Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ford Mustang 2013 Supercharged
Last Updated: Sep 07 2012 10:26, Started by
oauzor
, Jun 05 2012 10:15
·
0
#37
Posted 07 June 2012 - 20:04
Pana la urma vorbim de un 5.8 supraalimentat, trebuiesc niste suspensii rigide ca altfel la o accelerare mai nepotrivita motorul tinde sa scuture masina .
|
#38
Posted 07 June 2012 - 23:21
Kunzite, on 5th June 2012, 18:27, said: Faptul ca exista o tarisoara cum treci oceanul, cu drumuri drepte si benzina ieftina, e irelevant De curiozitate, daca vrei un Mustang, aici, in Romania, il poti cumpara? Stiu ca sunt cateva, insa posibil aduse din State. Destul de probabil. Poate daca modelul devine un megasucces o sa fie important si prin Europa. |
#39
Posted 08 June 2012 - 00:24
Materium, on 8th June 2012, 00:21, said: Destul de probabil. Poate daca modelul devine un megasucces o sa fie important si prin Europa. nu este un model de succes DECAT pe piata din sua , unde asteptarile si standardele sunt diferite fata de europa. |
#40
Posted 08 June 2012 - 14:40
atoe47w, on 7th June 2012, 06:12, said: hai sa nu comparam masinile germane cu americanele. cand germanii foloseau magneziu si alte aliaje in motoare , americanii inca faceau masini pe carburator... masinile din sua sunt strict pentru piata din sua. mai ales astea native. pentru ca sunt pre putini nativi europeni sau asiatici sa isi lase standardele atat de jos incat sa cumpere masini cu sasiuri sau platforme de caruta. Cam fiecare revista si website de specialitate din US a publicat cel putin un articol despre suspensia pe spate a Mustangului si oare de ce Ford a decis sa o pastreze. Si raspunsul a fost: da, poate ar fi trebuit sa paseasca in era moderna, dar nu prea se simte, este cea mai buna live axle posibila. Ar fi mai buna o IRS? Probabil...Insa pe o masina care porneste de la $22,000 si care iti da 300 de cai, asta nu este cea mai mare problema. Crezi ca ar fi mai bine daca ar tranti o IRS mediocra? In 99,(9)% din cazuri nu iti vei da seama de diferentele in suspensie. In conditiile in care poti configura un ExploDer sau un F150 la $50,000, in conditiile in acre preturile masinilor cres fara rusine in timp ce calitatea si designul sufera, a te plange de o problema conceptuala pe care nu o vei remarca in realitate este ridicol. ma indoiesc ca te va deranja acea suspensie in timp ce mergi cu 5kmh prin gropile din Bucuresti, sau cu 50kmh prin comune la drum lung. Cat despre masinile Germane...la ce exact te referi? Daca vb de Mercedes, BMW sau Audi, iti da vreuna 300 de cai si cea mai tare suspensie la 22,000 USD (chiar si pe piata americana)? Un amarat de A3 cu motorul de 2 litri porneste de la 33,000. Si atunci cu cine comparam? Cu VW? Un VW GTI cu acelas motor de 2 litri si 201 cai porneste de la 24000. Cu tot respectul pentru GTI care face o treaba buna pentru clientela careia i se adreseaza, daca vreau masina sport parca ma uit tot la Mustangul cu o "mizerie" de suspensie pe spate. atoe47w, on 7th June 2012, 06:12, said: modelul se fabrica din anii 60 si tot nu e importat in europa de ford in numere mari. singurii care importa sunt dealerii privati si importa in numere extrem de mici. nu este un model de succes DECAT pe piata din sua , unde asteptarile si standardele sunt diferite fata de europa. Desi asta este o discutie veche....cam la cat ar ajunge dupa toate taxele, impozitile si vamile un Mustang in Europa? Motor mare, nu respecta standardele Euro45, e facuta la Detroit unde piata imobiliara e la pamant deci mai taxam, are motor mare si mai are si nume de animal...? Deci cam la ce pret ar ajunge? S-ar cumpara? Apoi sa ne gandim la masinile care se vand in Europa...parca e un pic mai mare decat un decat compactele si subcompactele care se vand in majoritate pe piata Europeana, asta in conditiile in care este facuta pentru 2 oameni (da, stiu care are bancheta in spate). Si atunci, pret mare dupa taxe, renume de calitate americana cum le va place unora sa spuna, dimensiune prea mare pentru majoritatea tarilor Europene relativ la spatiu util. Se va vinde importata in numere din US? Nu! Nici nu mai vb de piesele de schimb care nu vor fi disponibile peste tot. Mai este si optiunea de a o asambla in Europa...serios? vor trebui create 5 versiuni de motorizare de la 1 litru si 80 de cai pana la 1.8 pe motorina si 140 de cai. Pretul tot va fi mare dar motorizarea nu ar mai fi cea clasica. Si atunci, cu vezi tu ca aceasta masina sa se vanda in Europa? Edited by dannnnny29, 08 June 2012 - 14:57. |
#41
Posted 08 June 2012 - 15:13
atoe47w, on 7th June 2012, 18:24, said: pe piata din sua , unde asteptarile si standardele sunt diferite fata de europa. Cat despre asteptari si standarde....sarcasmul tau suna a "americanii se multumesc si cu masini de rahat". Nu dragul meu...americanii, ca si restul planetei vor masini bune care sa coste putin. Daca se poate un S600 la 20,000 ar fi nemaipomenit. Problema este ca nu mai exista masini bune care sa coste putin. Toti taie din costuri pe unde se poate. Marea Toyota care in toate reclamele de la tv impinge ideea ca tin 1000 de ani si ca 80% din Toyotele fabricate din anii 70 inca sunt in trafic. Si uite ca un coleg de sv a cumparat sotiei acum 2 luni o Camry noua...sa iti spun ca acum 2 saptamani i-a crapat blocul motor? Masina avea 980 de mile. Poate erau rezistente pe vremuri, nu mai sunt. Cultura consumatorilor si conditiile de viata (in functie de tara/continent) comanda un anumit tip de masina...iar constructorii produc acea masina cat de ieftin se poate. Intotdeauna este mai profitabil sa platesti reparatii 2-4 ani (garantie) si apoi sa incasezi bani pe piese sau sa vinzi masini noi, decat sa investesti bani in crearea unei masini mai bune si mai solide. vb aia...3 ingineri platiti la $250,000 pe an sunt mai scumpi decat 20 de mecanici platiti la 12 dolari pe ora... |
#42
Posted 08 June 2012 - 17:37
#43
Posted 08 June 2012 - 17:48
Daca ala la motor de 5000 cmc si 420 HP consuma 13 l acum dau comanda de vreo 4.
Oare cat o fi taxa sa-l inmatriculezi la noi? |
#46
Posted 08 June 2012 - 23:14
Kunzite, on 8th June 2012, 18:59, said: ~2050 euro. Ieftin ca braga Pe bune ca mi se pare putin, ma asteptam la un 5000-6000 E. scrisit, on 8th June 2012, 19:07, said: Americanii de ce n-au cutii manuale? Cum sa nu aiba? Si mustang 2013 are: [ http://www.ford.com/resources/ford/mustang/2013//gallery/photos/mst13_pg_024_int_lg.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Galerie Foto: http://www.ford.com/...gallery/photos/ Cine ghiceste din ce an e shelby-ul asta? [ http://static.cargurus.com/images/site/2007/10/30/17/27/1967_ford_mustang_shelby_gt500-pic-20990.jpeg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#48
Posted 09 June 2012 - 14:19
Din '99 sau mai recenta, ca-i modelul "Leana" ca in film. Originala (din '67) arata asa:
[ http://www.seriouswheels.com/pics-1960-1969/1967-Shelby-Mustang-GT-500-blue-white-fa-lr.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#49
Posted 11 June 2012 - 15:41
#50
Posted 11 June 2012 - 20:32
Quote The owner was reportedly driving the car at 80 mph (130 km/h) through a corner, with the traction control switched off, when he lost control sursa 2: http://jalopnik.com/...nly-eight-hours Not bad. Owner-ul a iesit doar cu mici zgarieturi. |
#51
Posted 11 June 2012 - 22:38
scrisit, on 9th June 2012, 08:55, said: Ma refer la majoritatea masinilor. Nu au pentru ca de-a lungul timpului s-au lamurit ca cele automate pot face treaba foarte bine, sau in tot cazul suficient de bine ca sa nu se mai oboseasca sa schimbe vitezele, cu toate problemele aferente: accelerat sau redus cat trebuie, urmatit turometrul, calcat-eliberat ambreiaj, selectarea vitezei corecte adica actiuni care luau din atentia la drum si capacitatea de conducere. Pretul platit pentru asta, 1000-1500 dolari e nesemnificativ prin comparatie cu pretul masinii si veniturile majoritatii. In timp sistemele s-au perfectionat, au devenit mai fiabile si mai ieftine. Dat fiind ca pretul si consumul de benzina nu au fost chiar o preocupare (ca sa nu zic ca i-a durut in cot pe cei mai multi), usoara crestere in consum, pentru anumite cazuri, nu a fost relevanta. De asemenea, se respecta principiul ca nu merita sa repari daca un produsul nou costa aproape tot atat, deci transmisiile automate in general nu se repara ci se inlocuiesc. In plus, soselele sunt mai incapatoare si mai drepte, deci solicitarea transmisiei mai mica. Masina fiind un lucru banal pentru toata lumea, prea putini sunt cei care trebuie sa dovedeasca altora ce destepti sunt ei la schimbat viteze. Cu toate astea exista destule masini cu transmisie manuala, fie ele masinile cele mai ieftine de pe piata si care au aceasta optiune, fie masini de sport sau cu pretentii de sportivitate la care, daca cumparatorul vrea, are varianta manuala la dispozitie. Exista si unele masini de teren la care unii prefera transmisia manuala. Eu daca ar fi sa n-am de lucru si sa cumpar o masina sport, cu siguranta ca as alege varianta cu transmisie manuala, chiar daca ar fi un pic mai scumpa, dar pe masinile de toata ziua nici nu concep fara automata, mi se pare deja o eroare majora, un nonsens sa megi cu manuala cand se poate mai simplu. Fiecare cu parerea lui. |
|
#52
Posted 11 June 2012 - 23:47
^ cutiile automate sunt pentru americani , le merita...
oricum , prea putini dintre ei stiu sa conduca si si mai putini stiu sa conduca o masina sport manuala. si chestia e ca multi ce se umfla in pene ajung in copac ca nenea de mai sus. nu e de mirare ca lumea face accidente in sua cu masini sport. mai toate merg in linea dreapta , mai nici unele nu stiu sa ia curbe. e o chestie traditionala in sua. PS: masina busita din imagine mi se pare ca s a deformat extrem de mult. tare curios de siguranta... daca si aia e ca suspensia atunci e de inteles de ce e problema sa fie inmatriculate in eu. |
#53
Posted 13 June 2012 - 05:40
atoe47w, on 11th June 2012, 23:47, said: ^ cutiile automate sunt pentru americani , le merita... oricum , prea putini dintre ei stiu sa conduca si si mai putini stiu sa conduca o masina sport manuala. si chestia e ca multi ce se umfla in pene ajung in copac ca nenea de mai sus. nu e de mirare ca lumea face accidente in sua cu masini sport. mai toate merg in linea dreapta , mai nici unele nu stiu sa ia curbe. e o chestie traditionala in sua. PS: masina busita din imagine mi se pare ca s a deformat extrem de mult. tare curios de siguranta... daca si aia e ca suspensia atunci e de inteles de ce e problema sa fie inmatriculate in eu. Cum naiba de va rabda pamantul cu atata infatuare prosteasca? Edited by Rosebud09, 13 June 2012 - 05:40. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users