Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cand crezi ca le-ai vazut pe toat...

O femeie sustine ca este propriet...

Damsel (2024)

Cum schimb parola la un ZTE F6605R?
 5 mituri comuniste demontate

Pet Shop Boys - It's not a cr...

Tigla metalica

Recomandari Termopan + Velux
 Sfaturi amplificator + bose

Voi intelegeti ce va zic animalut...

Router nou fara port pentru fibra...

Cum mai stam cu asigurarile de ri...
 Cer autorizatie, modific fara aut...

Beko masina de spalat rufe WUE 77...

Aer conditionat Multisplit / case...

e-TVA din August 2024
 

Tractorase facute acasa

* * * * * 4 votes
  • Please log in to reply
3833 replies to this topic

#415
PopaAlex93

PopaAlex93

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 51
  • Înscris: 06.04.2013
sincer eu nu stiu nimic despre acest motor...dar din cate vad  nimic nu suna bine...astept sa imi trimita  vanzatorul poze cu  piesa lipsa si dupa sa iau o  hotarare...dupa cum spuneti dv  trebuie verificat amanuntit sa vad daca  exista joc intre ambielaje.eu pana in  momentu asta nu stiam ca merg amandoua pistoanele si credeam ca merg  ca la masina... cand unul e sus celalt e jos...si da daca ar avea joc acolo ar fi o problema mare...nu stiu ce sa zic dv ce ma sfatuiti sa fac?inteleg ca si consumul e maricel?

#416
draku

draku

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,269
  • Înscris: 22.11.2003
motoarele 2T au intotdeauna un consum mai mare, datorita faptului ca o parte din combustibil se pierde pe evacuare
pentru performante bune/consum mai redus mai au nevoie de asemenea si de o toba de esapament bine calculata si executata, pentru ca aceasta "participa" la bunul mers al unui asemenea motor (exista o intreaga teorie pe tema asta, back-pressure, etc, nu e cazul sa aprofundam acum). evident, cea originala este cea mai buna
nu spun ca acesta nu o sa mearga, dar important este cat si mai ales cum....

PS
daca este vorba de motorul de ij in videoclipul asta [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Dgs0ltHsmwk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
aveti ocazia sa vedeti din ce e compus, iar la minutul 2.10 se observa pana de care aminteam

Edited by draku, 15 April 2013 - 20:36.


#417
andrei_ci

andrei_ci

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 509
  • Înscris: 18.07.2009

View PostPopaAlex93, on 15 aprilie 2013 - 17:48, said:

.... motor de ij de 350 cm3 in 2 pistoane....

Am avut motocicletă IJ Jupiter. Motorul este într-adevăr foarte bun, are în jur de 18 CP (nu-mi mai aduc bine aminte), merge inclusiv cu petrol (aşa îl foloseam eu - pornire pe benzină din fiole şi pe urmă petrol - pe vremea aceea era cotă de benzină de 10 litri/lună pentru motociclete). Consum -aprox. 7 l/100 Km. Problema cea mai mare - punerea "de acord" a aprinderii. Are  platine separate pentru fiecare cilindru şi dacă cumva ţi s-a dereglat - o sincronizezi extraordinar de greu.
Sfatul meu, caută mai bine un motor monocilindric, sau cu ambielajul dintr-o bucată.

Edited by andrei_ci, 16 April 2013 - 06:33.


#418
stelica_33

stelica_33

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 712
  • Înscris: 12.03.2011
Va salut,
Caut un reductor de loncin 159c.c,5HP,poate din intimplare cei ce vor sa -si faca un tractoras nu mai au nevoie de reductor.
Multumesc

#419
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,147
  • Înscris: 10.10.2007
Stelica_33

Barem o poza sa pui sau numele corect al motosapei sa tim despre ce vorbesti,pe urma mai vedem.
Este  cumva vorba de asta?

Edited by alexbjorg, 22 April 2013 - 18:54.


#420
stelica_33

stelica_33

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 712
  • Înscris: 12.03.2011

View Postalexbjorg, on 22 aprilie 2013 - 18:53, said:

Stelica_33

Barem o poza sa pui sau numele corect al motosapei sa tim despre ce vorbesti,pe urma mai vedem.
Este  cumva vorba de asta?
Scuze,e vorba de Loncin lc 40
Multumesc.

#421
alexbjorg

alexbjorg

    Who cares?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,147
  • Înscris: 10.10.2007
Din pacate nu tin minte sa aiba careva aici pe forum acest model.Oricum,poate ai noroc.
Bafta sa fie!

#422
stelica_33

stelica_33

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 712
  • Înscris: 12.03.2011
Multumesc.
Am vb la firma si se rezolva.
E gata tractorasul?A venit vremea sa le punem la treaba

#423
usernamealin

usernamealin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 601
  • Înscris: 09.01.2010
Diferentialul meu se invarte invers acelor de ceasornic. Am o cutie de aro 10 cu reductor, dar nu se preteaza la diferential si o cutie de dacie papuc la care sensul de rotatie la priza de la motor se invarte in sensul acelor de ceasornic, iar la priza pentru cardan sensul este invers in vitezele1, 2, 3, 4. Tinand cont de faptul ca viteza in treapta 1 ar fi in conditii ideale de aproximativ 23 de km pe ora, greutatea prognozata ar ajunge pe la 600 de kg, motorul este de 1300 cmc, pe benzina si ca nu vreau sa montez puntea spate cu susul in jos si nu am diferential care sa-mi dea sensul invers, credeti ca motorul ar fi suficient sa faca fata?

#424
addyyyOO7

addyyyOO7

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 110
  • Înscris: 31.10.2008
Din ce inteleg vrei sa folosesti cutia de dacie papuc...

Motorul va face fata cu brio ;) este suficient (cred ca are ~ 50 cai la vreo 5000 rpm) dar va trebui sa mai demultiplici turatia astfel incat in treapta 1 viteza sa fie cam 5 km/h... Parca ai zis ca locuiesti in zona de munte si vrei sa folosesti tractorasul la padure, deci viteza de 23 km/h va fi ft mare...

Pt a rezolva problema va trebui sa pui o reductie de 1:5 intre cutie si diferential ;)
Spor la lucru!

#425
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

View Postusernamealin, on 30 aprilie 2013 - 10:00, said:

Diferentialul meu se invarte invers acelor de ceasornic. Am o cutie de aro 10 cu reductor, dar nu se preteaza la diferential si o cutie de dacie papuc la care sensul de rotatie la priza de la motor se invarte in sensul acelor de ceasornic, iar la priza pentru cardan sensul este invers in vitezele1, 2, 3, 4. Tinand cont de faptul ca viteza in treapta 1 ar fi in conditii ideale de aproximativ 23 de km pe ora, greutatea prognozata ar ajunge pe la 600 de kg, motorul este de 1300 cmc, pe benzina si ca nu vreau sa montez puntea spate cu susul in jos si nu am diferential care sa-mi dea sensul invers, credeti ca motorul ar fi suficient sa faca fata?

Nu cunosc cutia de aro 10,insa nu poate fi rotit diferentialul la 180 grade? stiu pe cineva care amontat diferentialul spate la un aro 244 invers si a busit garajul ;avea 1234 in spate si marsarier in fata.

#426
usernamealin

usernamealin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 601
  • Înscris: 09.01.2010
Multumesc pentru sfaturi! Nu stiu  daca poate fi montat diferentialul invers, dar o sa-l desfac sa vad, iar cutia de dacie papuc, as vrea sa vad cum merge, daca motorul are suficient cuplu la turatii mici, e ok pt ca ma gandesc totusi si la un consum rezonabil. Ideea de-a intercala un reductor este foarte buna, dar nu mai am spatiu, am facut sasiul deja si intre cutie si puntea spate am doar vreo 25-30 cm. Oricum sasiul are 2,20 m lungime si nu vreau sa-l fac  mai mare.

#427
veteran_x

veteran_x

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 908
  • Înscris: 01.05.2013
va salut!
am  avut ocazia sa vad un  ATV rusesc (harcov) construit pt muncile de gradina, pt ca de camp e prea mult pt el. cu motor de motocicleta IJ jupiter 5, 2 cilindri, 350 cc cu racire fortata.
nu am vut ocazia sa-l testez .Posted Image
cele mai bune motoare din gama IJ-ului  sant cele cu un cilindru aceiasi capacitate cilindrica. cred ca si-ar face treaba cu brio daca ar fi pus pe un sasiu robust si bine exploatat.

Attached File  09072009_001_1.jpg   303.32K   120 downloadsAttached File  09072009_005_1.jpg   304.85K   117 downloadsAttached File  09072009_006_1.jpg   269.59K   111 downloads

#428
usernamealin

usernamealin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 601
  • Înscris: 09.01.2010
va salut!
am  avut ocazia sa vad un  ATV rusesc (harcov)
Da, ar iesi ceva bun, dar pretul?
Eu cred ca e bine sa faci un mic utilaj cu preturi cat mai reduse si eventual cu piese de prin gospodarie sau chilipiruri. Sa nu credeti ca eu m-am trezit azi ca vreau sa fac un tractor, mi-am dorit asta din-totdeauna si motorul l-am cumparat inca de vreo trei ani, atunci cand un vecin a renuntat la el la un pret acceptabil, chiar si in rate. Astfel pot face ceva ieftin si convenabil, tot schepsisul a fost sa nu renunt la planurile mele si am reusit sa am rabdare sa fac ceva pe cat pot calitativ. Nu am pretentia ca invat pe nimeni, dar m-as bucura daca persoanele care citesc acest post vor invata macar putin din ceea ce am spus si vor avea rabdare sa faca lucrari cat mai de calitate si pe cat se poate, cat mai ieftine!
In legatura cu diferentialul de aro10. L-am desfacut dar nu a vrut sub nici o forma sa buseasca garajul! Oricum, multumesc!

Inca ceva.
Ce mi s-a parut mie mai greu a fost puntea spate si cum as putea s-o construiesc, de aceea am optat pt puntea de aro, dar pe viitor ma gandesc si la constructii mai usoare de tractorase cu punte ca la atv squad.

#429
veteran_x

veteran_x

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 908
  • Înscris: 01.05.2013

View Postusernamealin, on 03 mai 2013 - 08:53, said:

Da, ar iesi ceva bun, dar pretul?

600 euro a cerut pe utilaj...fara motor, daca lasa undeva la jumate din pret al luam.
cel mai important aspect e sa nu renunti la planurile tale, cel mult unele schimbari sau adaptari in timp.
eu iti doresc succes in continuare cu constructia tractorasului.  Posted Image

mai am cateva poze gasite din intamplare pe un alt forum cu o motocicleta transformata in tractoras.
Attached File  mymsaagricola0041.jpg   116.94K   132 downloadsAttached File  mymsaagricola0051.jpg   113.44K   137 downloadsAttached File  mymsaagricola0061.jpg   82.44K   122 downloads

#430
usernamealin

usernamealin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 601
  • Înscris: 09.01.2010
Multumesc! Pot sa-ti dau un pret aproximativ a ceea ce m-a costat pe mine, undeva la 1500 RON si daca vreau  sa fac totul ca la carte, cu genti pe 16 si cauciucuri cu prifil v pe spate, vopsea la alegere si design placut, aproximez undeva pe la 3000. Cred ca la acesti bani  si cu putina rabdare iti poti construi un tractoras destul de aratos si din punct de vedere functional competitiv. Spun asta pt a ajuta pe cei interesati sa aiba un termen de comparatie. Inca o data multumesc, aprecierile dumneavoastra, a tuturor ma ajuta sa ma simt din nou ca intr-un colectiv.

#431
mivol

mivol

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 41
  • Înscris: 01.01.2013
Sarbatori cu bine si un Paste fericit !

#432
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,869
  • Înscris: 31.01.2010
http://www.radioamat...php?m=51696&a=1

E interesant ....

Grig

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate