sea cu gel sau husa cu gel? + mitul prostatei si mersul pe bicicleta
Last Updated: Jul 05 2016 21:19, Started by
onlyone
, Jul 22 2011 22:37
·
0
#37
Posted 02 September 2011 - 21:23
Acum nu fii cîrcotaș, pentru 12 grame. Să ne zici cum merge cu ea după ce-o testezi.
|
#38
Posted 02 September 2011 - 21:45
Nu sint, serios, Sa vezi ce frumos scrie pe ea 115g si de fapt are in plus destul... macar sa nu fi scris si era ok. Erau altele la acelasi gramaj si vreo 20 euro mai putin.
La o prima urcare pe ea este mai tare ca precedenta, azi a plouat in oras si nu am avut timp dar ma obisnuiesc eu cu ea. |
#39
Posted 03 September 2011 - 18:15
Pe barele de carbon de la sa sint niste gradatii. Prinderea de acele bare se face prin doua bride; au vreun rol de delimitare a prinderii acele gradatii sau sint pentru o repozitionare facila (sa tii minte o anumita gradatie)? Eu am dat-o catre fata si gradatia din spate este depasita...
|
#40
Posted 04 September 2011 - 06:06
Sa tii minte pozitia, iar gradatiile de la extremitati nu trebuie depasite de sistemul de prindere al tijei.
|
#41
Posted 04 September 2011 - 08:05
Sistemul de prindere e compus din partea superioara (doua tije metalice care, daca e sa respect ce ai spus nu pot fi puse decit intr-o singura pozitie, cea in care calca exact pe extremitatile insemnate) SI partea inferioara ca un jgheab. Daca la partea inferioara te referi este ok pentru ca altfel saua ar trebui sa ramina fixa.
Eu nu am tija de sa propriu-zisa, ea e o prelungire a cadrului. Daca e cazul voi face citeva poze si sa-mi spui care e pozitia corecta, nici in manualul seii nu am gasit referiri la acest aspect. |
#42
Posted 04 September 2011 - 08:23
Nu stiu cum e tija ta, iar pozitia este cea care te aranjeaza pe tine cel mai bine. Tot ce stiu este ca extremitatile gradatiilor nu este recomandat sa fie depasite. Este drept ca eu le-am depasit si nu s-a intamplat nimic.
Lasand astea la o parte, gradatiile sunt pentru memorarea pozitiei. |
#43
Posted 04 September 2011 - 08:41
Tija de sa la mine nu e piesa separata ci vine odata cu... cadrul, cursiera fiind din carbon. Sistemul de prindere al seii cred ca are acelasi proncipiu, barele din structura seii trebuie sa fie fixate intre doua componente. Avind in vedere ca nu-s din aluminiu sau titan ci din carbon am rezerve in a folosi stringere exagerata sau vreo pozitie incorecta a ghidajelor.
IMAGE_080.jpg 484.61K 79 downloads IMAGE_081.jpg 654.04K 103 downloads Attached FilesEdited by danghetau, 04 September 2011 - 08:56. |
#44
Posted 05 September 2011 - 08:33
Am iesit ieri la o tura si am reglat saua putin mai in fata raportat la imaginile de mai sus in asa fel incit sa nu fie depasite gradatiile respectiv indicatiile STOP. Saua este excelenta, arata foarte bine si se simte la fel desi la o prima vedere parea ca ma va rupe in doua. Am folosit pentru prima data si pantalon cu bazon si nu am avut probleme, foarte putin se simtea dar dupa 10 secunde de mers in pedale totul revenea la normal.
Acele suruburi au fost strinse la mina dar voi folosi o cheie dinamometrica pentru a nu face vreo prostie. Un amic are si la mina a dezvoltat o stringere de 3Nm la un surub oarecare iar limita era de 5Nm asadar cred ca o stringere la mina e suficienta. |
#45
Posted 14 September 2011 - 00:51
#46
Posted 14 September 2011 - 07:31
Pe unele siteuri apare ca avind 126 grame, greutate trecuta si in carticica de vine odata cu seaua (cine are SelleItalia stie cum vine prezentata). Dar ce frumos scrie pe ea 115g... mint si italienii de n-au treaba.
|
|
#47
Posted 14 September 2011 - 08:25
Nu exista posibilitatea de a o returna? Neconform cu specificatiile tehnice. Eu as fi incercat daca tot voiam sa am o sa de 0grame. E frumoasa oricum, sper ca n-ai probleme cu ea de acomodare si alte chestii.
Edit, vezi poate scrie in carte ca are o eroare de... Atunci n-ai ce face. Edited by pg-soare, 14 September 2011 - 08:32. |
#48
Posted 14 September 2011 - 09:59
Nu e nevoie, este excelenta, ma simt bine si nu am dureri nici la turele mai lungi; la o prima vedere spui ca te rupe dar nu e asa.
|
#50
Posted 20 October 2011 - 07:04
Strict despre aceasta sa pot sa vorbesc... hai eu ca eu dar si amicii din grup au admirat-o si apreciat-o desi dpdv a greutatii si aspectului sau nu prea pare confortabila. E adevarat, nici nu are cum sa fie la fel de confortabila ca alea de 400g pline cu silicon/gel insa nici nu te rupe. Merg relativ rar in ultima vreme (spre deloc) si cred ca la primul drum iar o sa o mai iau in pedale spre indicata reducere e presiunii in zona delicata. E cam scumpa (eu am dat pe ea peste 700 lei) si este destul de elastica la modul ca am gasit imprimate pe ea urme de la sistemul de prindere situate in stare libera la cca 1cm (adica flexeaza acel 1cm sub greutate). In rest, fiecare cum se obisnuieste desi la grosimea ei nu prea ai ce sa modelezi cu oasele personale...
|
#51
Posted 20 October 2011 - 12:09
Da, pai a ta tine de exclusivitate, si nu doresc asa ceva, plus ca as vrea una cat mai confortabila, in ultima perioada am simtit ca ceva e putred in constelatie si vreau sa fac ceva mai repede, ca merg zilnic cu bicla (exceptand saptamana aceasta). De asta vreau mai multe detalii, daca doreste sa le impartaseasca.
Consider ca nu este doar un mit, problemele chiar exista. |
|
#52
Posted 20 October 2011 - 12:30
#53
Posted 20 October 2011 - 14:10
Orice parere este buna, poate peste un an castig si eu un ban si -mi permit sa dau >700lei si de asta am vb in general, pe o sa care sa ma ajute sa stau comod. M-am referit sa intreprindem o discutie.
M-ar interesa si cele "fara nas", daca are cineva. |
#54
Posted 22 October 2011 - 18:25
Am încercat eu o dată o șa fără nas. E drept că numai puțin, dar cred că tind să înțeleg de ce nu sînt considerate ok.
La o șa clasică contactul se face atît pe fese cît și pe zona din interiorul coapselor. Ai crede că zona respectivă nu e importantă și că nu face decît să îți frece pantalonii aiurea dar am constatat că are utilitatea ei. 1) Fără ea e mult mai greu să obții o înclinare corectă față-spate a corpului, se pare că te sprijini și pe ea, nu numai pe fese. Deci fără nas ajungi să atîrni excesiv în față sau în spate. Probabil depinde și de mărimea pernițelor. 2) Îți folosești parțial contactul între coapse și șa pentru a controla fin înclinarea bicicletei (la curbe etc.). Fără nas e o senzație foarte dubioasă, simți că lipsește o chestie pe care întotdeauna ai luat-o de bună și nu știi ce, ai mișcări reflexe care folosesc nasul șeii și te trezești că nu e acolo. 3) Contactul coapsei cu nasul șeii oferă feedback despre poziția bicicletei în raport cu corpul, care de asemenea va lipsi. Poate că e doar chestie de acomodare, precum folosirea de pedale cu SPD, și pe termen lung te înveți fără nas. În definitiv dacă se poate merge ridicat din șa probabil că se poate și fără nas. Dar ca primă impresie a fost relativ dezagreabilă. Edited by wirespot, 22 October 2011 - 18:27. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users