Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Tractorase facute acasa
Last Updated: May 22 2024 17:29, Started by
alexbjorg
, Oct 06 2011 10:37
·
8
#379
Posted 07 April 2013 - 12:37
Salut!eu din cate stiu motorul de mobra este de 50 cm3 doar cel de carpati este de 75 cm3.as vrea ceva mai mare dar nu stiu exact ce proveninta as putea gasi.am vorbit cu un baiat care are facut unul din motor de mobra dar zicea ca nu e multumit ca nu are putere.ma gandeam la un motor de jawa de 175 cm3 sau mai mare,de cz,mz sau ij.problema mea ar fi ca nu cunosc datele acestor motoare as prefera unul de cuplu nu de turatie pentru un consum mai redus ...am cautat prin centrele de fiare vechi si nu am gasit nimic dar o sa mai caut.vreau sa fac ceva low-cost pentru ca imi trebuie doar motorul ,rulmentii care vor fi pusi pe ax si rotile,restul pieselor sunt pe langa casa.m-am mai gandit la un motor de atv in 4 timpi de 125 cm3 dar problema mea legata de acest motor este aprinderea...(are magnetou si din el ies 6 fire si nu stiu care cum vin).va salut!
|
#380
Posted 07 April 2013 - 17:29
Nu prea am mare experienta cu motoarele...dar mi-am format o parere cu cat mai mare, cu atat mai bun in functie de posibilitati si necesitati...
Filozofia mea: 1. Un motor mare trage mai usor...nu trebuie turat...uneori consuma la fel sau poate chiar mai putin decat un motor mic supus aceleiasi sarcini... si uzura este mai mica la un motor mai mare... 2. Motorul in 2 timpi este un motor de turatie... pt a te avantaja ar trebui sa functioneze la o turatie destul de mare si sa folosesti o transmisie cu un raport de demultiplicare destul de mare, astfel incat sa ai un cuplu/forta de tractiune la roata suficient...nu prea ne avantajeaza la jucariile noastre... Un motor in 4 timpi, capacitate 200-300 cm3 ar fi mai potrivit... 3. Folosirea plugului nu mi se pare o afacere buna... Un randament mai bun ofera o freza... latimea de lucru este mai mare si adancimea poate la fel ca la arat... |
#381
Posted 07 April 2013 - 18:13
da stiu ca motoarele in 2 timpi au cuplul la o turatie mare si ca ele asa functioneaza dar la cele in 4 timpi de capacitate mica din puctul meu de vedere este mai complicata aprinderea.as incerca unu de atv dar nu stiu cum sa fac instalatia.nu sunt hotarat in privinta motorului in cati timpi va fi..depinde ce o sa gasesc.as vrea ceva simplu si cu viteze.eu din cate stiu frezarea face un fel de "talpa" sub panamntul lucrat so dasta as vrea si plug.m-am gansit la trupita de plug de cal nu se duce la o adancime mai mare de 15 cm cred.eu as vrea sal fac si cu roti motrice si freza in spatele acestora.va multumesc pentru ajutor
|
#382
Posted 07 April 2013 - 18:16
PopaAlex93, on 06 aprilie 2013 - 21:33, said:
Salut baieti!sunt nou pe forum si as vrea sa va intreb aanumite lucruri despre constructia unui motocultor.am o gradina de 1000 m patrati si o pasiune pentru mecanica...as vrea sa construiesc un motocultor cu latimea de maxim 70 cm(am solar si as vrea sa il bag printre randuri).vreau sa il folosesc pentru frezat, prasit si daca merge si arat toamna solarul.problema mea este ca nu stiu ce motor sa folosesc, m-am gandit la unul de motocicleta > de 100 cm cubi.ca axa intre roti voi folosi o planetara de TV care este groasa si din material tare , la capetele acesteia o sa pun niste flanse (de dacie sau altceva), rotile vor fi cumparate din obor model de tractiune.cadrul va fi facut din teava rectangulara de 3x2 cm.voi reduce turatia pinionului planetara de 6 ori pentru inceput.as fi vrut sa folosesc un motor de trabant dar dimensiunile motorului si cutiei depasesc latimea de 70 cm(cred).as vrea sa folosesc un motor in 2 timpi deoarece partea electrica mai ales aprinderea este usor de facut.as vrea sa imi dati si mie un sfat in legatura cu proiectul meu care in momentul asta este doar in cap...vreau sa stiu ce motor as putea folosi ca sa imi ofere puterea necesara?am vazut unele cu motor de mobra dar mi se pare mic si nu cred ca are putere sa traga un plug cu o trupita...va salut!multumesc! [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/zN9Bo4qM3So?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by cristian68n, 07 April 2013 - 18:19. |
#383
Posted 07 April 2013 - 18:18
pai motocultor ca vreau sa aiba roti motrice si freza in spate..sper ca nu ma trimiteti pe alt forum...am fost trimis deja asta e al 3-lea site...
|
#384
Posted 07 April 2013 - 18:22
Stai mereu că nu te trimite nimeni în altă parte...
Şi nu pleci nerezolvat, numai răbdare să ai |
#385
Posted 07 April 2013 - 18:26
rabdare o sa am si va multumesc pentru ajutor.am vazut aici pe forum oameni care au facut o pasiune din asta si care au facut utilaje foarte bune.eu vreau sa construiesc acest motocultor din n\motive financiare pentru ca ma usuca cei care imi ara toamna si primavara..sper sa ies mult mai ieftin cu utilajul meu chiar daca o sa consum mai mult timp.
|
#386
Posted 07 April 2013 - 18:31
Da, pasiuni sunt multe !
Topicul acesta este al colegilor care vor să îşi facă un tractoraş, da' nu cred să-i deranjezi dacă îţi faci şi tu un motocultor printre tractoraşele lor. Dacă-i bai, deschidem alt topic. |
#387
Posted 07 April 2013 - 20:16
salut
am citit si eu pe aici ce vreti sa mesteriti si apreciez .sunt si eu mester de fiare vechi, si am folosit motoare de mobra dar nu rezista cele de ij ,cz mz ,minsk rezista dar nu prea gasesti piese .cele mai motoare sunt incepand dela 49 cm dar in 4t ex.loncin, lifan [incercate si chinuite]si altele. |
#388
Posted 08 April 2013 - 18:11
salut!astazi am vorbit cu un coleg de facultate si i-am spus de ce vreau sa fac si el tot asa m-a sfatuit sa iau un motor in 4 timpi pentru ca este mult mai fiabil..am tot cautat motoare de ij,cz ,mz dar nu am gasit nici unul.astazi am fost la remat si inca 2 centre de fiare vechi din ploiesti si nu am gasit nimic.mi s-a spus sa revin sapt viitoare ca da drumul programului rabla.ma gandeam la un motor de atv chinezesc de 110 cm3 dar asta nu o sa gasesc in fiare vechi.gasisem unul de lawa de 350 cm3 dar omul a fost neserios(cand m-am dus sa vad motorul nu a mai raspuns)..daca aveti vro idee in legatura cu un motor pe care l-as putea folosi si care s-ar gasi prin fiare vechi va rog sa imi dati o idee...tatal meu imi zicea de motor de trabant sau fiat 500 dar astea sunt greu de gasit si sunt de dimensiuni mari...va salut
Edited by PopaAlex93, 08 April 2013 - 18:13. |
|
#389
Posted 08 April 2013 - 18:55
salut
cauta motor de atv pe internet la dezmembrari scutere eu asa le achizitionez. |
#390
Posted 08 April 2013 - 19:29
poti incerca sa gasesti un motor de motocicleta Tula, ruseasca (ceva de genul http://www.tulamoto.de/tula_tmz.JPG)
200 cmc, 2T, racire fortata cu turbina, pornire cu pedala sau dinamo-starter (dispozitiv care la pornire se comporta ca un demaror, apoi, dupa ce motorul a pornit, devine dinam pentru incarcarea bateriei) celelalte motoare pe care le cauti, ij, cz, mz sunt racite pasiv, depinzand de viteza curentului de aer, ceea ce in aplicatii agricole ar putea deveni o problema o alta optiune ar fi un motor de multicar, desi este mai mare (si cred ca mai greu de gasit), insa poti face o scula ca lumea cu el 800 cmc, diesel 4T, 2 cilindri, racit cu aer [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/0h23o2caKE8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#391
Posted 08 April 2013 - 20:27
cel diesel e foarte bun am mai auzit dar nu cred ca am norocul sa il gasesc.o sa mai caut zilele astea pe net si dupa o sa iau o hotarare.am vorbit mai devreme cu un prieten si a zis ca e posibil sa imi faca el rost de un motor de atv chinezesc( nu ma sperie ca e chinezesc am mai avut scutere chinezesti si majoritatea au facut treaba buna).imi e frica sa cumpar un motor 2t pentru ca stiu ce inseamna(segmenti care se uzeaza repede,ambielaj cu joc...)si prefer sa caut unul mai in mintile lui.am vazut astazi un motocultor la un magazin cu motor de 5,5 cp motor honda dar dupa constructie parea chinezesc.deci cred ca unul care are intre 5-10 cp ar fi bun pentru mine.
|
#392
Posted 08 April 2013 - 20:39
vecinii unguri au mai multe la vanzare, cu preturi intre 500-1000 ron
desigur ca mai intervine si transportul... plus alte cheltuieli |
#393
Posted 09 April 2013 - 06:32
Incearca sa cauti anunturi cu motoare de atv sau ceva asemanator si pe site-uri de gen mercador, tocmai, olx ( fara a se considera reclama) depinde si de bugetul tau...
am gasit motor de atv la ~ 150 euro,,, motor de multicar la 1000 lei http://www.tocmai.ro...cm-9020008.html http://www.tocmai.ro...el-8566649.html Succes la cautari! Am reusit sa iau 2 cauciucuri 135/80/R13 dar nu gasesc 2 jante de dacie pt a completa puntea fata... parca au intrat in pamant... pana nu incepe programul rabla cam slabe sanse sa gasesc piese ieftine... Am inceput sa fac si sasiul... am modificat putin planetarele... eheee este de lucru |
|
#394
Posted 09 April 2013 - 15:03
salut!am cautat si pe net dar de cele mai multe ori intervenea transportul care costa mult si prin curierat fara sa aud mersul motorului nu cumpar pentru sunt patit...am platit un motor care intr-un clip mergea super si am primit fiare fechi..in seaara asta ma intalnesc cu un nene sa imi arate un motor de atv chinezesc de 125cm3.eu mai am niste piese tot de la un chinezesc si cateva de scutere deci l-as putea repara daca pretul ar fi ok.eu vreau sa dau masim 200 de lei.vreau sa ma incadrez in suma de 500 de lei cu toata constructia.vreau sa economisesc ceva ca am gasit motosapa la 650 de lei in magazin....motoare am avut mai de toate tipurile dar am un frate strangator si m-am trezit fara ele....au luat drumul fiarelor vechi...am avut un motor de aro de brasov..cel care era pus pe aro-urile de politie..cu pistoane mai mari...il pastram pentru un universal 445 al unui unchi.... jantele de dacie sunt la 20 de lei la remat.eu am cumparat asta vara de la un centru de fier vechi niste roti cu totul de dacie la 30 de lei bucata...daca vreti eu pot trece pe acolo si pot vorbi cu nenea de acolo sa vad daca are si care e pretul.
Edited by PopaAlex93, 09 April 2013 - 15:06. |
#395
Posted 09 April 2013 - 19:54
Eu am dat 87 lei pt transport cand am luat motorul...are 26 kg... ieri am dat 40 lei pe 2 cauciucuri... zilele trecute am mai luat cate ceva de la fiare vechi si am dat aproape 100 lei
...si inca sunt departe de adevar... mai tre sa cumpar electrozi... niste rulmenti.... cateva vizite pe la nenea strungar... Sper ca in max 2 saptamani sa-l constriesc... si sa fac cateva probe |
#396
Posted 10 April 2013 - 19:26
Am un motor HONDA GX 160 original si folosit foarte putin. Merge perfect. Ce pot sa fac din el pentru mica agricultura ? La ce s-ar preta cel mai bine ?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users