Devine tot mai complicat sa inchizi un ab Orange?
Last Updated: Nov 20 2013 13:29, Started by
dkro
, Feb 17 2011 16:12
·
0
#73
Posted 27 July 2011 - 11:44
am si eu cam aceasi problema, acuma stau sa ma gandesc daca merita sa fac 2 portari sucesive sau sa-mi iau alta cartela. 2 portari inseamna 2x13=26 euro, gresesc?
|
#74
Posted 27 July 2011 - 11:45
medley, on 27th July 2011, 11:19, said: Pentru a evita orice fel eventuale surprize suna in 1august(adica luni), de preferabil in timpul zilei ca sa poti vorbi cu cei de la retention la care te vor transfera. Si in acelasi mod poti suna pe 1septembrie pentru cel din octombrie. Singurul mod in care esti 100% sigur de pastrarea numarului fara sa depinzi de nimeni este portarea. Lucru pe care ai putea sa il faci oricum oricand, fara sa mai fie nevoie sa notifici pe nimeni si nici nu te mai suna sau amana nimeni. Daca ii sun pe 1 august si le zic ca vreau sa-mi inchida ambele abonamente cand expira cei 2 ani la fiecare nu e ok? Inteleg ca ma pot porta dar vreau sa raman tot pe orange (asta inseamna sa ma portez de exemplu in CST si dupaia inapoi in ORG) ...daca ma portez de 2 ori nu trebuie sa platesc 2 taxe? |
#75
Posted 27 July 2011 - 16:58
Poti in 1 sa le spui de ambele numere dar uneori am observat ca daca mai sunt 2 luni pana expira uneori prefera sa te puna sa resuni inainte cu o luna. Fa solicitare pentru ambele deodata daca vrei dar atentie ca si al2-lea sa se inchida la timp(1octombrie), iar asta inseamna ca probabil oricum va fi necesar sa mai suni sa le amintesti si ce al 2-lea numar(pentru ca este posibil ca cine iti inchide numarul din septembrie sa nu fie aceeasi persoana cu cea care se ocupa de numarul din octombrie).
Varianta pe care ti-am spus-o era cea mai safe, asa trebuie sa te rogi sa iti pastrezi numerele. Daca portezi de 2 ori, platesti 2 taxe, da. |
#76
Posted 27 July 2011 - 17:12
@Medley, pana la urma ce se mai intampla cu trecerea la cartela in urma rezilierii abonamentului? Tot asa se pun piedici de catre orange sau nu?
|
#77
Posted 27 July 2011 - 21:55
E decizia celui/celei cu care vorbesti, in teorie se poate pastra, in practica e nevoie de bun simt din partea celui care face inchiderea(iar asta depinde si de modul in care se solicita) sau de noroc. Sunt unii mai zelosi ce nu iti ofera numarul in ideea ca poate ramai abonat pentru ca vrei sa-l pastezi sau pentru ca unii chiar nu isi permit sa dea 40ron pentru 2 portari doar pentru ca cineva nu a vrut sa le dea numarul.
Personal, consider ca la inceput de luna sunt sanse mai mari decat pe final ca o astfel de solicitare sa fie acceptata. Cei cu adevarat insistenti pot spera vreo 2 luni la obtinerea numarului pe prepay chiar si dupa ce acesta s-a reziliat. Edited by medley, 27 July 2011 - 22:02. |
#78
Posted 28 July 2011 - 12:35
dan_ionescu, on 27th July 2011, 18:12, said: @Medley, pana la urma ce se mai intampla cu trecerea la cartela in urma rezilierii abonamentului? Tot asa se pun piedici de catre orange sau nu? Daca vrei sa treci pe cartela la rezilerea abonamentului NU VORBESTI CU NIMENI. FACI CERERE SCRISA CU NUMAR DE INREGISTRARE in care specifici lucrul asta si vei vedea ca se poate. |
#79
Posted 30 July 2011 - 07:05
@Medley, daca sansele de a trece la cerere pe cartela sunt variabile si depind de umoarea, bunul simt (inclusiv lipsa acestuia, ca oameni suntem) si chiar judecata arbitrara a unui consultant, iar aceasta este politica oficial acceptata a Orange, atunci inseamna ca tǎntița aceasta, sefa la Orange, a mintit masiv in articol. Iata ca cele prezentate in articol nu sunt 'o neintelegere cauzata de o eroare umana'. Excludem, desigur, cazul in care eroarea umana se referera la decizia firmei de a nu mai permite in general trecerea la cartela.
Interesant este urmatorul pasaj din articol: Quote De asemenea, aceasta a tinut sa ii asigure pe clienti ca pot renunta la abonament fara sa isi piarda numarul de telefon, iar asistentii din cadrul departamentului de rezilieri contracte vor fi instruiti sa nu mai faca aceasta eroare. Nu am vazut nici o dezmintire oficiala din partea Orange precum ca aceea nu este pozitia oficiala a companiei, deci trebuie ca declaratia e reala si oficiala, iar comportamentul consultantilor, un abuz. @stuiberv, am mai scris de cateva ori-pentru reziliere se face notificare, nu cerere. |
#80
Posted 30 July 2011 - 09:21
Aceea este o declaratie absolut normala ce tine de diplomatie si imagine, iar poate intr-o zi si de o stare propriu-zisa de fapt. Doar ca: numere se inchid si de catre cei de la dealeri, si de catre cei din shopuri(iar peste aceste 2 categorii nu decide ea) iar cei din customer mai au si aia sefi la randul lor cu targete diverse. Nu e suficient sa zici ceva ca acel lucru sa se si intample.
E clar ca situatia s-a imbunatatit in ce priveste posibilitatea de a pastra numarul pe prepay(dar nu are legatura nici cu acel articol, nici nu acea declaratie). Cred ca, mai degraba, le-a mai venit mintea la cap(si au vazut ca le scad clientii chiar si din randurile celor ce nu au avut x numere deodata la ei, ci doar unul) si au spus ca decat sa-i amenintam ca nu le dam numarul daca nu raman pe abonament(si sa-i ii pierdem definitiv in cazul in care nu accepta), mai bine ii pastram la noi pe prepay si poate cine stie, ne mai dau un ban vreodata. Edited by medley, 30 July 2011 - 09:27. |
#81
Posted 31 July 2011 - 15:08
Si mie mi se refuza inchiderea abonamentului indirect, desii e iesit din perioada minima contractuala. Solutie: Portez in Vodafone, desii vroiam sa pastrez numarul pe prepay.
|
#82
Posted 31 July 2011 - 15:12
LunaCrystal, on 31st July 2011, 15:08, said: Si mie mi se refuza inchiderea abonamentului indirect, desii e iesit din perioada minima contractuala. Solutie: Portez in Vodafone, desii vroiam sa pastrez numarul pe prepay. Numai cosmote ofera posibilitatea de portare pe prepay daca esti abonat la orange sau vodafone. Edited by lucienuk, 31 July 2011 - 15:16. |
|
#83
Posted 01 August 2011 - 00:19
Si Vodafone ofera din ce stiu. Maine aflu care e treaba.
|
#84
Posted 01 August 2011 - 07:22
#85
Posted 01 August 2011 - 09:34
lucienuk, on 31st July 2011, 15:12, said: Numai cosmote ofera posibilitatea de portare pe prepay daca esti abonat la orange sau vodafone. Daca stie cineva un exemplu de operator romanesc care nu accepta portati as fi curios sa aud care este si in ce conditii (la cartela, de la un alt operator anume, etc). |
#86
Posted 02 August 2011 - 12:02
Am depus cererea de portare pe cartela Vodafone fara probleme. Pe 10 august urmeaza sa fie portat numarul. Portarea e gratuita, a trebuit doar sa cumpar o cartela sim de 5 euro. Peste o vreme poate ma portez inapoi in Orange, dar pe cartela, daca altfel nu au vrut sa imi treaca numarul direct de pe abonament pe cartela.
|
#87
Posted 06 August 2011 - 05:44
medley, on 30th July 2011, 10:21, said: Aceea este o declaratie absolut normala ce tine de diplomatie si imagine, iar poate intr-o zi si de o stare propriu-zisa de fapt. Exista doar adevar si minciuna. medley, on 30th July 2011, 10:21, said: Nu e suficient sa zici ceva ca acel lucru sa se si intample. medley, on 30th July 2011, 10:21, said: E clar ca situatia s-a imbunatatit in ce priveste posibilitatea de a pastra numarul pe prepay(dar nu are legatura nici cu acel articol, nici nu acea declaratie). Cred ca, mai degraba, le-a mai venit mintea la cap(si au vazut ca le scad clientii chiar si din randurile celor ce nu au avut x numere deodata la ei, ci doar unul) si au spus ca decat sa-i amenintam ca nu le dam numarul daca nu raman pe abonament(si sa-i ii pierdem definitiv in cazul in care nu accepta), mai bine ii pastram la noi pe prepay si poate cine stie, ne mai dau un ban vreodata. |
|
#88
Posted 10 August 2011 - 10:01
M-a sunat astazi o doamna de la retentie in legatura cu cererea mea de renuntare la abonament si zice ca imi propune o oferta bomba daca prelungesc ab cu 2 ani, mai exact oferta presupunea 700 min orange, 135 nationale, 100 sms retea cu 6 euro/luna- cred ca fara TVA ...eu i-am zis ca nu si ca vreau alta oferta mai buna, una asemanatoare cu cele de la cartela( 5 Euro= 1500 orange, 1500 sms, 70 nat, 70 sms nationale, 50 mb net) daca se asteapta sa prelungesc pe 2 ani, si ea zice ca nu poate oferi altceva mai bun si ca daca nu accept oferta voi pierde numarul...eu ii zic ca ma mai gandesc si ca o sa o sun sa ii zic un raspuns...Ce imi recomandati ? Nu vreau sa pierd numarul si nici sa prelungesc abonamentul...exista alta posibilitate in afara de portare?
Edited by Gabyyy93, 10 August 2011 - 10:02. |
#89
Posted 10 August 2011 - 13:08
Gabyyy93, on 10th August 2011, 11:01, said: Ce imi recomandati ? Nu vreau sa pierd numarul si nici sa prelungesc abonamentul...exista alta posibilitate in afara de portare? medley, on 30th July 2011, 10:21, said: Doar ca: numere se inchid si de catre cei de la dealeri, si de catre cei din shopuri(iar peste aceste 2 categorii nu decide ea) iar cei din customer mai au si aia sefi la randul lor cu targete diverse. Nu e suficient sa zici ceva ca acel lucru sa se si intample. |
#90
Posted 10 August 2011 - 14:17
@gekkado - Ma ajuti si pe mine ...ce trebuie sa scriu in cererea aceea? Am vorbit cu o operatoare acum 30 minute si a zis ca de la 1 ian 2011 nu se mai trec numerele de ab pe cartela...m-a tinut 14 minute la telefon ca sa-mi faca oferte si i-am zis incontinuu "NU!". In final a zis ca voi pierde numerele , i-am amenintat cu portarea si a zis ca nu am decat , niste nesimtiti astia de la relatii cu clientii orange...nu inteleg de ce nu ma lasa sa trec la cartela doar sunt tot in reteaua lor.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users