Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Accident urīt
Last Updated: Jul 08 2007 10:33, Started by
mufa
, Jul 25 2005 21:14
·
0
#1
Posted 25 July 2005 - 21:14
Redau textul aŗa cum l-am primit:
"Puteti vedea ce rezulta din coliziunea unui Golf ce rula pasnic pe o strada din Stockholm cu o motocicleta ce rula si ea"pasnic" cu numai 250 km/h. Conducatorul motocicletei era incepator. Dupa coliziune Golful a zburat 3 metri in aer si a aterizat cu rotile in sus. Toate cele 3 persoane implicate in accident (conducatorul motocicletei si cele doua persoane din Golf) au murit pe loc si toate cadavrele au ramas in interiorul masinii. Intreg ansamblul a fost expus, dupa finalizarea cercetarilor, de Politia din Stockhom la o expozitie auto pentru a fi dat de exemplu celor ce se mai incumeta din cand in cand sa intreaca masura cu viteza." P.S. Sorry dacć a mai fost. Attached FilesEdited by mufa, 25 July 2005 - 21:30. |
#7
Posted 26 July 2005 - 10:50
Am primit si eu asta pe mail. Cu argumentarea aproximativa: "se tot zice ca automobilistii omoara motociclisti...uite ca se poate si invers".
|
#11
Posted 26 July 2005 - 13:17
hai sa ne mai uitam o data la motocicleta aia. de data asta cu atentie. nu vi se pare suspect cat e de intreaga? plastice & shit, toba de esapament, all together?
Edited by zahei, 26 July 2005 - 13:18. |
#12
Posted 26 July 2005 - 13:26
true.. carena se vede intr-o bucata inauntrul masinii. cam greu daca trebuie sa indoaie o usa in prealabil.
si inca nu imi dau seama pe unde au scos pasagerii, daca motoreta sta pe locul unde ar trebui sa fie ei. btw, ce-i aia, nsr250? prinde aia atata viteza? |
#13
Posted 26 July 2005 - 13:29
addicted, on Jul 26 2005, 14:26, said: btw, ce-i aia, nsr250? prinde aia atata viteza? Edited by zahei, 26 July 2005 - 13:30. |
#14
Posted 26 July 2005 - 13:33
eu cred ca e vrajala..
cum sa intre motociclistul in masina? in cel mai rau caz il arunca peste.. |
#15
Posted 26 July 2005 - 13:42
mi se parea mica toba aia pentru 400, da sigur nu era toba stock nici de nsr.
nu cred ca avea loc in oras sa prinda 250. accidentul pare totusi destul de real, adica se vede scaunul indoit spre exterior,scos prin usa. ma intreb totusi ce cauta airbagul deschis la impact lateral. |
|
#16
Posted 26 July 2005 - 13:50
>nu cred ca avea loc in oras sa prinda 250
Glumesti. In cateva zeci de secunde o masina ajunge la 250. Ce sa mai zici de un bolid ca asta. |
#17
Posted 26 July 2005 - 14:33
asta nu-i cine stie ce bolid. dupa carene e probabil productie 92-94.
in plus, probabil a fost destul de alergata, si motorul, ca atare, e destul de birjarit, pierderi de compresie, etc, deci nu mai are puterea initiala. il asteptam pe maestrul zahei sa ne zica daca e 2t sau 4t, si tragem concluzii suplimentare. in sensul ca, un motor 2t desi dezvolta turatii mai mari si are putere mai mare la aceeasi cilindree, din cauza compresiei ridicate se macina mai repede, si ajunge pe la 4-50 de mii sa nu mai fie ce a fost o data. iar exemplarul din poza fac pariu ca a trecut bine de 80k. intr-adevar, noul slk 55 amg, de exemplu, face 18 secunde pana la 200kmh, dar nu e cazul aici. e vorba de un motor mult mai mic, destul de obosit si cu o greutate mare in carca. in plus, de la o anumita viteza inainte, motoarele plafoneaza, avand prea multa rezistenta aerodinamica de invins. si mai important, aici nu e vorba de timpul in care atingi viteza, ci de distanta. la 200kmh faci 55m/s. considerand o crestere liniara a vitezei de la 1 la 55m/s in timpul de 18s, ca la sl 55 amg, in timpul asta ai parcurs deja mai bine de jumatate de km, in care ai nevoie de asfalt drept, curat si fara obstacole ca sa ajungi la viteza asta. si pana la 250 km/h lucrurile devin exponential mai proaste din 2 motive: accelereaza din ce in ce mai lent, si totusi merge din ce in ce mai repede. nu uitam factorii suplimentari: unui incepator ii e greu sa struneasca o motocicleta ca un pilot de teste ca sa obtina acceleratiile din specificatii, in plus, nu cred ca poate trece de 180 sanatos, la viteza aia daca scoate capul din 'umbra' carenei e ca si cum l-ar lovi cu bata in casca, rezistenta aerului ar trebui sa fie destul ca sa ii dea dureri de gat multe zile dupa. |
#18
Posted 26 July 2005 - 14:44
addicted, on Jul 26 2005, 15:33, said: il asteptam pe maestrul zahei sa ne zica daca e 2t sau 4t, si tragem concluzii suplimentare. in sensul ca, un motor 2t desi dezvolta turatii mai mari si are putere mai mare la aceeasi cilindree, din cauza compresiei ridicate se macina mai repede, si ajunge pe la 4-50 de mii sa nu mai fie ce a fost o data. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users