Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De la 24V la 5V DC?

Deducere TVA

Open WRT nu sincronizeaza ceasul ...

salariu plafonat
 sistem actionare electrica pentru...

Sfaturi achizitie auto ~10k€

ICC/ICM soft monitorizare si cont...

Recomandare ipad
 Ce fel de disc pentru acest circu...

Windows 11 24H2 pe release?

Intrebare motor auto

Opel Astra K
 Romania - tara formelor fara fond?

Probleme sistem audio mașina

Radio care se incinge

problema -amplificator cu tranzis...
 

Tractorase facute acasa

* * * * * 4 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
3833 răspunsuri în acest subiect

#361
mivol

mivol

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 41
  • Înscris: 01.01.2013
Dupa cum am mai spus cateva pagini in urma, atunci cand m-am bagat in vorba, ma cam roade invidia pentru ce ai realizat pana acum.
Si cum te vad hotarat, sunt convins ca vei duce la bun sfarsit "lucrarea".
Pe de alta parte, ma gandesc ce injuraturi o sa-mi iau daca ceva nu se va potrivi cat de cat cu teoria pe care am incercat sa o prezint aici Posted Image .

#362
addyyyOO7

addyyyOO7

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 110
  • Înscris: 31.10.2008
@ turbo_trabi - pt sasiu mai am nevoie de 2 tevi dreptunghiulare/patrate sau poate gasesc profil U cu lungimea de 160 cm... in partea din spate voi suda cadrul/ suportul pt carligul de tractare.. in partea din fata am o bucata de profil U pe care voi prinde puntea fata... materiale se gasesc..finante sa fie Posted Image

@ Mivol - stai linisti Posted Image nu te va injura nimeni... daca nu va avea forta suficienta motorasul asta am plan de rezerva Posted Image il voi pune pe cadrul de motosapa si o voi face functionala... mai devreme sau mai tarziu tot il voi termina...

... si chiar daca totusi va functiona bine, tot va suferi o modificare... am gasit motor 1.5 diesel de pe un vw golf1 dar zicea ca are niste probleme...am sa vb cu un prieten mecanic si daca nu ma va costa mult cred ca am sa fac si pasul asta... sau as putea sa folosesc motorul meu de 90 cai de pe masina... dar sincer consuma cam mult pt asa distractii Posted Image

Momentan lupt pe 4 fronturi Posted Image si ma impart dupa cum e vremea... trebuie sa pregatesc discul  si semanatoarea pt U650 ca imediat ce se mai zvanta pe camp sa pot pregati terenul ca sa insamantez... apoi tractorasul in limita posibilitatilor... apoi masina (m-am apucat si de reconditionat un bmw din '82)... si cand mai am chef mai fac cate ceva si la lucrarea de dizertatie ca sa termin si cu studiile...

Toata treaba asta cu tractorasul a aparut asa din senin... aveam diferentialul, planetarele, fuzetele si o cutie de viteze in 4 trepte de bmw... m-a mancat undeva sa dezmembrez cutia de viteze chiar inainte sa revin pe forum sa vad ce s-a mai realizat... si apoi mi s-a pus pata... cautand un motor am dat peste asta de 6 cai si l-am luat... si apoi a inceput distractia... calcule, planuri, schite, discutii...

Editat de addyyyOO7, 31 martie 2013 - 17:57.


#363
turbo_trabi

turbo_trabi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 121
  • Înscris: 01.07.2010
Mai bine pui motorul de golf. Poate poti face chiar ceva articulat si micut, ala da tractor ar fi :D. Pentru cadru iti recomand profil U sau I. Carligul incearca si prinde-l cu suruburi, vine vremea sa mai faci ceva si o sa te-ncurce.

#364
addyyyOO7

addyyyOO7

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 110
  • Înscris: 31.10.2008
...deocamdata nu sunt fonduri pt motorul de golf1... 500 lei motorul + transport ~ 150 lei + reparatii (cine stie ce o avea)... deja am nevoie de 200 euro ca sa trec la treaba...

#365
usernamealin

usernamealin

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 601
  • Înscris: 09.01.2010
Sunt convins ca acele calcule sunt foarte bune si multumesc pt lamuriri, dar ceva nu mi se pare in regula. Pt a ajunge cu acel tractoras la cuplul maxim si la o viteza cat de cat avantajoasa, trebuie sa mergi cu motorul turat la limita superioara. Asta poate insemna o supraincalzire a lui si posibiltatea de a se defecta creste ingrijorator de mult. Din aceasta cauza, spun ca motorul ar fi bine sa fie putin supradimensionat si sa nu se mearga strict pe rezultatul calculului.

#366
addyyyOO7

addyyyOO7

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 110
  • Înscris: 31.10.2008
Presupun ca motoarele de genul ala sunt contruite special pt a functiona la turatii mari... acum depinde ft mult de materialele folosite pt contructia lor...

Cuplu mare la roata/ forta de tractiune obtii printr-o demultiplicare mare a turatiei motorului... Diametrul rotii este important in a stabili viteza... cu cat diametrul rotii este mai mare cu atat viteza creste... dar va scadea forta de tractiune...

va trebui sa gasesti dimensiunea optima a rotilor astfel incat sa ai o forta de tractiune suficienta si o viteza minima satisfacatoare ;)

#367
usernamealin

usernamealin

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 601
  • Înscris: 09.01.2010
Intotdeauna exista si o parte de necunoscut. Lasa-ti o rezerva!

#368
addyyyOO7

addyyyOO7

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 110
  • Înscris: 31.10.2008
Multumesc...mi-ai amintit ca am uitat sa calculez luand in calcul si uzura de 25% a motorului...

...problem fixed...

Si totusi cu o uzura de 25% si un randament al transmisiei de 75% tot mai am ceva resurse :D

Fișiere atașate



#369
romaro

romaro

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 11
  • Înscris: 02.04.2013
M-am hotarat si eu sa imi constuiesc un tractoras si as vrea sa folosesc urmatoarele:
motor trabant+cutie,reductor aro 10,puntea fata facuta cu sistem tot trabant(fuzete,portfuzete,tambur,roti),caseta directie Lada 1200,punte spate Damas.Pe spate am sa folosesc jante TV .
Tractorasul va avea 2 m lungime si 1.40 latime (punte spate),as vrea sa folosesc profil de 60x40x2.5/3 pt sasiu.Momentan am doar motorul si cutia,pe care le-am desfacut,verificat,reconditionat si am sudat sateliti la diferential.Urmeaza in functie de buget sa achzitionez si restul pieselor.
Spunea cineva ca a facut un sistem pt partea din spate,actionat cu un cric,dc se poate mai multe detalii as fi recunoscator.
O sa fac si o schita cu ce as vrea sa iasa.Orice sfat sau parere sunt bine venite.

#370
usernamealin

usernamealin

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 601
  • Înscris: 09.01.2010
Foarte bine, dar... fii atent la raportul de transmisie fata spate si la diametrul rotilor, preferabil ca diametrul rotilor fata sa fie egal cu a celor din spate, iar raportul de transmisie sa fie de unu la unu si in fata si in spate. Eu prefer tractiunea pe spate cu frana separata stanga dreapta pt a ajuta la tractiune, deoarece e mult mai simplu si rezultatele sunt, cred, asemanatoare tractiunii integrale.

#371
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.143
  • Înscris: 10.10.2007
Bon!Si iata-ma-s si somer de 4 zile.Mai mult timp pentru lucrari.
Ultima ansamblare inainte de sudura.
Fișier atașat  IMG_20130405_120908.jpg   701,33K   88 download-uri Fișier atașat  IMG_20130405_120926.jpg   632,61K   92 download-uri

Distanta intre roti(la mijloc) este de 75 cm(atat este si la plugul de tras sire cu calul).
Garda la sol,dupa masuratori va fi 35cm,intre cauciucuri am 60cm,intre roata dintata si cauciuc am 2cm,deci la minim.
Acesti 2cm imi arata ca nu pot folosi lanturi de zapada de masina,asa ca trec la varianta lui LOCOmotive,platbanda care se stringe pe cauciuc pe diametru cu suruburi,cu crampoane sudate pe platbanda.

#372
tossi

tossi

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 97
  • Înscris: 31.08.2009
Salut baieti, ca varianta de motor diesel ar fi si cel in 2 pistoane de pe VW Polo mai vechi(~1980), totusi pentru un tractoras un motor in 4 pistoane e cam mult, ca nu e dragster Posted Image.

cu stima.

Editat de tossi, 05 aprilie 2013 - 12:51.


#373
cristian68n

cristian68n

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 973
  • Înscris: 01.06.2012
,,Alexbjorg :
Bon!Si iata-ma-s si somer de 4 zile.Mai mult timp pentru lucrari."
Curaj !O sa vina soarele si pe strada ta......Uite aici ceva care sa te inspire..(min.2,05 )detaliu pinioane roti spate
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/5RfC5kgST0A?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Editat de cristian68n, 05 aprilie 2013 - 18:39.


#374
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.143
  • Înscris: 10.10.2007

View Postcristian68n, on 05 aprilie 2013 - 18:37, said:

Curaj !O sa vina soarele si pe strada ta..
Nah,ca nu ma sperii :D. Nu e prima oara Posted Image .Am mai fost de 2 ori in ultimii 20 de ani
In clip,cel mai fain ii bordul 'cela tunat Posted Image
Intrebare"oare nu se rastoarna?Sau are "teren de folbal","masa de biliard" ?

#375
addyyyOO7

addyyyOO7

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 110
  • Înscris: 31.10.2008
@ Alex - nasoala faza.... mai ales pe praful asta... dar tot raul spre bine Posted Image


Am mai facut si eu un mic pas Posted Image

Azi am fost pe la centrul de colectare fiare vechi... si am gasit o dacie de pe care am luat fuzetele si portfuzetele din fata, volanul, coloana de directie si cremaliera, frana de mana, un lant cu sistem de stranger precum ancorele de la tractor... total 50 lei
...am vazut si un diferential de bmw mult mai mic si mai usor decat al meu, cu raport 3.45..si un cadru interesant din care sa fac sasiul... am sa vad maine ce rezolv...poate fac schimb de diferentiale...

Am incercat si o asamblare pt puntea fata... dar va trebui sa scurtez cumva cremaliera ca sa intre intre cele 2 brate de la portfuzete...sau poate o repozitionez altfel...am vazut o idee intr-un filmulet pe youtube...

Distanta intre fuzete, in configuratia de acum, este de 75cm... dar cred ca voi taia bara dintre roti si voi mari distanta pana cand va intra cremaliera... insa va trebui sa fiu atent sa nu depasesc 110cm latimea maxima in exteriorul rotilor...

Are ceva daca rotile din fata nu vor fi perfect verticale si stau putin inclinate?

Fișiere atașate

  • Fișier atașat  6.jpg   321,28K   83 download-uri
  • Fișier atașat  7.jpg   681,14K   90 download-uri
  • Fișier atașat  8.jpg   378,32K   84 download-uri
  • Fișier atașat  9.jpg   387,75K   78 download-uri


#376
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.143
  • Înscris: 10.10.2007
Daca pe fata stau un pic inclinate nu e o problema,ajuta la luarea curbelor.
Vezi la tractoarele anilor '50
Fișier atașat  Gearwrench2006073.jpg   213,1K   46 download-uri

#377
PopaAlex93

PopaAlex93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 51
  • Înscris: 06.04.2013
Salut baieti!sunt nou pe forum si as vrea sa va intreb aanumite lucruri despre  constructia unui motocultor.am o gradina de 1000 m patrati si  o pasiune pentru mecanica...as vrea sa construiesc un motocultor  cu latimea de maxim 70 cm(am solar si as vrea sa il bag printre randuri).vreau sa il folosesc pentru   frezat, prasit si daca merge si arat toamna solarul.problema mea este ca nu stiu ce motor sa folosesc, m-am gandit la unul de  motocicleta > de 100 cm cubi.ca axa intre  roti voi  folosi  o planetara de  TV care este groasa si  din material tare , la capetele acesteia o sa pun  niste flanse (de dacie sau altceva), rotile vor fi cumparate din  obor   model de tractiune.cadrul  va fi facut  din teava rectangulara de 3x2 cm.voi reduce  turatia  pinionului planetara  de 6 ori pentru inceput.as fi vrut sa folosesc un motor de trabant dar dimensiunile motorului si cutiei depasesc latimea de 70 cm(cred).as vrea sa folosesc un motor in 2 timpi deoarece partea electrica mai ales aprinderea este usor de facut.as vrea sa imi dati si mie un sfat  in legatura cu proiectul meu  care  in momentul asta este doar in cap...vreau sa stiu  ce motor as putea folosi ca sa imi ofere puterea necesara?am vazut unele cu motor de mobra dar mi se pare mic  si nu cred ca are putere sa traga un plug cu o trupita...va salut!multumesc!

Editat de PopaAlex93, 06 aprilie 2013 - 21:37.


#378
usernamealin

usernamealin

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 601
  • Înscris: 09.01.2010
La prima vedere, cred ca ar avea putere pentru ca nu ai nevoie de viteza, dar eu cred ca este bine sa folosesti un motor putin mai mare, deoarece elimini de la inceput temerea ca nu va merge si mai ales pentru ca un motor mai mare poate consuma mai putin decat un motor mai mic supus suprasarcinilor, implicit defectiunilor.

Ma gandeam la motorul de mobra. Ma gandesc ca un motor de 125 este suficient, dar te poate lamuri mai bine addyyy 007.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate