Tractorase facute acasa
Last Updated: May 22 2024 17:29, Started by
alexbjorg
, Oct 06 2011 10:37
·
8
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#415
Posted 15 April 2013 - 19:51
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
sincer eu nu stiu nimic despre acest motor...dar din cate vad nimic nu suna bine...astept sa imi trimita vanzatorul poze cu piesa lipsa si dupa sa iau o hotarare...dupa cum spuneti dv trebuie verificat amanuntit sa vad daca exista joc intre ambielaje.eu pana in momentu asta nu stiam ca merg amandoua pistoanele si credeam ca merg ca la masina... cand unul e sus celalt e jos...si da daca ar avea joc acolo ar fi o problema mare...nu stiu ce sa zic dv ce ma sfatuiti sa fac?inteleg ca si consumul e maricel?
|
#416
Posted 15 April 2013 - 20:35
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
motoarele 2T au intotdeauna un consum mai mare, datorita faptului ca o parte din combustibil se pierde pe evacuare
pentru performante bune/consum mai redus mai au nevoie de asemenea si de o toba de esapament bine calculata si executata, pentru ca aceasta "participa" la bunul mers al unui asemenea motor (exista o intreaga teorie pe tema asta, back-pressure, etc, nu e cazul sa aprofundam acum). evident, cea originala este cea mai buna nu spun ca acesta nu o sa mearga, dar important este cat si mai ales cum.... PS daca este vorba de motorul de ij in videoclipul asta [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Dgs0ltHsmwk?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] aveti ocazia sa vedeti din ce e compus, iar la minutul 2.10 se observa pana de care aminteam Edited by draku, 15 April 2013 - 20:36. |
#417
Posted 16 April 2013 - 06:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
.... motor de ij de 350 cm3 in 2 pistoane.... Am avut motocicletă IJ Jupiter. Motorul este într-adevăr foarte bun, are în jur de 18 CP (nu-mi mai aduc bine aminte), merge inclusiv cu petrol (aşa îl foloseam eu - pornire pe benzină din fiole şi pe urmă petrol - pe vremea aceea era cotă de benzină de 10 litri/lună pentru motociclete). Consum -aprox. 7 l/100 Km. Problema cea mai mare - punerea "de acord" a aprinderii. Are platine separate pentru fiecare cilindru şi dacă cumva ţi s-a dereglat - o sincronizezi extraordinar de greu. Sfatul meu, caută mai bine un motor monocilindric, sau cu ambielajul dintr-o bucată. Edited by andrei_ci, 16 April 2013 - 06:33. |
#418
Posted 22 April 2013 - 13:11
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Va salut,
Caut un reductor de loncin 159c.c,5HP,poate din intimplare cei ce vor sa -si faca un tractoras nu mai au nevoie de reductor. Multumesc |
#421
Posted 23 April 2013 - 11:12
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Din pacate nu tin minte sa aiba careva aici pe forum acest model.Oricum,poate ai noroc.
Bafta sa fie! |
#422
Posted 23 April 2013 - 20:01
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Multumesc.
Am vb la firma si se rezolva. E gata tractorasul?A venit vremea sa le punem la treaba |
#423
Posted 30 April 2013 - 10:00
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Diferentialul meu se invarte invers acelor de ceasornic. Am o cutie de aro 10 cu reductor, dar nu se preteaza la diferential si o cutie de dacie papuc la care sensul de rotatie la priza de la motor se invarte in sensul acelor de ceasornic, iar la priza pentru cardan sensul este invers in vitezele1, 2, 3, 4. Tinand cont de faptul ca viteza in treapta 1 ar fi in conditii ideale de aproximativ 23 de km pe ora, greutatea prognozata ar ajunge pe la 600 de kg, motorul este de 1300 cmc, pe benzina si ca nu vreau sa montez puntea spate cu susul in jos si nu am diferential care sa-mi dea sensul invers, credeti ca motorul ar fi suficient sa faca fata?
|
#424
Posted 01 May 2013 - 20:51
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Din ce inteleg vrei sa folosesti cutia de dacie papuc...
Motorul va face fata cu brio ![]() Pt a rezolva problema va trebui sa pui o reductie de 1:5 intre cutie si diferential ![]() Spor la lucru! |
|
#425
Posted 02 May 2013 - 07:59
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Diferentialul meu se invarte invers acelor de ceasornic. Am o cutie de aro 10 cu reductor, dar nu se preteaza la diferential si o cutie de dacie papuc la care sensul de rotatie la priza de la motor se invarte in sensul acelor de ceasornic, iar la priza pentru cardan sensul este invers in vitezele1, 2, 3, 4. Tinand cont de faptul ca viteza in treapta 1 ar fi in conditii ideale de aproximativ 23 de km pe ora, greutatea prognozata ar ajunge pe la 600 de kg, motorul este de 1300 cmc, pe benzina si ca nu vreau sa montez puntea spate cu susul in jos si nu am diferential care sa-mi dea sensul invers, credeti ca motorul ar fi suficient sa faca fata? Nu cunosc cutia de aro 10,insa nu poate fi rotit diferentialul la 180 grade? stiu pe cineva care amontat diferentialul spate la un aro 244 invers si a busit garajul ;avea 1234 in spate si marsarier in fata. |
#426
Posted 02 May 2013 - 09:44
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Multumesc pentru sfaturi! Nu stiu daca poate fi montat diferentialul invers, dar o sa-l desfac sa vad, iar cutia de dacie papuc, as vrea sa vad cum merge, daca motorul are suficient cuplu la turatii mici, e ok pt ca ma gandesc totusi si la un consum rezonabil. Ideea de-a intercala un reductor este foarte buna, dar nu mai am spatiu, am facut sasiul deja si intre cutie si puntea spate am doar vreo 25-30 cm. Oricum sasiul are 2,20 m lungime si nu vreau sa-l fac mai mare.
|
#427
Posted 02 May 2013 - 18:56
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
va salut!
am avut ocazia sa vad un ATV rusesc (harcov) construit pt muncile de gradina, pt ca de camp e prea mult pt el. cu motor de motocicleta IJ jupiter 5, 2 cilindri, 350 cc cu racire fortata. nu am vut ocazia sa-l testez . ![]() cele mai bune motoare din gama IJ-ului sant cele cu un cilindru aceiasi capacitate cilindrica. cred ca si-ar face treaba cu brio daca ar fi pus pe un sasiu robust si bine exploatat. ![]() ![]() ![]() |
#428
Posted 03 May 2013 - 08:53
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
va salut!
am avut ocazia sa vad un ATV rusesc (harcov) Da, ar iesi ceva bun, dar pretul? Eu cred ca e bine sa faci un mic utilaj cu preturi cat mai reduse si eventual cu piese de prin gospodarie sau chilipiruri. Sa nu credeti ca eu m-am trezit azi ca vreau sa fac un tractor, mi-am dorit asta din-totdeauna si motorul l-am cumparat inca de vreo trei ani, atunci cand un vecin a renuntat la el la un pret acceptabil, chiar si in rate. Astfel pot face ceva ieftin si convenabil, tot schepsisul a fost sa nu renunt la planurile mele si am reusit sa am rabdare sa fac ceva pe cat pot calitativ. Nu am pretentia ca invat pe nimeni, dar m-as bucura daca persoanele care citesc acest post vor invata macar putin din ceea ce am spus si vor avea rabdare sa faca lucrari cat mai de calitate si pe cat se poate, cat mai ieftine! In legatura cu diferentialul de aro10. L-am desfacut dar nu a vrut sub nici o forma sa buseasca garajul! Oricum, multumesc! Inca ceva. Ce mi s-a parut mie mai greu a fost puntea spate si cum as putea s-o construiesc, de aceea am optat pt puntea de aro, dar pe viitor ma gandesc si la constructii mai usoare de tractorase cu punte ca la atv squad. |
#429
Posted 03 May 2013 - 09:37
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Da, ar iesi ceva bun, dar pretul? 600 euro a cerut pe utilaj...fara motor, daca lasa undeva la jumate din pret al luam. cel mai important aspect e sa nu renunti la planurile tale, cel mult unele schimbari sau adaptari in timp. eu iti doresc succes in continuare cu constructia tractorasului. ![]() mai am cateva poze gasite din intamplare pe un alt forum cu o motocicleta transformata in tractoras. ![]() ![]() ![]() |
|
#430
Posted 03 May 2013 - 22:08
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Multumesc! Pot sa-ti dau un pret aproximativ a ceea ce m-a costat pe mine, undeva la 1500 RON si daca vreau sa fac totul ca la carte, cu genti pe 16 si cauciucuri cu prifil v pe spate, vopsea la alegere si design placut, aproximez undeva pe la 3000. Cred ca la acesti bani si cu putina rabdare iti poti construi un tractoras destul de aratos si din punct de vedere functional competitiv. Spun asta pt a ajuta pe cei interesati sa aiba un termen de comparatie. Inca o data multumesc, aprecierile dumneavoastra, a tuturor ma ajuta sa ma simt din nou ca intr-un colectiv.
|
#432
Posted 07 May 2013 - 21:38
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users