Anvelopele de iarna obligatorii intre 1 noiembrie si 1 martie
Last Updated: Feb 28 2012 22:44, Started by
Courage
, Jun 29 2011 10:21
·
0
#19
Posted 29 June 2011 - 14:05
7 grade-i marketing....
sonyad-> cate cauciucri de vara/iarna ai schimbat pe masina ta? |
#20
Posted 29 June 2011 - 14:10
Bun, legea au dat-o dar sanctiuni o sa aplice cineva? Ca daca o sa fie tot ca cu farurile de ceata si cu multe altele ma kis in freza lor!
|
#21
Posted 29 June 2011 - 14:14
alex_pescaru, on 29th June 2011, 14:18, said: Pot fi identificate usor, deoarece numai anvelopele de iarna au acest simbol pe ele. winter.jpg winter2.png Ca doar winter nu are nici o legatura cu iarna.... |
#22
Posted 29 June 2011 - 14:23
#23
Posted 29 June 2011 - 14:26
#24
Posted 29 June 2011 - 15:09
O lege buna, aplicata cu curu'.
Cum adica nu ai nevoie de anvelope de iarna in 15 ianuarie, sa zicem daca "e uscat pe jos" Cat de cretin sa fii sa faci asa ceva ? Toti soferii care "dau telefoane" pot ocoli amenda. "Era uscat pe jos, Dom'le" |
#25
Posted 29 June 2011 - 15:18
Bullet, on 29th June 2011, 16:09, said: Cum adica nu ai nevoie de anvelope de iarna in 15 ianuarie, sa zicem daca "e uscat pe jos" Pai chestia aia ii satisface si pe cei care sunt nemultumiti ca-s nevoiti sa mearga cu cauciucuri de iarna la 15 grade in decembrie. Bullet, on 29th June 2011, 16:09, said: Toti soferii care "dau telefoane" pot ocoli amenda. "Era uscat pe jos, Dom'le" Parca politistul nu poate sa traga o poza cu soseaua si masina. |
#26
Posted 29 June 2011 - 15:55
Unde se poate citi textul integral al legii? Am inteles ca iarna sunt acceptate cele "all seasons"!
|
#27
Posted 29 June 2011 - 16:03
a disparut referirea la oras ca nu-s obligatorii? daca a fost inlocuita cu "asfalt uscat" e bine si asa, mai rau pt cei care pleaca la drum lung.
cand va fi finala, nemodificabila? |
#28
Posted 29 June 2011 - 16:32
|
#29
Posted 29 June 2011 - 16:42
Si voi acum...
Vreti explicatii exacte. Sub temperatura de 7*C poti intalni portiuni cu polei, situatie in care daca esti cu cele de iarna iti este ceva mai bine decat cu cele de vara. Alta situatie de care nu prea zice nimeni, si asta e observatie personala, este ca pe ploaie la temperaturi scazute diferenta dintre cauciuc de vara si cel cel de iarna este mare in favoarea celui de iarna. Ma gandesc ca e asa pt ca pe asfalt uscat cauciucul de vara se incalzeste pe cand pe ploaie la temperatura scazuta nu prea se mai incalzeste. Fulgul nu este obligatoriu. Pentru fentarea legii recomand General Altimax RT/HP/UHP. Cauciuc de vara cu profil pt apa, cu santuri adanci si inscriptie M+S. Dar stati acasa cand e gheata/zapada. Se comporta bine pe zapada topita, situatie in care multe cauciucuri se comporta ciudat si bineinteles pe apa. Edited by undercoverbrother, 29 June 2011 - 16:43. |
#30
Posted 29 June 2011 - 16:59
Quote Alta situatie de care nu prea zice nimeni, si asta e observatie personala, este ca pe ploaie la temperaturi scazute diferenta dintre cauciuc de vara si cel cel de iarna este mare in favoarea celui de iarna. d-aia in germany au legat obligativitatea cauciucurilor de iarna de starea soselei si nu de un interval de timp anume. in tari cu relief predominant alpin, ca austria, elvetia sau slovenia, situatia-i alta. anvelopele de iarna fac sens cand creste probabilitatea de inghet si zapada. daca ai un noiembrie-decembrie moderat de exemplu, nu aduc nici un avantaj, dimpotriva. |
#31
Posted 29 June 2011 - 17:33
+1. doar "cauciucarilor" le iese ca-s mai bune la temperatura scazuta sau ploaie.
|
#32
Posted 29 June 2011 - 17:37
Tot se mai spune pe aici ca in conditii de asfalt uscat(iarna fiind) cu cauciucuri de vara franezi mai bine (de parca ai avea patine daca mergi cu cauciucuri de iarna, iarna chiar , ce chestie?!) . Pai daca tot sunt asa ingrijorati de stabilitatea lor si siguranta inseamna ca la prima portiune de gheata vor da jos cauciucurile de iarna din portbagaj si le vor monta.
Ideea e , ca prea mult se ascund sub scuza asta ca vezi doamne' daca e uscat franeaza mai bine (chit ca si cu alea de iarna franezi,poate cu 30-40 cm mai mult), de parca am fi la WRC unde conteaza fiecare sutime . |
#33
Posted 29 June 2011 - 19:42
"Pentru fentarea legii recomand General Altimax RT/HP/UHP. Cauciuc de vara cu profil pt apa, cu santuri adanci si inscriptie M+S "
Am eu doua Altimax. Regret achizitia. Intra Abs-l ff des. Le-am mutat pe spate. Pt fata am luat alte gume. |
|
#34
Posted 30 June 2011 - 14:51
Ce latime si origine?
Edited by undercoverbrother, 30 June 2011 - 14:51. |
#35
Posted 30 June 2011 - 15:46
e de rau daca intra abs-ul mai repede? teoretic inseamna ca se lipesc mai bine de asfalt la franare, nu?
Edited by Hardstyle1, 30 June 2011 - 15:46. |
#36
Posted 30 June 2011 - 16:07
Nu chiar. Daca s-ar lipi mai bine de asfalt, autovehiculul ar frana mai violent DAR rotile s-ar invarti in continuare.
ABS-ul intra cand rotile RUP aderenta, ceea ce e de dorit sa se intample cat mai tarziu. undercoverbrother, on 29th June 2011, 17:42, said: Alta situatie de care nu prea zice nimeni, si asta e observatie personala, este ca pe ploaie la temperaturi scazute diferenta dintre cauciuc de vara si cel cel de iarna este mare in favoarea celui de iarna. undercoverbrother, on 29th June 2011, 17:42, said: Pentru fentarea legii recomand General Altimax RT/HP/UHP. Cauciuc de vara cu profil pt apa, cu santuri adanci si inscriptie M+S. Din ce am inteles din textul legii, poti fi tras la raspundere daca circuli neechipat corespunzator (gume de iarna) pe portiuni cu gheata/polei/zapada INDIFERENT de data. Altfel poti merge si cu gume de vara, indiferent de data. Ceea ce este absolut OK - nu are rost sa pun gumele de iarna in Bucuresti pe 1 Noiembrie cand stiu ca pana la mijlocul lui Decembrie nu ninge. Bine, problema apare daca te duci pe la Balea in Mai-Iunie, am inteles ca acolo poate fi zapada si in perioada asta. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users