Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Consum combustibil
#91
Posted 26 June 2012 - 18:33
@paultt meseriasa explicatia la cauza franei de motor, am mai invatat ceva nou
Edited by trident, 26 June 2012 - 18:34. |
#92
Posted 26 June 2012 - 18:40
foxbat, on 26th June 2012, 19:15, said: tsunani frate, nu te ai speriat destul ? cu cine povestesti tu aici ? tu vezi ca astiat toti sunt soferi, si nu de mobre ca noi ci ..conservari ? iti dai seama ca , daca pana si banul subiect de "frana de motor" ridica probleme..suntem carne de tun printre ei.. ? eu ma ingrozesc cand vad /aud cat de greu a fost bacul in toti anii astia.....astia cica sunt partenerii de trafic. cum s au dat permisele si ce fizica au facut in liceu..nu vreau sa ma gandesc. bafta sa avem si asfalt uscat sa avem. asfalt uscat si soferi atenti... imi mananc si io timpul. am o lucrare la scoala de terminat si cateva sarcini la servici si nu mai am stare pana plec... asa ca-mi arunc si eu amarul pe forum. tu? ce mai realizezi vara asta? eu am planuri mari |
#93
Posted 26 June 2012 - 19:22
paultt, on 26th June 2012, 18:59, said: Alimentarea se reia la atingerea pragului prestabilit, undeva cu cateva sute de rpm peste turatia de relanti. Asta se intampla si in cazul Dacia/Renault/Peugeot/Citroen/Opel..... Edited by andreic, 26 June 2012 - 19:26. |
#94
Posted 26 June 2012 - 20:22
Daca nu uit o sa fac in seara asta un test cu opelul unde am computer de bord aftermarket ce numara impulsurile de deschidere a injectoarelor.
|
#96
Posted 26 June 2012 - 20:51
bogdan_popescu, on 26th June 2012, 01:36, said: Vorbesti aiurea, in frana de motor consumul e ZERO, multi am auzit ca o lasa pe liber "sa nu consume" =)) Turatia e data din inertia masinii, pompa de injectie opreste benzina de tot in frana de motor. Multi nu trebuiau sa conduca altceva decat Dacia 1300! Edited by Josef_Mengele, 26 June 2012 - 20:52. |
#97
Posted 26 June 2012 - 20:52
#98
Posted 26 June 2012 - 21:09
Omnia, on 26th June 2012, 14:36, said: lawrence38 "S-a mai discutat pe cel putin alte 10 topicuri "problema". Ok, posteaza te rog linkurile celor 10 topicuri ca sa ma documentez mai pe larg. Astfel sa il inchid pe acesta pentru a nu fi al 11-lea! Merci Amice...pentru asta e functia "Search" a forumului, foloseste-o cu incredere.... Iar de inchis nu inchizi nimica pentru ca nu esti moderator, te-ai inscris de <10 zile. Sau poate esti INCA o clona ? |
#99
Posted 26 June 2012 - 21:36
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/k0xKtVilZnw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Imediat dupa ce am luat piciorul de pe acceleratie consumul a inceput sa scada si s-a stabilizat la 0.3%. Cum am scos-o pe liber consumul a inceput sa creasca pana la 0.6% (venea o masina, asa ca a trebuit sa opresc telefonul sa ma incadrez pe drumul principal). @tsunnami, NU POTI FACE FRANA DE MOTOR lenta (confortabila, sa nu te smuceasca) fara sa arzi combustibil. Asta pentru ca atunci cand supapele sunt inchise masina are de infruntat compresia, si cand sunt deschise ar "da in nas". Edited by DarkAngelBv, 26 June 2012 - 21:37. |
#100
Posted 27 June 2012 - 00:05
Deci consumul este cel mai mic atunci cand masina este in viteza, iar de scos din viteza in mers sau scos contactul o fac doar cei care si-au luat permisele la Pitesti, Valcea sau pe unde dracu se mai dau ca pliantele de telefonie mobila, dar cineva care este un sofer si un un pericol public nu isi va scoate niciodata masina din viteza si nici contactul in mers.
Cel care zice contrariul foarte probabil nu are permis sau l-a primit de pe la Pitesti precum un flyer sau a facut scoala de soferi cu femeia de servici. |
|
#101
Posted 27 June 2012 - 00:25
sandel_u, on 27th June 2012, 01:05, said: nu isi va scoate niciodata masina din viteza si nici contactul in mers. Edited by andreic, 27 June 2012 - 00:28. |
#102
Posted 27 June 2012 - 00:37
andreic, on 27th June 2012, 01:25, said: Chestia cu opritul motorului/scos contact e treaba de pe vremea cand benzina era la ratie (raposatul), este o tampenie, multi au sfarsit-o in sant sau prapastii cand au facut asa. Sistemul de franare are nevoie de vacum ca sa functioneze, in lipsa lui pierzi puterea de franare cu fiecare apasare pe pedala si la un moment dat e inutil sa apesi, poti sa rupi si pedala (joking), in lipsa vacumului nu va mai functiona iar frana de mana nu prea face fata la o masina incarcata pe panta de 8-10% in viteza la vale. |
#103
Posted 27 June 2012 - 09:29
DarkAngelBv, on 26th June 2012, 22:36, said: @tsunnami, NU POTI FACE FRANA DE MOTOR lenta (confortabila, sa nu te smuceasca) fara sa arzi combustibil. Asta pentru ca atunci cand supapele sunt inchise masina are de infruntat compresia, si cand sunt deschise ar "da in nas". Esti atat de amabil incat sa explici fenomenul mai pe larg si cum ai ajuns la concluzia asta? Nu de alta, dar ce am citat mai sus din postul tau este o aberatie de la cap la coada... Fara suparare.. |
#104
Posted 27 June 2012 - 09:38
De fapt este o foarte mare aberatie. Supapele sunt actionate mecanic si ele "lucreaza" atata timp daca vilbrochenul de invarte, pe cand injectoarele sunt comandate electric, iar la orice turatie de peste o limita stabilita de producator (de obicei 1100-1200 rpm) ECU le taie pur si simplu tensiunea, daca nu vede comanda din pedala de acceleratie.
Edited by cristi.r, 27 June 2012 - 09:39. |
#105
Posted 27 June 2012 - 09:43
Ati invartit vreodata un motor cu mana? se invarte "smooth" sau "in trepte"? Acelasi comportament il are si cand opresti motorul in mers.
|
|
#106
Posted 27 June 2012 - 09:46
Ce treaba are asta cu ceea ce se discuta aici ? Vezi ca incurci fenomenele.
|
#107
Posted 27 June 2012 - 10:05
cristi.r, on 27th June 2012, 10:38, said: De fapt este o foarte mare aberatie. Supapele sunt actionate mecanic si ele "lucreaza" atata timp daca vilbrochenul de invarte, pe cand injectoarele sunt comandate electric, iar la orice turatie de peste o limita stabilita de producator (de obicei 1100-1200 rpm) ECU le taie pur si simplu tensiunea, daca nu vede comanda din pedala de acceleratie. Exact asta am explicat si eu cu o pagina in urma... @DarkAngelBv - Incearca sa invarti un motor cu mana constant la 2000rpm si o sa vezi cat de smooth pare miscarea. Poti incerca ceva si mai simplu, si anume sa tai contactul pentru un timp f scurt (cand esti singur pe sosea si atentie la frana si directie ca pierzi asistarea - la directie instant si la frana la cateva apasari) in timp ce esti in frana de motor. Vei observa cu usurinta ca nu exista nici cea mai mica schimbare de comportament. |
#108
Posted 27 June 2012 - 10:57
@paultt, am incercat-o si involuntar cu mai multe masini si la toate, dar TOATE se simte diferit fata de frana de motor.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users