Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ford Mustang 2013 Supercharged
Last Updated: Sep 07 2012 10:26, Started by
oauzor
, Jun 05 2012 10:15
·
0
#1
Posted 05 June 2012 - 10:15
Motorizari
Mustang V6 Mustang GT Mustang Boss 302 Shelby GT500 Engine Type 3.7L V6 5.0L Hi-Po 302 V8 5.8L supercharged V8 Fuel Economy 19 city / 29 hwy (manual) 19 city / 31 hwy (automatic) 15 city / 26 hwy (manual) 18 city / 25 hwy (automatic) 17 city / 26 hwy (manual) TBD Preturi incepand de la 23.000$ pentru Mustang V6. Mai multe info: http://www.ford.com/cars/mustang/ [ http://www.ford.com/resources/ford/mustang/2013/highlights/mst13_highlight_lg_mustangboss302.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] <h2 class="feature-title">2013 Mustang Boss® 302 – One-Track Mind</h2>Get serious with the 444-horsepower,* Hi-Po 302 4V Ti-VCT V8 powerhouse.
[ http://www.ford.com/resources/ford/mustang/2013//gallery/photos/mst13_pg_005_ext_full.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Shelby GT 500™ Track-tested at more than 200 mph 5.8L 4V supercharged aluminum-block V8 engine delivers 650-hp,* 600 lb.ft of torque Tremec® 6-speed manual transmission Over-the-top Le Mans racing stripes with GT500 side stripes Leather-trimmed sport bucket seats with racing stripes coordinated to the exterior stripes *Premium fuel required. 2013 Mustang GT500 available summer 2012. [ http://www.ford.com/resources/ford/mustang/2013/highlights/mst13_highlight_lg_newlighting.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] <h2 class="feature-title">New Signature LED (light-emitting diode) Lighting</h2>What a bright idea.
[ http://www.ford.com/resources/ford/mustang/2013/highlights/mst13_highlight_lg_glassroof.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Experience the feel of a convertible in the classic style of Mustang Coupe. Built-in polyvinyl layer Laminated safety glass Designed to maintain excellent interior acoustics Available on Mustang V6 Premium, GT Premium and Shelby GT500™ Includes roller blind shade 2013 Mustang GT500 available summer 2012. [ http://www.ford.com/resources/ford/mustang/2013/highlights/mst13_highlight_lg_trackapps.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] View performance metrics instantly on available factory-installed 4.2-inch message center in instrument cluster
[ http://www.ford.com/resources/ford/mustang/2013/highlights/mst13_highlight_lg_technologyepas.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.ford.com/resources/ford/mustang/2013/highlights/mst13_highlight_lg_transmissions.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.ford.com/resources/ford/mustang/2013/highlights/mst13_highlight_lg_makeitpersonal.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Dupa multe chinuri am reusit sa pun mana pe niste pdf-uri. 2013_Mustang_Price_List__US_.pdf 33.39K 30 downloads 2013_GT500_Order_Guide.pdf 61.63K 11 downloads 2013_Mustang_Order_Guide__US_.pdf 257.77K 6 downloads Hai cu parerile ! |
#2
Posted 05 June 2012 - 10:42
E frumoasa, dar e o racheta fara directie.
Stii cum este sa decolezi cu 650 CP si sa mai tii SI mai ales sa te feresti de pomii de pe marginea drumului ? |
#3
Posted 05 June 2012 - 10:44
de frumos e frumoasa, ca toate muscle cars dar americanii nu stiu sa faca masini.
|
#4
Posted 05 June 2012 - 11:08
... bine ca stiu europenii sa faca masini ca altfel nu stiu ce ne-am fi facut... si cu viratul e greu, asa este. sunt modele care nici macar nu reactioneaza cand actionezi de volan... de asta au doua gauri in pedalier si pe acolo scoti piciorul si-l apesi pe asfalt in directia in care vrei sa virezi
... apropo de cate "rechemari la standuri" de masini proaspat cumparate ai(ati) auzit la constructorii de masini americane? or fi mari, greoaie, gurmande, dar probabil ca au ele ceva de se vand de atatia ani si culmea ca pana acum nimeni nu s-a gandit sa schimbe macazul si sa se apuce de construit scrumiere cu roti, care culmea mai si seamana intre ele acuma de cand edge design-ul si computerul au luat locul plansetei si machetelor de lut. Edited by primejdie_06, 05 June 2012 - 11:10. |
#5
Posted 05 June 2012 - 11:17
#6
Posted 05 June 2012 - 11:31
Suspect de ieftin pretul de pornire. N-ar sta rau un muscle car v6 cu ceva dotari undeva la 30 000E.
Edited by reventon, 05 June 2012 - 11:31. |
#7
Posted 05 June 2012 - 12:22
#8
Posted 05 June 2012 - 12:27
#9
Posted 05 June 2012 - 12:30
primejdie_06, on 5th June 2012, 12:08, said: ... bine ca stiu europenii sa faca masini ca altfel nu stiu ce ne-am fi facut... si cu viratul e greu, asa este. sunt modele care nici macar nu reactioneaza cand actionezi de volan... de asta au doua gauri in pedalier si pe acolo scoti piciorul si-l apesi pe asfalt in directia in care vrei sa virezi ... apropo de cate "rechemari la standuri" de masini proaspat cumparate ai(ati) auzit la constructorii de masini americane? or fi mari, greoaie, gurmande, dar probabil ca au ele ceva de se vand de atatia ani si culmea ca pana acum nimeni nu s-a gandit sa schimbe macazul si sa se apuce de construit scrumiere cu roti, care culmea mai si seamana intre ele acuma de cand edge design-ul si computerul au luat locul plansetei si machetelor de lut. |
#10
Posted 05 June 2012 - 12:58
Ar fi mișto de aflat ceva detalii despre suspensii și frâne. Că are 6 pistonașe în etrieri e una, dar parcă pe mașina asta era punte rigidă pe spate, nu?
Să pui 650CP la pământ nu e simplu deloc. Și dacă ne uităm la ce fel sunt tratați 650CP în Zonda, Ferrari sau Lamborghini, parcă nu-ți dă mâna să te arăți foarte vioi în Mustang. |
|
#11
Posted 05 June 2012 - 13:01
masinile americane:
mari, grele, motoare de TIR, consum enorm, performante slabe. inteleg ca te joci nfs si iti place sa te dai cu cate un charger dar asta nu inseamna ca ai dreptul sa jignesti. pustiule, eu nu sunt obligat sa accept jignirile tale. |
#12
Posted 05 June 2012 - 14:56
apai nu stiu, io mai degraba as lua corvette, daca tot trebuie din usa. cel putin in versiunea americaneasca e numai 50000 $. aia europeana-i mai scumpa.
|
#13
Posted 05 June 2012 - 15:34
#14
Posted 05 June 2012 - 16:07
calinkgb, on 5th June 2012, 16:34, said: Pot sa te intreb cu cate masini americane te-ai dat? Ca sa nu zic, cate ai condus....... Cata infatuare.... Din pacate sunt multi din astia, cu creier f. mic si extrem de frustrati ca altii "au" si ei nu. In plus, ignoranta romanului tinar bate tot. V-am mai spus de atarea ori, masinile americane sunt in primul rand pentru americani, s-au adaptat locului si culturii dar au si influentat cultura. Din acest punct de vedere Mustangul este o legenda si face parte din cultura lor. Fiind o masina foarte ieftina pentru categoria ei (in variantele obisnuite, de departe cele mai vandute) foarte multi isi pot permite sa aiba una, cel putin din punct de vedere al cumpararii. Este mai greu din punct de vedere al asigurarii care trebuie platita (combinatia tanar+masina sport noua e devastatoare). Cu toate acestea, masini asa puternice (mai bine zis in varianta ca accea prezentata mai sus) sunt totusi rare, predomina masini mai "cuminti", 200-250 CP. Viteza permisa pe autostrazi e oricum limitata la 100-110 km/h, sunt desigur destui care merg si cu 140 dar tot asa sunt destui care stau pe tusa sau se aleg cu masina confiscata pentru depasirea vitezei. Deci mersul in nestire, cu viteza f. mare, ramane pentru nemti si idioti. Castigul, la asa motoare mari, este acceleratia, care impune si o buna manevrabilitate, altfel desigur primul pom intalnit poate fi si ultimul. Prejudecata asata cu masinile americane proaste mai exista inca si vine, cum am spus in primul rand din ignoranta si necunosatere. Asta nu inseamna ca masinile americane sunt mai bune sau cele mai bune. Sunt multe lucruri de criticat, incepand de la "traditionala" lipsa de design pe placul amatorilor de forme zise-moderne pana la risipa de materiale si consumul mai ridicat. Daca la voi ar fi benzina 50 bani litrul (cum ar fi daca am face raportul preturi salarii fata de americani) ma indoiesc ca v-ati sinchisi prea mult de consumul unei masini puternice. Cu toate astea, ban cu ban se aduna si eu observ o reducere drastica a consumului specific, la toate masinile americane fabricate in ultimii 7-8 ani, pana f. aproape de consumurile masinilor europene. |
#15
Posted 05 June 2012 - 16:17
Erm.....nu inteleg de ce m-ai citat pe mine. Eu l-am intrebat pe colegul nostru daca a condus, sau a mers intr-o masina americana, ca sa poata face aprecierile respective.....
Eu am o masina americana, si stiu cu ce se mananca. Edited by calinkgb, 05 June 2012 - 16:18. |
|
#16
Posted 05 June 2012 - 17:03
Care copaci si pe unde curbe pe autostrazile din US? Faptul ca exista o tarisoara cu infrasturctura de rahat numita Romania e irelevant ptr masina asta. Chiar si faptul ca exista un continent dupa ce treci oceanul cu drumuri uneori inguste si numai curbe poate fi irelevant.
|
#17
Posted 05 June 2012 - 17:27
Faptul ca exista o tarisoara cum treci oceanul, cu drumuri drepte si benzina ieftina, e irelevant
De curiozitate, daca vrei un Mustang, aici, in Romania, il poti cumpara? Stiu ca sunt cateva, insa posibil aduse din State. |
#18
Posted 05 June 2012 - 17:39
calinkgb, on 5th June 2012, 16:17, said: Erm.....nu inteleg de ce m-ai citat pe mine. Eu l-am intrebat pe colegul nostru daca a condus, sau a mers intr-o masina americana, ca sa poata face aprecierile respective..... Eu am o masina americana, si stiu cu ce se mananca. Sorry, ai picat la mijoc, normal ca n-am nimic cu tine cum de altfel nu am cu nimeni in mod special, nu sunt eu indreptatit sa judec pe altii, cel mult sa constat. Citarea ta a fost gresita. Apropo de Mustang, cunosc aici un tip din Romania, fost multi ani sofer de TIR in Italia care dupa venirea peste Ocean si-a luat un Mustang (mai obisnuit desigur, nu bruta ca modelul de mai sus). Nu i-a trebuit nimic altceva, desi era obisnuit cu un BMW in Italia. E foarte incantat, iubeste masina aia, i-a luat si nevestei una ca si ea "murea" dupa asa ceva. Ei locuiesc intr-o zona rurala mai izolata, sosele sunt destule si nu prea circulate. Eu n-am condus asa jucarie dar ca pasager in drepata cel putin pot spune ca senzatia e deosebita si inteleg fanii masinii. Tot asa inteleg si pe cei "seniori" care la peste 60 ani isi cumpara masini din astea. Cu toate astea, pentru mine nu, nu-mi trebuie acum (n-am 20 ani dar nici 60... inca). Dar parca o Miata tot m-as lua... |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users