Tractorase facute acasa
Last Updated: May 22 2024 17:29, Started by
alexbjorg
, Oct 06 2011 10:37
·
8
#397
Posted 10 April 2013 - 19:48
Este un motor foarte bun!
Am atasat fisa tehnica. Se pot face cu el: motosapa, pompa, generator electric, scuter, ATV, cart ... Attached Files |
#398
Posted 10 April 2013 - 19:59
Dintr-un motor din asta ce tractoras ar iesi. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/RrGTE85tcNg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Stie cineva daca importa vreo firma de la noi asa ceva? Edited by pufarin, 10 April 2013 - 19:59. |
#399
Posted 10 April 2013 - 20:05
mivol, on 10 aprilie 2013 - 19:48, said:
Se pot face cu el: motosapa, pompa, generator electric, scuter, ATV, cart ... |
#400
Posted 10 April 2013 - 20:16
daca ne-ai spune specificatiile motorului... gen capacitate, putere, cuplu... poate ca am putea sa ne facem o idee in legatura cu eventualele posibilitati pt folosirea motorului...
|
#402
Posted 11 April 2013 - 06:52
...eram intrat de pe telefon.. si pana am postat deja primise raspuns
Am vazut si manualul pdf... pt o motosapa e ok motorul... Edited by addyyyOO7, 11 April 2013 - 06:57. |
#403
Posted 13 April 2013 - 18:36
...reconfigurare traseu
Avand nevoie sa-mi usurez munca am decis sa montez motorasul pe cadrul de la motosapa... cateva mici adaptari si s-a potrivit de parca ar fi fost de acolo trage destul de bine... cu ocazia asta l-am si testat sa vad daca e bun de ceva ...singura diferenta e ca nu mai am marsarier... Cum trebuie sa ajunga benzina la carburetor, prin cadere? la ce nivel tre sa fie situat rezervorul? Uneori parca da rateuri pe evacuare si aproape ca moare motorul chiar dacan nu e in sarcina... daca inchid putin clapeta de aer parca merge mai binisor... oare un filtru de aer va rezolva problema? ...proiectul cu tractorasul contiuna...dar voi folosi un motor de dacie... azi am facut rost de alternator, electromotor si carburator... luni tre sa merg sa vad cat imi cer aia la depozitul de fiare vechi pe un motor ca aveau vreo 3 pe acolo Ce greutate are un motor, fara anexe, de dacia 1310? ...aia imi cer 2 lei/kg sau 2 kg fier vechi la schimb pe 1kg cumparat de la ei... si as vrea sa stiu dinainte cam de ce suma as avea nevoie Ce consum aproximativ are motorul de dacie 1310 in regim de relanti (~850 rpm)? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/2AEIVUXzfpc?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Attached Files |
#404
Posted 13 April 2013 - 19:17
Discurile da-le jos.Te incurca la frezatul in adancime.Proprie eperienta.Intr-adevar nu mai topaie asa tare pe laterala dar nu lasa frezele sa coboare "mai in adincime".
Daca poti,ai de unde,mai pune un rand de freze. Edited by alexbjorg, 13 April 2013 - 19:19. |
#405
Posted 13 April 2013 - 20:37
pei inainte o foloseam fara discuri...dar acum am montat ca sa fie completa...
pei inainte o foloseam fara discuri...dar acum am montat ca sa fie completa... |
#406
Posted 13 April 2013 - 23:44
Cred ca pentru a face un plug, care se poate adapta usor si la o remorcuta cu un scaunel e suficient un motor de minim patru cai putere. Ca tot intreba Cheta, care se pricepe din cate stiu eu foarte bine la generatoare. In cazul lui Addyyy 007, din cate stiu eu, nu trebiue sa ai o diferenta mare de nivel intre rezervor si motor, dar e posibil ca in rezervor sa se creeze vid si atunci alimentarea nu se mai face cum trebuie, deci busonul de la rezervor trebuie sa aiba o supapa sau o gaurica pe unde sa intre aerul. Masinile foarte vechi aveau o pompita actionata de sofer pt a baga aer in rezervor. O alta cauza poate fi cantitatea de aer care intra in amestecul carburant. Se poate regla prin incercari repetate.
Asa arata un diferential de aro 10 modificat pt tractoras. Attached Files |
|
#407
Posted 14 April 2013 - 15:48
addyyyOO7, on 13 aprilie 2013 - 20:37, said:
pei inainte o foloseam fara discuri...dar acum am montat ca sa fie completa... Dupa cum reactioneaza,am impresia ca se pot folosi (frezele+discuri) la raritat sau cum ii zice,ca discurile nu lasa frezele sa intre mai adinc(frezare de suprafata superficiala)dar si protejeaza plantele sa intre sub freze. usernamealin, on 13 aprilie 2013 - 23:44, said:
Asa arata un diferential de aro 10 modificat pt tractoras. |
#408
Posted 14 April 2013 - 15:50
Poti mari garda utilizand jenti/anvelope de diametru mare.
|
#409
Posted 14 April 2013 - 16:00
Eu stiu asta(proprie experienta) dar am fost curios de raspunsul posesorului acelui diferential.Practic,ce roti foloseste si la ce lucrari se vrea a se folosi dif-ul.
|
#410
Posted 14 April 2013 - 17:20
@ Alex inainte sa se strice motorul original foloseam motosapa fara discuri si intradevar intra mai adanc... la fel si eu cred ca discurile au doar rol de protectie
|
#411
Posted 14 April 2013 - 21:53
Pe undeva pe la 30 de centimetri, dar ma gandesc sa-i pun genti pe 15 sau 16 si cauciucuri de tractor, am vazut la un magazin specializat pe tractoare si garda va fi mai mare. Dar in cazul meu, tractorul nu va fi folosit in agricultura, pt ca eu stau intr-o zona muntoasa unde se face prea putin agricultura, va fi folosit mai mult in padure sau pe langa casa pt a tracta o remorca si pt a cara diverse materiale.
|
|
#412
Posted 15 April 2013 - 17:48
buna seara!revin cu o idee despre motocultorul in constructie.am gasit pe un site un motor de ij de 350 cm3 in 2 pistoane.omul care il vinde zice ca il detinde de 8 ani si nu a fost folosit dar mai zice ca are ambielaj,cilindri,pistoane si segmenti noi.pana aici toate bune si frumoase dar omul mai zice ca are o piesa lipsa la aprindere.i-am spus respectivului ca sa imi pozeze partea cu aprinderea si sa vaad daaca pot face ceva.pretul e unu foarte bun..cred ca un pic mai mare ca la fiare vechi...o sa revin cu o parere dupa vizionarea pozelor cu aprinderea,cele cu motorul intreg sunt incantatoare.va salut
Edited by PopaAlex93, 15 April 2013 - 17:58. |
#413
Posted 15 April 2013 - 19:13
Daca...,consumul de benzina nu este o problema pt dvs.,pot spune ca aceste motoare sunt foarte rezistente .
|
#414
Posted 15 April 2013 - 19:42
motor cu 2 pistoane a fost pus pe ij jupiter
din ce am auzit eu de la motociclistii mai batrani, aceste motoare aveau o problema la ambielaj. in sensul ca: fiecare din cele 2 pistoane avea ambielajul lui, iar acestea 2 se cuplau printr-o pana (sau, ma rog, un sistem de cuplaj). in timp, datorita uzurilor (si materialelor slabe probabil) cuplajul/pana respectiva capata joc in canalul ei, cele 2 parti ale ambielajului ne mai fiind solidare, ca dintr-o singura bucata. acest fapt conduce la imposibilitatea reglarii exacte a punctelor de aprindere a celor 2 cilindri si la un mers neregulat/prost al motorului sau chiar nefunctionarea lui. acum nu stiu daca e doar un mit, dar e bine de studiat aspectul asta mai ales ca motorul respectiv va functiona intr-un regim greu si fara racire eficienta |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users