Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS

Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...
 One week meal plan - Pachet

Apometru defect?

Nelamurire legalitate TVA casa noua

Huawei P20 Lite, ecran negru la a...
 Bibelorui, macrameuri si altele

Inventia secolului din Afganistan?

G84 - pro și contra

Masina de familie,buget 11000-120...
 In ce situatii cereti o a doua op...

DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...

La multi ani @Passenger001!
 

Cum am fost prejudiciat de 6100 de lei de magazinul online www.3e.ro

- - - - -
  • Please log in to reply
186 replies to this topic

#145
fezo

fezo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,765
  • Înscris: 16.07.2007
Legat de seriozitate si ajutor de ce pe siteul Dumneavoastra la aceasta placa de baza scrie astfel:

1 x 3D Red/Cyan Anaglyph Glasses (optional)
1 x MCE Remote Controller (optional)
1 x Multi-Angle CIR Remote Receiver (optional)
1 x ASRock WiFi 2.4GHz Antenna (optional)

Pe cind pe siteul producatorului scrie asa:

Free Bundle:1 x 3D Red/Cyan Anaglyph Glasses, 1 x MCE Remote Controller, 1 x Multi-Angle CIR Remote Receiver, 1 x ASRock WiFi 2.4GHz Antenna

La producator e free, inclus in pachet, iar la vinzator optional??? Deduc cu mintea mea mica ca daca vreau si accesoriile trebuie sa platesc in plus. Cel putin la dealerii auto cam asa este...

#146
concret

concret

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 17.05.2011

View Postfezo, on 15th February 2012, 20:31, said:

Legat de seriozitate si ajutor de ce pe siteul Dumneavoastra la aceasta placa de baza scrie astfel:

1 x 3D Red/Cyan Anaglyph Glasses (optional)
1 x MCE Remote Controller (optional)
1 x Multi-Angle CIR Remote Receiver (optional)
1 x ASRock WiFi 2.4GHz Antenna (optional)

Pe cind pe siteul producatorului scrie asa:

Free Bundle:1 x 3D Red/Cyan Anaglyph Glasses, 1 x MCE Remote Controller, 1 x Multi-Angle CIR Remote Receiver, 1 x ASRock WiFi 2.4GHz Antenna

La producator e free, inclus in pachet, iar la vinzator optional??? Deduc cu mintea mea mica ca daca vreau si accesoriile trebuie sa platesc in plus. Cel putin la dealerii auto cam asa este...

:) In primul rand, nu consider ca asa se judeca seriozitatea unei firme ... dar daca asta este parerea ta, e normal sa ti-o exprimi si sa ti se raspunda.

In al doilea rand, observatia ta cu privire la acel bundle pus cu optional la noi, este corecta, dar ... Produsul este introdus in site din 2011-05-30 si este foarte posibil ca la acel moment sa nu fi fost inclus in pachet si acel bundle, iar cei de la asrock sa il fi introdus ulterior. Prin urmare colegii de la continut au trecut accesoriile ca optionale.
Dar asta nu inseamna ca noi nu livram produsul asa cum vine si ca accesoriile netrecute pe site se baga in buzunar. Te rog sa imi arati un singur comentariu despre acest lucru al unui client 3e.
La momentul actual singurele modele ce se pot comanda sunt cele la care scrie stoc furnizor aici : Asrock H67M
Si la care nu scrie ce contine pachetul intr-adevar, dar este link catre pagina producatorului si cu o intrebare scurta si la obiect catre echipa de vanzari, potentialul cumparator va afla imediat ca accesoriile sunt incluse.
Intrucat produsele se comercializeaza de la distribuitori autorizati, sigur contine si accesoriile mentionate, dupa cum se vede si aici : H67M furnizor

In concluzie, legat de acest bundle si lipsa lui din specificatii te rog sa cauti H67M prezentata aici cu FREE GIFT si pe emag sau pe garaj sau pe evomag ... nu cred ca mai are rost sa continui ... Modelul ITX vine in 2 variante dupa cum se vede si aici pe newegg.


Daca mai ai intrebari care nu au legatura directa cu subiectul din acest topic, te rog, daca se poate, sa deschizi un topic nou. Multumesc.

Edited by concret, 15 February 2012 - 21:29.


#147
fezo

fezo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,765
  • Înscris: 16.07.2007
Domnule Concret,

Ati gresit cariera! Probabil era mai bine daca va faceati politician.

1. Pe site aveti si un filmulet cu aceasta placa de baza, prezentata la o expozitie, inainte de aparitia pentru marele public. Deja acolo este specificat ca vine cu accesorii, deci explicatia ca inainte era fara, ulterior cu, nu are sens.

2. Eu am vorbit de un produs concret, Dumneavoastra vorbiti de toata gama. Si pe newwegg este scris clar unul este ITX, celalt ITX/HT. Sunt doua produse diferite, eu v-am dat tot timpul ca exemplu cel de al doilea. Probabil nu este greseala Dumneavoastra, deoarece niciun magazin nu pomeneste de acele accesorii, chiar daca apar si pe poza atasata. Magazinul doar publica datele puse la dispozitie de catre importator. Culmea este ca desi pe poza se vedeau clar accesoriile, nimeni nu si-a pus intrebarea daca poza este in concordanta cu specificatiile. Bineinteles si in acest caz magazinul este acoperit legal de fraza "Imaginile sunt cu caracter orientativ" clientul fiind cel, care trebuie sa sape si sa caute informatii suplimentare - apropo la laptopul omului patit cu mai multe modele.

3. Curios, o intrebare scurta si la obiect am adresat la cel putin zece magazine online. Din pacate am sters mailurile in care 50% au raspuns da, 50% ba, deci n-am reusit sa trag nicio concluzie. Au fost si doi vinzatori care s-a obosit sa ma sune. Unul a spus ca nu are accesoriile din poza, altul a spus ca a fost in magazie, a verificat si a spus ca are, de la el am comandat.

PS: Am deviat de la subiect, poate nici nu ar fi trebuit sa intru in aceste detalii. Am pierdut o saptamina facind pe Sherlock Holmes sa sap dupa specificatii, sa dau telefoane, sa scriu mailuri, sa compar preturi, etc pina am fost sigur ca aceasta placa este ceea ce-mi doresc.
Totusi este interesant cum Dumneavoastra incercati tot timpul sa cautati explicatii, ca un copil care a luat nota 4, in loc sa spuneti ferm" Da domnu, aveti dreptate, miine la prima ora un coleg va actualiza informatiile si ne cerem scuze pentru neplaceri". Eu in locul Dumneavoastra asa as proceda.

Edited by fezo, 15 February 2012 - 22:34.


#148
concret

concret

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 17.05.2011

View Postfezo, on 15th February 2012, 22:31, said:

PS: Am deviat de la subiect, poate nici nu ar fi trebuit sa intru in aceste detalii. Am pierdut o saptamina facind pe Sherlock Holmes sa sap dupa specificatii, sa dau telefoane, sa scriu mailuri, sa compar preturi, etc pina am fost sigur ca aceasta placa este ceea ce-mi doresc.
Totusi este interesant cum Dumneavoastra incercati tot timpul sa cautati explicatii, ca un copil care a luat nota 4, in loc sa spuneti ferm" Da domnu, aveti dreptate, miine la prima ora un coleg va actualiza informatiile si ne cerem scuze pentru neplaceri". Eu in locul Dumneavoastra asa as proceda.

@fezo - e de rasu plansu cum mi-ai dat o lectie asa pe final:) Faci oftopic si flama si ar trebui sa fii minim atentionat pentru asta. Pentru ca ai schimbat tonul si faci caracterizari in loc sa apreciezi informatiile pe care ti le-am furnizat, sau sa te rezumi doar a discuta despre ele, o sa iti demontez logic argumentele tale:

Sa inteleg ca dupa o saptamana de frustrari cu diverse magazine, care nu ti-au raspuns ferm vii aici si ne faci pe noi neseriosi ? Ai macar un e-mail sa demonstrezi ca ai intrebat la noi si ti s-a raspuns in dorul lelii ? Nu ai !
Cu ce drept intri tu aici si ne acuzi ca suntem neseriosi ? Dreptul de libera exprimare, sa zicem, da ?
Daca este asa, atunci am si eu dreptul la libera exprimare si pot sa mentionez anumite lucruri cum le vad eu. Iar daca tu ai proceda intr-un anume fel inseamna ca toti trebuie sa procedeze ca tine si sa zica, da domnu aveti dreptate? Dreptate la ce ? La frustrarea ta ca nu este pe nici un magazin in RO trecut corect acel bonus? Si ne "penalizezi" pe noi? Tare asta, intr-adevar ... Nu te obliga nimeni sa intri pe site-ul nostru si sa cumperi, dar macar pastreaza-ti frustrarile cu altii pentru tine si nu ne acuza pe noi pentru neplacerile cauzate de altii!
Ti-au scris pe mail/sau zis pe telefon toate magazinele respective, pe care nu le faci neserioase, ca "Da domnu, aveti dreptate, maine la prima ora un coleg va actualiza informatiile si ne cerem scuze pentru neplaceri" ? Nu! Si care neplaceri ti le-am cauzat noi tie ?
Ti-am spus de la inceput ca ai dreptate si am mentionat niste detalii suplimentare ... si nici asa nu iti convine :). Domnu fezo esti plin de contradictii si dumneata vrei EXACT ca initiatorul acestui topic (vad ca l-ai mentionat pana la urma subtil, dar se vede clar ca ai ales doar ce ti-a/i-a convenit ...) sa ti se spuna EXACT cum vrei dumneata : Da domnu aveti dreptate ...

Pentru mine este evident ca mai sunt probabil mai multi care vor mai face offtopic si vor incerca prin toate felurile sa ponegreasca acest magazin. Deranjeaza enorm ca replic si se trece la atacul replicilor mele ... keep trying! Pot sa mai vina 100 si sa spuna ca suntem neseriosi si incorecti, dar nu au argumente viabile. Eu iti/le multumesc pentru publicitatea pe care ne-o faci/vor face, incercand sa ne faci/faca rau si te/va rog sa mai scrieti ;) Daca se mai tine 1 an topicul acesta printre primele este SUPERB!

Ciudat este altceva : ca nu intervine nici un moderator sa atentioneze userii care fac off-topic si permit celor ca tine sa acuze fara nici un argument sau experienta cu magazinul in cauza. Pe forumuri straine (mari cum este acesta), cei ca tine ar fi atentionati si apoi banati pentru offtopic repetat.
O sa incerc sa ii atentionez eu, dar nu au raspuns pana acum nici la mentiunea mea privind posturile cu injuraturi ... deci, slabe sanse ...

Edited by concret, 16 February 2012 - 00:28.


#149
Crysty Gye

Crysty Gye

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 281
  • Înscris: 05.11.2005
Urat, sa ajungi sa dai in judecata si sa faci topicuri pe internet, ca cineva sa te ajute cu problema. Rare sunt firmele gen pcgarage la care te duci la service, lasi produsul, factura/bon/garantie , spui problema si revii in cat scrie pe certificatul de garantie si ai produsul rezolvat/inlocuit/reparat.

Citind acest topic, a fost suficient sa bag la cap sa nu cumpar in viata mea de la 3e.Multumiri lui Eduard pentru topic.

Edited by Crysty Gye, 16 February 2012 - 03:25.


#150
Quertiy

Quertiy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 15.02.2007

View PostCrysty Gye, on 16th February 2012, 03:16, said:

Urat, sa ajungi sa dai in judecata si sa faci topicuri pe internet, ca cineva sa te ajute cu problema. Rare sunt firmele gen pcgarage la care te duci la service, lasi produsul, factura/bon/garantie , spui problema si revii in cat scrie pe certificatul de garantie si ai produsul rezolvat/inlocuit/reparat.

Citind acest topic, a fost suficient sa bag la cap sa nu cumpar in viata mea de la 3e.Multumiri lui Eduard pentru topic.
"Problema" initiatorului topicului nu este ca nu i-a reparat 3e produsul, ci ca a cumparat un produs si dupa a cerut schimbarea pe motiv ca nu are specificatiile pe care a crezut el ca le are.

Magazinului 3e ii poate fi imputat maxim ca nu are o politica de genul "returnezi produsul in 30 de zile fara intrebari". Si daca nu o are, nu 3e are probleme, ci clientul mai mult sau mai putin idiot.

Apropo, intrebare pt 3e, de ce nu l-ati dat in judecata sa-l fortati sa inchida/redenumeasca/stearga topicul? Nu mi se pare just ca a lasat topicul deschis desi si-a dat seama ca va pierde procesul daca il va continua. Asta arata cat de mojic e si ar trebui sa-l faceti sa plateasca.

Edited by Quertiy, 16 February 2012 - 03:57.


#151
Crysty Gye

Crysty Gye

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 281
  • Înscris: 05.11.2005
Greseala mea atunci.Ar fi bine ca dupa rezolvarea problemelor sa se stearga offtopicurile si toate discutiile pe langa, ca sa nu trebuiasca sa citim 10 pagini sa aflam ca greseala era a clientului.Sau stergerea topicului.

#152
fezo

fezo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,765
  • Înscris: 16.07.2007

View Postconcret, on 16th February 2012, 01:25, said:

Ciudat este altceva : ca nu intervine nici un moderator sa atentioneze userii care fac off-topic si permit celor ca tine sa acuze fara nici un argument sau experienta cu magazinul in cauza. Pe forumuri straine (mari cum este acesta), cei ca tine ar fi atentionati si apoi banati pentru offtopic repetat.
O sa incerc sa ii atentionez eu, dar nu au raspuns pana acum nici la mentiunea mea privind posturile cu injuraturi ... deci, slabe sanse ...

Eu nu v-am acuzat pe Dumneavoastra cu nimic. Insa mi-am dat seama ca Dumneavoastra va credeti un fel de Uebermensch, adica peste pulimea, care cumpara de la Dumneavoastra. Nu sunt un frustrat, insa V-am demonstrat incaodata ca nu dati doi bani pe clienti, mai mult ii considerati drept niste fraieri.

Numai din modul Dumneavoastra de a se adresa eventualilor cumparatori se vede cit de increzut sunteti.

Nu am am cumparat niciodata de pe 3e, chiar daca Dumneavoastra va laudati cu un suport ireprosabil. Tonul permis de Dumneavoastra in acest topic ma va face sa ma indrept spre locuri unde primesc respectul cuvenit, chiar daca voi plati un pret mai mare pentru produsul respectiv.

Si de ce sa ma baneze cineva? Ca mi-am exprimat o opinie fata de 3e si am tras o concluzie citind acest topic? Parca suntem pe sectiunea opinii despre produse servicii nu? Asa cum a mai scris cineva in primele posturi, ar fi fost mai intelept sa ajutati omul, chiar daca a gresit, sa obtina ceea ce vrea.

Daca cuiva i se pare off-topic imi cer scuze, insa citeodata nu pot sa trec indiferent pe linga nesimtirea unora.

#153
aazz

aazz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,679
  • Înscris: 13.02.2012
cum sa terminat procesul ca am citit vreo 5 pagini dar nu am inteles nimic, nu ar fi bine sa vinzi mai departe laptopul , recuperezi din bani ...

#154
blueff

blueff

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 613
  • Înscris: 29.01.2012

View PostCrysty Gye, on 16th February 2012, 04:05, said:

Greseala mea atunci.
Ii multumesti lui Eduard pentru topic si mai apoi arati ca nici macar nu ai citit despre ce era vb in el. Asta arata ca esti intr-o legatura mai mult decat directa cu pcgarbage si n-ai facut decat reclama. Ca sa nu spun ca ai dat dovada si de multa prostie prin chestia asta. Cum dracu sa-i multumesti unuia pentru ceea ce scrie si dupa aia sa vii si sa spui "aa, stai ca de fapt nici nu am citit despre ce e vorba". :puke:

#155
shadowgign2

shadowgign2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,822
  • Înscris: 01.06.2008
am citit o parte din topic, e destul de mare peste 8 pagini. Pana la urma cum s'a rezolvat cazul? A primit omul laptop nou sau banii inapoi?

Oricum, bine ca am aflat ce face 3e.ro O sa ocolesc cat pot de mult aceasta firma. In vara chiar aveam planuri sa'mi cumpar un laptop. In plus pe aceasta cale am aflat ca aceasta firma detine si celelalte siteuri popstore etc si nu zice nimic de asta, legaturi intre siteuri etc.

Desi am impresia ca au preturi mai bune,  este de ocolit acest magazin ca sa avem probleme similare gen banii inapoi in 10 zile, produse de proasta calitate, luni de zile in service, discutii telefonice cu badarani, patroni ce cea mai joasa speta etc. In plus am impresia ca nici conducerea nu este serioasa. Din ce relata aici reiesea ca sunt niste oamnei de mana a 3'a. Oricum am sa'mi informez toti prietenii despre acest incident ca pe viitor sa ocoleasca  (sau nu) acest magazin. Oricum mi-e scarba de ce se intampla uneori cu astfel de "pacalici" care cred ca stiu ce e ala comert, au firma in subsolul blocului etc. Din cauza asta este bine sa cumparam de la magazine de renume si nu de la "tarabe" gen capsunica SRL.  :deadtongue:

Edited by shadowgign2, 19 February 2012 - 23:52.


#156
ShadowsAndDust

ShadowsAndDust

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 281
  • Înscris: 13.12.2010
Cam prea suspect te auto-feliciti ca ai citit acest topic. Anume si anume la aceasta firma ai vrut sa cheltuiesti imense sume de bani iar acuma doresti sa ii produci durere criticand firma de parca ar fi o fiinta.

#157
Quertiy

Quertiy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 15.02.2007

View Postshadowgign2, on 19th February 2012, 23:51, said:

am citit o parte din topic, e destul de mare peste 8 pagini. Pana la urma cum s'a rezolvat cazul? A primit omul laptop nou sau banii inapoi?

Oricum, bine ca am aflat ce face 3e.ro O sa ocolesc cat pot de mult aceasta firma. In vara chiar aveam planuri sa'mi cumpar un laptop. In plus pe aceasta cale am aflat ca aceasta firma detine si celelalte siteuri popstore etc si nu zice nimic de asta, legaturi intre siteuri etc.

Desi am impresia ca au preturi mai bune,  este de ocolit acest magazin ca sa avem probleme similare gen banii inapoi in 10 zile, produse de proasta calitate, luni de zile in service, discutii telefonice cu badarani, patroni ce cea mai joasa speta etc. In plus am impresia ca nici conducerea nu este serioasa. Din ce relata aici reiesea ca sunt niste oamnei de mana a 3'a. Oricum am sa'mi informez toti prietenii despre acest incident ca pe viitor sa ocoleasca  (sau nu) acest magazin. Oricum mi-e scarba de ce se intampla uneori cu astfel de "pacalici" care cred ca stiu ce e ala comert, au firma in subsolul blocului etc. Din cauza asta este bine sa cumparam de la magazine de renume si nu de la "tarabe" gen capsunica SRL.  :deadtongue:
Ai citit un rahat :)) mai citeste-l o data ca pricepi greu.

#158
shadowgign2

shadowgign2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,822
  • Înscris: 01.06.2008

View PostQuertiy, on 20th February 2012, 07:00, said:

Ai citit un rahat :)) mai citeste-l o data ca pricepi greu.


View PostShadowsAndDust, on 20th February 2012, 05:33, said:

Cam prea suspect te auto-feliciti ca ai citit acest topic. Anume si anume la aceasta firma ai vrut sa cheltuiesti imense sume de bani iar acuma doresti sa ii produci durere criticand firma de parca ar fi o fiinta.


Nu cred ca am facut armata impreuna ca sa ne tragem in felul asta de sireturi. In plus vocabularul folosit de dvs. denota o lipsa de respect si o lipsa "a celor 7 ani de acasa".

Softpedia este un forum public unde fiecare isi exprima in mod liber opinia. Astfel ca pot face orice afirmatie cu privire la un produs, serviciu, firma care ofera produse sau servicii. Este dreptul meu la libera exprimare si opinie.

Quertiy imi pare a fi angajat sau a avea legatura cu firma 3e.ro . Am mai avut de-a face cu mascarici de genul care incepusera si cu amenintari cand le-am cerut banii inapoi. I-am potolit in secunda doi prin metode legale. Mai aveau putin si intrau si in sfera penalului. Persoana in cauza era un "bijnitar", un nenorocit de "samsar". Dupa incident este plin netul de note asupra acestei persoane.

Astfel ca: Quertiy sunteti obligat sa va retrageti afirmatia jignitoare in caz contrar aveti un report pt jigniri fara motiv.

Sunt de acord cu initiatorul topicului doar intr-un singur punct. Si anume: inlocuirea produsului cu unul similar(defect fabrica), returnarea produsului in termenul prevazut de lege(10 zile daca este pers fizica. pt pers. juridica n-am idee care este procedura), banii inapoi-motiv:defect fabrica, imposibilitatea repararii in service.
Motivul invocat de cumparator care piveste neconcordanta dintre ce era pe site si ce a primit nu este valabila, dupa cum multi i-au sugerat.


LE: cu privire la serviciile sau "calitatea" 3e.ro si-au exprimat parerea si alte persoane cu greutate de pe SofPedia. Si din pacate feedbackul este unul negativ.

Edited by shadowgign2, 20 February 2012 - 23:37.


#159
Quertiy

Quertiy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 15.02.2007

View Postshadowgign2, on 20th February 2012, 23:33, said:

Nu cred ca am facut armata impreuna ca sa ne tragem in felul asta de sireturi. In plus vocabularul folosit de dvs. denota o lipsa de respect si o lipsa "a celor 7 ani de acasa".

Softpedia este un forum public unde fiecare isi exprima in mod liber opinia. Astfel ca pot face orice afirmatie cu privire la un produs, serviciu, firma care ofera produse sau servicii. Este dreptul meu la libera exprimare si opinie.

Quertiy imi pare a fi angajat sau a avea legatura cu firma 3e.ro . Am mai avut de-a face cu mascarici de genul care incepusera si cu amenintari cand le-am cerut banii inapoi. I-am potolit in secunda doi prin metode legale. Mai aveau putin si intrau si in sfera penalului. Persoana in cauza era un "bijnitar", un nenorocit de "samsar". Dupa incident este plin netul de note asupra acestei persoane.

Astfel ca: Quertiy sunteti obligat sa va retrageti afirmatia jignitoare in caz contrar aveti un report pt jigniri fara motiv.

Sunt de acord cu initiatorul topicului doar intr-un singur punct. Si anume: inlocuirea produsului cu unul similar(defect fabrica), returnarea produsului in termenul prevazut de lege(10 zile daca este pers fizica. pt pers. juridica n-am idee care este procedura), banii inapoi-motiv:defect fabrica, imposibilitatea repararii in service.
Motivul invocat de cumparator care piveste neconcordanta dintre ce era pe site si ce a primit nu este valabila, dupa cum multi i-au sugerat.


LE: cu privire la serviciile sau "calitatea" 3e.ro si-au exprimat parerea si alte persoane cu greutate de pe SofPedia. Si din pacate feedbackul este unul negativ.
1. imi spui ca  vocabularul pe care-l folosesc denota ca nu am cei 7 ani de acasa si apoi faci referire la mine si/sau la 3E prin "mascarici"?
2. specificatiile coincideau, doar ca erau incomplete.
3. el a cerut banii inapoi pe motiv ca nu era configuratie care credea el ca este, nu pe motiv ca erau specificatiile gresite pe site.
4. a incercat sa-i dea in judecata si apoi a renuntat la proces (probabil dupa ce a consultat un avocat care i-a atras atentia ca este redus)
5. legat de ce spui tu cu sfera penalului, parerea mea este ca tu te afli in sfera penalului (dar nu in sensul pe care l-ai folosit tu)
6. toata lumea a fost de acord cu inlocuirea in 10 zile pt persoana fizica, inclusiv 3e. problema e ca el nu a cumparat notebook-ul pe persoana fizica si ca atare nu beneficiaza de returnarea banilor fara intrebari in 10 zile
7. legat de ce spui tu ca sunt obligat sa fac, nu sunt de acord, nu sunt obligat sa fac nimic cu atat mai putin ceva ce vine ca sugestie din partea unui oarecare care are impresia ca daca foloseste cuvinte ca "sfera" si "penalului" pare *inteligent*
8. cine ti-a interzis dreptul asta al tau la libera exprimare si opinie? ti-am spus doar ca ai inteles un rahat, nu ca nu ai voie sa intelegi un rahat.
9. esti un penal.
10. mai citeste topicul o data, ca ai inteles un rahat.

p.s. intr-adevar, ai avut dreptate intr-un lucru, ceea ce nu cred ca ti se intampla prea des si anume ca vocabularul pe care l-am folosit in raspunsul la postul tau denota o lipsa de respect.

Edited by Quertiy, 21 February 2012 - 07:08.


#160
blueff

blueff

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 613
  • Înscris: 29.01.2012

View Postshadowgign2, on 20th February 2012, 23:33, said:

badarani, patroni ce cea mai joasa speta, oamnei de mana a 3'a, mascarici...
Daca tu ai pretentia de scuze pentru un mesaj care nu continea nicio jignire, ar trebui sa fii direct banat pentru cuvintele de mai sus. Ce nesintit poti fi sa ai tupeul sa vorbesti de jigniri si de cei 7 ani de-acasa. Asa te-or fi invatat parintii tai in cei 7 ani ca se vorbeste? Sau poate asa ai invatat in armata cu caprarii tai.
In fond chiar a avut dreptate, ori ai citit un rahat ori nu ai inteles absolut nimic. Singurul punct cu care ai fost de acord cu initiatorul topicului a fost clarificat demult: legea privitoare la returnarea in termen de 10 zile se plica persoanelor fizice. Laptopul a fost cumparat pe persoana juridica. Nici sa vrea sa i-l schimbe si nu are temei legal. Daca nici acum nu ai inteles ramai cu "cei cu care ai facut tu armata" si lasa "badaranii" sa faca comert conform legii. Nu te obliga nimeni sa cumperi de la ei.

Edited by blueff, 21 February 2012 - 12:29.


#161
aazz

aazz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,679
  • Înscris: 13.02.2012
sa il revanda si sa cumpere ce ii place , totusi a fost indus in eroare de felul in care hp isi prezinta produsele

#162
Quertiy

Quertiy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 35
  • Înscris: 15.02.2007

View Postaazz, on 21st February 2012, 12:13, said:

sa il revanda si sa cumpere ce ii place , totusi a fost indus in eroare de felul in care hp isi prezinta produsele
Hai frate ce naiba. A vazut cineva de aici vreun site care SA NU PRETINDA pe pagina descrierilor cum ca specificatiile pot fi diferite de produsul final si ca e posibil sa contina greseli? chiar am innebunit cu totii deodata?????? cum v-ati gasit sa sariti pe 3e din cauza unui redus mintal care nu stie sa faca cumparaturi si zice niste prostii. rapid le mai inghititi pe toate frate :))

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate