Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
U.P.C. ROMÂNIA lansează noi pachete de servicii. Oferta toamna 2011
Last Updated: Nov 18 2011 04:07, Started by
bennyioan
, Sep 16 2011 07:10
·
0
#37
Posted 26 September 2011 - 01:16
soft0811, on 25th September 2011, 07:50, said: Vezi daca nu cumva mai exista pagina veche in cache-ul google... ultimul cache al google e de joi, ziua cand am sunat eu, deci se pare ca au schimbat pagina imediat dupa apelul meu, si apoi a indexat-o google menumorut81, on 25th September 2011, 11:26, said: Eu le-am zis ca reziliez in acest moment ( sunt in afara per contractuale ) si vin a doua zi in calitate de client nou . Asta daca nu cumva ma duc la concurenta . A ramas ca vor analiza si ma vor contacta faza cu rezilierea am incercat-o si eu acu cativa ani dar prosti nu sunt dupa reziliere trebuie sa treaca o luna ca sa fii considerat client nou, altfel am face toti la fel, reziliem azi si facem iar contract maine; oricum atunci erau alte vremuri, cam aveau monopol pe tv in oras deci daca reziliez, pa si pusi, fac contract cu altii, ca nu doar nu stau o luna si ceva fara net si tv |
#38
Posted 26 September 2011 - 21:21
ever_forever, on 26th September 2011, 02:16, said: nu apare in cacheul google ultimul cache al google e de joi, ziua cand am sunat eu, deci se pare ca au schimbat pagina imediat dupa apelul meu, si apoi a indexat-o google faza cu rezilierea am incercat-o si eu acu cativa ani dar prosti nu sunt dupa reziliere trebuie sa treaca o luna ca sa fii considerat client nou, altfel am face toti la fel, reziliem azi si facem iar contract maine; oricum atunci erau alte vremuri, cam aveau monopol pe tv in oras deci daca reziliez, pa si pusi, fac contract cu altii, ca nu doar nu stau o luna si ceva fara net si tv Nu-i normal ce fac aia de la Marketing, cineva dintre ei ar cam trebui sa plateasca. Daca nu se rezolva din principiu ma indrept spre alta zare, Dolce. Edited by Popybo, 26 September 2011 - 21:21. |
#39
Posted 27 September 2011 - 18:49
Am fost sunat astazi, sunt client vechi (cred ca in afara Contractului) si m-au reofertat, asa ca ce scrie pe site nu prea este valabil. Promotia de Toamna nu este adresata doar clientilor noi.
|
#40
Posted 28 September 2011 - 07:45
Corect, dar daca esti client vechi depinde de cheful celor de la departamentul de retentie daca iti fac oferta pentru noile abonamente sau nu ... In prima faza sigur iti spun povestea nu se poate noile abonamente sunt doar pt. clientii noi.
@carmenclara1 taza de 25 lei e valabila oricum pentru ca modemul cu router Cisco nu-l au in caserii si nu poate fi adus decat de echipa tehnica ( plus ca trebuie si "instalat", la schimbarea de modemului DOCSIS 2 cu 3 au stat "expertii" vreo ora la mine). @enoxcj daca vrei router suni si ti-l aduc. Daca pe tine nu te intereseaza nici pe ei ... Nu are nimeni ce sa-ti ceara pt. ca echipamentul se inlocuieste nu-ti lasa baietii modemul vechi. Tu cand reziliezi trebuie sa predai un modem nu toata colectia de modele care le-ai avut in perioada contractului. |
#41
Posted 28 September 2011 - 08:19
#42
Posted 28 September 2011 - 08:52
MD, on 28th September 2011, 07:45, said: @carmenclara1 taza de 25 lei e valabila oricum pentru ca modemul cu router Cisco nu-l au in caserii si nu poate fi adus decat de echipa tehnica ( plus ca trebuie si "instalat", la schimbarea de modemului DOCSIS 2 cu 3 au stat "expertii" vreo ora la mine). eu l-am ridicat personal din punctul de lucru si l-am instalat singura. in prealabil am mers cu cel vechi. |
#43
Posted 28 September 2011 - 15:06
Am scris pe pagina de facebook a upc ieri si astazi am fost sunat deja, foarte prompti, jos palaria.
Peste 7 zile imi expira perioada minima contractuala dar nu vor sa imi dea pachetul Total decat daca achizionez si alt pachet(cinestar sau hbo parca am inteles). Morala este ca vor sa platesc in continuare 68 de lei sau mai mult. Eu vroiam sa platesc mai putin. Asta e. Maine imi voi da acceptul (sau nu) telefonic.Ma mai gandesc pana maine. Dar oricum sunt de admirat cat de repede m-au sunat. |
#44
Posted 28 September 2011 - 15:49
#45
Posted 28 September 2011 - 20:15
feribalint, on 28th September 2011, 09:19, said: Ai incercat sa le scrii pe facebook? aurelmanu, on 28th September 2011, 16:49, said: ce abonament ti ai luat? |
#46
Posted 29 September 2011 - 18:10
si pe mine m-a sunat si mi-a zis povestea cu doar pt clientii noi, si apoi am zis ca la rds e mai ieftin pentru aceleasi chestii la pachet, si atunci au fost de acord sa iau pachet cu oferta de toamna, se pare ca amintirea rds-ului i-a facut sa se hotarasca
|
|
#47
Posted 29 September 2011 - 19:36
ever_forever, on 29th September 2011, 19:10, said: si pe mine m-a sunat si mi-a zis povestea cu doar pt clientii noi, si apoi am zis ca la rds e mai ieftin pentru aceleasi chestii la pachet, si atunci au fost de acord sa iau pachet cu oferta de toamna, se pare ca amintirea rds-ului i-a facut sa se hotarasca |
#48
Posted 30 September 2011 - 15:05
#49
Posted 30 September 2011 - 17:11
Cine stie, este la UPC cost control sau ceva similar? Adica sa stiu cate minute am consumat, cate au mai ramas? Multumesc.
Edited by enoxcj, 30 September 2011 - 17:12. |
#51
Posted 30 September 2011 - 17:33
|
#52
Posted 30 September 2011 - 18:38
Din experienta mea minutele vin la inceputul lunii.
|
#53
Posted 30 September 2011 - 20:59
enoxcj, on 30th September 2011, 18:33, said: Ms. Macar stiti cand se primesc minutele astea? La inceput de luna sau depinde cine cand si-a facut contractul, iar minutele vin de la data respectiva? La UPC perioada de facturare este de pe 7 pe 6 ale lunii viitoare. Minutele se activeaza la ora 0.00 ale primei zile de facturare. Din cite stiu... nu se reporteaza minutele neconsumate. |
#54
Posted 01 October 2011 - 09:55
florianro, on 30th September 2011, 21:59, said: La UPC perioada de facturare este de pe 7 pe 6 ale lunii viitoare. Minutele se activeaza la ora 0.00 ale primei zile de facturare. Din cite stiu... nu se reporteaza minutele neconsumate. Sunt 2 perioade de facturare : de pe 7 pana pe 6 luna viitoare,cea de care zici tu si 01-28/30/31. Minutele nu se reporteaza si nu exista Cost Control |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users