Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 

Devine tot mai complicat sa inchizi un ab Orange?

- - - - -
  • Please log in to reply
522 replies to this topic

#1
dkro

dkro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 226
  • Înscris: 13.01.2011
Astazi am am stat de vorba cu cel mai nepregatit angajat din Call centerul orange since ever. Se balbaia si nu era coerent/logic in exprimare deloc. Discutia s-a terminat cu urarea lui "sanatate". In fine, trecand peste asta e de notat ca nu a vrut sa ma transfere la departamentul rezilieri (a zis ca nu se mai procedeaza asa - adevarat?). Si pentru ca cererea mea de reziliere inregistrata luna trecuta s-a soldat cu un apel cu numar ascuns la care eu nu am raspuns pentru ca eram in roaming inteleg ca acum toata procedura se reia si iar tb sa astept iar mai bine de 30 de zile pt ca ab sa se inchida cu data de facturare. Devin tot mai scarbit. La Vodafone de ex nu se agata de date de facturare and shit...


LE De ce cand ma suna sa imi vanda home packuri si alte prostii ma suna cu numarul la vedere iar cand ma suna pentru rezilieri ma suna cu numar ascuns? E frumos?

#2
copil_Cuminte19

copil_Cuminte19

    Supermodel

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,595
  • Înscris: 13.10.2008
Fa o cerere scrisa prin care soliciti anularea contractului, in ea nu uita sa incluzi nume, prenume, cod client, numar telefon, data actuala si semnatura ta. Mergi cu acea cerere intr-un shop sau dealer, spui sa-ti dea neaparat numar de inregistrare a solicitarii, rogi sa se faca o copie a cererii, iar tu pastrezi originalul. Asta e in caz ca le vine cheful sa iti trimita facturi aberante dupa ce ai incheiat contractul. Mai asteapta putin, poate vine userul Wirespot si te ajuta mai detaliat, este foarte priceput in acest domeniu si a ajutat multa lume. Te rog sa retii ca cererea ta nu reprezinta faptul ca ii rogi sa iti inchida abonamentul, ci este optiunea ta, prin urmare nu au voie sa te refuze.

Edited by copil_Cuminte19, 17 February 2011 - 16:19.


#3
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Asa se intampla mai nou - te suna cu numar ascus. Am avut si eu o divergenta cand am avut probleme cu functionarea serviciului de internet - ei tot sustineau sus si tare ca m-au sunat de 3 ori intr-o zi si nu am raspuns! si dupa aia mi-au trimis un sms. Partea proasta e ca eu am pastrat sms-ul si ala facea referire la altceva si i-am prins cu minciuna. Nu ca ar recunoaste.
Eu am sunat marti sa ii anunt ca reziliez un numar si vreau sa-l trec pe cartela si cica in 3 zile ma suna cineva. Daca pina vineri nu ma suna sambata sunt la shop si le depun cererea de reziliere in care ii anunt ca renunt la serviciile lor incepand cu 24 februarie - 25 e ziua de facturare. Eu zic sa nu pui botul la faza cu 30 zile din nou. Atata timp cat ei pot sa rezilieze un contract instant si tu trebuie sa poti face asta.

#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Cand te duci la O.S. ti se spune ca trebuie sa suni la R.C. In schimb, pe siteul lor se mentioneaza expres ca, de regula, denuntarea contractului se face in scris. Se poate face si verbal dar, orange nu va furniza niciodata dovada ca ai facut-o. Concluzia, trebuie sa mergi in O.S. cu cererea de reziliere si printul de pe site.
[ http://img402.imageshack.us/img402/6582/reziliereorange.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by MembruAnonim, 17 February 2011 - 17:32.


#5
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,289
  • Înscris: 05.04.2006
Dacă cei din shop te pun să suni la 411 pentru o cerere de reziliere zi-le să intre pe site-ul Orange și arată-le ce scrie mai sus. Probabil ai prins angajați noi sau incompetenți în magazinul în care ai fost, dar o mică lectură pe orange.ro le poate ține loc de training.

#6
dkro

dkro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 226
  • Înscris: 13.01.2011
Asa e. Prima data am fost la shop si acolo m-au pus sa sun la 411. Numai, numai sa te plimbe, sa te frece... poate mai trece o luna, in a doua luna poate iti rupi piciorul, in a treia te paraseste nevasta si uite asa te mai au jumatate de an de client. Lasa ca pana la urma tot ne despartim cu acte in regula. Asa cum ne-am si luat. La ce oferte sunt la prepay dracu se le mai stea lor pe abonament.
Am fost in shop si am luat si o lista de preturi la tel. La fidelizare unele sunt la ca la liber aproape. Si fidelizare pe 24 de luni ca de... nu se mai incurca cu contracte pe un an.

Edited by dkro, 17 February 2011 - 17:56.


#7
medley

medley

    custom attitude

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,879
  • Înscris: 06.05.2005
Daca ai initiat cererea de reziliere prima data telefonic, drumul in shop nu cred sa foloseasca prea mult. Fa-l oricum daca vrei, dar orice solicitare in scris lasi o sa fie redirectionata catre cei cu care ai vorbit initial.

#8
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Tocmai pentru ca cei din shop sunt bine pregatiti te pun sa ceri verbal rezilierea. Ei stiu daca suni, nu vei avea posibilitatea sa dovedesti ce ai vorbit si mai castiga timp. Cand am depus zilele trecute cererea de reziliere, angajatul din shop a avut intentia sa ma puna sa sun dar a vazut ca aveam in mana imaginea de mai sus si a renuntat la jumatatea primului cuvant.
Medley, nu e degeaba, iti produci dovada ca ai cerut rezilierea.

Edited by MembruAnonim, 17 February 2011 - 18:05.


#9
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,289
  • Înscris: 05.04.2006

View Postmedley, on 17th February 2011, 17:59, said:

Daca ai initiat cererea de reziliere prima data telefonic, drumul in shop nu cred sa foloseasca prea mult. Fa-l oricum daca vrei, dar orice solicitare in scris lasi o sa fie redirectionata catre cei cu care ai vorbit initial.
Dar nu e o cerere/solicitare, că doar nu suntem sclavii operatorului? E o notificare prin care tu îl anunți pe operator că nu vrei să mai colaborați, după ce a expirat perioada minimă pentru care ați fost parteneri. Mai lipsea să îi recomanzi să meargă la Vodafone sau Cosmote să facă portare pe cartelă, fiindcă cei de la Orange se mișcă mai greu.  :deadtongue:  Dacă ăia îl sună peste un an sau nu le poate răspune atunci când îl apelează?

#10
medley

medley

    custom attitude

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,879
  • Înscris: 06.05.2005
Nu e degeaba dar nici nu grabeste in vreun fel procesul sau scurteaza intervalul de timp. Si eu asta intelesem ca se doreste, a se scurta timpul, ca de existat solicitare de reziliere deja i-au confirmat ca exista si in baza acelei cereri s-a si incercat contactarea.
Sa mearga in shop, nu-l descurajez.

LE:
In cazul de fata nu am facut o recomandare, doar am expus o parte din modul in care se trateaza astfel de situatii. Sa tina sau nu cont de intervalul acela, sa notifice sau sa solicite, sa astepte sa fie sunat sau nu, sa porteze sau nu, il priveste.
Ceea ce merita retinut este ca in shop se prefera ca un client sa porteze decat sa fie trecut pe prepay, telefonic este 60-40 in favoarea trecutului pe prepay vs portare.

Edited by medley, 17 February 2011 - 19:11.


#11
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Este adevarat ca nu poti scurta sub cele 30zile prevazute in contract dar sigur operatorul nu se mai poate ascunde dupa scuza ca nu te-a putut contacta si sa te faca sa mai astepti inca o perioada de 30 zile.

LE De cand dau cei din schop solutii la reziliere? Ei iti recomanda sa suni la RC sau fac oficiul de comunicare a notificarii. Sunt la a 2-a notificare de reziliere si niciodata cei din shop nu au incercat sa discute cu mine conditiile renuntarii la cerere.

Edited by MembruAnonim, 17 February 2011 - 19:18.


#12
medley

medley

    custom attitude

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,879
  • Înscris: 06.05.2005
De ani de zile shopurile promoveaza oferte alternative celor ce doresc reziliere. Situatiile din ce in ce mai dese in care acest lucru nu se mai intampla, sunt generate de motive subiective dar bine intemeiate.

Edited by medley, 17 February 2011 - 20:21.


#13
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Prin oferta alternativa trebuie sa intelegem ca cei din shop pot face oferte personalizate similare cu cele de la retention sau doar oferta curenta calculata profesionist in functie de necesitatile clientului? Spre exemplu, optiunea cu 5 numere gratuite in retea, poate fi oferita pe langa un abonament din oferta curenta direct de cei din schop in schimbul renuntarii la reziliere?
Si ca sa finalizam discutia legata de necesitatea expedierii notificarii de reziliere pe suport de hartie, in situatia lui dkro, se va rezilia sau nu abonamentul la implinirea termenului dat in solicitarea verbala facuta luna trecuta? Daca nu,
1. care e temeiul juridic al refuzului operatorului de a rezilia abonamentul?
2. care e procedura corecta ce ar fi trebuit aplicata?

Edited by MembruAnonim, 17 February 2011 - 20:45.


#14
medley

medley

    custom attitude

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,879
  • Înscris: 06.05.2005
In shop poti primi orice poti primi si telefonic teoretic, chiar peste in unele cazuri. Dar trebuie sa dai de cineva competent, intelegator si interesat de a face eforturi pentru tine ca si client. Iar aceasta combinatie se gaseste rar de tot.
In cazul initiatorului topicului, ar trebui sa tina cont de data initiala la care s-a facut solicitarea. Parerea mea insa este ca nu o sa tina cont de aceea data pentru ca nu au apucat sa vorbeasca cu el la telefon cand au sunat. Sper sa ma insel.
Nu cred ca cei cu care se vorbeste live, telefonic sau pe mail au ca si principala grija temeiul legal, pentru ca nu este asta treaba lor. Daca un client are o nemultumire sau considera ca ceva nu are loc conform cu legile in vigoare, primeste raspuns oficial de la cei care se ocupa de asa ceva.
Nu stiu cum a interpretat apelul cel care a raspuns azi la RC: daca a facut ce trebuia, atunci initiatorul topicului o sa fie contactat rapid. Daca nu, atunci il prinde primavara cu abonament.

Edited by medley, 18 February 2011 - 00:23.


#15
costaan

costaan

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,683
  • Înscris: 04.01.2005
n-ai treabă cu cererea scrisă. Eu am urmat toate procedurile legale , eu i-am sunat de 2 ori, cerere...și tot am plătit 1 lună peste....
Trebuie să repeți papagalicește că renunți și-ți dai datele de confirmare celui către care vei fi direcționat.
Spui numele adresa și seria BI la orice spune el.
Pînă nu zice că ești reziliat... n-ai ce face.
Mai suni iar să te convingi că ești reziliat.
Eu a trebuit să iau tratament după convorbirea cu unul din ei...dar după criza de nervi l-am reziliat.

Edited by costaan, 18 February 2011 - 00:25.


#16
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
medley, eu te intrebam pe tine care e temeiul legal al refuzului rezilierii la data solicitata plecand de la faptul ca nu l-au putut contacta telefonic in perioada de preaviz.
O sa ma retrag din aceasta discutie fiindca oricum, raspunsurile nu au legatura cu intrebarile. Mi-a placut insa partea cu "ce intelege operatorul" - daca el e convins ca tu ai sunat doar pentru ca te plictiseai si vroiai sa vorbesti cu cineva, nu vei rezilia niciodata contractul.

Cine vrea sa rezilieze la data aleasa de el (dar nu mai mica de 30 zile) sa depuna notificarea in scris. Ceilalti, nu au decat sa se roage de operatori de la RC pana gasesc pe cineva care sa nu le inteleaga gresit doleantele.

Edited by MembruAnonim, 18 February 2011 - 06:56.


#17
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Eu nu inteleg unde scrie ca trebuie sa-i dai preaviz de 30 zile? Ei pot inchide un abonament in caz de frauda sau mai stiu eu ce imediat... eu de ce nu pot sa-l inchid imediat?
Azi ar trebui sa fiu sunat de orange pentru a inchide un abonament. Daca nu ma suna, ma duc la orange shop, depun notificarea de reziliere prin care ii anunt ca incepand cu data de 24 februarie nu mai sunt abonatul lor pe acel numar si doresc trecerea numarului pe prepay. Si la revedere. Daca vine factura pe acel numar cu contravaloarea unui abonament nu le platesc.

#18
Cnox

Cnox

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 361
  • Înscris: 31.01.2009
Eu le-am trimis notificarea de reziliere pe data de 15.02.2011 (plic recomandat) si astazi am primit raspuns prin SMS ca "sesizarea" mea a fost inregistrata sub nr. xxxxxx si voi primi raspuns in termen de aproximativ 20 zile.
Ceea ce inseamna ca ei o sa mai emita o factura. Intrebarea e, mai platesc si acea factura sau merg la OPC cu copia de pe notificare si noua factura emisa?
In notificarea am cerut inchiderea abonamentului cu o zi inainte de data facturarii.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate