voi ce credeti? Care este adevarul? in frana de motor consmul este practic 0, pe " liber" este f mic dar nu 0. oricum " pe liber" merg doar tampitii ( nu detaliez ca tine de cultura generala ) |
#51
Posted 26 June 2012 - 14:37
|
#52
Posted 26 June 2012 - 14:46
Consumul tinde catre 0 in frana de motor, insa cat e pornit, trebuie sa consume combustibil.
|
#53
Posted 26 June 2012 - 14:48
foxbat, on 26th June 2012, 15:30, said: nu ti pierder vremea -s-a discutat si rediscutat in frana de motor consmul este practic 0, pe " liber" este f mic dar nu 0. oricum " pe liber" merg doar tampitii ( nu detaliez ca tine de cultura generala ) corect, frana de motor, consum 0, combustibilul e taiat. cum se invarte motorul? e simplu, il invarte roata relanti, intre 0.5 - 1L/ora, depinde de masina, motor |
#54
Posted 26 June 2012 - 15:06
Cantitatea injectata nu o sa fie niciodata mai mica decat este scris in mapele de injectie.
O cantitate PREA MICA de combustibil poate detona foarte usor si nu te mai ajuta nici senzorul de knock a lu` peste prajit. De taiat injectia de tot nu se va taia pentru ca ai simti fiecare pas al ciclului motor in parte. Computerul de bord iti va arata mereu cantitatea teoretica/cantitate estimata, care este setata sa arate 0 cand pedala de acceleratie este in pozitia "0" de cateva secunde. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users