Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...
 Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...

Care este cel mai bun mod de a pr...
 Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Telefon de budget pentru filme 10...

Recomandare serviciu / firma recu...
 La mulți ani @Piniuli!

Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...

La mulți ani @Ion_Bumbu!
 

Accident urīt

- - - - -
  • Please log in to reply
94 replies to this topic

#19
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
probabil ca, fiind venit prin email, textul e o abureala. pusa la expozitie drept exemplu. io inca n-am vazut motociclisti care sa mearga la expozitii de-astea timpite, atunci pentru cine se adreseaza minunea respectiva. mie imi pare mai degraba o sculptura de-aia moderna... macabra

#20
zahei

zahei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,463
  • Înscris: 28.08.2002
asta e o poza reala de motocicleta intrata intr-o masina. dupa cum se poate vedea, se distruge TOATA masina, din fata pana in spate.

Attached Files



#21
Zazie

Zazie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,741
  • Înscris: 20.09.2003

zahei, on Jul 27 2005, 08:01, said:

asta e o poza reala de motocicleta intrata intr-o masina. dupa cum se poate vedea, se distruge TOATA masina, din fata pana in spate.

<{POST_SNAPBACK}>

Da zi repede cine e babuta aia din spate? Nu cumva autoarea masacrului ? :lol:

#22
z0z

z0z

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 626
  • Înscris: 05.05.2003
.. un alt caz clasic de imbricare artificiala a unei motociclete inocente intr-un automobil criminal. In mod clar, accidentul pe care fac asa mare tapaj politistii aia suedezi s-a petrecut atunci cand motorul avea 45Km/h, mergea regulamentar pe mijlocul benzii si automobilistul maniac a iesit in glisada pe drumul public, evident, fara sa se asigure.
Ulterior, politia suedeza a impins cu forta motocicleta in caroseria vehicolului groazei, cu intentia vadita de a-i speria pe posesorii de automobile. In special pe aia cu Matiz.

Apropos, cum ar arata oare un Matiz dupa o intalnire din lateral cu orice motocicleta care ruleaza cu mai mult de 80Km/h ?

#23
k-elu

k-elu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 116
  • Înscris: 13.03.2005

z0z, on Jul 28 2005, 01:31, said:

.. un alt caz clasic de imbricare artificiala a unei motociclete inocente intr-un automobil criminal. In mod clar, accidentul pe care fac asa mare tapaj politistii aia suedezi s-a petrecut atunci cand motorul avea 45Km/h, mergea regulamentar pe mijlocul benzii si automobilistul maniac a iesit in glisada pe drumul public, evident, fara sa se asigure.
Ulterior, politia suedeza a impins cu forta motocicleta in caroseria vehicolului groazei, cu intentia vadita de a-i speria pe posesorii de automobile. In special pe aia cu Matiz.

Apropos, cum ar arata oare un Matiz dupa o intalnire din lateral cu orice motocicleta care ruleaza cu mai mult de 80Km/h ?

<{POST_SNAPBACK}>


Un matiz nu ar mai arata la impactul cu o motocicleta.
adik ar deveni parte din motocicleta :D

#24
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005
Motocicleta a lovit partea cea mai slaba, usa. Find model cu 3 usi, usa era mai lunga decit la modelul cu 5 usi, si deci mai usor de penetrat. Oricum partea laterala e vulnerabila la o masina.

Masina a fost taiata de cei de la descarcerare, se vede la acoperis ca este taiat. Doar nu credeti ca expuneau o masina cu cadavre in ea?

Desi impactul a fost lateral, airbagurile s-au deschis.

Sint tari europene (probabil toata europa de vest) in care incepatorii moto nu pot conduce motoare de 1000 din primul an, probabil de aceea nu avea individul un motor (foarte) puternic.  Ori 250, ori 150, urmarea era aceeasi.

#25
tudormon

tudormon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 447
  • Înscris: 23.05.2005
"nu cred ca avea loc in oras sa prinda 250. "

Ba cam avea. Recomand vizionare Getaway in Stockholm 1,2,3,4. Mai ales 2, unde vei vedea o Toyota Supra Turbo cu acul de kilometraj batand peste 300km/h la iesirea din oras (filmat si dinauntru, si din camera fixa exterioara) (si vei mai vedea mult condus rapid). Aaaa, Supra nu ia 300? Pai, dupa ce mai schimbi cate ceva prin ea, ia.

Morala 1 Cat priveste accidentul nostru, dracu stie de ce arata motocicleta asa si nu mai busita... e o reconstituire oricum. Ideea, care se desprinde si din poza lui zahei, e ca se pot intampla chestii nasoale. Nevermind cum arata this or that. Beware.

Morala 2 Daca va busiti cu un motociclist, incercati sa-l luati din lateral ca sa nu va ia el pe voi...

#26
Netshadow

Netshadow

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 21.07.2004

 tudormon, on Feb 24 2006, 10:07, said:

"nu cred ca avea loc in oras sa prinda 250. "

Ba cam avea. Recomand vizionare Getaway in Stockholm 1,2,3,4. Mai ales 2, unde vei vedea o Toyota Supra Turbo cu acul de kilometraj batand peste 300km/h la iesirea din oras (filmat si dinauntru, si din camera fixa exterioara) (si vei mai vedea mult condus rapid). Aaaa, Supra nu ia 300? Pai, dupa ce mai schimbi cate ceva prin ea, ia.

Am un filmulet de 193 de mb , cu un motociclist,"getaway in city madness"( daca il cautati pe dc ).E interesant cum omu' face slalom printre masini si ii da si 160 in oras,la ora de varf.Dupa ce am vazut filmuletul asta , Getaway in Stockholm 2 imi pare treaba de incepatori (ei...nu chiar,dar oricum e impresionant :) )



:peacefingers:

Edited by Netshadow, 24 February 2006 - 11:49.


#27
dmg

dmg

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 24.02.2006

 Zazie, on Jul 25 2005, 22:36, said:

E chiar dragut colajul asta de fier cu sange.
bine macar ca masina era rosie...

#28
tudormon

tudormon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 447
  • Înscris: 23.05.2005
Si eu am vazut chestii cu moto... chestia aia cu prince noir prin paris de pilda. prince noir de care nu mai stie nimeni nimic, a "disparut"... Dar nu pun aceste ispravi in calcul pentru ca aia nu isi asuma riscuri calculate, aia pur si simplu nu stiu ce fac si s-au trezit pe motociclete. Tipii din Getaway in Stockholm stiu ce fac, dovada ca scot unul pe an de vreo 5-6 ani incoace si inca nu-i prinde politia, daramite sa moara.

#29
Netshadow

Netshadow

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 21.07.2004

 tudormon, on Feb 24 2006, 21:28, said:

...aia nu isi asuma riscuri calculate, aia pur si simplu nu stiu ce fac si s-au trezit pe motociclete. Tipii din Getaway in Stockholm stiu ce fac, dovada ca scot unul pe an de vreo 5-6 ani incoace si inca nu-i prinde politia, daramite sa moara.

Cam asta incercam si eu sa sublinez.Desi aia din Stockholm ajung la viteze mult mai mari , nu o fac la ore de varf,ci dimpotriva,cand traficul este cat mai redus.Nu stiu care pilot de formula unu spunea intr-un interviu ca se simte mai in siguranta intr-un monopost la 300,decat o masina pe un drum public,cu 2 benzi,la 80 pentru simplul motiv ca atunci cand e pe circuit stie ca nu se poate izbi de el vre-un destept care vine de pe contrasens , si ca toti participantii is cat mai atenti posibil.

Edited by Netshadow, 24 February 2006 - 23:46.


#30
zahei

zahei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,463
  • Înscris: 28.08.2002

 tudormon, on Feb 24 2006, 21:28, said:

Si eu am vazut chestii cu moto... chestia aia cu prince noir prin paris de pilda. prince noir de care nu mai stie nimeni nimic, a "disparut"... Dar nu pun aceste ispravi in calcul pentru ca aia nu isi asuma riscuri calculate, aia pur si simplu nu stiu ce fac si s-au trezit pe motociclete. Tipii din Getaway in Stockholm stiu ce fac, dovada ca scot unul pe an de vreo 5-6 ani incoace si inca nu-i prinde politia, daramite sa moara.
prince noir nu a disparut, prince noir a murit. incercand sa-si depaseasca recordul personal de ocol al parisului pe centura.

Edited by i0nutzb, 11 March 2006 - 09:03.


#31
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,064
  • Înscris: 03.12.2005

 Netshadow, on Feb 24 2006, 23:43, said:

Nu stiu care pilot de formula unu spunea intr-un interviu ca se simte mai in siguranta intr-un monopost la 300,decat o masina pe un drum public,cu 2 benzi,la 80 pentru simplul motiv ca atunci cand e pe circuit stie ca nu se poate izbi de el vre-un destept care vine de pe contrasens , si ca toti participantii is cat mai atenti posibil.

coulthard, pe discovery, parca..

#32
Netshadow

Netshadow

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 21.07.2004
Mersi :) Chiar nu mai imi aduceam aminte .

:peacefingers:

#33
tudormon

tudormon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 447
  • Înscris: 23.05.2005
Zahei nu sunt bolnav psihic, asa consider ca trebuie facut in caz ca nimic nu se poate evita. (ramane foarte discutabila ideea ca daca nu mai poti evita nimic, poti alege cum sa te lovesti - dar presupunand in ipoteza ca poti, asa cred ca ar trebui facut)

Pozele de aici sunt graitoare. In plus, am un film facut imediat dupa un accident cu o motocicleta intrata in masina in lateral, are 30mb nu il pot posta - vrei sa incerc o secventa? sa il vezi pe ala din masina plin de sange cum merge pe partea cu impactul la pasagerul din dreapta si vorbeste cu pasagerul de acolo (inconstient) "mama? mama?" ar fi destul pentru tine? e simpla treaba: vine viteazu, ori eu pe el, ori el pe amandoi (ca nu am un tanc). Eu aleg prima. Il deranjez pe viteaz? Se va plictisi fara mine? tough luck

Edited by tudormon, 08 March 2006 - 21:18.


#34
zahei

zahei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,463
  • Înscris: 28.08.2002
fiule, mortul din filmul tau mi-a fost amic. ti-as fi recunoscator sa nu mergi mai departe cu comentariile si supozitiile pe marginea tragicului eveniment. in alta ordine de idei, nu ai tu suficienti cai putere sau reflexe suficient de rapide ca sa-ti mai alegi unde sa-l lovesti. o sa il lovesti doar pentru ca nu te-ai asigurat de 3 ori. si nici n-o sa stii de unde ti s-a tras. eu nu cunosc pe nimeni care a murit din cauza ca a sarit cu motorul in fata masinii, motocicletele au o traiectorie precisa. ghinionul lor daca au o viteza prea mare iar tu nu te asiguri suficient de bine. dar de aici si pana la a alege sa-l omori, este cale lunga. daca poti alege sa-l lovesti, atunci mai mult ca sigur poti alege sa nu-l lovesti. orice om normal trage instinctiv de volan sa evite, chiar daca trebuie sa intre intr-un stalp din cauza asta. e in natura noastra sa nu omoram alti oameni cu buna stiinta. eu merg pe ideea mea, ai o problema psihica. nu fi incapatanat, mergi de te cauta.

Edited by zahei, 10 March 2006 - 14:54.


#35
Mig VWFan

Mig VWFan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,336
  • Înscris: 01.12.2005
Am si eu filmul respectiv, acum imi pare rau ca l-am vazut...
Nu stiu a cui a fost vina, probabil a soferului auto dar nu credeam ca o motocicleta poate face asta unei masini, mai ales ca nu era un tico.

#36
zahei

zahei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,463
  • Înscris: 28.08.2002

 Mig VWFan, on Mar 10 2006, 18:59, said:

nu credeam ca o motocicleta poate face asta unei masini, mai ales ca nu era un tico.

nici motocicleta nu e o bicicleta. e un obuz de 200 de kile care vine cu 200 km/h.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate