Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
In ce sens este Isus Fiul lui Dumnezeu?
#2287
Publicat: 11 octombrie 2015 - 20:55
logic1, on 11 octombrie 2015 - 20:46, said:
Ioan a fost trimis pentru o lucrare pregătitoare, care includea 1) pregătirea poporului în ce privește sfințenia înaintea venirii lui mesia 2) identificarea lui mesia "Nu era el lumina, dar a venit ca să mărturisească despre lumină... Tocmai pentru aceasta am venit eu, botezând cu apă, ca el să fie arătat lui Israel." (Ioan 1:8, 31). Dacă Ioan nu boteza, dacă lumea nu ar fi mers la el, dacă nu ar fi predicat ca s-a apropiat împărăția, nici Isus nu s-ar fi deplasat. Dar pentru că el căuta mai întâi împărăția, a lăsat totul și s-a dus unde se vestea... Deci repet botezul lui Ioan nu era ca sa unga pe Mesia. Au fost botezati nenumarati altii, dupa tine ar fi trebuit sa fie toti mesia. Apoi faptul ca Hristos a fost vazut de Ioan ca Mesia s-a petrecut inainte de botez. Inainte de a-l boteza pe Hristos Ioan i s-a inchinat. Editat de altul2, 11 octombrie 2015 - 20:55. |
#2288
Publicat: 11 octombrie 2015 - 22:20
altul2, on 11 octombrie 2015 - 20:55, said: Apoi faptul ca Hristos a fost vazut de Ioan ca Mesia s-a petrecut inainte de botez. Inainte de a-l boteza pe Hristos Ioan i s-a inchinat. Poti arata unde scrie asta ? De altfel, despre botezul lui Isus se vorbeste mai pe larg doar in primele doua Evanghelii. Si nu se pomeneste ca Ioan i s-ar fi inchinat... |
#2289
Publicat: 11 octombrie 2015 - 22:28
salomee, on 11 octombrie 2015 - 22:20, said:
Poti arata unde scrie asta ? De altfel, despre botezul lui Isus se vorbeste mai pe larg doar in primele doua Evanghelii. Si nu se pomeneste ca Ioan i s-ar fi inchinat... 14 Ioan însă Îl oprea, zicând: „Eu sunt cel ce are trebuinţă să fie botezat de Tine, şi Tu vii la mine?...“. 15 Şi răspunzând Iisus, i-a zis: „Lasă acum, că astfel se cuvine ca noi să'mplinim toată dreptatea“. Atunci L-a lăsat. Asta inseamna inchinare, ba chiar inchinare in duh si adevar cum propagandeaza protestantii. Luca 1 39 Şi în zilele acelea, sculându-se Maria, s'a dus în grabă în ţinutul muntos, într'o cetate a lui Iuda, 40 şi a intrat în casa lui Zaharia şi i s'a închinat Elisabetei. 41 Iar când a auzit Elisabeta închinarea Mariei, săltat-a pruncul în pântecele ei şi s'a umplut Elisabeta de Duh Sfânt, Pruncul care s-a inchinat in pantecele Elisabetei in fata celuilat Prunc, era chiar Ioan Botezatorul Editat de altul2, 11 octombrie 2015 - 22:40. |
#2290
Publicat: 11 octombrie 2015 - 22:45
altul2, on 11 octombrie 2015 - 20:55, said:
Deci repet botezul lui Ioan nu era ca sa unga pe Mesia. Au fost botezati nenumarati altii, dupa tine ar fi trebuit sa fie toti mesia. Apoi faptul ca Hristos a fost vazut de Ioan ca Mesia s-a petrecut inainte de botez. Inainte de a-l boteza pe Hristos Ioan i s-a inchinat. Ioan a fost trimis pentru o lucrare pregătitoare, care includea 1) pregătirea poporului în ce privește sfințenia înaintea venirii lui mesia 2) identificarea lui mesia - "Tocmai pentru aceasta am venit eu, botezând cu apă, ca el să fie arătat lui Israel." (Ioan 1:8, 31). Mesia nu se unge cu apă, ca s-o poată face Ioan sau să-i ungă și pe altii. Se unge cu duh sfânt și asta n-o poate face decât Dumnezeu. "În urma botezului lui Ioan: cum Dumnezeu a uns cu duh sfânt și cu putere pe Isus din Nazaret" - Faptele 10:38. |
#2291
Publicat: 11 octombrie 2015 - 22:56
logic1, on 11 octombrie 2015 - 22:45, said:
Ioan a fost trimis pentru o lucrare pregătitoare, care includea 1) pregătirea poporului în ce privește sfințenia înaintea venirii lui mesia 2) identificarea lui mesia - "Tocmai pentru aceasta am venit eu, botezând cu apă, ca el să fie arătat lui Israel." (Ioan 1:8, 31). Mesia nu se unge cu apă, ca s-o poată face Ioan sau să-i ungă și pe altii. Se unge cu duh sfânt și asta n-o poate face decât Dumnezeu. Ai spus minciuni cand ai zis ca la botezul lui Ioan, Iisus a fost uns ca Mesia. logic1, on 11 octombrie 2015 - 22:45, said:
"În urma botezului lui Ioan: cum Dumnezeu a uns cu duh sfânt și cu putere pe Isus din Nazaret" - Faptele 10:38. Asa scrie in Biblie Faptele 10 37 Voi ştiţi cuvântul care a fost în toată Iudeea, începând din Galileea, după botezul pe care l-a propovăduit Ioan, 38 adică despre Iisus din Nazaret, cum L-a uns pe El Dumnezeu cu Duhul Sfânt şi cu putere; despre El, Care a umblat făcând bine şi vindecând pe toţi cei asupriţi de diavolul, pentru că Dumnezeu era cu El. Deci este vorba de ce propovaduia Ioan cand boteza, anume ca este cineva uns de Dumnezeu cu Duh Sfant si cu Putere respectiv asta Matei 311 Eu vă botez cu apă spre pocăinţă, dar Cel ce vine după mine este mai puternic decât mine, Căruia eu nu sunt vrednic să-I duc încălţămintea; Acesta vă va boteza cu Duh Sfânt şi cu foc; Deci asta spunea Ioan inainte de a fi Iisus botezat, sau ca sa-ti explicitez: Iisus era ales ca Mesia si plin de Duh Sfant inainte de a fi botezat de Ioan Editat de altul2, 11 octombrie 2015 - 22:58. |
#2292
Publicat: 12 octombrie 2015 - 07:26
altul2, on 11 octombrie 2015 - 22:56, said:
Deci botezul lui Ioan nu avea ca scop sa unga mesia cum ai zis tu Citează ce am scris, nu-mi pune cuvintele tale în gură (sofismul omului de paie = a modifica afirmațiile cuiva într-o dezbatere ca să poată fi contrazis ușor). Asta este ce am zis și ce zice și Biblia: Quote Ioan a fost trimis pentru o lucrare pregătitoare, care includea 2) identificarea lui mesia - "Tocmai pentru aceasta am venit eu, botezând cu apă, ca el să fie arătat lui Israel." (Ioan 1:8, 31). Isus a venit la fie botezat cu apă și atunci a fost identificat de către Dumnezeu și apoi de către Ioan care a mărturisit despre ce a văzut. Quote
Ai spus minciuni cand ai zis ca la botezul lui Ioan, Iisus a fost uns ca Mesia. Spui minciuni, nu scrie asa ceva in biblie Asa scrie in Biblie Faptele 10 37 Voi ştiţi cuvântul care a fost în toată Iudeea, începând din Galileea, după botezul pe care l-a propovăduit Ioan, 38 adică despre Iisus din Nazaret, cum L-a uns pe El Dumnezeu cu Duhul Sfânt şi cu putere; despre El, Care a umblat făcând bine şi vindecând pe toţi cei asupriţi de diavolul, pentru că Dumnezeu era cu El. Deci este vorba de ce propovaduia Ioan cand boteza, anume ca este cineva uns de Dumnezeu cu Duh Sfant si cu Putere respectiv asta Matei 311 Eu vă botez cu apă spre pocăinţă, dar Cel ce vine după mine este mai puternic decât mine, Căruia eu nu sunt vrednic să-I duc încălţămintea; Acesta vă va boteza cu Duh Sfânt şi cu foc; Deci asta spunea Ioan inainte de a fi Iisus botezat, sau ca sa-ti explicitez: Iisus era ales ca Mesia si plin de Duh Sfant inainte de a fi botezat de Ioan Ba scrie în Biblie, chiar în cea ortodoxă (vezi sublinierea cu roșu), dar, spre surprinderea ta, Biblia neagă dogma nașterii lui Isus direct ca Mesia sau ungerii lui la naștere, cum tot susții. Biblia e scrisă în sec I, dogma e produsul conciliilor. . Citește atent în Biblia ta cine a uns, pe cine și când. Dumnezeu a uns, pe Isus din Nazaret, după botezul lui Ioan. Nu pe zigotul din uter, nu pe bebelușul din Betleem, nu în cer. Partea că el îi botează cu duh sfânt pe cei botezați cu apă de Ioan, nu are legătură cu discuția. Asta ar fi fost relevant să citezi din versiunea ortodoxă și aș fi curios cum sună: Luca 3 21 După ce a fost botezat tot norodul, a fost botezat şi Isus; şi pe când Se ruga, s-a deschis cerul, 22 şi Duhul Sfânt S-a coborât peste El în chip trupesc, ca un porumbel. Şi din cer s-a auzit un glas care zicea: „Tu eşti Fiul Meu preaiubit: în Tine Îmi găsesc toată plăcerea Mea!” Sau asta despre aplicația Psalmului 2 la UNSUL care devine FIUL. Faptele 4 26 Împăraţii pământului s-au răsculat şi domnitorii s-au unit împotriva Domnului şi împotriva Unsului Său.” 27 În adevăr, împotriva Robului Tău celui sfânt, Isus, pe care L-ai uns Tu, s-au însoţit în cetatea aceasta Irod şi Pilat din Pont cu Neamurile şi cu noroadele lui Israel, Psalm 2 6 „Totuşi, Eu am uns pe Împăratul Meu pe Sion, muntele Meu cel sfânt.” 7 „Eu voi vesti hotărârea Lui” – zice Unsul – „Domnul Mi-a zis: „Tu eşti Fiul Meu! Astăzi Te-am născut.” Sau asta, că e foarte clar: "Dumnezeu, potrivit promisiunii sale, a ridicat lui Israel un Mântuitor, pe Isus. Înainte de venirea lui, Ioan vestise botezul pocăinței la tot poporul lui Israel." Fap. 13:23, 24. Venirea/ridicarea lui ca Mesia nu a fost în uter sau ca bebeluș, ci la o vârstă matură, după botezul lui Ioan. PS Și în loc să tot spui că mint, folosește Scriptura ca judecător. E mai creștinește. Editat de logic1, 12 octombrie 2015 - 07:29. |
#2293
Publicat: 12 octombrie 2015 - 10:12
altul2, on 11 octombrie 2015 - 22:28, said:
Matei 3 14 Ioan însă Îl oprea, zicând: „Eu sunt cel ce are trebuinţă să fie botezat de Tine, şi Tu vii la mine?...“. 15 Şi răspunzând Iisus, i-a zis: „Lasă acum, că astfel se cuvine ca noi să'mplinim toată dreptatea“. Atunci L-a lăsat. Asta inseamna inchinare, ba chiar inchinare in duh si adevar cum propagandeaza protestantii. Luca 1 39 Şi în zilele acelea, sculându-se Maria, s'a dus în grabă în ţinutul muntos, într'o cetate a lui Iuda, 40 şi a intrat în casa lui Zaharia şi i s'a închinat Elisabetei. 41 Iar când a auzit Elisabeta închinarea Mariei, săltat-a pruncul în pântecele ei şi s'a umplut Elisabeta de Duh Sfânt, Pruncul care s-a inchinat in pantecele Elisabetei in fata celuilat Prunc, era chiar Ioan Botezatorul Nu pot sa nu-ti recunosc talentul de a suci si invarti vorbele, ca sa-ti iasa cum vrei tu. Dar, chiar de nu mai vorbesc limba romana ca tine, atata lucru mai inteleg. Eu te-am rugat sa pui versetele in care scrie clar ca Ioan s-a inchinat inainte de botez. Si ce pui tu ? Un raspuns a lui Isus, pe care il rastalmacesti drep inchinare, cand de fapt intrebarea era de inchinarea lui Ioan. Si mai amesteci si protestantii aici... Ca pe urma sa treci la inchinarea Mariei, si a lui Ioan inca din pantecele mamei. Nu zau... |
#2294
Publicat: 12 octombrie 2015 - 10:21
logic1, on 02 octombrie 2015 - 07:30, said:
PS (?) Noul Testament conține multă teologie în Faptele, epistole și Apocalipsa în jurul lui Isus și a poziției lui unice ca și Fiul moștenitor al tronului divin, dar niciodată nu este menționată nașterea virgină sau altă naștere literală în cer cândva sau în eternitate. Apostolii NU știau de ea. Prin comparație, astăzi ”știm”, cu urmarea că predicile și broșurile teologice nu uită subiectul, ba îl consideră central. De aceea, Domnul insusi va va da un semn: "Iata, fecioara va ramane insarcinata, va naste un Fiu si-I va pune numele Emanuel. (Isa.7:14) Se pare ca simpla citire a Scripturii iti cam face probleme, stimabile. |
#2296
Publicat: 12 octombrie 2015 - 12:12
Logic si Robert, cum explicati va rog, versetele:
"Lumina aceasta era adevarata Lumina, care lumineaza pe orice om, venind in lume. El era in lume, si lumea a fost facuta prin El, dar lumea nu L-a cunoscut. A venit la ai Sai, si ai Sai nu L-au primit." (Ioan 1:9-11) |
|
#2297
Publicat: 12 octombrie 2015 - 18:24
glitter, on 12 octombrie 2015 - 12:12, said:
Logic si Robert, cum explicati va rog, versetele: "Lumina aceasta era adevarata Lumina, care lumineaza pe orice om, venind in lume. El era in lume, si lumea a fost facuta prin El, dar lumea nu L-a cunoscut. A venit la ai Sai, si ai Sai nu L-au primit." (Ioan 1:9-11) În Ioan lumea are și un sens aparte de poporul Israel, așa cum este cazul aici. A venit în lume ca lumină (speranța vieții - 8:12) de când "a început să predice" împărăția (Mat.4:17) și a fost în lume până la moartea sa. Lumea a venit în existență prin el sau în virtutea, în vederea lui, adică a fost făcută/pregătită special ca să-l recunoască, a fost și iluminată prin el, dar nu l-a cunoscut. |
#2298
Publicat: 12 octombrie 2015 - 18:44
salomee, on 12 octombrie 2015 - 10:12, said: Nu pot sa nu-ti recunosc talentul de a suci si invarti vorbele, ca sa-ti iasa cum vrei tu. Dar, chiar de nu mai vorbesc limba romana ca tine, atata lucru mai inteleg. Eu te-am rugat sa pui versetele in care scrie clar ca Ioan s-a inchinat inainte de botez. Si ce pui tu ? Un raspuns a lui Isus, pe care il rastalmacesti drep inchinare, cand de fapt intrebarea era de inchinarea lui Ioan. Si mai amesteci si protestantii aici... Ca pe urma sa treci la inchinarea Mariei, si a lui Ioan inca din pantecele mamei. Nu zau... Sa luam bebelusii din pantecele mamei lor. De ce a saltat Ioan Botezatorul l-a apropierea Chivotului Noului Testament. adica Fecioara cu Pruncul? Pai in nicciun caz nu a saltat gandindu-se ca ce fotbal vor juca impreuna. Ci saltarea nu a fost altceva decat inchinarea lui Ioan in fata Noului Chivot. Deci intr-un cuvant ce inseamna inchinare? Inseamna recunoasterea din adanca inima a sfinteniei cuiva. inchinarea nu implica neaparat o aplecare fizica. Idolatrii nu sunt idolatrii doar cand se apleaca in fata idolilor ci tot timpul cat in inima lor idolii sunt pusi pe post de sfinti. Deci din momentul in care Ioan l-a recunoscut pe Hristos ca Dumnezeu, din acel moment i s-a inchinat. Cum? Permanent. dark, on 12 octombrie 2015 - 10:31, said:
Acolo nu e fecioara ci "femeia tanara". zexelica, on 12 octombrie 2015 - 10:21, said: De aceea, Domnul insusi va va da un semn: "Iata, fecioara va ramane insarcinata, va naste un Fiu si-I va pune numele Emanuel. (Isa.7:14) Se pare ca simpla citire a Scripturii iti cam face probleme, stimabile. Dar si din Fapte cand ii arati versetele unde scrie ca Iisus e Dumnezeu incepe sa faca urat. Dar reiterez ca asa fac toti nebisericosii, doar ca fiecare isi alege alte seturi de versete |
#2299
Publicat: 12 octombrie 2015 - 19:06
logic1, on 12 octombrie 2015 - 07:26, said:
Citează ce am scris, nu-mi pune cuvintele tale în gură (sofismul omului de paie = a modifica afirmațiile cuiva într-o dezbatere ca să poată fi contrazis ușor). Asta este ce am zis și ce zice și Biblia: PS Și în loc să tot spui că mint, folosește Scriptura ca judecător. E mai creștinește. logic1, on 12 octombrie 2015 - 07:26, said:
Isus a venit la fie botezat cu apă și atunci a fost identificat de către Dumnezeu și apoi de către Ioan care a mărturisit despre ce a văzut. Citește atent în Biblia ta cine a uns, pe cine și când. Dumnezeu a uns, pe Isus din Nazaret, după botezul lui Ioan. Iar eu iti repet a mia oara ca botezul lui Ioan nu avea ca scop sa unga Mesia. Deci nu putea fi Iisus uns ca Mesia la botezul lui Ioan. Cum sa-ti spun mai clar de atat? logic1, on 12 octombrie 2015 - 07:26, said:
Asta ar fi fost relevant să citezi din versiunea ortodoxă și aș fi curios cum sună: Luca 3 21 După ce a fost botezat tot norodul, a fost botezat şi Isus; şi pe când Se ruga, s-a deschis cerul, 22 şi Duhul Sfânt S-a coborât peste El în chip trupesc, ca un porumbel. Şi din cer s-a auzit un glas care zicea: „Tu eşti Fiul Meu preaiubit: în Tine Îmi găsesc toată plăcerea Mea!” In Biblia ortodoxa asa scrie la Luca: Luca 1.35 Şi răspunzând îngerul, i-a zis: „Duhul Sfânt Se va pogorî peste tine şi puterea Celui-Preaînalt te va umbri; pentru aceea şi Sfântul Care Se va naşte din tine Fiul lui Dumnezeu Se va chema. Deci la Luca scrie ca Iisus e Fiul lui Dumnezeu nascut de Duhul Sfant. Prostiile pe care le insiri tu cu ungerea de la botez sunt minciuni. logic1, on 12 octombrie 2015 - 07:26, said:
Sau asta despre aplicația Psalmului 2 la UNSUL care devine FIUL. Psalm 2 6 „Totuşi, Eu am uns pe Împăratul Meu pe Sion, muntele Meu cel sfânt.” 7 „Eu voi vesti hotărârea Lui” – zice Unsul – „Domnul Mi-a zis: „Tu eşti Fiul Meu! Astăzi Te-am născut.” Aici deja e chestie de inapoiere, nu cred ca se poate contura vreo explicatie logic1, on 12 octombrie 2015 - 07:26, said:
Sau asta, că e foarte clar: "Dumnezeu, potrivit promisiunii sale, a ridicat lui Israel un Mântuitor, pe Isus. Înainte de venirea lui, Ioan vestise botezul pocăinței la tot poporul lui Israel." Fap. 13:23, 24. Ca abia atunci a venit pe pamant? Editat de altul2, 12 octombrie 2015 - 19:09. |
#2300
Publicat: 12 octombrie 2015 - 20:14
logic1, on 12 octombrie 2015 - 18:24, said:
În Ioan lumea are și un sens aparte de poporul Israel, așa cum este cazul aici. A venit în lume ca lumină (speranța vieții - 8:12) de când "a început să predice" împărăția (Mat.4:17) și a fost în lume până la moartea sa. Lumea a venit în existență prin el sau în virtutea, în vederea lui, adică a fost făcută/pregătită special ca să-l recunoască, a fost și iluminată prin el, dar nu l-a cunoscut. Editat de glitter, 12 octombrie 2015 - 20:43. |
#2301
Publicat: 12 octombrie 2015 - 20:20
altul2, on 12 octombrie 2015 - 19:06, said: logic1 said: Sau asta, că e foarte clar: "Dumnezeu, potrivit promisiunii sale, a ridicat lui Israel un Mântuitor, pe Isus. Înainte de venirea lui, Ioan vestise botezul pocăinței la tot poporul lui Israel." Fap. 13:23, 24 Ca abia atunci a venit pe pamant? Unde vezi tu venire pe pământ în aceste cuvinte? N-a zis Ioan "DUPĂ mine vine unul"? Nu vine în pântece sau în brațe la Maria... Textul spune ca Dumnezeu l-a ridicat pe Isus ca mântuitor la Iordan. |
|
#2302
Publicat: 12 octombrie 2015 - 22:28
logic1, on 12 octombrie 2015 - 20:20, said:
Unde vezi tu venire pe pământ în aceste cuvinte? N-a zis Ioan "DUPĂ mine vine unul"? Nu vine în pântece sau în brațe la Maria... Textul spune ca Dumnezeu l-a ridicat pe Isus ca mântuitor la Iordan. Atunci prin ridicat ce intelegi? Cand tu zici: am venit sa indrug niste raspunsuri, inseamna ca acuma te nasti? Editat de altul2, 12 octombrie 2015 - 22:29. |
#2303
Publicat: 12 octombrie 2015 - 23:29
"Lumina aceasta era adevarata Lumina, care lumineaza pe orice om, venind in lume.
El era in lume, si lumea a fost facuta prin El, dar lumea nu L-a cunoscut. A venit la ai Sai, si ai Sai nu L-au primit." (Ioan 1:9-11) glitter, on 12 octombrie 2015 - 20:14, said:
Logic, numai tu intelegi ce spui aici. Da, e cam neclar... Textul conține multe cuvinte cu conotații speciale. În Ioan lumea are și sensul de poporul Israel, așa cum este cazul aici (”a venit la ai săi” - v. 12). ”luminează pe orice om, venind în lume” A venit în lume (la poporul Israel) ca lumină (vezi 8:12). Când "a început să predice" împărăția (Mat.4:17), împrăștiind lumina vieții veșnice. ”el era în lume” Era în lume luminând. A tot fost în lume împrăștiind lumină (printre israeliți) până la moartea sa. ”lumea a fost facută prin el” Lumea (poporul Israel) a venit în existență pentru el (prep. greacă dia ”prin” înseamnă și pentru, datorită, în vederea), adică poporul Israel a fost adus în existență pentru Mesia, a fost pregătit special să-l recunoască și primească la venirea lui. Legea a fost un îndrumător spre Cristos. Tot ce este în VT după Gen 3:15 este în vederea lui Mesia, a răscumpărării. Dumnezeu a lăsat să existe omenirea păcătoasă în vederea răscumpărării. A ales pe Avraam și poporul Israel. I-a dat Legea, preoția și regi, în mod deosebit pe regele David, care l-a prefigurat pe Mesia. L-a trimis pe Ioan să pregătească poporul și să dea mărturie despre Mesia. ”dar lumea nu l-a cunoscut” Cu toate acestea, cu toate profețiile și prefigurările Vechiului Testament, prorocii trimiși, lucrarea lui Ioan de întoarcere la Dumnezeu, iluminarea de către Mesia însuși, lumea (poporul Israel) nu l-a cunoscut. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi