Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...
 Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebui sa vindem imobiliarele ...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 

Ford Mustang 2013 Supercharged

- - - - -
  • Please log in to reply
376 replies to this topic

#19
oauzor

oauzor

    Active Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,409
  • Înscris: 25.10.2008

 reventon, on 5th June 2012, 12:31, said:

Suspect de ieftin pretul de pornire. N-ar sta rau un muscle car v6 cu ceva dotari undeva la 30 000E.

Dintotdeauna mustang-ul a avut pret de pornire putin peste 20.000$ .

 Kunzite, on 5th June 2012, 18:27, said:

De curiozitate, daca vrei un Mustang, aici, in Romania, il poti cumpara? Stiu ca sunt cateva, insa posibil aduse din State.

Din cate stiu eu, posibil sa ma insel, mustang-ul este facut doar in SUA.

Daca vrei sa cumperi un model nou trebuie sa iei legatura cu o firma specializata in importuri de masini de peste ocean. Gandeste-te numai la toate costurile pe care le suporta firma respectiva, taxe, impozite, transport naval, si altele, care se regasesc in pretul de vanzare. Uite aici un exemplu de firma: http://www.newport-i...e...d=5&car=332

Mi se pare total gresit sa zici ca masinile americane sunt proaste. De exemplu modelele Ford: Focus, Ka, Fiesta, Fusion, Mondeo sunt destul de populare si la noi in tara, deci n-as zice ca sunt asa proaste. Asa se poate zice sa ca unele modele Honda si Nissan sunt proaste doar pt ca sunt produse in state.

Edited by oauzor, 05 June 2012 - 19:34.


#20
atoe47w

atoe47w

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 27.04.2012
mustangul parca e aia cu suspensie pe osie :))

penibil

#21
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Defineste termenul "suspensie pe osie", te rog.

#22
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
@oauzor- Masinile enumerate de tine sunt fabricate de Ford Europa- nici o legatura cu masinile produse de acelasi constructor in SUA. Nu vreau sa comentez nici pro sau contra masinilor americane, dar numarul lor redus pe strazile europene e o consecinta a diferentelor culturale. Europenii au alte gusturi in ceea ce priveste termenul "masina" fata de americani.

#23
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,433
  • Înscris: 08.12.2006
Eu cred ca nu diferentele culturale fac diferenta ci taxarea prohibitiva a tot ceea ce vine de peste ocean coroborat cu preturile imense ale masinilor americane aduse de "firme specializate".

Crezi ca nu ar avea succes sa poti cumpara un mustang V6, chiar entry level fiind, hai nu la 24.000 euro cat inseamna 30.000 dolari, la un 27.000?

#24
atoe47w

atoe47w

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 27.04.2012

 calinkgb, on 6th June 2012, 11:28, said:

Defineste termenul "suspensie pe osie", te rog.

live axle.

ca la caruta.

http://en.wikipedia.org/wiki/Live_axle

o teava din o parte in alta. cand roata din partea dreapta se ridica , cea stanga coboara si invers. sitem al anilor 20 daca nu ma insel. stiu ca cel putin chevroletul camaro asta nou are suspensie independenta. nu stiu despre dodge challenger.

nu stiu nici despre noul model 2013 de la mustang. e doar ceva ce eram curios si afirmam mai sus ca e penibil in cazul in care o sa fie live axle. defapt e american (desi trendul in sua e spre modernizare)

 closchkutza, on 6th June 2012, 17:27, said:

Eu cred ca nu diferentele culturale fac diferenta ci taxarea prohibitiva a tot ceea ce vine de peste ocean coroborat cu preturile imense ale masinilor americane aduse de "firme specializate".

Crezi ca nu ar avea succes sa poti cumpara un mustang V6, chiar entry level fiind, hai nu la 24.000 euro cat inseamna 30.000 dolari, la un 27.000?

e vb si de diferente culturale si de taxe. in special de taxe. in mare , in eu se cumpara masini mai evoluate tehnologic. mai ales in partea de vest a europei. si de aceea pana si producatorii americani fac in europa masini mai sofisticate. de aceea un rahat de mondeo are suspensie independenta. pentru ca asta cere piata.

iubesc muscle cars , insa sunt unele lucruri care sunt prea jenante sa pot sa le trec cu vederea.

#25
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Stiu ce inseamna "live axle" :)
Noi o numim punte rigida, de aia termenul tehnic de "suspensie pe osie" imi scapa.....
Oricum, e o chestie de gust, pe mine personal nu ma deranjeaza cu nimic puntea rigida, chiar imi place. Chestie de gust, repet. :)

#26
Huck_

Huck_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,530
  • Înscris: 04.06.2007

 atoe47w, on 6th June 2012, 13:20, said:

live axle.

ca la caruta.

http://en.wikipedia.org/wiki/Live_axle

o teava din o parte in alta. cand roata din partea dreapta se ridica , cea stanga coboara si invers. sitem al anilor 20 daca nu ma insel. stiu ca cel putin chevroletul camaro asta nou are suspensie independenta. nu stiu despre dodge challenger.

habar nu ai despre ce vorbesti
nu toate tipurile de live axle se comporta la fel. suspensia de pe Mustang este o forma de suspensie semiindependenta, cu alte cuvinte daca o roata se ridica cealalta nu coboara daca cea care se ridica nu trece de un anumit prag. desi rotile sunt pe aceeasi axa, axa in sine nu pivoteaza la mijloc - diferentialul se are propria lui miscare sus/jos, adica atunci cand o roata se ridica, se ridica si diferentialul iar roata cealalta ramane pe loc.

in plus, in curbe masinile, cu live axle nu isi schimba camber (unghiul rotii cu verticala pe sol), lucru care imbunatateste semnificativ aderenta; nici o masina cu suspensie independenta e in stare de asa ceva; asta e motivul pentru care in cursele GT din State Mustang a castigat ani la randul campionatele desi Mustangul de curse avea exact acelasi sasiu cu live axle ca si masina din productie; si asta impotriva unei competitii formata din BMWuri M3 (foarte populare in formatul respectiv de curse).


atoe47w said:

nu stiu nici despre noul model 2013 de la mustang. e doar ceva ce eram curios si afirmam mai sus ca e penibil in cazul in care o sa fie live axle. defapt e american (desi trendul in sua e spre modernizare)

Mustang este singura masina cu live axle de pe piata americana de mai bine de o decada, cu exceptia Smart (un rahat european - care are suspensie deDion, o forma de live axle).
Evident aici nu includ camioanele usoare, care in majoritatea lor au solid axle pe spate, pentru ca asta e necesar pentru off-road

atoe47w said:

e vb si de diferente culturale si de taxe. in special de taxe. in mare , in eu se cumpara masini mai evoluate tehnologic. mai ales in partea de vest a europei. si de aceea pana si producatorii americani fac in europa masini mai sofisticate. de aceea un rahat de mondeo are suspensie independenta. pentru ca asta cere piata.

asta e inca o afirmatie fara acoperire in realitate
autoturismele vandute in Europa sunt in marea lor majoritate masini compacte sau subcompacte; din start asta inseamna ca cea mai mare parte au suspensie semiindependenta pe spate (de obicei bara de torsiune)
in comparatie, in State, majoritatea masinilor sunt medii sau mari, masini care in ultimii 15 ani in proportie covarsitoare au suspensie independenta pe spate;

hai sa luam sistemele de stabilitate electronica: in State toate masinile la vanzare trebuie sa aiba ESC din start, pe cand in EU este suficient ca ESP sa fie optional


atoe47w said:

iubesc muscle cars , insa sunt unele lucruri care sunt prea jenante sa pot sa le trec cu vederea.

sincer, mai jenanta e lipsa ta de cunostiinte despre un lucru despre care spui ca esti interesat

#27
aghy

aghy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 199
  • Înscris: 13.06.2011
Sa fim seriosi, la aprox 19k euro,Ford Mustang este un vis umed pentru toti barbatii. Degeaba sariti cu gura si incercati sa gasiti defecte, sunt sigur ca sunt, de altfel nici o masina nu este fara. Problema nu o reprezinta pretul de achizitie, sau drumul, sau faptul ca are "suspensie pe osie" , ci taxele (care in Europa ne rup), consumul exagerat, care spulbera visul oricarui roman (fuga in Germanica, luam VAG cu cel mai mic consum) si faptul ca nu ai avea unde sa te dai, avem si noi o bucatica de autostrada si pe aia o cam ia apa...
USA produce 2 categorii: export only si pentru ei. Diferentele sunt sesizabile, evident minusurile apar la cele pentru export.
Doar ca exemplu, un vapor face un transport lunar pentru statele arabe de 2000-3500 de masini americane, 2000-3000 intre statele USA, si 1000-1700 pentru restul lumii, Europa si Asia.

#28
atoe47w

atoe47w

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 27.04.2012

 Huck_, on 6th June 2012, 23:33, said:

habar nu ai despre ce vorbesti
nu toate tipurile de live axle se comporta la fel. suspensia de pe Mustang este o forma de suspensie semiindependenta, cu alte cuvinte daca o roata se ridica cealalta nu coboara daca cea care se ridica nu trece de un anumit prag. desi rotile sunt pe aceeasi axa, axa in sine nu pivoteaza la mijloc - diferentialul se are propria lui miscare sus/jos, adica atunci cand o roata se ridica, se ridica si diferentialul iar roata cealalta ramane pe loc.

in plus, in curbe masinile, cu live axle nu isi schimba camber (unghiul rotii cu verticala pe sol), lucru care imbunatateste semnificativ aderenta; nici o masina cu suspensie independenta e in stare de asa ceva; asta e motivul pentru care in cursele GT din State Mustang a castigat ani la randul campionatele desi Mustangul de curse avea exact acelasi sasiu cu live axle ca si masina din productie; si asta impotriva unei competitii formata din BMWuri M3 (foarte populare in formatul respectiv de curse).




Mustang este singura masina cu live axle de pe piata americana de mai bine de o decada, cu exceptia Smart (un rahat european - care are suspensie deDion, o forma de live axle).
Evident aici nu includ camioanele usoare, care in majoritatea lor au solid axle pe spate, pentru ca asta e necesar pentru off-road



asta e inca o afirmatie fara acoperire in realitate
autoturismele vandute in Europa sunt in marea lor majoritate masini compacte sau subcompacte; din start asta inseamna ca cea mai mare parte au suspensie semiindependenta pe spate (de obicei bara de torsiune)
in comparatie, in State, majoritatea masinilor sunt medii sau mari, masini care in ultimii 15 ani in proportie covarsitoare au suspensie independenta pe spate;

hai sa luam sistemele de stabilitate electronica: in State toate masinile la vanzare trebuie sa aiba ESC din start, pe cand in EU este suficient ca ESP sa fie optional




sincer, mai jenanta e lipsa ta de cunostiinte despre un lucru despre care spui ca esti interesat

wow... tre sa te calmezi... asta daca nu lucrezi la Ford.

1. o masina sport cu semi live axle sau semi rahat axle tot mizerie este. si chiar nu prea mai conteaza nimic in rest. ca daca erau performante puneau si aia de la Ferrari si Lamborghini live axle pe masinile lor. Daca a ramas ultima masina cu sistemul asta de suspensie sa fie sanatosi. e ca si cum ai face un tort de capsuni si apoi ai pune peste el putin gravy ca sa ti bati joc de o bunatate de tort. cam asa e mustangul asta. o idee buna cu o mizerie de suspensie. si e ceva care a atras atentia multora in decursul anilor. pana si cei de la top gear comparau live axle cu un car cu boi. si pe buna dreptate. in questul lor spre a face o masina ieftina o dau in bara de ani de zile cu suspensia. mai lipsesc niste frane pe tamburi si au facut masina tare. nu pot sa ti dau dreptate ORICE ar fi. pana si un Renault Megane din 2005 are suspensie independenta. si nu e masina sport sau cu 300+ cai putere. pur si simplu nu e acceptabil.

ps: nu ma intereseaza smartul. aia poate sa fie facuta din pufuleti cu apa ca are valoare 0. cel putin pentru mine. nu ma intereseaza camioanele. noi vb aici de o masina SPORT. un muscle car... un icon al americii.

2. nu ma intereseaza ce se vinde aici si acolo. in o lume perfecta toti am merge cu niste lincoln continental , insa timpurile alea au trecut. si nu pot sa cer de la un Fiat de 7000 de euro cu motor de sub 1 litru sa aiba suspensie de f1. in nici un caz. ca nu e o masina sport sau de racing. insa de la un mustang sau ceva sport nu mi se pare normal sa merg cu asa ceva la suspensie. si culmea , multe fiaturi , fie ele si mizerii mici au suspensie cel putin ok pentru clasa lor de non pretentie.

3. sistemele electronice nu tin prea mult de confortul din timpul mersului. si asta nu scuza un live axle. nu vad rostul afirmatiei. la americani trebuiau sa oblige esp de acum 10 ani , ca la ce soferi sunt ei acolo e nevoie. si asta fara sa iau in calcul prostia lor in condus si incultura lor in ale masinilor. ma intreba o idioata ce conducea de ani de zile daca e posibil sa depasesca pe linie discontinua... ca ea nu a mai depasit niciodata.. si dupa cum a spus Clarkson , singurul aport al americanilor la civilizatia auto internationala e ca fac la dreapta pe rosu in intersectii dupa ce se asigura. ca si tara , ca si mediu social si de condus prefer sa ma duc in africa si sa alerg cu gheparzii.

4. cunostiintele mele in ale masinilor pot sa fie jenante uneori , si de multe ori gresesc , insa nu cred ca aici am facut vreo gresala. live axle se foloseste de care si carute si nu cred ca e chiar recomandat pentru o masina sport de strada. in nici o circumstanta. altfel aceasta idee ar fi preluata de toti din domeniu. si sincer iti spun ca prefer sa merg pe mana BMW (ca tot vb tu mai sus) in ale tehnologiei decat pe mana ford... si prefer sa merg pe mana germanilor decat pe a americanilor la masini.


totusi , preferata mea e dodge challenger.... cu cutie manuala. nu un bmw sau ferrari. imi plac muscle cars , insa asta nu inseamna sa ne intoarcem in anii 20 ca tehnologie.

 aghy, on 7th June 2012, 00:17, said:

Sa fim seriosi, la aprox 19k euro,Ford Mustang este un vis umed pentru toti barbatii. Degeaba sariti cu gura si incercati sa gasiti defecte, sunt sigur ca sunt, de altfel nici o masina nu este fara. Problema nu o reprezinta pretul de achizitie, sau drumul, sau faptul ca are "suspensie pe osie" , ci taxele (care in Europa ne rup), consumul exagerat, care spulbera visul oricarui roman (fuga in Germanica, luam VAG cu cel mai mic consum) si faptul ca nu ai avea unde sa te dai, avem si noi o bucatica de autostrada si pe aia o cam ia apa...
USA produce 2 categorii: export only si pentru ei. Diferentele sunt sesizabile, evident minusurile apar la cele pentru export.
Doar ca exemplu, un vapor face un transport lunar pentru statele arabe de 2000-3500 de masini americane, 2000-3000 intre statele USA, si 1000-1700 pentru restul lumii, Europa si Asia.

total de acord... e vb de feeling , senzatie , opinie , etc... insa daca ar fi petrolu 1 leu nu cred ca ar mai fi taxele astea. nu pot sa judec europa pentru cercetarea extensiva si pentru avansul tehnologic pentru consum mai mic. pana la urma e ceva normal sa vrei sa folosesti cat mai putine resurse pentru ceva. nu numai pentru buzunarul tau ci si pentru generatia urmatoare. nu prea sunt de acord cu sistemul sua de mare , consum mare de ORICE (de la mancare pana la petrol). pentru ce? pentru grandomania unora de a manca 10 hamburgeri de o data? si pentru grandomania altora sa aiba cel mai mare motor? eu cred ca astia de isi permit masini cu motoare mari merita impozitati super mult , tocmai pentru a descuraja astfel de comportament in societate.

ps: nu mi place vag

#29
dannnnny29

dannnnny29

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 425
  • Înscris: 30.05.2006

 atoe47w, on 6th June 2012, 17:38, said:

1. o masina sport cu semi live axle sau semi rahat axle tot mizerie este. si chiar nu prea mai conteaza nimic in rest. ca daca erau performante puneau si aia de la Ferrari si Lamborghini live axle pe masinile lor. [...]

Indiferent ca ai sau nu ai dreptate, unui post in care ti se dau explicatii tehnice nu poti sa raspunzi cu asa ceva....citeste si tu o carte despre argumentari. Iar Ferrari si Lamborghini nu cred ca pornesc de la 23,000 USD. Nu posed Mutang dar am condus un GT 2012 cumparat de un amic si mi-a anulat toate prejudecatile. Este o masina perfecta? Nu. O poti compara cu masini de 250k+ de la egal la egal? Nu! Dar se tine foarte bine! Diferentele se fac in functie de unde si cum conduci masina. ce suna mai bine? M3 sau GT? Evident ca M3...dar cand le pui una dupa alta pe asfalt, diferentele sunt minore. Ca sa nu vb ca o Mazda Miata (MX-5) face ceva si pe mutang, si pe M3, si pe lamborghini si ferrari intr-un autocross. Cand vad M3-uri si 335-uri participand imi vine sa rad. Conteaza ce te intereseaza: prestigiu, confort, emblema, conditii de folosire. A spune ca Mustang este un rahat de masina caci are "xyz" axle pe spate care este o mizerie si eu nu m-as uita la asa ceva este ridicol. habar nu ai avea daca ai conduce-o.

Daca e un lucru pe care nu il inteleg este de ce atati indivizi isi dau cu parerea folosind cuvinte dure fara sa fi incercat in viata lor masina respectiva, parca ii plateste cineva sa fii pe invers.

Edited by dannnnny29, 07 June 2012 - 04:30.


#30
Kunzite

Kunzite

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,002
  • Înscris: 12.06.2004
Huck, tu chiar crezi ca suspensia cu punte rigida de pe Mustang e net superioara celor independente? :huh:
Mi s-a parut amuzant comentariul celor de la Motortrend: "it might have the best live rear axle, but its? like saying you are the healthiest guy in intensive care".
Evident, asta nu inseamna ca e "un rahat de masina".

Edited by Kunzite, 07 June 2012 - 08:35.


#31
atoe47w

atoe47w

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 27.04.2012

 dannnnny29, on 7th June 2012, 05:28, said:

Indiferent ca ai sau nu ai dreptate, unui post in care ti se dau explicatii tehnice nu poti sa raspunzi cu asa ceva....citeste si tu o carte despre argumentari. Iar Ferrari si Lamborghini nu cred ca pornesc de la 23,000 USD. Nu posed Mutang dar am condus un GT 2012 cumparat de un amic si mi-a anulat toate prejudecatile. Este o masina perfecta? Nu. O poti compara cu masini de 250k+ de la egal la egal? Nu! Dar se tine foarte bine! Diferentele se fac in functie de unde si cum conduci masina. ce suna mai bine? M3 sau GT? Evident ca M3...dar cand le pui una dupa alta pe asfalt, diferentele sunt minore. Ca sa nu vb ca o Mazda Miata (MX-5) face ceva si pe mutang, si pe M3, si pe lamborghini si ferrari intr-un autocross. Cand vad M3-uri si 335-uri participand imi vine sa rad. Conteaza ce te intereseaza: prestigiu, confort, emblema, conditii de folosire. A spune ca Mustang este un rahat de masina caci are "xyz" axle pe spate care este o mizerie si eu nu m-as uita la asa ceva este ridicol. habar nu ai avea daca ai conduce-o.

Daca e un lucru pe care nu il inteleg este de ce atati indivizi isi dau cu parerea folosind cuvinte dure fara sa fi incercat in viata lor masina respectiva, parca ii plateste cineva sa fii pe invers.

independent suspension
This system provides many advantages over other suspension systems. For example, in solid axel suspension systems, when one wheel hits a bump, the wheel across from it is affected as well as the one that hit the bump. This will compromise traction, smoothness of the ride, and could also cause a dangerous wheel shimmy when moving at high speeds. According to “Car Suspension Bible” with independent suspension systems, only the wheel that hits the bump would be affected. This offers many advantages such as greater ride comfort, better traction, and safer, more stable vehicles on and off the road (Longhurst 1).

si nu , nu numai ferrari are suspensie independenta. mai are si mazda 3 (chiar multilink) si are de pe cand mazda era patronata de Ford. mai are si Renault Megane dupa 2002 sau 2003 , mai cam toate masinile cat de cat ok (nu ceva special) au independent. nu inteleg decizia ford pentru live axle. pe langa toate astea cei de la top gear AU DEMONSTRAT ca si cu cai putere mai putin un Roush mustang cu suspensie independenta e mai rapdi si ofera mai multa placere la condus decat un shelby cu 500 de cai (zic ei) cu live axle standard.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/4977ABZWxe0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

deci e diferenta de 85 cai putere pe hartie si e si mai rapida.

concluzie:

questul pentru ieftin = mizerie

 Kunzite, on 7th June 2012, 09:34, said:

Huck, tu chiar crezi ca suspensia cu punte rigida de pe Mustang e net superioara celor independente? :huh:
Mi s-a parut amuzant comentariul celor de la Motortrend: "it might have the best live rear axle, but its? like saying you are the healthiest guy in intensive care".
Evident, asta nu inseamna ca e "un rahat de masina".

tinand cont ca tehnologia si principiul suspensiei este unul foarte vechi si foarte neadecvat pentru o masina de strada sport e cam mizerie.

e ca si cum ai pune niste motoare cu elice pe un 747. pur si simplu strici tot ce e bun la masina aia din cauza unei chestii atat de importante. POATE ca live axle se descurca bine pe circuit (desi ma indoiesc) dar in o masina de strada nu cred ca isi mai are locul decat in autobuze si camioane.

asta e un lucru care m a deranjat la americani de zeci de ani de zile. dezinteresul total pentru tehnologie si ignorarea inovatiilor. totul a fost sacrificat pentru a fi ieftin. si asta defineste si economia sua si produsele lor (sau mai toate produsele lor). sunt ieftine si se vad. nu au pic de sofisticare si de finete. nu au pic de inovatie. totul e facut pentru redneckul din alabama si pentru roughneckul din texas. ieftin , simplu si basic. exact opusul europei , unde lumea nu numai mesteca tutun si scuipa ca taranii si au ca scop in viata sa lucreze la mcdonalds.

totusi , in ultimii 5 7 ani , in sua lucrurile au inceput sa se schimbe , mai ales la masini... de ceva timp se vorbeste de handling european si de tehnologii noi. pacat e ca cei de la divizia mustang sunt atat de incapatanati si nu renunta la live axle si la franele preistorice. cei de la dodge si chevrolet au invatat bine si cu toate ca ambele masini (si camaro si challenger) sunt pe sasiuri de masini europene si australiene sunt mult mai avansate tehnologic decat mustangul.

#32
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003

Quote

Sa fim seriosi, la aprox 19k euro,Ford Mustang este un vis umed pentru toti barbatii. Degeaba sariti cu gura si incercati sa gasiti defecte, sunt sigur ca sunt, de altfel nici o masina nu este fara.
daca mi-as importa varianta aia de 19k $ in germany, asa cum e nici n-as putea s-o inmatriculez. nici macar corvette-ul care-i 50k $ in forma de baza n-ar trece verificarea tehnica asa cum e. iar dupa ce-i adaptat la "europa", deja nu mai costa 19k$ ci vreo 30k EUR.
inca-i ieftin pentru o masina sport, dar nici la 30k n-are cum sa rupa gura targului. vrei o masina sport de 400 CP calumea, nu prea scapi sub 70-75k EUR. asta e.

#33
atoe47w

atoe47w

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 27.04.2012

 Pengoon, on 7th June 2012, 12:58, said:

daca mi-as importa varianta aia de 19k $ in germany, asa cum e nici n-as putea s-o inmatriculez. nici macar corvette-ul care-i 50k $ in forma de baza n-ar trece verificarea tehnica asa cum e. iar dupa ce-i adaptat la "europa", deja nu mai costa 19k$ ci vreo 30k EUR.
inca-i ieftin pentru o masina sport, dar nici la 30k n-are cum sa rupa gura targului. vrei o masina sport de 400 CP calumea, nu prea scapi sub 70-75k EUR. asta e.

hai sa nu comparam masinile germane cu americanele. cand germanii foloseau magneziu si alte aliaje in motoare , americanii inca faceau masini pe carburator...

masinile din sua sunt strict pentru piata din sua. mai ales astea native. pentru ca sunt pre putini nativi europeni sau asiatici sa isi lase standardele atat de jos incat sa cumpere masini cu sasiuri sau platforme de caruta.

#34
aghy

aghy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 199
  • Înscris: 13.06.2011
Ne`am lamurit repede, ramane un vis umed...si indepartat
http://www.mustangeuropa.com
ca sa ne lamurim cu preturile, desi paritatea dolar/euro ar fi undeva la 0,80 pretul pe cam dubleaza pentru Europa.
Despre partea tehinca va las pe voi sa va "certati".
Numai bine.

#35
atoe47w

atoe47w

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 27.04.2012

 aghy, on 7th June 2012, 13:27, said:

Ne`am lamurit repede, ramane un vis umed...si indepartat
http://www.mustangeuropa.com
ca sa ne lamurim cu preturile, desi paritatea dolar/euro ar fi undeva la 0,80 pretul pe cam dubleaza pentru Europa.
Despre partea tehinca va las pe voi sa va "certati".
Numai bine.

pai daca il aduci in europa tre sa platesti vama , etc... adica tre sa mai dai niste taxe.

#36
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
"Osia" are o singura problema majora. Nu poate fi si confortabila si sportiva in acelasi timp. Cu o suspensie independenta ai loc sa jonglezi cu cele 2.
Altfel, daca sacrifici confortul (n-am urcat intr-un Mustang sa stiu cum e) poti scoate o masina cat se poate de stabila chiar si cu osie.

Apropos, din ce vad, Mustangul tinde sa subvireza, nu sa supravireze, lucru care tine de puntea fata, nu de puntea spate.

Ca vrei tu sa faci un drift, e altceva.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate