![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Accident urīt
Last Updated: Jul 08 2007 10:33, Started by
mufa
, Jul 25 2005 21:14
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#55
Posted 13 March 2006 - 12:29
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#56
Posted 27 March 2006 - 19:43
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
By the way.
http://www.latimes.c...-home-headlines aici veti citi cum un Ferrari Enzo la cca 260km/h pe strazile din US a lovit un bump pe drum si data fiind garda lui foarte joasa, s-a ridicat in aer si a crashuit... acum, va dati seama ce bine sta pe strada un motociclist la viteza aia, ce downforce are, ce control exercita samd. You figure it out. |
#57
Posted 04 April 2006 - 10:27
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
aici veti citi cum un Ferrari Enzo la cca 260km/h pe strazile din US a lovit un bump pe drum si data fiind garda lui foarte joasa, s-a ridicat in aer si a crashuit... acum, va dati seama ce bine sta pe strada un motociclist la viteza aia, ce downforce are, ce control exercita samd. You figure it out. |
#58
Posted 05 April 2006 - 16:14
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Atentie la.....NEATENTIE !!!
Cred ca nu se pune problema care este mai atent dintre un motociclist si un sofer auto. Este clar ca motociclistul este cel mai atent....oricat de inconstient ar fi el.....iata si cateva argumente : 1. Nu are o carcasa de fier in jur care sa-l protejeze (tre sa se fereasca de orice ... muste, albine..etc(dak n-are casca), pasari, gropi, pete de ulei, pietre...ORICE). 2. Nu il tine de vorba pasagerul sau pasagera. 3. Nu se uita in decolteul sau la cracii pasagerei din dreapta. 4. Nu se intinde la bricheta sa-si aprinda o tigara si nici nu ia mainile d p ghidon pt asta. 5. Nu ii canta Guta, Salam, Parizer, Fasole Batuta...etc. la ureche. Lista poate cntinua dar prefer sa ma opresc aici. In concluzie : Majoritatea accidentelor de motocicleta se produc din vina autombilistilor neatenti !!! Chiar daca nu vezi o motocicleta care vine cu viteza spre tine NU AI CUM SA NU AUZI URLETUL MOTORULUI DE 13-15000 rot/min. (decat dak iti bubuie muzica in boxe k sa fi si tu smecher....). P.S: Nu sunt motociclist, conduc cu atentie o Dacie din '88, fara sa fi avut vreun incident in trafic in cei 6 ani de cand am permis. Imi plac motocicletele si sper k anu asta sa-mi iau si eu A-ul. BAFTA si ATENTIE MAXIMA !!! Edited by Slick24, 05 April 2006 - 16:17. |
#59
Posted 05 April 2006 - 19:42
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Interesant, dar...
1. carcasa de fier nu ma protejeaza chiar atat de bine 2. daca pasagerul m-ar tine de vorba sau mi-ar distrage atentia intr-un alt mod, astfel incat siguranta ar fi afectata, ar zbura imediat din masina. 3. nu sunt genul 4. nu fumez 5. interesant, nici mie De fapt ce vrei sa "dovedesti" cu acest post? Ca soferii sunt niste conservari prosti, inculti - spre deosebire de motociclisti - sfintisori ce merg regulamentar pe muzica de Bach? "Urletul motorului de 13-15000 rot/min" - asta se numeste mers normal prin oras? Btw stii cat de greu e de localizat un sunet de joasa frecventa? |
#60
Posted 05 April 2006 - 20:55
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu faceam referire la tine pt. ca nu te cunosc si nu ma intereseaza dak fumezi tu sau nu si nici ce muzica asculti!!!
Nu am folosit nici un apelativ la adresa soferilor (ma numar si eu printre ei) si am incercat sa nu jignesc pe nimeni. Am vrut sa "dovedesc" faptul ca un motociclist este mult mai motivat sa fie mult mai atent decat un sofer. Nu te-o proteja prea bine carcasa de fier dar e mai buna decat deloc !!! Am mai observat o chestie in legatura cu atentia in conducere : se pare ca atentia este invers proportionala cu marimea autovehiculului in majoritatea cazurilor. ("sunt mare si ma doare la basca....ai curaj sa intrii in mine???") ....vezi comportamentul majoritatii soferilor de Jeep sau de camion. PRECIZEZ CA NU FAC REFERIRE LA CINEVA ANUME....VORBESC LA MODUL GENERAL !!! (asta in caz ca se mai simte cineva ofensat). Cat despre zgomotul de joasa frecventa, sunt de acord cu faptul ca e greu de localizat dar simpla lui prezenta e un motiv serios sa pui piciorul pe frana si sa te mai asiguri odata (doar stii k e un nebun prin zona care probabil circula cu viteza f mare)...si dak nu-ti pasa de viatza lui, macar sa-ti pese de a ta.....ai vazut pozele alea, trucate sau nu.....gandeste-te la ce a spus zahei : "nici motocicleta nu e o bicicleta. e un obuz de 200 de kile care vine cu 200 km/h" . Edited by Slick24, 05 April 2006 - 21:00. |
#61
Posted 05 April 2006 - 23:18
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Stiu ca vorbeai la modul general, dar IMO o asemenea gandire mai mult strica. Mi s-a aplecat de cate ori am auzit - pe acest forum si aiurea - cuvantul 'conservar', ca soferul e intotdeauna de vina, e neatent samd. Ca acei 'conservari' trebuie sa observe zmeul, sa-l "fereasca"...
Sa-i "feresc" pe motociclisti? dream on... ma asigur cat de bine pot si incerc sa merg previzibil pentru cei din jur (ba prefer sa iau o groapa decat sa trag brusc de volan fara sa ma asigur). Dar motociclistii n-ar trebui sa se astepte la cine stie ce tratament preferential! Chiar nu-i treaba mea daca ies de pe o straduta laterala pe un drum cu limita de viteza de 30km/h (curba fara vizibilitate de ex.) si vine un zmeu cu 150km/h, doar pentru ca poate. Sau daca sunt nevoit sa franez brusc si ma trezesc cu un "pasager" in portbagaj. A nu se intelege ca ar conta numarul de roti pe care ne deplasam, ca as avea ceva cu motoristii. Chiar ii stimez, pe aceia care inteleg la ce se expun si la ce-i expun pe partenerii de trafic (si nu-i privesc de sus - a se vedea ce-am scris despre 'convervari'). Acesta e si motivul pentru care postez, oameni buni, muriti pe capete! nu rezolvati nimic cautand vinovati exclusiv in "tabara adversa", crezand ca voi sunteti sfintisori si totul ar fi fost ok daca 'nenorocitul' s-ar fi asigurat mai bine, v-ar fi 'ferit' sau s-ar fi evaporat de pe sosea. O motocicleta pe strada e un OZN, un obiect atipic cu o traiectorie aparent haotica (asadar greu de prevazut, si de asemenea greu de observat)... nu va puneti viata in mainile 'celuilalt' caci n-o sa fie bine! |
#62
Posted 05 April 2006 - 23:25
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
nici motocicleta nu e o bicicleta. e un obuz de 200 de kile care vine cu 200 km/h " . Daca un motociclist face pe eroul si merge cu mult peste viteza legala , simtindu-se "indreptatit" doar pt ca el conduce o motocicleta , atunci ala e un dobitoc si o termina rapid cu viata - e genul de pariu pe care il poate pierde repede . Daca merg cu 50 km/h si iese un destept intr-o intersectie fara se asigure , bineinteles ca o sa zic ca e vinovat . Si in cazul asta as intra in el si daca as fi cu masina , nu ? Dar daca eu stiu ca am de 4 ori peste viteza legala , chiar daca stiu ca ala nu s-a asigurat corespunzator , nu cred ca mai am ce comenta ... ![]() P.s: conduc o masina , am permis de motociclist de ani de zile , dar nu am motor , desi , in vara asta intentionez sa redevin motociclist . ( in rest , ma abtin sa fac comentarii , pt ca in trafic sunt intr-adevar multi dovleci , si de o partea "conservarilor" dar si de cealalta... ) ![]() Edited by Netshadow, 05 April 2006 - 23:29. |
#63
Posted 06 April 2006 - 00:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu se pune problema cine in cine intra si care pe care il face praf k nu suntem la vanatoare. Eu cand am spus ca trebuie sa te asiguri m-am referit la faptul ca o faci pentru tine si nu pentru altul. Daca ai curaj sa iesi vin intersectie fara sa te asiguri inseamna ca esti inconstient. Daca il lovesti tu pe el....chiar daca el are 200 la ora sau cat o avea el...tot tu esti vinovat....si el e...dar el e mort
![]() De moarte nu te scapa nimeni si nimic !!! Esti vulnerabil, oricate masuri ti-ai lua......dar nu strica niciodata sa fi atent. Cat despre motociclete .......am auzit de curand o stire trista : In razboiul din Irak au murit vreo 20 de soldati americani ; intorsi acasa dupa razboi, supravietuitorii, trezindu-se cu conturi barosane in banci, si-au cumparat motociclete care mai de care mai suparate si mai naravase......astfel au mai murit aproape 300 de soldati americani in accidente de motocicleta. Ce n-a reusit razboiul au reusit motocicletele. Nu stiu cat de adevarata este stirea dar am auzit-o la radio. Probabil irakienii ar fi castigat razboiul daca le inchiriau motociclete americanilor. ![]() |
#64
Posted 06 April 2006 - 10:04
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Slick, problema e ca nu te poti baza ca 'ala se asigura', chit ca ai 2 roti sau 18 (ei, la 18 treaba e un pic altfel...). Si chiar crezi ca poti sa observi la timp un zmeu ce goneste cu 200km/h in oras? (din nou, nu conteaza pe cate roti).
|
|
#65
Posted 11 April 2006 - 11:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@zahei
"mai inteleptul forumului, e chiar posibil sa se comporte mai bine o motocicleta, portanta unui Ferrari e un punct negativ atunci cand sare in sus de pe sosea si isi arata burta la curentul de aer, fizicianule. e adevarat cum va spun, romanii se pricep la toate." Fizician esti tu. Nimeni sanatos la cap nu face masini cu efect de fusta pe sub (de sugere a aerului) dupa cate morti au facut acum 20 de ani in formula 1. Chill. Nu se compara cum sta un Ferrari pe strada cu o motocicleta. Si by the way, testele de frane care zic ca o motocicleta opreste in atatia si atatia metri, se fac cu brate ajutatoare ca atunci cand inveti sa mergi pe bicicleta, ca sa nu cada ala pe vreo parte. Deci distanta reala... @slick Tu pui problema rational - pe cata lume stii tu care se comporta rational? Asa e, nu prea multi. Zici ca motociclistul are mai multa atentie pentru ca de asta depinde viata lui. Pai atunci de ce nu are mai multa atentie sa nu mearga cu 200 la ora pentru ca si de asta depinde viata lui? (chiar mai mult decat de atentia mea) Nuu... el lasa viata lui in mainile altora care trebuie sa se asigure DAR EL E ATENT. MY ASS. Plus psihologia. Ai moto? Buuun, mergi pe liniile alea continue sau intrerupte, ca de-aia sunt acolo ca sa mergi tu pe ele, in timp ce masinile merg INTRE ele. Stau masinile la stop? Nu-i nimic, te bagi printre chit ca risti sa iei o oglinda sau sa ii zgarii. Let me tell you what, cand se baga un pusti din asta pe langa mine il intrec pana la urmatorul semafor si il tin exact unde s-a bagat (e.g. intre mine si cururile masinilor parcate pe prima banda) la 5 centimetri de fiecare ca sa se invete minte (oare am salvat vreunul de la moarte? kidding). Motocicleta e un soi de cal modern pe care il calaresc cei care nu sunt satisfacuti de propriile ... nu scriu ce ca se simt ei. Lasa povestile astea cu motociclistii care sunt campionii sigurantei si securitatii. De-aia fac wheelie prin oras? De-aia mor ca mustele? Poate vrei sa ma asigur si ca nu vine un meteorit in intersectie? (nu ridic in slavi conducatorii de masini, deloc, dar cei de moto...) Edited by tudormon, 11 April 2006 - 11:37. |
#66
Posted 11 April 2006 - 12:23
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu sunt de acord cu afirmatia "motociclistii sunt mai atenti pentru ca de asta depinde viata lor". Am mai multe exemple, ultimul in Iasi sambata seara pe bd. Copou la universitate. Era un motociclist care pur si simplu isi cauta "sfarsitul" in zona respectiva. Cat am asteptat autobuzul cred ca a trecut de 5 ori in ambele sensuri pe strada pe o roata pe langa masinile ce urcau copoul.
Era foarte aproape de a intra intr-o dacie care a iesit de la ISE si a facut stanga. Un tramvai a plecat din statie cand soferul vira stanga, iar din spatele tramvaiului a aparut brusc motociclistul. Tinand cont de faptul ca in statia de tramvai nu exista refugiu pentru pietoni si orice sofer "normal" opreste in spatele tramvaiului, soferul daciei nu cred ca si-ar fi putut imagina ce vine. Norocul motociclistului ca in parcarea din fata la universitate nu erau masini si a putut ocoli din scurt Dacia pe care ar fi nenorocit-o. Nu am nimic impotriva motociclistilor atat timp cat respecta regulile si se gandesc si la vietile celorlalti. |
#67
Posted 11 April 2006 - 13:54
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Daca vine cu 200 la ora in oras da-l 'ncolo de idiot ! Ce dracu face daca da peste un grup de copii pe o trecere de pietoni ?! ( dar iti spun eu ca inconstienti de astia nu prea gasesti , fii linistit ) [...] Sigur? Stiu eu un loc..
[...] Daca il lovesti tu pe el....chiar daca el are 200 la ora sau cat o avea el...tot tu esti vinovat....si el e...dar el e mort ![]() [...] Esti convins? Limitele de viteza sunt inutile spui tu, nu? Daca tu ai avea dreptate, atunci oricine ar putea sa treaca pe o trecere de pietoni de pe linia dreapta de la un circuit de F1. Ca doar te asiguri si treci. Ce daca ala vine cu viteza mare, trebuie sa-l vezi... Esti curios sa incerci? Cum te asiguri? Asigurarea, presupune sa intorci capul si sa verifici daca cineva vine dintr-o anumita directie de pe un drum prioritar. Dar nu cu orice viteza, ci cu viteza legala. Cine vine cu viteza mai mare, si se poate demonstra prin expertiza, a generat accidentul, fara nici un dubiu. Si probabil este si mort si vinovat. Nu poti sa te asiguri pentru orice viteza, si pentru acest motiv avem limite. |
#68
Posted 12 April 2006 - 10:06
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
De acord cu asigurarea la F1.
De fapt, vedeti aici postul meu filmuletul din F1 si luati-l (cautati "pryce" in pagina), este exact un accident legat de asigurare cand masinile vin cu 280 km/h. Nerecomandat celor cu inima. http://forum.softped...ic=45407&st=420 Si din nou, cu riscul de a ma repeta: Nu vad cum poate cineva sa afirme ca "motociclistii sunt atenti pentru ca de asta depinde viata lor" mergand cu 200 la ora, fac wheelie etc. Please. Chestiile astea se fac pe circuit, si acolo se vede cine stie ce, nu pe strada. Ei ar trebui sa isi compenseze deficitul de imagine fata de ei insisi in alt mod. Femeile nu mor dupa motociclisti, sau daca o fac, e mai mult la propriu decat la figurat. Sper ca nu am stricat egoul nimanui. Edited by tudormon, 12 April 2006 - 10:07. |
#69
Posted 13 April 2006 - 12:55
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
todor, obisnuiesti sa vorbesti prea mult, rareori te pot urmari. esti un excelent teoretician, mai exact numai gura pare sa fie de tine. trebuie sa intelegi ca ai o problema si sa incepi sa lucrezi la treaba asta. vorbesti ca o femeie. intr-una si prea putina informatie utila.
revenind ontopic, revino dupa ce te plimbi cu motocicleta, s-ar putea sa-ti schimbi opinia. si da, sunt atent, pentru ca de asta depinde viata mea. incetati sa generalizati. eu nu fac wheelie in oras si rareori depasesc viteza legala in oras cu mai mult de 10-20 km/h. daca ma ia cineva pe capota in oras, in mod sigur n-o sa fie din vina mea. cand sunt la volan reusesc sa fiu atent si la masini si la motociclete. si nu am mai multe testicule decat ceilalti soferi. Edited by zahei, 13 April 2006 - 12:57. |
|
#70
Posted 13 April 2006 - 13:05
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Zahei, ai dreptate. Problema e ca natura umana, ne face ca atunci cand privim un motociclist imprastiat pe jos, indiferent din vina cui, ne vom gandi din start la cei care nu se poarta ca tine...
Un wheelie ramane in minte, pe cand o neasigurare la schimbare de banda trece neobservata. In plus unde stau eu, trec zilnic motociclisti cu motoarele ambalate la maxim...
[...] daca ma ia cineva pe capota in oras, in mod sigur n-o sa fie din vina mea. [...] Asta nu suna cumva a mr. pefect? ![]() |
#72
Posted 13 April 2006 - 19:46
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
(zice ceva in lege de viteza???) Da!!! Exista limite de viteza, de exemplu sub nici o circumstanta nu e permisa o viteza mai mare de 80km/h intr-o localitate. He he... sigur ca motociclistii nu depasesc brusc si-ti pun frana in fata; gandeste-te care-ar putea fi rezultatul ![]() Sa-mi explice si mie cineva, daca motociclistii sunt: 1. mult mai expusi decat conducatorii de automobile 2. mult mai atenti atunci de ce naiba conduc cu viteza mai mare decat acestia? (asta apropo de "in cateva secunde sunt departeeeeeeeeee") Zahei, cum iti mai merge? Din nou pe motor, ei? ![]() |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users