Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Adio masini inmatriculate in alte tari (ex: Bulgaria)
#37
Posted 24 April 2012 - 16:37
Eu sunt curios cati fac itp-ul anual,mai ales cei care stau in centrul sau nordul tarii,unii chiar nu pricep ca se pot cumpara si masini ieftine care pot fi inmatriculate in tara ?
|
#38
Posted 24 April 2012 - 16:49
Tarzy, on 24th April 2012, 17:13, said: pai .... ca sa nu platesti taxele aberante Daca te trezesti c-o da bulgarul furata or smth? dan84, on 24th April 2012, 16:44, said: Acum ca firma aia e tot pe numele meu sau a unei persoane de incredere (ruda) nu e treaba lu' Dinita si nici nu are cum sa afle. |
#39
Posted 24 April 2012 - 16:49
#40
Posted 24 April 2012 - 16:54
polizei, on 24th April 2012, 16:44, said: Un rezident sau cetatean danez nu are dreptul sa conduca pe teritoriul Danemarcei masina inregistrata in alta tara decit in cazuri speciale. 1. Cind proprietarul masinii se afla in masina 2. Cind masina e inchiriata in alta tara si se afla in tranzit. 2. Soferul poate sa zica faptul ca masina e inchiriata pe termen nelimitat (mai are si procura) de la firma ALIBABA SI CEI 40 DE HOTI din Bg. Sic! ionut_ionut, on 24th April 2012, 17:37, said: Eu sunt curios cati fac itp-ul anual,mai ales cei care stau in centrul sau nordul tarii,unii chiar nu pricep ca se pot cumpara si masini ieftine care pot fi inmatriculate in tara ? |
#41
Posted 24 April 2012 - 17:04
don_dannielo, on 24th April 2012, 16:49, said: Pai... si e mai bine sa nu fie masina ta? Daca te trezesti c-o da bulgarul furata or smth? Si firma n-are taxe? inmatricularea la Bulgari se practica de mai mult de 3 ani, cunosc multe persoane care au masini inmatriculate asa (in general masini fabriicate 1995 - 2002 cu motorizari de 2-2,5 litri) .... pana acum nu a fost cazul de vre-o problema din acest punct de vedere .... probabil bulgarii isi vad intereselul pe termen lung si nu tunuri cum isi doreste statul Roman prin taxele aberante. Banuiesc ca toti cei care au masinile in aceasta situatie si-ar dori sa le poata inmatricula in tara .... dar uite ca au nostri conducatori nu-s capabili sa vada asta, nu-s capabili sa stabileasca ceva durabil .... isi doresc doar japca. Taxele pe firma din Bulgaria sunt suficient de mici comparativ cu japca facuta in tara incat omului sa-i convina asa. |
#42
Posted 24 April 2012 - 17:17
Da' ce-i asa mare branza ITP-ul ? Mie inafara de frane nu mi-a verificat nimic. Chiar eram mirat. Altu' cu un cazan de dacie fumeganda a dat in plus 50 de lei pe care-i avea pusi in talon , verificat frane si ceau.
Edited by Handicarpati, 24 April 2012 - 17:17. |
#43
Posted 24 April 2012 - 17:44
don_dannielo, on 24th April 2012, 17:49, said: Pai... si e mai bine sa nu fie masina ta? Daca te trezesti c-o da bulgarul furata or smth? Si firma n-are taxe? Are taxe pe profit. Daca nu desfasori activitati pe firma deci profit = 0, atunci nu are taxe, logic. Sau daca desfasori activitati cu atat mai bine ca impozitul pe profit la Bg e 10% plus birocratie mult mai mica si tva mai mic ca in Ro. Platesti taxele la masina care oricum trebuie sa le platesti si in plus sunt mult mai mici ca in Ro. Merita sa pui masina pe Bg daca taxa de inmatriculare e mare. Daca e ceva de genul pana in 700-800 euro atunci nu mai merita efortul. Eu nu am masina pe Bg, dar ma cam bate gandul sa o mut acolo, mai ales ca ma cam mananca sa imi fac firma/pfa acolo. Mai am o masina in familie cu nr de Spania pe numele unei rude de incredere maxima pe care nu am trecut-o pe Bg din cauza stigmatului nr bulgaresti dar cred ca imi fac curaj. Ideal ar fi firma pe un offshore gen Andorra. Acolo te costa doar taxele anuale ale inregistrarii firmei. Daca le faci la fata locului te costa vreo 300 euro pe an, daca apelezi la intermediari 500-800. Avantajul e ca la un profit de sub 1.000.000 euro/an (parca!!??) nu platesti nici un impozit pe profit, iar daca depasesti suma asta platesti impozit sub 3% (mi se pare ca 1%). Poti sa iti inmatriculezi masina acolo cu ATENTIE impozit de max 200 euro/an in care e inclus impozitul anual + numerele. Asigurarile sunt mult mai mici ca in restul Europei de Vest (din cauza taxelor scazute) si in plus, desi Andorra nu e oficial in UE, din cauza faptului ca e condusa de Spania si Franta, are conventie cu UE si beneficiaza de aceleasi drepturi ca orice stat membru. Dezavantajul e ca numerele sunt provizorii cu valabilitate 1 an (dar pentru mine nu e bai ca fac des drumul Ro-Spania) si ca se cam fura numerele din cauza faptului ca sunt foarte aspectuoase si le ciordesc colectionarii. Un alt dezavantaj e capitalul de infiintare al firmei 24.500 euro. Nu ti se retine, il scoti dupa ce inregistrezi firma, dar trebuie sa il ai la infiintare. O varianta MULT mai ieftina si MULT mai comoda era sa iti faci offshore in Vanuatu (sa ridice mana sus cine a auzit de tara asta ). Taxele auto erau de-a dreptul derizorii si in plus prezenta masinii la inmatriculare nu era obligatorie, numerele le puteai solicita prin posta. Din pacate de vreo 2 ani s-a schimbat smecheria si nu se mai permite inmatricularea auto pe offshore-ul lor ( ca o curiozitate aia nu au nici macar o sosea). Gibraltarul era o solutie foarte buna, dar din 2010 nu mai e offshore. |
#44
Posted 24 April 2012 - 18:23
Courage, on 24th April 2012, 13:05, said: Esti cetatean roman? Se aplica cetatenilor romani. Stiu ca intr-o tara nordica (parca Danemarca) au tot asa niste prevederi, ca sa nu poti aduce masini din alte tari si sa eviti taxele malefice...; acolo sunt vizati expatii... Din ce stiu eu asa e si in Olanda si Belgia... ai o perioada maxima in care iti poti inscrie masina adusa din strainatate... |
#45
Posted 24 April 2012 - 18:27
ionut_ionut, on 24th April 2012, 15:31, said: Esti trecut utilizator,in nicun caz masina nu este pe numele tau. Eu inca nu-i inteleg pe unii de ce isi mai inmatriculeaza masinile la bg.,ce draq,pt un motor de 2000cm,/E3/99 taxa este 700e,mai se face depreciere la km si ajungi la 600 si ceva.Inmatriculatul la bg. este scump mai ales daca nu locuiesti in sud. Vorbesti prostii!!! bulgarii inmatriculeaza pe numele tau,esti trecut cu numele tau in talon si ai o adresa de Bulgaria, Dinita si compania niste oligofreni platiti din banii prostilor.Cine mai e papagal sa plateasca taxa in romania cand la bulgari e 350 de euro si ai talon pe numele tau? Si daca esti cetatean roman cu domiciliul in strainatate garcea o poate lua prin gingii,nu are ce sa-ti faca!!! oricum asta e alta vreajeala pentru fraieri si cei slabi de ingeri ce pun botu la orice. akajohn, on 24th April 2012, 19:23, said: Din ce stiu eu asa e si in Olanda si Belgia... ai o perioada maxima in care iti poti inscrie masina adusa din strainatate... Asa o fi,dar aia se refera la cetatenii olandezi cu domiciliul in Olanda! daca aia au domiciliul in romania de exemplu,pot circula cat vor cu masina de romania! |
#46
Posted 24 April 2012 - 18:45
Tipiric, on 24th April 2012, 17:54, said: 1. Proprietarul nici nu are cum sa se afle in masina atata timp cat acesta e o persoana juridica. Soferul, cetatean/rezident va avea procura de la acea firma. Nu iti interzice nimeni, nici in DK, sa fii rezident si sa colaborezi cu firme din strainatate. Politia nu are cum sa afle de cand e masina in tara, poti sa le spui ca ai intrat ieri cu ea desi tu esti de un an acolo. 2. Soferul poate sa zica faptul ca masina e inchiriata pe termen nelimitat (mai are si procura) de la firma ALIBABA SI CEI 40 DE HOTI din Bg. Sic! 1.Cred ca confuzi Danemarca cu Romania/Bulgaria . Aia cum au vazut o masina in trafic cu numere straine incep deja sa-i creeze un `istoric` .Cand a fost vazuta , cine o conduce , cand ,cum si de ce ! Dupa un timp iti bat la usa fac poze si un proces verbal si pleaca cu ea acasa sau te pun sa platesti retroactiv. 2.Nu a zis nimeni ca nu vor exista solutii pentru fentarea legii romanesti.Eu am dat un exemplu cuiva ca exista tari in Schengen care au interzis circulatia cu masini inmatriculate in alte state. 25.10.10 19:47 alex stared and said... Salut. Si eu am o problema cu SKAT. Am mers cam un an jumate cu un Seat Leon cu numar romanesc, dar faza e ca nu este al meu, ci a unei firme. Nu inteleg care-i baiu din moment ce nu e masina mea de ce ma pun acum sa platesc o gramada de bani pe ceva ce nu e al meu in documente! Edited by polizei, 24 April 2012 - 18:49. |
|
#47
Posted 24 April 2012 - 18:57
ady_77, on 24th April 2012, 19:27, said: Vorbesti prostii!!! bulgarii inmatriculeaza pe numele tau,esti trecut cu numele tau in talon si ai o adresa de Bulgaria, Dinita si compania niste oligofreni platiti din banii prostilor.Cine mai e papagal sa plateasca taxa in romania cand la bulgari e 350 de euro si ai talon pe numele tau? Si daca esti cetatean roman cu domiciliul in strainatate garcea o poate lua prin gingii,nu are ce sa-ti faca!!! oricum asta e alta vreajeala pentru fraieri si cei slabi de ingeri ce pun botu la orice. Cunosc pe cineva care face treburi de genul,esti trecut utilizator ,primesti procura,inmatriculatul de fapt costa ceva mai mult de 350e,te mai costa 30e platforma de la GR (daca ai nr rosii),te mai costa statul acolo 2 zile,la sfarsitul celei de a doua zi iti mai arunca ca nu sunt gata actele,sa mai dai 20e,inainte de rar iti mai arunca faze cu 100e ca ai parbrizul ciobit.Manaca f bine oamenii,crede-ma.Doar pe site scrie ''direct pe numele tau" si la primul tel. Cel mai bine este sa iti cumperi o masina pe care sa o poti inmatricula la noi,dar este greu,romanul a crescut numai in V6. |
#48
Posted 24 April 2012 - 19:10
polizei, on 24th April 2012, 16:44, said: OK si atunci Danemarca cum face parte din spatiul Schengen ?!?! Un rezident sau cetatean danez nu are dreptul sa conduca pe teritoriul Danemarcei masina inregistrata in alta tara decit in cazuri speciale. 1. Cind proprietarul masinii se afla in masina 2. Cind masina e inchiriata in alta tara si se afla in tranzit. Funny ca ai ales exemplul asta pentru ca ma gandeam chiar la o situatie despre care stiu detalii exaxte deoarece am multi colegi care lucrau/lucreaza in Copenhaga si locuiesc in Malmo sau imprejurimi. Sunt cetateni danezi sau rezidenti danezi, unii dintre ei au masinile inregistrate in Suedia, "for tax purposes" si locuiesc permanent in DK. Stai linistit ca se gasesc mereu portite de evitat legea. Ideea e ca asa cum s-a mai mentionat se inregistreaza masini si pe firma si mai sunt si situatii de genul celor in care unii se duc sa-si faca cumparaturile in alta tara, vezi acelasi exemplu de mai sus Copenhaga-Malmo datorita diferentelor mari de pret din supermarket. Pai in situatia aia ce ar trebui sa faca danezul, sa-si lase masina acasa si sa care pe tren cumparaturile? La ce si-a mai luat masina, la preturile pe care le stii cum sunt in DK la masini ? Iarasi, nu vorbesc ipotetic, o mare proportie a danezilor isi fac cumparaturi prin Suedia, poate nu zilnic sau saptamanal dar din cand in cand mai ales de Sarbatori etc. Multe chestii se bat cap in cap in UE, sunt si lucruri mult mai serioase decat inmatricularea masinilor , asta se intampla cand incerci sa impaci capra cu varza, suveranitatea unui stat cu cedarea deciziilor catre un organ central. |
#49
Posted 24 April 2012 - 19:52
ionut_ionut, on 24th April 2012, 19:57, said: Cunosc pe cineva care face treburi de genul,esti trecut utilizator ,primesti procura,inmatriculatul de fapt costa ceva mai mult de 350e,te mai costa 30e platforma de la GR (daca ai nr rosii),te mai costa statul acolo 2 zile,la sfarsitul celei de a doua zi iti mai arunca ca nu sunt gata actele,sa mai dai 20e,inainte de rar iti mai arunca faze cu 100e ca ai parbrizul ciobit.Manaca f bine oamenii,crede-ma.Doar pe site scrie ''direct pe numele tau" si la primul tel. Cel mai bine este sa iti cumperi o masina pe care sa o poti inmatricula la noi,dar este greu,romanul a crescut numai in V6. Mai nu stiu cum e cu romanul si V6 dar prost sa fii sa dai o gramada de bani statului roman.Eu am aici in Irlanda un baiat ce lucreaza la mine de vreo sase luni,e roman,are cu el masina cu numere de bulgaria si numele lui e in talon si asigurare.a dat 350 de euro si masina e pe el. |
#51
Posted 25 April 2012 - 01:58
Courage, on 24th April 2012, 12:43, said: Cf conferintei de presa de la TV: - o masina inmatriculata in alta tara va putea sa mearga doar 90 de zile/an in Romania. - cine e prins ca merge pe strada cu masina peste 3 luni de la data intrarii in posesi (contract vanzare-cumparate, procura etc) va primi o amenda bunicica + se va confisca talonul si nr de inmatriculare. Sa o vedeam si pe asta, sa vedeti scandaluri Masinile inmatriculate in alte tari nu au ITP/asigurare etc. Din cele ~ 45 000 de amsini inmatriculate in alte tari, care circula in Romania, cca 19 000 sunt inmatriculate in Bulgaria. daca o ai de un an si muncesti in spania, mai poti veni in ro cu ea? ady_77, on 24th April 2012, 20:52, said: Mai nu stiu cum e cu romanul si V6 dar prost sa fii sa dai o gramada de bani statului roman.Eu am aici in Irlanda un baiat ce lucreaza la mine de vreo sase luni,e roman,are cu el masina cu numere de bulgaria si numele lui e in talon si asigurare.a dat 350 de euro si masina e pe el. ionut_ionut, on 24th April 2012, 19:57, said: Cunosc pe cineva care face treburi de genul,esti trecut utilizator ,primesti procura,inmatriculatul de fapt costa ceva mai mult de 350e,te mai costa 30e platforma de la GR (daca ai nr rosii),te mai costa statul acolo 2 zile,la sfarsitul celei de a doua zi iti mai arunca ca nu sunt gata actele,sa mai dai 20e,inainte de rar iti mai arunca faze cu 100e ca ai parbrizul ciobit.Manaca f bine oamenii,crede-ma.Doar pe site scrie ''direct pe numele tau" si la primul tel. Cel mai bine este sa iti cumperi o masina pe care sa o poti inmatricula la noi,dar este greu,romanul a crescut numai in V6. decat sa dai 350+30+20=400, mai bine dai 2500, si macar stii ca banii ajung la doamna udrea sa-si ia rochita cu stelute de 25.000.. bravo mai ionut... cred ca ai ascultat prea mult maneaua aia cu "pui stampila pe basescu " de-ti rasuna in creieri si acum... akajohn, on 24th April 2012, 19:23, said: Din ce stiu eu asa e si in Olanda si Belgia... ai o perioada maxima in care iti poti inscrie masina adusa din strainatate... ce ai uitat sa spui este cam cat sunt taxele de poluare in tarile respective... este ca sun mai mici in romania? dar te cam oftici ca tu n-ai de o saorma si altii se plimba cu masina.... |
|
#52
Posted 25 April 2012 - 02:12
Pentru cei care circula cu "procura", e simplu: se va actualiza procura la fiecare 89 zile. Un mic cost in plus, care va sustine tot bugetul bulgar.
|
#53
Posted 25 April 2012 - 08:29
#54
Posted 25 April 2012 - 09:30
emilboc, on 25th April 2012, 02:58, said: uite un baiat destept din romania: decat sa dai 350+30+20=400, mai bine dai 2500, si macar stii ca banii ajung la doamna udrea sa-si ia rochita cu stelute de 25.000.. bravo mai ionut... cred ca ai ascultat prea mult maneaua aia cu "pui stampila pe basescu " de-ti rasuna in creieri si acum... Tu esti puiul de cartier crescut in V6 sau mai rau in V8 si locuiesti in 2 camere ? Ai habar ca exista masini E3 inca din 98(chiar si diesel) si E4 inca din 01,recunoscute de RAR ? Ai habar cat este taxa pt un 2.0d din 98 E3 sau pt utilitare ? Drmul (unii stau departe de granita),mancarea,cazarea,taxa de pod,vigneta de BG, de RO, banuiesc ca pt tine nu se pun la socoteala. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users