Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS

Surub autoforant-metric mixt
 Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?

Nelamurire legalitate TVA casa noua
 Huawei P20 Lite, ecran negru la a...

Bibelorui, macrameuri si altele

Inventia secolului din Afganistan?

G84 - pro și contra
 Masina de familie,buget 11000-120...

In ce situatii cereti o a doua op...

DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...
 

Ce probleme aveti cu RTC-ul.

- - - - -
  • Please log in to reply
310 replies to this topic

#73
porcusoru

porcusoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,433
  • Înscris: 04.04.2008

 theMisuser, on 7th March 2011, 13:28, said:

A rezistat vreo 3 ani. Nu mai era in garantie. Cine drek iti schimba jucariile dupa expirarea garantiei ?
E drept ca ar fi fost frumos sa aiba un carpaci ceva care sa mai repare din cele recuperabile profitabil. In acelasi timp, tocmai s-a deschis o piata pt. carpaci privati :)

Daca se parlesc suficiente cat sa nu le convina sa le schimbe moca, probabil ca n-ar fi o idee rea sa colaboreze cu un service. Sau sa-ti permita sa pui cartela intr-un receiver de pe piata si sa te priveasca.
Eu de pilda nu mi-am luat o jucarie cu inregistrare pe usb ca sunt tot felul de probleme cu autoupdate, pachetele platite separat etc - altfel mi-ar fi placut sa-mi iau singur receiverul.

Tocmai asta si am spus ca normal obligatia lor era sal repare  (contra cost ) odata ce a esit din garantie toate magazinele care vand ap electrocasnica ofera asa ceva ( dupa expirarea garantiei ) til repara contra cost ( insa nu mai mult decat pretul de raft al produsului ) ...Acum m-am facut inteles ?

#74
theMisuser

theMisuser

    Cetatean European.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,125
  • Înscris: 25.02.2007
Cred ca da.
Desigur, operatiunea asta ar fi mai mult pt. imagine. Nu cred ca poti fi profitabil depanand conserve d-astea.

Iar cu depanarea contra cost post-garantie, nu prea am vazut. Dar, e drept, nu traiesc intr-un oras mare.

#75
porcusoru

porcusoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,433
  • Înscris: 04.04.2008

 theMisuser, on 7th March 2011, 13:47, said:

Cred ca da.
Desigur, operatiunea asta ar fi mai mult pt. imagine. Nu cred ca poti fi profitabil depanand conserve d-astea.

Iar cu depanarea contra cost post-garantie, nu prea am vazut. Dar, e drept, nu traiesc intr-un oras mare.

Nici eu insa vad ca "tipul" a enuntat si niste legi acolo pe care RTC-UL se pare ca lea facut uitate ...aici intervin si spun daca prin lege erau obligati sa faca operatiunea respectiva e alb/negru ca RTC-ul lea incalcat cu buna stinta

P.S Din cate am citit a facut si o sesizare catre A.N.P.C o sa vedem rezultatul dat de ANPC :naughty:

Am gasit :"" Nu m-am dus și aștept cu interes să vedem ce face Autoritatea pentru Protecția Consumatorului în legătură cu această practică a Romtelecom de a nu repara produsele pe care le vând clienților, în condițiile în care firma se pregătește de o mare fuziune și de o posibilă listare a acțiunilor pe o bursă de valori internațională. ""

Edited by porcusoru, 07 March 2011 - 13:56.


#76
theMisuser

theMisuser

    Cetatean European.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,125
  • Înscris: 25.02.2007
Mnah.. daca e ceva lege pt. treaba asta atunci e alta treaba.
Si mergand pe ideea 'RTLC vrea sa se bage-n seama' tare mi-e ca mai degraba o sa se schimbe legea decat sa infiinteze ceva atelier neprofitabil. Si-o sa-i dea tipului un receiver moca si cu asta rezolva problema.

#77
porcusoru

porcusoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,433
  • Înscris: 04.04.2008

 theMisuser, on 9th March 2011, 14:38, said:

Mnah.. daca e ceva lege pt. treaba asta atunci e alta treaba.
Si mergand pe ideea 'RTLC vrea sa se bage-n seama' tare mi-e ca mai degraba o sa se schimbe legea decat sa infiinteze ceva atelier neprofitabil. Si-o sa-i dea tipului un receiver moca si cu asta rezolva problema.

Probabil ....vom vede pe parcurs ce se mai intampla cu acest "subiect"

#78
end

end

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 29.12.2009
De cateva zile imi merge ca naiba

[ http://www.speedtest.net/result/1196591008.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Abonament de 6mbps!!!!!!!!!

#79
sterod

sterod

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 254
  • Înscris: 23.08.2008

 end, on 11th March 2011, 20:47, said:

De cateva zile imi merge ca naiba

[ http://www.speedtest.net/result/1196591008.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]


Abonament de 6mbps!!!!!!!!!

De cateva zile ( din 11 martie) nu mai functioneaza deloc conexiunea cu Romtelecom-ul, nici vocea nici net-ul .. prima scuza a fost ca se lucreaza, a doua ca au taiat cei care lucreaza la pasajul Pipera cablurile, iar ultima scuza este ca au fost furate cablurile ... acum, oricare ar fi scuza, dar da-o dreaq de treaba, sunt deja 5 zile si nimic ..

#80
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

 sterod, on 15th March 2011, 20:54, said:

De cateva zile ( din 11 martie) nu mai functioneaza deloc conexiunea cu Romtelecom-ul, nici vocea nici net-ul .. prima scuza a fost ca se lucreaza, a doua ca au taiat cei care lucreaza la pasajul Pipera cablurile, iar ultima scuza este ca au fost furate cablurile ... acum, oricare ar fi scuza, dar da-o dreaq de treaba, sunt deja 5 zile si nimic ..
dupa ce se rezolva problema cu cablurile si revin serviciile soliciti la 1930 reducere pt perioada de nefunctionare.

#81
end

end

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 29.12.2009
Super. Inca nu s-au rezolvat
[ http://www.speedtest.net/result/1210229271.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#82
razvan_77

razvan_77

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,561
  • Înscris: 16.11.2005

 end, on 19th March 2011, 19:56, said:

Super. Inca nu s-au rezolvat
[ http://www.speedtest.net/result/1210229271.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
niciodata nu se va rezolva........

#83
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,897
  • Înscris: 25.01.2007

 theMisuser, on 7th March 2011, 13:47, said:

Cred ca da.
Desigur, operatiunea asta ar fi mai mult pt. imagine. Nu cred ca poti fi profitabil depanand conserve d-astea.

De ce sa nu fie profitabil? Poate fi un amarat de condensator de cativa centi busit in el. Dar macar trebuie sa faci un mic efort sa desfaci niste suruburi ca sa vezi.
Si de reparat se repara si la ei, si la digi, etc. Daca te duci cu unul stricat pe care il ai in custodie, primesti la schimb unul folosit, reparat.

#84
experthouse

experthouse

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 13.06.2009

 razvan_77, on 19th March 2011, 21:09, said:

niciodata nu se va rezolva........

NU... normal ca nu se rezolva. Bine ca reducere RDS-ul tau laudat valoarea facturilor, in functie de perioada de nefunctionare a serviciilor.

#85
end

end

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 55
  • Înscris: 29.12.2009
[ http://www.speedtest.net/result/1210980778.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]



Totusi, e mai bine

#86
Cciprian22

Cciprian22

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 158
  • Înscris: 26.01.2011
Salut !
Nu stiu cum e la RDS dar la romtelecom am avut reducere la factura in cota fractionara pe durata de nefunctionare a serviciilor. Reducerea a fost facuta fara ca eu sa fac sesizarela departamentul tehnic. La capitolul acesta RTC sta destul de bine.
:thumbup:

#87
razvan_77

razvan_77

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,561
  • Înscris: 16.11.2005

 experthouse, on 20th March 2011, 00:25, said:

NU... normal ca nu se rezolva. Bine ca reducere RDS-ul tau laudat valoarea facturilor, in functie de perioada de nefunctionare a serviciilor.
daca e vorba de 1-5 lei..lasati-o balta cine se uita la aia::))

#88
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

 razvan_77, on 24th March 2011, 22:04, said:

daca e vorba de 1-5 lei..lasati-o balta cine se uita la aia: :) )
pai 5 lei e taxa de mentenanta a unora care au introdus-o hoteste :naughty: .adica ercesminuserdes. :thumbdown: .daca au facut asta inseamna ca cea suma e ...valoroasa (inmultita evident cu nr de abonati).

#89
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Paradoxul RDS, cresc tarifele la telefonie, creste si numarul de abonati:

Quote

"Numărul utilizatorilor serviciilor de internet și telefonie fixă a urcat cu 15%, respectiv 11%, la 1,4 milioane și 1,7 milioane. RCS & RDS a înregistrat totodată o creștere puternică a numărului clienților pe telefonie mobilă. Numărul abonaților la serviciile de televiziune prin satelit a scăzut însă cu 3%, afectând veniturile"
http://www.zf.ro/bus...namente-7894942

Fata de dezastrul de la Romtelecom, cresc beneficiile incluse in acelasi tarif, scade accentuat numarul de clienti:

Quote

"În România am asistat la o înrăutățire a performanțelor Romtelecom în cel de-al patrulea trimestru, veniturile din voce scăzând cu aproape 17% atât în ultimul trimestru, cât și la nivelul întregului an, pe fondul scăderii venitului mediu pe abonat (ARPU) și al scăderii bazei de abonați. (?) Veniturile din serviciile TV au fost afectate de scăderea de peste 10% a ARPU la nivelul întregului an. Numărul de clienți pentru serviciile de internet a continuat să crească cu peste 10%, însă rata de creștere a pieței încetinește", a comentat Kevin Copp, directorul financiar al OTE. Întrebat când se așteaptă ca marja de profit a Romtelecom să-și oprească declinul, el a evitat un pronostic.

Compania a continuat să piardă clienți pe telefonia fixă, majorându-și însă numărul total de clienți pe net și televiziune. Creșterile pe TV și net sunt generate în bună parte de compania de cablu NextGen, ale cărei rezultate sunt acum consolidate de Romtelecom
http://www.zf.ro/bus...i-8015870/poze/

Este o realitate cruda dar care spune totul. Nu poti sa mentii tarife de 10-12 euro chiar si cu multe beneficii incluse cand concurentul direct are cel mai scump abonament de 2 euro. Romtelecom este intr-un cerc vicios: nu isi permite sa scada tarifele pentru ca telefonia are cea mai mare pondere in venituri care oricum sunt in scadere iar mentinerea lor conduce inevitabil la declinul bazei de clienti care nu da semne de incetinire cu efecte evident negative asupra veniturilor.

Attached Files


Edited by danutz1, 25 March 2011 - 13:05.


#90
experthouse

experthouse

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 13.06.2009

 danutz1, on 25th March 2011, 12:58, said:

Paradoxul RDS, cresc tarifele la telefonie, creste si numarul de abonati:

http://www.zf.ro/bus...namente-7894942

Fata de dezastrul de la Romtelecom, cresc beneficiile incluse in acelasi tarif, scade accentuat numarul de clienti:

http://www.zf.ro/bus...i-8015870/poze/

Este o realitate cruda dar care spune totul. Nu poti sa mentii tarife de 10-12 euro chiar si cu multe beneficii incluse cand concurentul direct are cel mai scump abonament de 2 euro. Romtelecom este intr-un cerc vicios: nu isi permite sa scada tarifele pentru ca telefonia are cea mai mare pondere in venituri care oricum sunt in scadere iar mentinerea lor conduce inevitabil la declinul bazei de clienti care nu da semne de incetinire cu efecte evident negative asupra veniturilor.

Nu mor caii cand vor cainii! Asta este regula! :P
Cat despre abonamente de 12 euro, sunt facute pt cei care au nevoie de comunicare. In cazul in care 300 de min iti sunt suficiente, pentru 5 euro ai voce 100.
Tocmai acele cresteri pe baza de internet - 23 % si cele de tv asigura venituri constante. Cat despre pierderile de voce o sa existe in continuare, cat crezi ca ramane romanul cu fixu? ramane cine are nevoie, o sa devina un serviciu auxiliar. si stai calm, cei care pleaca pentru aia 2 euro, vin inapoi la fel de repede, exista foarte multe portari din rds catre rtc, asta cel putin in ultima vreme. daca pui in balanta faptul ca romtelecom a castigat teren si prin nextgen nu e situatia atat de neagra pe cat o scoate toata lumea :))

PS: Baza de clienti a crescut, nu vad nici un minus in fata la abonamente! Pe timp de criza sa cresti, nu sa scazi (vezi cazul UPC)! Este in regula daca poti sa pastrezi numarul de contracte active, insa sa mai si cresti, deja este foarte, foarte bine.

Parerea mea,

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate