Trucks,buses & other "giants"!
Last Updated: Nov 30 2012 00:40, Started by
romaximusro
, Oct 13 2005 13:48
·
0
#1243
Posted 05 June 2008 - 17:05
tare de tot iveco-ul ala si masina de gunoi hippiota
Attached Files |
#1244
Posted 01 August 2008 - 21:23
topicul asta nu trebuie sa ramana asa de mult timp fara activitate, asa ca am sa fac o ¨trimitere¨ pe:
http://es.youtube.co...h?v=0lDi5WzL3Wk http://es.youtube.co...h?v=ghYZXQ2v5-g http://es.youtube.co...h?v=WtpkeIrnv4A Edited by freightliner, 01 August 2008 - 21:32. |
#1245
Posted 01 August 2008 - 21:29
http://es.youtube.co...h?v=98nJu_t5B1g , un filmulet foarte fain de prezentare pentru Renault magnum
|
#1247
Posted 04 August 2008 - 20:23
#1248
Posted 04 August 2008 - 22:32
scuzati.probleme cu calculatorul.poza e asta:
Attached Files |
#1249
Posted 12 August 2008 - 01:58
#1250
Posted 23 August 2008 - 12:27
aveti curaj ???? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BMbpjauDg9U?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#1251
Posted 28 August 2008 - 17:52
Cativa din uriasii care lucreaza la autostrada Transilvania, in zona Clujului
Quote Capitolul IV. MAªINILE Se înþelege cã o astfel de desfãºurare de forþe, are nevoie ºi de o tehnologie pe mãsurã. Doar pentru transportul unei grinzi de tip U, este folosit un trailer special, care mãsoarã peste 40 de metri. De altfel, fotoreporterul clujeanul.ro a reuºit cu greu sã-l surprindã într-un singur cadru, atunci când a trecut pe lângã el. Tot pentru amplasarea grinzilor este folosit „lansatorul de grinzi”, cel mai mare utilaj care poate fi întâlnit pe acest tronson. Practic o suprapunere de douã poduri rulante din armãturi de oþel, care preiau ºi transportã alternativ, uriaºa structurã de beton, pânã la locul dorit. Deloc de neglijat sunt ºi basculantele Caterpillar 740, capabile sã transporte peste 70 de tone de material ºi ale cãror anvelope ar putea evolua fãrã probleme în NBA, la cei 1,86 metri la care se ridicã. La capitolul „uriaºi” se înscriu ºi buldozerul Caterpillar D9T (cu o lamã a cãrei lãþime ajunge aproape de 5 metri), excavatorul Caterpillar 375 LME (capabil sã ridice în cupã 5 metri cubi de pãmânt) ºi foreza Bauer BG28 (care, în funcþie de accesoriile folosite, poate sãpa la adâncimi cuprinse între 30 ºi 72 de metri). PARCUL AUTO *numãr total de utilaje folosite: 1.600 (de la încãlzitoare, aparate de sudurã electrice, compresoare de aer, turnuri de lumini, generatoare, autoturisme, pânã la macarale de 90 de tone, buldozere, excavatoare, autogredere, foreze, staþii de betoane ºi prefabricate, asfalt, concasoare etc.) * camioane: 232 * microbuze: 4 * autobuze: 20 acestora li se adaugã un microbuzele ºi autobuzele deþinute ºi operate de subcontractorii care asigurã transportul angajaþilor. * macarale: 47 Cea mai mare basculantã folositã: CATERPILLAR 740 Articulated Dump Truck (Camion articulat de ºantier) tonaj: 32,500 kg masã proprie, 70,840 kg masã maximã volum util de încãrcare: 22.9 metri cubi anvelope 29.5R25 (Diametrul exterior: 1.86 metri) Cel mai mare buldozer folosit: CATERPILLAR D9T tonaj: 47,900 kg masã proprie lungime maximã (include lama ºi scarificator): 6,63 metri lãþimea lamei: 4,65 metri înãlþimea lamei: 1,934 metri capacitatea lamei: 16,4 metri cubi adâncime maximã a sãpãturii: 0,66 metri lãþimea ºenilelor (pe fiecare parte a buldozerului): 0,61metri Cel mai mare excavator folosit: CATERPILLAR 375LME tonaj: 82,380 kg masã proprie înãlþime: 5,24 metri lungime maximã (cu braþ ºi cupã): 14,3 metri lãþime: 3,84 metri raza maximã de acþiune: 15,96 metri volum cupã: 5,2 metri cubi Cea mai mare macara mobilã (automacara) folositã: FAUN ATF90 capacitate maximã de ridicare: 90 tone înãlþime maximã de ridicare: 42,1 metri raza maximã de acþiune: 38 metri Cea mai mare forezã folositã: BAUER BG28 tonaj: 96,000 kg masã proprie adâncime maximã de forare între: 29,93 metri ºi 72,74 metri, în funcþie de accesoriile folosite Cel mai mare trailer folosit: CAPPRI RCT57A capacitate de transport: 160-180 tone lungime aproximativã: 40 metri se foloseºte pentru transportul grinzilor de tip U trailer_40_m.jpg 83.53K 65 downloads basculante_caterpillaar.jpg 78.51K 74 downloads lumea_trece_masinile_asteapta.jpg 76.02K 96 downloads sursa: www.clujeanul.ro |
#1252
Posted 29 August 2008 - 19:44
mc_h, on Aug 28 2008, 16:52, said: Cativa din uriasii care ... sursa: www.clujeanul.ro Attached FilesEdited by freightliner, 29 August 2008 - 19:45. |
|
#1253
Posted 31 August 2008 - 00:41
un urias de pe alte meleaguri...
si niste lanturimai speciale Edited by rexkroki, 31 August 2008 - 00:52. |
#1254
Posted 17 September 2008 - 17:40
milan_fan, on Aug 23 2008, 13:27, said: aveti curaj ???? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/BMbpjauDg9U?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] nu as merge pe acolo nici cu bita.. o solutie mai buna ar fii un "helicopter" |
#1255
Posted 19 September 2008 - 22:41
Si de la mine cateva poze, facute saptamana trecuta la Worth, acasa la MB.
Nu stiu ce cauta americanu' la noi, in Europa, nu cred ca se fabrica aici, oricum a fost atractia saptamanii. Deci, Freightliner si un nou Unimog, U500. Attached Files |
#1256
Posted 20 September 2008 - 17:51
xew, on Sep 19 2008, 23:41, said: Si de la mine cateva poze, facute saptamana trecuta la Worth, acasa la MB. Nu stiu ce cauta americanu' la noi, in Europa, nu cred ca se fabrica aici, oricum a fost atractia saptamanii. Deci, Freightliner si un nou Unimog, U500. |
#1258
Posted 03 November 2008 - 20:06
Am descoperit mai tarziu topicul, dar as vrea sa va prezint cativa "monstrii" folositi de armata rusa - cateva MZKT, ceva Krazuri, si cele 2 lansatoare: Smerch si Uragan:
545_74295_b_MZKT.jpg 121.9K 64 downloads 600_7003_3_b_MZKT.jpg 121.38K 68 downloads 600_74135_b_MZKT.jpg 84.38K 75 downloads 600_652712_2_MZKT.jpg 80.83K 47 downloads 800px_9a52_smerch.jpg 289.7K 47 downloads 800px_9P140_Uragan.jpg 253.25K 31 downloads a_17_MZKT.jpg 77.22K 40 downloads kraz80_a_iso.jpg 61.29K 36 downloads Kraz_1.jpg 146.3K 33 downloads Kraz_2.jpg 160.13K 29 downloads .....si doua Tatra 813: tatra_20813_208x8_20tatra_rot_akuechler_240105_01.jpg 199.3K 41 downloads Tatra_20Camper.jpg 198.5K 28 downloads ......plus o "radiografie" a unui sasiu de Tatra 8x8: 600_Podvozek_8x8.jpg 78.43K 57 downloads Attached FilesEdited by calinkgb, 03 November 2008 - 20:15. |
#1259
Posted 29 January 2009 - 09:04
SCANIA FREAK, on Jul 9 2007, 12:53, said: Un frumos film de prezentare al unui Scania Irizar PB al unei companii engleze [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/s3ABb2lUync?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Dude i don't understand What are you really want to say. |
#1260
Posted 25 March 2011 - 03:15
[ http://www.roadtransport.com/blogs/big-lorry-blog/2011/03/20/Swiss%201.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://www.roadtransport.com/blogs/big-lorry-blog/2011/03/20/Swiss%202.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Quote Construction of a new pumped-storage power plant at Nant de Drance in the Swiss Canton of Valais called for a fleet of tough excavator trucks, so the construction consortium opted for a fleet Astra HD8 480 hp, 8x6, 48 tonne trucks fitted with Allison 4700R fully automatic transmissions.. But there was a problem. The only access to the construction site, 2,000 metres above sea level, is via cable railway or helicopter so all the machinery used for the tunnel operations has to be transported using a heavy duty cable railway. Excavators, heavy equipment and the aptly named Astra HD8 trucks are thus 'flown' to the site, with the panorama of the Swiss Alps in the background. The consortium, Groupement Marti Implenia (GMI), which is constructing the tunnel and power plant caverns, as well as processing the excavated material, bought six of the Astras last spring. They proved to be so effective that GMI has ordered four identical vehicles for delivery in April this year. The Nant de Drance pumped-storage power plant, situated between two existing reservoirs in the Swiss/French border region between Martigny (Canton of Valais) and Chamonix will generate 600 MW by using the water pressure resulting from around 300 metres of altitude differential. The plant is being built inside the mountain, at 1700 metres above sea level, with access via a 5.6 km tunnel. The construction consortium started work in January 2009 and will probably finish 2017 http://www.roadtrans...th-allison.html |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users