Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Pagina Wikipedia

Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...
 

Consum combustibil

- - - - -
  • Please log in to reply
171 replies to this topic

#91
trident

trident

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,185
  • Înscris: 15.01.2006
@paultt meseriasa explicatia la cauza franei de motor, am mai invatat ceva nou :)

Edited by trident, 26 June 2012 - 18:34.


#92
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View Postfoxbat, on 26th June 2012, 19:15, said:

tsunani frate, nu te ai speriat destul ? cu cine povestesti tu aici ?

tu vezi ca astiat toti sunt soferi, si nu de mobre ca noi ci ..conservari ?

iti dai seama ca , daca pana si banul subiect de "frana de motor" ridica probleme..suntem carne de tun printre ei.. ?
eu ma ingrozesc cand vad /aud cat de greu a fost bacul in toti anii astia.....astia cica sunt partenerii de trafic.
cum s au dat permisele si ce fizica au facut in liceu..nu vreau sa ma gandesc.

bafta sa avem si asfalt uscat sa avem.

asfalt uscat si soferi atenti...

imi mananc si io timpul. am o lucrare la scoala de terminat si cateva sarcini la servici si nu mai am stare pana plec...
asa ca-mi arunc si eu amarul pe forum.
tu?
ce mai realizezi vara asta? eu am planuri mari

#93
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,748
  • Înscris: 07.02.2003

View Postpaultt, on 26th June 2012, 18:59, said:

Alimentarea se reia la atingerea pragului prestabilit, undeva cu cateva sute de rpm peste turatia de relanti. Asta se intampla si in cazul Dacia/Renault/Peugeot/Citroen/Opel.....
Bun deci ar trebui sa observ aceste lucruri pe Citroen 2001 si Renault 2003 cel putin... zilele astea ma bag la teste, am facut anul trecut Transfagaraseanul cu fiecare si nu am simtit efectul scontat si nici prbleme de la trecea oxigenului prin motor si catalizator fara sa fie consumat, poate n-am fost atent o sa pun aparat de masura care sa verifice prezenta aprinderii prin inductie :)

Edited by andreic, 26 June 2012 - 19:26.


#94
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
Daca nu uit o sa fac in seara asta un test cu opelul unde am computer de bord aftermarket ce numara impulsurile de deschidere a injectoarelor.

#95
RealThing

RealThing

    paid assassin

  • Grup: Moderators
  • Posts: 28,553
  • Înscris: 06.02.2006
Pai asta tot incercam sa te rog sa faci :)

#96
Josef_Mengele

Josef_Mengele

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,997
  • Înscris: 09.10.2011

View Postbogdan_popescu, on 26th June 2012, 01:36, said:

Vorbesti aiurea, in frana de motor consumul e ZERO, multi am auzit ca o lasa pe liber "sa nu consume" =))
Turatia e data din inertia masinii, pompa de injectie opreste benzina de tot in frana de motor.
Corect. In cazul masinii pe carburator, consumul este dat de inclinarea clapetei de acceleratie, si vidul din carburator. Consumul in cazul masinii pe carburator in frana de motor e mai mare decat lasat pe liber, dar nu cu mult mai mare!. Deci o masina pe carburatie consuma mai putin scoasa din viteza!

Multi nu trebuiau sa conduca altceva decat Dacia 1300!

Edited by Josef_Mengele, 26 June 2012 - 20:52.


#97
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View PostDarkAngelBv, on 26th June 2012, 21:22, said:

Daca nu uit o sa fac in seara asta un test cu opelul unde am computer de bord aftermarket ce numara impulsurile de deschidere a injectoarelor.

si dupa aia sa imi zici care e motivul pentru care o firma cum e GM-ul arunca combustibilul pe geam

#98
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008

View PostOmnia, on 26th June 2012, 14:36, said:

lawrence38
"S-a mai discutat pe cel putin alte 10 topicuri "problema".

Ok, posteaza te rog linkurile celor 10 topicuri ca sa ma documentez mai pe larg. Astfel sa il inchid pe acesta pentru a nu fi al 11-lea! Merci

Amice...pentru asta e functia "Search" a forumului, foloseste-o cu incredere....

Iar de inchis nu inchizi nimica pentru ca nu esti moderator, te-ai inscris de <10 zile.

Sau poate esti INCA o clona ?  :nonobad:

#99
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/k0xKtVilZnw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Imediat dupa ce am luat piciorul de pe acceleratie consumul a inceput sa scada si s-a stabilizat la 0.3%. Cum am scos-o pe liber consumul a inceput sa creasca pana la 0.6% (venea o masina, asa ca a trebuit sa opresc telefonul sa ma incadrez pe drumul principal).

@tsunnami, NU POTI FACE FRANA DE MOTOR lenta (confortabila, sa nu te smuceasca) fara sa arzi combustibil. Asta pentru ca atunci cand supapele sunt inchise masina are de infruntat compresia, si cand sunt deschise ar "da in nas".

Edited by DarkAngelBv, 26 June 2012 - 21:37.


#100
sandel_u

sandel_u

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,663
  • Înscris: 21.11.2009
Deci consumul este cel mai mic atunci cand masina este in viteza, iar de scos din viteza in mers sau scos contactul o fac doar cei care si-au luat permisele la Pitesti, Valcea sau pe unde dracu se mai dau ca pliantele de telefonie mobila, dar cineva care este un sofer si un un pericol public nu isi va scoate niciodata masina din viteza si nici contactul in mers.
Cel care zice contrariul foarte probabil nu are permis sau l-a primit de pe la Pitesti precum un flyer sau a facut scoala de soferi cu femeia de servici.

#101
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,748
  • Înscris: 07.02.2003

View Postsandel_u, on 27th June 2012, 01:05, said:

nu isi va scoate niciodata masina din viteza si nici contactul in mers.
Chestia cu opritul motorului/scos contact e treaba de pe vremea cand benzina era la ratie (raposatul), este o tampenie, multi au sfarsit-o in sant sau prapastii cand au facut asa. Sistemul de franare are nevoie de vacum ca sa functioneze, in lipsa lui pierzi puterea de franare cu fiecare apasare pe pedala si la un moment dat e inutil sa apesi, poti sa rupi si pedala (joking), in lipsa vacumului nu va mai functiona iar frana de mana nu prea face fata la o masina incarcata pe panta de 8-10% in viteza la vale.

Edited by andreic, 27 June 2012 - 00:28.


#102
sandel_u

sandel_u

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,663
  • Înscris: 21.11.2009

View Postandreic, on 27th June 2012, 01:25, said:

Chestia cu opritul motorului/scos contact e treaba de pe vremea cand benzina era la ratie (raposatul), este o tampenie, multi au sfarsit-o in sant sau prapastii cand au facut asa. Sistemul de franare are nevoie de vacum ca sa functioneze, in lipsa lui pierzi puterea de franare cu fiecare apasare pe pedala si la un moment dat e inutil sa apesi, poti sa rupi si pedala (joking), in lipsa vacumului nu va mai functiona iar frana de mana nu prea face fata la o masina incarcata pe panta de 8-10% in viteza la vale.
Ok, deci sa dea dracu sa opriti motorul in mers ca santul va asteapta :death:

#103
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007

View PostDarkAngelBv, on 26th June 2012, 22:36, said:

@tsunnami, NU POTI FACE FRANA DE MOTOR lenta (confortabila, sa nu te smuceasca) fara sa arzi combustibil. Asta pentru ca atunci cand supapele sunt inchise masina are de infruntat compresia, si cand sunt deschise ar "da in nas".

Esti atat de amabil incat sa explici fenomenul mai pe larg si cum ai ajuns la concluzia asta? Nu de alta, dar ce am citat mai sus din postul tau este o aberatie de la cap la coada... Fara suparare..

#104
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
De fapt este o foarte mare aberatie. Supapele sunt actionate mecanic si ele "lucreaza" atata timp daca vilbrochenul de invarte, pe cand injectoarele sunt comandate electric, iar la orice turatie de peste o limita stabilita de producator (de obicei 1100-1200 rpm) ECU le taie pur si simplu tensiunea, daca nu vede comanda din pedala de acceleratie.

Edited by cristi.r, 27 June 2012 - 09:39.


#105
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
Ati invartit vreodata un motor cu mana? se invarte "smooth" sau "in trepte"? Acelasi comportament il are si cand opresti motorul in mers.

#106
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Ce treaba are asta cu ceea ce se discuta aici ? Vezi ca incurci fenomenele.

#107
paultt

paultt

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,772
  • Înscris: 05.08.2007

View Postcristi.r, on 27th June 2012, 10:38, said:

De fapt este o foarte mare aberatie. Supapele sunt actionate mecanic si ele "lucreaza" atata timp daca vilbrochenul de invarte, pe cand injectoarele sunt comandate electric, iar la orice turatie de peste o limita stabilita de producator (de obicei 1100-1200 rpm) ECU le taie pur si simplu tensiunea, daca nu vede comanda din pedala de acceleratie.

Exact asta am explicat si eu cu o pagina in urma...

@DarkAngelBv - Incearca sa invarti un motor cu mana constant la 2000rpm si o sa vezi cat de smooth pare miscarea. Poti incerca ceva si mai simplu, si anume sa tai contactul pentru un timp f scurt (cand esti singur pe sosea si atentie la frana si directie ca pierzi asistarea - la directie instant si la frana la cateva apasari) in timp ce esti in frana de motor. Vei observa cu usurinta ca nu exista nici cea mai mica schimbare de comportament.

#108
DarkAngelBv

DarkAngelBv

    === Proud owner of === ++++ Audi & Opel ++++

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,747
  • Înscris: 24.03.2006
@paultt, am incercat-o si involuntar cu mai multe masini si la toate, dar TOATE se simte diferit fata de frana de motor.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate