Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Caut splitter semnal satelit

Instalatii sanitare

Program de slabire cu succes gara...

Reconditionare cada baie din fonta
 Problema imprimanta

Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...
 Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai
 Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?
 

Adio masini inmatriculate in alte tari (ex: Bulgaria)

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
138 răspunsuri în acest subiect

#73
Tepes_x

Tepes_x

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 386
  • Înscris: 30.08.2003

 polizei, on 25th April 2012, 20:25, said:

Eu nu inteleg de ce da cineva 300-400 E in Bulgaria ca sa-l opreasca politia din km in km ptr verificari ,cand in Romanica se poate inmatricula orice masina cu aprox 100-200E (din care `taxa auto` aprox 40 E) !
Pai asta am incercat sa fac eu, dar nu prea am rabdare, eu ma enervez cand am un camion de acte, parafe, aprobari, stampile, interventii, inregistrari, verificari, etc... si la final lipseste o copie de pe buletinul bulgarului... in Bulgaria in 3..4 ore am terminat inmatricularea si costa si mai putini bani, timp si nervi. Si faci si cumparaturi mai ieftin daca tot te duci :)

#74
dassaev

dassaev

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.442
  • Înscris: 06.09.2005
aveti ceva linkuri cu proceduri, acte, etc?

#75
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.786
  • Înscris: 01.12.2007

 emilboc, on 25th April 2012, 11:56, said:

ar trebui sa vezi ca urmarea logica a rationamentului tau este aceea: datorita taxelor romanul e "impins" sa-si cumpere masini de acum 14 ani... adica "nepoluante"


poate esti pre fixat? sau indragostit de v6?

ei bine, daca sunt prodstul care cara (transporta, munceste) si am 6000 euro pentru o masina, ce fac/? dau 2700 pe masin si 2500 pe taxa, nu?
adica sunt obligat sa fac asa...

dar daca taxa era de , sa zicem, doar 500? puteam sa dau 5000 pe o masina mai noua si nepoluanta, si doar 500 la stelutele de pe rochita doamnei?

nu observi ca domnii astia pe care -i slavesti tu te obliga sa iei masini mai vechi? nu e simplu acest calcul?

sau stii tu ca in romania doar "abonatii"la contracte cu statul pot sa-si ia noutati? prostii si amaratii care vor sa munceasca cinstit si onorabil... vai de capul lor...

din cauza celor ca tine care nu gandesc decat la v6.... si la aceea ca la taxe, noi romanii trebuie sa platim mai mult decat ceilalti europeni, ca avem mai multi...

Tu nici macar nu poti face dif dintre o utilitara si un turism,intereseaza-te cat costa taxa pt utilitara descrisa de tine,eu zic undeva la 400e.

Ai 6 k euro,si nu gasesti tu masina euro 4,ma a dracu' masina,intr-advar daca visezi la E,S,7,A8etc sau la cine stie ce avion se prea poate sa ai deptate,dar cand exista (focus 2,astra H,leon 2,octavia,c4,alfa 147,a3,a4 b6,sera 3 e46 compact,bora,golf V,megane 2,laguna 2,etc) zau ca nu te inteleg.

 _bcristian_, on 25th April 2012, 12:14, said:

Da, conduc un V8. Si care-i problema? Ti-am cerut tie bani de benzina?
Statul roman oricum incaseaza destui bani de pe urma masinii aleia, sub forma de taxe de drum, taxe la carburant, taxe la consumabile si manopera, etc.
Daca sunt atat de lacomi incat vor si 80 milioane pe an impozit, sa astepte mult si bine - la bulgari impozitul e 100 euro. Pana si RCA-ul e mai ieftin acolo (nu e ala semnificativ, dar ca idee).

Ai tu V8 benzina si te roade rau impozitul,pai impozitul este neainsemnat raportat la costurile de exploatare ale acelei masini.

 longbou, on 25th April 2012, 12:21, said:

dar de ce sa trebuiasca sa imi limitez optiunile la anumite masini?

Intr-adevar te limiteaza ,adio bmw-uri e36,e34 si tot felul de vechituri euro 2 cu motor mare.

Editat de ionutMembruAnonimut, 25 aprilie 2012 - 22:23.


#76
longbou

longbou

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 341
  • Înscris: 20.05.2010

 ionut_ionut, on 25th April 2012, 23:22, said:

Intr-adevar te limiteaza ,adio bmw-uri e36,e34 si tot felul de vechituri euro 2 cu motor mare.
pai asta te intreb eu: DE CE?????????
cand o masina din 2002 polueaza aproximativ la fel cu un Logan din 2010
mai ai aici una cu motor de 2,2.
emisia de CO2 este la "vehicle summary"
problema incepe cand incepem sa-l comparam cu un van de la logan!!!
parca polueaza mai putin mercedesul cu motor de 2.2 decat loganul de 1.4, nu?
si daca vorbim de maisni ruginite, uita-te cat are garantie mercedesul la coroziune  :naughty:
aproape cat loganul, nu?

#77
buntzi

buntzi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.328
  • Înscris: 09.09.2006

 ionut_ionut, on 26th April 2012, 03:22, said:

[...],dar cand exista [...]a4 b6 B7,[...] zau ca nu te inteleg.

Ai tu V8 benzina si te roade rau impozitul,pai impozitul este neainsemnat raportat la costurile de exploatare ale acelei masini.

Intr-adevar te limiteaza ,adio bmw-uri e36,e34 si tot felul de vechituri euro 2 cu motor mare.

Ionuț, eu dădusem 21k € pe mașină NOUĂ. Mașina mea, primul și singurul proprietar. Motor de 2.0 (1997cmc), deci nu exagerat de mare. Mașină din 2007. Produsă în UE. 187g CO2 parcă. Sau 197? Ceva de genul.

ȚIE ȚI SE PARE NORMALĂ O TAXĂ DE 17000€ pe mașina aia!!!!???

Mașina aia era așa o "căzătură" ca să pui pe ea taxă la valoarea aia??? Nu-mi zice că nu știi despre ce vorbesc...

Editat de buntzi, 26 aprilie 2012 - 04:02.


#78
_bcristian_

_bcristian_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.575
  • Înscris: 31.12.2006

 ionut_ionut, on 25th April 2012, 23:22, said:

Ai tu V8 benzina si te roade rau impozitul,pai impozitul este neainsemnat raportat la costurile de exploatare ale acelei masini.
Asta a fost din seria "sa vorbeasca si nea Ion, ca e si el om", sau cum?
Da, am V8 benzina, pe care e pusa instalatie GPL secventiala, si cu care merg ~25k km pe an. Consuma in medie 23% (pe unde am eu treaba cu ea, si oras si afara). Deci 23 * 250 * 3.05 ~17500 ron pe an e carburantul. Intretinerea e destul de ieftina, n-am facut niciodata calculul exact, dar cred ca ~2-3000 ron pe an (medie, ca doar nu schimb anvelopele in fiecare an).
Daca pentru tine un impozit de aproximativ 40% peste costurile totale de utilizare a masinii inseamna "neinsemnat", cu siguranta avem o intelegere complet diferita asupra termenului.
Dar mai important decat suma in sine este atitudinea statului care-mi cere banii astia. Nu gasesc acceptabil sa platesc impozit de ~100 de ori mai mare decat un Logan de exemplu. Nu gasesc acceptabil nici sa platesc un impozit de ~20 de ori mai mare decat in Bg, iar cand ma duc pe acolo sa vad ca la aia se poate construi autostrada prin creierii muntilor de cateva ori mai ieftin si mai rapid decat la noi in campie. Si pot sa mai zic, dar cred ca e evident la ce ma refer. Si nu-mi spune ca daca as plati mai mult aici, s-ar face si la noi, ca abia am dat exemplul cu podul Giurgiu-Ruse.
Ce-i oprea pe ai nostrii sa faca si ei taxe ca bulgarii? Si sa incaseze statul roman bani de la altii care ar inmatricula aici. Dar nu, sunt prea obtuzi, dar mai ales ticalosi.

#79
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.786
  • Înscris: 01.12.2007

 buntzi, on 26th April 2012, 05:02, said:

Ionu?, eu dădusem 21k ? pe ma?ină NOUĂ. Ma?ina mea, primul ?i singurul proprietar. Motor de 2.0 (1997cmc), deci nu exagerat de mare. Ma?ină din 2007. Produsă în UE. 187g CO2 parcă. Sau 197? Ceva de genul.

?IE ?I SE PARE NORMALĂ O TAXĂ DE 17000? pe ma?ina aia!!!!???

Pt masina ta momentan nu se plateste taxa si nici nu se va plati,oricum asta este aberant cu taxarea masinilor inmatriculate inainte de 2007 ,de la anul.Insa sunt pro taxare masini vechi.

@longbou,pai ar trebui comparat diesel cu diesel si benzina cu benzina,A170cdi-ul prezentat de tine este euro 3 pe cand un Logan 2010 poate fi si euro 5+dpf.

@bcristian,GPL pus pe V8,sry spune totul despre tine,nu ar trebui sa ne intindem mai mult decat putem.Vezi tu,o masina scumpa vine la pachet si cu o intretinere pe masura,chiar daca dupa un anumit timp ajunge la <10% din pretul initial.

Nu stiu ce tot ii tragi tu cu BG,podul este jalnic (am trecut acum 3 sapt),iar drumrile sunt varza,o imagine deprimanta.


Sa nu ma inteleaga lume gresit,insa majoritatea masinilor inmatriculate la Bg sunt bombe pe roti (la Bg. treci itp-ul daca nu ai parbrizul ciobit si seriile modificate),rca-ul lor este egal cu 0.

Editat de ionutMembruAnonimut, 27 aprilie 2012 - 12:27.


#80
_bcristian_

_bcristian_

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.575
  • Înscris: 31.12.2006

 ionut_ionut, on 27th April 2012, 13:19, said:

1. GPL pus pe V8,sry spune totul despre tine,nu ar trebui sa ne intindem mai mult decat putem.Vezi tu,o masina scumpa vine la pachet si cu o intretinere pe masura,chiar daca dupa un anumit timp ajunge la <10% din pretul initial.
2. Nu stiu ce tot ii tragi tu cu BG,podul este jalnic (am trecut acum 3 sapt),iar drumrile sunt varza,o imagine deprimanta.
3. la Bg. treci itp-ul daca nu ai parbrizul ciobit si seriile modificate
4. rca-ul lor este egal cu 0.

1. In primul rand este off-topic, pentru ca nu vad ce legatura exista intre motivele mele de a pune sau nu GPL pe masina si impozit. A, daca tot veni vorba de asta, vezi ca prin alte parti asta e motiv de redus impozitul. Dar de curiozitate, daca o lasam doar pe benzina se facea impozitul mai mic, sau ce? Si apropos de remarca ta de acum ceva vreme cu "nascut in V6", cred ca de fapt tu esti cel care construieste mituri absurde. Pt mine masina e o unealta, ca si un ciocan sau un strung. Eu pur si simplu cautam o masina 4x4 cat mai "tractor" si cat mai ieftina. Din cauza ca f multi isi inchipuie cifre fantasmagorice privitor la consumul motoarelor mari si intretinere, masina era f ieftina cand am luat-o. Si ca sa inchei off-topicul, la cam toate piesele e mai ieftina (uneori de 2 ori) decat un Renault Megane de exemplu.
2. Am trecut ultima oara la sfarsitul lui martie, deci acum 1 luna. Deci permite-mi sa spun doar ca nu ai fost atent. Dar daca vrei, propun un pariu: mergem maine cu martori si ne uitam, sa vedem daca exista termen de comparatie intre cum arata podul de o parte si de alta a tablei cu granita din mijloc. Vamile sunt intr-adevar la fel de mizerabile in ambele porti.
3. Da, iar la noi trebuie sa aduci si o sticla de tuica. Vrei sa pun poze cu masini cu ITP valabil de la noi? Nu cred ca e cazul, ca le vedem toti pe strada.
4. Iar al nostru la fel. Ai N-spe exemple la 2 pasi, tot in sectiunea asta, plus inca un set pe la juridic.

#81
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.786
  • Înscris: 01.12.2007
Daca suv-ul tau V8 era cat de cat mai din zilele noastre,iar tu mai plateai si casco,mai faceai o revizie si la reprezentanta iar  in loc de gaz bagai benzina de 100,iti garantez ca nu te interesa pb. impozitului.Unii cu buget de 50k euro isi cumpara L4 diesel,altii nu isi mai vad lungul nasului si se arunca,apoi se plang.

Adevrat,pb poti avea si cu Rca-urile facute pe la noi,dar nu cu toate,chiar si cu cele rau platnice mai ai o sansa,dar cu cel Bg te stergi direct la fund.

Itp-ul se poate lua cu spaga si la noi,corect,dar daca te uit la 99% dintre bulgaroaice arata jalnic,curg tablele de pe ele,din anvelope ies sarmele,dar ce mai conteaza,masina premium sa fie.

Editat de ionutMembruAnonimut, 27 aprilie 2012 - 17:35.


#82
longbou

longbou

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 341
  • Înscris: 20.05.2010

 ionut_ionut, on 27th April 2012, 13:19, said:

@longbou,pai ar trebui comparat diesel cu diesel si benzina cu benzina,A170cdi-ul prezentat de tine este euro 3 pe cand un Logan 2010 poate fi si euro 5+dpf.

sincer nici nu am bagat de seama ca loganul van era benzina. unde sunt acum toate van-urile sunt diesel.
nu conteaza diesel sau benzina!
se masoara emisia de CO2! nu daca e fum de banzina sau motorina!
dar nu despre asta e vorba, este vorba ca statul roman imi ia taxa de inmatriculare (care nu e deloc mica) pentru poluare!
esti de acord cu mine?
pai cum poate sa-mi ia taxa de poluare pentru o masina veche de 10 ani care polueaza mai putin decat o masina autohtona noua?

#83
ady_77

ady_77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.126
  • Înscris: 05.02.2009

 ionut_ionut, on 27th April 2012, 18:34, said:

Daca suv-ul tau V8 era cat de cat mai din zilele noastre,iar tu mai plateai si casco,mai faceai o revizie si la reprezentanta iar  in loc de gaz bagai benzina de 100,iti garantez ca nu te interesa pb. impozitului.Unii cu buget de 50k euro isi cumpara L4 diesel,altii nu isi mai vad lungul nasului si se arunca,apoi se plang.

Adevrat,pb poti avea si cu Rca-urile facute pe la noi,dar nu cu toate,chiar si cu cele rau platnice mai ai o sansa,dar cu cel Bg te stergi direct la fund.

Itp-ul se poate lua cu spaga si la noi,corect,dar daca te uit la 99% dintre bulgaroaice arata jalnic,curg tablele de pe ele,din anvelope ies sarmele,dar ce mai conteaza,masina premium sa fie.

    
     Ai avut tu personal probleme cu rca de Bulgaria? nu de alta dar e plin de masini de BG in UK si nu am auzit pe nimeni sa se planga de asa ceva. In schimb aud multi care se plang de euroins,carpatica si alte tepe romanesti!

#84
opop

opop

    bolnav cronic :(

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.570
  • Înscris: 06.01.2007
taxele si impozitele sunt gandite foarte prost in Romania
DAR si Germania(cred) a zis ca daca in UE nu se incearca armonizarea taxelor si impozitelor se duce naibii totul :)

#85
Adydum

Adydum

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 899
  • Înscris: 25.05.2004

 _bcristian_, on 27th April 2012, 16:04, said:

1. In primul rand este off-topic, pentru ca nu vad ce legatura exista intre motivele mele de a pune sau nu GPL pe masina si impozit.

Am intalnit la multi mentalitatea ca GPL-ul e ceva "rusinos".... Sunt acele persoane care nu considera masina ca o unealta, pentru care o masina mare inseamna doar OPULENTA, implicit un taranism sa ii pui GPL (adica OPULENTA la costuri cat mai mici). Iar cel care gandeste astfel, e clar isi ia masina pentru a vedea vecinul ce poate, vapor daca se poate ca sa crape soacra de invidie . Eu, tu , altul, daca am nevoie de vapor, cumpar vapor si caut solutii sa pun 5 instalatii de GPL eoliene si hibride ca sa scad costurile de utilizare a vaporului...  Daca e rusinos sa pui GPL pe un V8, cat de rusinos sa fie sa detii o eoliana ce produce curent gratis??

P.S. Da, warn-ul de 20% il am din 2008 ca am fost impotriva taxei de prima inmatriculare...

#86
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.786
  • Înscris: 01.12.2007

 longbou, on 27th April 2012, 20:40, said:

sincer nici nu am bagat de seama ca loganul van era benzina. unde sunt acum toate van-urile sunt diesel.
nu conteaza diesel sau benzina!
se masoara emisia de CO2! nu daca e fum de banzina sau motorina!
dar nu despre asta e vorba, este vorba ca statul roman imi ia taxa de inmatriculare (care nu e deloc mica) pentru poluare!
esti de acord cu mine?
pai cum poate sa-mi ia taxa de poluare pentru o masina veche de 10 ani care polueaza mai putin decat o masina autohtona noua?

Ti-am mai zis,in 2003 cel mai evoluat diesel era euro 3,acum se vand masini euro 6+dpf,compara benzina cu benzina si diesel cu diesel,asa ar fi cel ami indicat.

 ady_77, on 27th April 2012, 22:48, said:

Ai avut tu personal probleme cu rca de Bulgaria? nu de alta dar e plin de masini de BG in UK si nu am auzit pe nimeni sa se planga de asa ceva. In schimb aud multi care se plang de euroins,carpatica si alte tepe romanesti!

Eu personal nu,oricum am casco,dar daca sapi pe net gasesti destui,repet pe 4 tuning baietii schimba bulgaroaicele intre ei mai ceva ca soseele.

 Adydum, on 2nd May 2012, 01:31, said:

Am intalnit la multi mentalitatea ca GPL-ul e ceva "rusinos".... Sunt acele persoane care nu considera masina ca o unealta, pentru care o masina mare inseamna doar OPULENTA, implicit un taranism sa ii pui GPL (adica OPULENTA la costuri cat mai mici). Iar cel care gandeste astfel, e clar isi ia masina pentru a vedea vecinul ce poate, vapor daca se poate ca sa crape soacra de invidie . Eu, tu , altul, daca am nevoie de vapor, cumpar vapor si caut solutii sa pun 5 instalatii de GPL eoliene si hibride ca sa scad costurile de utilizare a vaporului...  Daca e rusinos sa pui GPL pe un V8, cat de rusinos sa fie sa detii o eoliana ce produce curent gratis??

P.S. Da, warn-ul de 20% il am din 2008 ca am fost impotriva taxei de prima inmatriculare...

Hai mai,e penibil,imi iau V8 si cand colo nu stiu cum sa mai scot camasa,e tipic romanesc.

SUnt curios cati dintre ""bulgari" isi permit cu adevarat acele masini,toti dau vina pe taxe dar ei nu au cumparat in viata lor un set de anvelope nou

#87
dan84

dan84

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.028
  • Înscris: 25.09.2006
Si ziceti ca interzice Ghitica ala (sau cum il cheama pe gaborul sef) inmatricularile in alte tari, ha?
:roflmaofast:  
Va dati seama ca sunt acum guvernantii lumii ascunsi prin buncare de frica sa nu vina Ghitica sa ii dea cu capu' de pereti si sa le interzica alora sa mai emita numere de inmatriculare.
:roflmaofast:

Bai copii, atata timp cat legea de pe mapamond permite sa iti faci firma in orice alta tara din lumea asta nu vad ce o tot dati stramba "ca nu e normal, ca plm". Ce e normal e normal de cand lumea si gata!
Get use to it! -_-

#88
longbou

longbou

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 341
  • Înscris: 20.05.2010

 ionut_ionut, on 2nd May 2012, 14:17, said:

Ti-am mai zis,in 2003 cel mai evoluat diesel era euro 3,acum se vand masini euro 6+dpf,compara benzina cu benzina si diesel cu diesel,asa ar fi cel ami indicat.


off
iar esti Gica contra!

uite masina veche care polueaza mult mai putin decat loganul nou
uite alta mai veche care nu polueaza cat loganul nou

pentru ce platesc taxa asta? pentru poluare, asa zice guvernul, nu?
pai masina autohtona noua polueaza mai mult decat o masina din 2001.
daca vrei neaparat taxa de poluare corect mi se pare asa:
cat polueaza loganul nostru? 187 g/km! ok, cine vrea sa aduca masina de afara si depaseste aceasta norma de poluare plateste, cine nu, nu.
poti sa ai si motor de 5000 cmc, daca nu depaseste 187 g/km, nu platesti.
asta daca spune ca poluatorul plateste
daca nu sa-i spuna taxa de smeker! ca asa pare mai degraba!
e ca si cum statul mi-ar spune:
vrei Mercedes ma fraiere? da-mi taxa daca nu vrei sa iei ce-ti dau eu (logan)

#89
ady_77

ady_77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.126
  • Înscris: 05.02.2009

 longbou, on 2nd May 2012, 18:45, said:

off
iar esti Gica contra!

uite masina veche care polueaza mult mai putin decat loganul nou
uite alta mai veche care nu polueaza cat loganul nou

pentru ce platesc taxa asta? pentru poluare, asa zice guvernul, nu?
pai masina autohtona noua polueaza mai mult decat o masina din 2001.
daca vrei neaparat taxa de poluare corect mi se pare asa:
cat polueaza loganul nostru? 187 g/km! ok, cine vrea sa aduca masina de afara si depaseste aceasta norma de poluare plateste, cine nu, nu.
poti sa ai si motor de 5000 cmc, daca nu depaseste 187 g/km, nu platesti.
asta daca spune ca poluatorul plateste
daca nu sa-i spuna taxa de smeker! ca asa pare mai degraba!
e ca si cum statul mi-ar spune:
vrei Mercedes ma fraiere? da-mi taxa daca nu vrei sa iei ce-ti dau eu (logan)


  Taxa asta e pentru papagali! Pai cum stabilesc aia poluare? Daca masina e non -euro,dar circula 1000 km pe an sau mai putin,oare nu polueaza mult mai putin decat ultimul model de euro 5 care circula zilnic? Dar oare oligofrenii sustinatori ai taxei nu-si pun problema cum de in jumatate din tarile UE aceasta taxa nu exista?
  Si in tarile unde exista e la un nivel acceptabil si in stransa legatura cu veniturile. Eu am luat un Sharan din UK .L-am inscris in Irlanda si am platit taxa de inmatriculare 400 euro.Acelasi Sharan daca il inmatriculam in Romania aveam de platit vreo 3000 de euro! Oare e normal asa ceva?
  Oare aceeasi handicapati nu-si pun problema ca defapt e taxa de smecher,ca prea e exagerata exact la masinile pe care si le-ar permite romanul de rand ?

#90
Josef_Mengele

Josef_Mengele

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.997
  • Înscris: 09.10.2011
E bariera de import acea taxa... ce e asa de greu de priceput?

 Adydum, on 2nd May 2012, 01:31, said:

Am intalnit la multi mentalitatea ca GPL-ul e ceva "rusinos".... Sunt acele persoane care nu considera masina ca o unealta, pentru care o masina mare inseamna doar OPULENTA, implicit un taranism sa ii pui GPL (adica OPULENTA la costuri cat mai mici). Iar cel care gandeste astfel, e clar isi ia masina pentru a vedea vecinul ce poate, vapor daca se poate ca sa crape soacra de invidie . Eu, tu , altul, daca am nevoie de vapor, cumpar vapor si caut solutii sa pun 5 instalatii de GPL eoliene si hibride ca sa scad costurile de utilizare a vaporului...  Daca e rusinos sa pui GPL pe un V8, cat de rusinos sa fie sa detii o eoliana ce produce curent gratis??
In BUCURESTI exista parcari subterane, si in toate este interzis accesul cu GPL! La tara stiu ca nu exista asemenea dileme existentiale...
Si in principiu sunt impotriva modificarii unui autovehicul... daca e din fabrica pe GPL, e ok!

Eu am masina pe CNG... o incarc de la teava de gaz! 1,3lei/litrul de benzina echivalent!
VW Passat 1,4tsi 150hp

Editat de Josef_Mengele, 02 mai 2012 - 20:25.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate