Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Accident urīt
Last Updated: Jul 08 2007 10:33, Started by
mufa
, Jul 25 2005 21:14
·
0
#19
Posted 26 July 2005 - 16:15
probabil ca, fiind venit prin email, textul e o abureala. pusa la expozitie drept exemplu. io inca n-am vazut motociclisti care sa mearga la expozitii de-astea timpite, atunci pentru cine se adreseaza minunea respectiva. mie imi pare mai degraba o sculptura de-aia moderna... macabra
|
#20
Posted 27 July 2005 - 08:01
asta e o poza reala de motocicleta intrata intr-o masina. dupa cum se poate vedea, se distruge TOATA masina, din fata pana in spate.
Attached Files |
#21
Posted 27 July 2005 - 08:07
zahei, on Jul 27 2005, 08:01, said: asta e o poza reala de motocicleta intrata intr-o masina. dupa cum se poate vedea, se distruge TOATA masina, din fata pana in spate. |
#22
Posted 28 July 2005 - 01:31
.. un alt caz clasic de imbricare artificiala a unei motociclete inocente intr-un automobil criminal. In mod clar, accidentul pe care fac asa mare tapaj politistii aia suedezi s-a petrecut atunci cand motorul avea 45Km/h, mergea regulamentar pe mijlocul benzii si automobilistul maniac a iesit in glisada pe drumul public, evident, fara sa se asigure.
Ulterior, politia suedeza a impins cu forta motocicleta in caroseria vehicolului groazei, cu intentia vadita de a-i speria pe posesorii de automobile. In special pe aia cu Matiz. Apropos, cum ar arata oare un Matiz dupa o intalnire din lateral cu orice motocicleta care ruleaza cu mai mult de 80Km/h ? |
#23
Posted 26 August 2005 - 20:17
z0z, on Jul 28 2005, 01:31, said: .. un alt caz clasic de imbricare artificiala a unei motociclete inocente intr-un automobil criminal. In mod clar, accidentul pe care fac asa mare tapaj politistii aia suedezi s-a petrecut atunci cand motorul avea 45Km/h, mergea regulamentar pe mijlocul benzii si automobilistul maniac a iesit in glisada pe drumul public, evident, fara sa se asigure. Ulterior, politia suedeza a impins cu forta motocicleta in caroseria vehicolului groazei, cu intentia vadita de a-i speria pe posesorii de automobile. In special pe aia cu Matiz. Apropos, cum ar arata oare un Matiz dupa o intalnire din lateral cu orice motocicleta care ruleaza cu mai mult de 80Km/h ? Un matiz nu ar mai arata la impactul cu o motocicleta. adik ar deveni parte din motocicleta |
#24
Posted 27 October 2005 - 16:32
Motocicleta a lovit partea cea mai slaba, usa. Find model cu 3 usi, usa era mai lunga decit la modelul cu 5 usi, si deci mai usor de penetrat. Oricum partea laterala e vulnerabila la o masina.
Masina a fost taiata de cei de la descarcerare, se vede la acoperis ca este taiat. Doar nu credeti ca expuneau o masina cu cadavre in ea? Desi impactul a fost lateral, airbagurile s-au deschis. Sint tari europene (probabil toata europa de vest) in care incepatorii moto nu pot conduce motoare de 1000 din primul an, probabil de aceea nu avea individul un motor (foarte) puternic. Ori 250, ori 150, urmarea era aceeasi. |
#25
Posted 24 February 2006 - 10:07
"nu cred ca avea loc in oras sa prinda 250. "
Ba cam avea. Recomand vizionare Getaway in Stockholm 1,2,3,4. Mai ales 2, unde vei vedea o Toyota Supra Turbo cu acul de kilometraj batand peste 300km/h la iesirea din oras (filmat si dinauntru, si din camera fixa exterioara) (si vei mai vedea mult condus rapid). Aaaa, Supra nu ia 300? Pai, dupa ce mai schimbi cate ceva prin ea, ia. Morala 1 Cat priveste accidentul nostru, dracu stie de ce arata motocicleta asa si nu mai busita... e o reconstituire oricum. Ideea, care se desprinde si din poza lui zahei, e ca se pot intampla chestii nasoale. Nevermind cum arata this or that. Beware. Morala 2 Daca va busiti cu un motociclist, incercati sa-l luati din lateral ca sa nu va ia el pe voi... |
#26
Posted 24 February 2006 - 11:37
tudormon, on Feb 24 2006, 10:07, said: "nu cred ca avea loc in oras sa prinda 250. " Ba cam avea. Recomand vizionare Getaway in Stockholm 1,2,3,4. Mai ales 2, unde vei vedea o Toyota Supra Turbo cu acul de kilometraj batand peste 300km/h la iesirea din oras (filmat si dinauntru, si din camera fixa exterioara) (si vei mai vedea mult condus rapid). Aaaa, Supra nu ia 300? Pai, dupa ce mai schimbi cate ceva prin ea, ia. Am un filmulet de 193 de mb , cu un motociclist,"getaway in city madness"( daca il cautati pe dc ).E interesant cum omu' face slalom printre masini si ii da si 160 in oras,la ora de varf.Dupa ce am vazut filmuletul asta , Getaway in Stockholm 2 imi pare treaba de incepatori (ei...nu chiar,dar oricum e impresionant ) Edited by Netshadow, 24 February 2006 - 11:49. |
#27
Posted 24 February 2006 - 17:45
#28
Posted 24 February 2006 - 21:28
Si eu am vazut chestii cu moto... chestia aia cu prince noir prin paris de pilda. prince noir de care nu mai stie nimeni nimic, a "disparut"... Dar nu pun aceste ispravi in calcul pentru ca aia nu isi asuma riscuri calculate, aia pur si simplu nu stiu ce fac si s-au trezit pe motociclete. Tipii din Getaway in Stockholm stiu ce fac, dovada ca scot unul pe an de vreo 5-6 ani incoace si inca nu-i prinde politia, daramite sa moara.
|
|
#29
Posted 24 February 2006 - 23:43
tudormon, on Feb 24 2006, 21:28, said: ...aia nu isi asuma riscuri calculate, aia pur si simplu nu stiu ce fac si s-au trezit pe motociclete. Tipii din Getaway in Stockholm stiu ce fac, dovada ca scot unul pe an de vreo 5-6 ani incoace si inca nu-i prinde politia, daramite sa moara. Cam asta incercam si eu sa sublinez.Desi aia din Stockholm ajung la viteze mult mai mari , nu o fac la ore de varf,ci dimpotriva,cand traficul este cat mai redus.Nu stiu care pilot de formula unu spunea intr-un interviu ca se simte mai in siguranta intr-un monopost la 300,decat o masina pe un drum public,cu 2 benzi,la 80 pentru simplul motiv ca atunci cand e pe circuit stie ca nu se poate izbi de el vre-un destept care vine de pe contrasens , si ca toti participantii is cat mai atenti posibil. Edited by Netshadow, 24 February 2006 - 23:46. |
#30
Posted 06 March 2006 - 15:07
tudormon, on Feb 24 2006, 21:28, said: Si eu am vazut chestii cu moto... chestia aia cu prince noir prin paris de pilda. prince noir de care nu mai stie nimeni nimic, a "disparut"... Dar nu pun aceste ispravi in calcul pentru ca aia nu isi asuma riscuri calculate, aia pur si simplu nu stiu ce fac si s-au trezit pe motociclete. Tipii din Getaway in Stockholm stiu ce fac, dovada ca scot unul pe an de vreo 5-6 ani incoace si inca nu-i prinde politia, daramite sa moara. Edited by i0nutzb, 11 March 2006 - 09:03. |
#31
Posted 08 March 2006 - 17:54
Netshadow, on Feb 24 2006, 23:43, said: Nu stiu care pilot de formula unu spunea intr-un interviu ca se simte mai in siguranta intr-un monopost la 300,decat o masina pe un drum public,cu 2 benzi,la 80 pentru simplul motiv ca atunci cand e pe circuit stie ca nu se poate izbi de el vre-un destept care vine de pe contrasens , si ca toti participantii is cat mai atenti posibil. coulthard, pe discovery, parca.. |
#33
Posted 08 March 2006 - 21:16
Zahei nu sunt bolnav psihic, asa consider ca trebuie facut in caz ca nimic nu se poate evita. (ramane foarte discutabila ideea ca daca nu mai poti evita nimic, poti alege cum sa te lovesti - dar presupunand in ipoteza ca poti, asa cred ca ar trebui facut)
Pozele de aici sunt graitoare. In plus, am un film facut imediat dupa un accident cu o motocicleta intrata in masina in lateral, are 30mb nu il pot posta - vrei sa incerc o secventa? sa il vezi pe ala din masina plin de sange cum merge pe partea cu impactul la pasagerul din dreapta si vorbeste cu pasagerul de acolo (inconstient) "mama? mama?" ar fi destul pentru tine? e simpla treaba: vine viteazu, ori eu pe el, ori el pe amandoi (ca nu am un tanc). Eu aleg prima. Il deranjez pe viteaz? Se va plictisi fara mine? tough luck Edited by tudormon, 08 March 2006 - 21:18. |
|
#34
Posted 10 March 2006 - 14:53
fiule, mortul din filmul tau mi-a fost amic. ti-as fi recunoscator sa nu mergi mai departe cu comentariile si supozitiile pe marginea tragicului eveniment. in alta ordine de idei, nu ai tu suficienti cai putere sau reflexe suficient de rapide ca sa-ti mai alegi unde sa-l lovesti. o sa il lovesti doar pentru ca nu te-ai asigurat de 3 ori. si nici n-o sa stii de unde ti s-a tras. eu nu cunosc pe nimeni care a murit din cauza ca a sarit cu motorul in fata masinii, motocicletele au o traiectorie precisa. ghinionul lor daca au o viteza prea mare iar tu nu te asiguri suficient de bine. dar de aici si pana la a alege sa-l omori, este cale lunga. daca poti alege sa-l lovesti, atunci mai mult ca sigur poti alege sa nu-l lovesti. orice om normal trage instinctiv de volan sa evite, chiar daca trebuie sa intre intr-un stalp din cauza asta. e in natura noastra sa nu omoram alti oameni cu buna stiinta. eu merg pe ideea mea, ai o problema psihica. nu fi incapatanat, mergi de te cauta.
Edited by zahei, 10 March 2006 - 14:54. |
#35
Posted 10 March 2006 - 18:59
Am si eu filmul respectiv, acum imi pare rau ca l-am vazut...
Nu stiu a cui a fost vina, probabil a soferului auto dar nu credeam ca o motocicleta poate face asta unei masini, mai ales ca nu era un tico. |
#36
Posted 11 March 2006 - 02:20
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users