Accident urīt
Last Updated: Jul 08 2007 10:33, Started by
mufa
, Jul 25 2005 21:14
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#91
Posted 02 July 2007 - 16:21
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
oare ce masina o fi fost la origini asta gri? pare ceva vag..
|
#92
Posted 02 July 2007 - 16:35
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
aduce a 206...se poate observa bara spate cu un singur stop din ala rosu pe centru...paca asa avea 206...o sa ma uit sa confirm
EDIT: http://www.thhe.dk/Peugeot_206.jpg Edited by T.rac3Er, 02 July 2007 - 16:36. |
#94
Posted 07 July 2007 - 01:52
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Sa-i "feresc" pe motociclisti? dream on... ma asigur cat de bine pot si incerc sa merg previzibil pentru cei din jur (ba prefer sa iau o groapa decat sa trag brusc de volan fara sa ma asigur). Dar motociclistii n-ar trebui sa se astepte la cine stie ce tratament preferential! Chiar nu-i treaba mea daca ies de pe o straduta laterala pe un drum cu limita de viteza de 30km/h (curba fara vizibilitate de ex.) si vine un zmeu cu 150km/h, doar pentru ca poate. Sau daca sunt nevoit sa franez brusc si ma trezesc cu un "pasager" in portbagaj. Ce porcarie ! Nu iti cere nimeni sa ii " feresti" pe motocilisti, ci doar sa te asiguri TEMEINIC. Si chiar nu e complicat, cat iti ia cand faci stanga sa depasesti acea banda? Si cu trabantul nu iti ia mai mult de 2-3 sec, timp in care chiar si acea motocileta care merge cu 150 km/h parcurge 80 m. Sa te asiguri 80m la traversarea unei strazi unde poate acea motocileta sa prinda 150km/h nu e mult deloc. Dar de obicei cel din masina se uita in stanga, liber, se uita in dreapta , mai sta 7-8 secunde sa treaca un camion , dupa care atent si cu privirea in dreapta la masina din spatele camionului traverseaza banda, fara sa ii mai pese ca au trecut 15 sec de cand s-a asigurat ultima oara din stanga. In timpul asta motocilcistul vine din satul vecin ( care e la 400 m ![]() Cat de complicat poate fi sa te asiguri din directia care o blochezi CHIAR in momentul in care BLOCHEZI acea banda ? Si bineanteles, si in partea unde urmeaza sa blochezi . Nu esti in stare sa fii cu ochii-n patru? Nu intra in trafic! Sau macar fa-ti traseul numai pe viraje dreapta Ce daca vine tare? esti radar cumva? Daca e ambulanta sau politia, ai senzori speciali sa nu tai fata politiei cand vine cu viteza ?? Se asigura azi si pleaca poimaine. Stii cum sunt buselile foarte frecvent in intersectii nedirijate ? Pe strada principala un vehicol lent ( camion ) , vasile se baga ca are timp pana trece camionul , nu se gandeste ca pana ajunge camionul ala mai pot aparea din aceeasi directie 10 motocilete si paispe masini, si el se uita in in celalalt sens, ca de , acu` juma de ora primul era camionul , pana trec eu obligatoriu toata lumea va ramane in spatele camionului. NU, inca nu ating motocicletele viteza a.i. , desi tu te asiguri ala sa vina atat de tare incat sa intre in tine exact in cele 2-3 secunde cand tu ii traversezi banda , la naiba, i-ar trebui peste 100m/s ceea ce inseamna aprox 400km/h... "Zicea" unul mai devreme ca il tine la semafor pe unul cu scuterul. OK, sa tii o alta masina care depaseste aiurea pe contrasens , inteleg, dar scuterul de ce ?? Care e diferenta? Cand se face verde din 20 de masini care pot trece poate 10 sunt smecherii care au depasit coloane pe contrasens, iar 10 sunt oamenii de bun simt care stau la coada. Si atunci cei cu bun simt stau mai mult . Dar motorul care pleaca dintre benzi nu te incurca. La respectivul verde trec tot 20 de masini indiferent daca sau bagat intre benzi paispe scutere si jpe motociclisti. Iar pentru motociclisti: pacat ca e la moda acum sa ai motocicleta. Cand nu era la moda, erau mai putine motoare iar aia erau motoristi adevarati. Toti motociclistii mai devreme sau mai tarziu cad. Mai usor sau mai tare. Dar daca ai 0 experienta (pana in 20 000 km tot zero experienta se cheama) si te sui pe un motor de peste 30 cp nu-i a bine. Si daca ii dai 150 inainte sa fii derapat macar odata pana atunci sa stii ce inseamna e de naspa. Soferii nu sunt atenti si sunt "setati" la dimensiuni de peste 2mc, asa ca nu te astepta ca toata lumea chiar sa iti dea prioritate. Simplu! Intr-un trafic lent lumea gandeste lent , si se asigura lent, fa comparatie cum intra unul in trafic pe o sosea kkmaka , si cum intra acelasi sofer pe un drum national , cu trafic intens la viteze mari. Asa ca fa-te vazut, fa-te auzit! Mai bine sa fii injurat ca abuzezi de claxon ( de peferat o goarna calumea) decat sa fii luat pe sus . Cu privirea la cazutul de pe motocileta nu multi sunt de acord, mai ales cei care au <5.000 km pe 'supersportive' si ei sunt 'superASI". Pacat de ei si de familii. E o sansa de 1 la 100 000 . Daca vrei sa conduci riscant, risca-te , probabil e doar o sansa la 10 000 ca tu sa mori , Dar care e posibilitatea in 10 000 de incercari ( km ) sa se intample ceva atat de rar ca 1 la 10 000 ? P.S. Off-Topic (scuze) Statistic si probabilistic( sau cum s-o spune) sunt mai multe sanse daca cumperi un bilet la loto miercuri sa mori pana duminica decat sa castigi duminica. Totusi suntem SIGURI ca duminica v-om trai si SPERAM sa castigam . Asta pentru cei care stiu SIGUR ca ei sunt super-artisti in ale condusului si nu au ce sa pateasca... |
#95
Posted 08 July 2007 - 10:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Din pacate multi motociclisti (si soferi) circula in localitate cu viteze absolut nerezonabile! La motociclisti viteza, combinata cu lipsa de experienta si cu dorinta de a brava duce la rezultate tragice!
Vad destul de frecvent prin Timisoara motociclisti accelerind pina la mersul intr-o roata in conditii de trafic destul de aglomerat! Edited by kodiak, 08 July 2007 - 10:34. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users