Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare centrala termica apar...

samsung Xcover 5 Nu mai vrea

Recomandare serviciu / firma recu...

La mulți ani @Piniuli!
 Pret inghetata corso kaufland?

La multi ani @Constantin si Elena...

La mulți ani @Ion_Bumbu!

Obiecte vechi și inutile car...
 Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...

Blat de bucatarie lungime 4,60 m
 Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...

Sunt obligate bancile sa opteze p...
 

Accident urīt

- - - - -
  • Please log in to reply
94 replies to this topic

#1
mufa

mufa

    Porc misogin

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 40,804
  • Înscris: 13.01.2005
Redau textul aŗa cum l-am primit:

"Puteti vedea ce rezulta din coliziunea unui Golf ce rula pasnic pe o strada
din Stockholm cu o motocicleta ce rula si ea"pasnic" cu numai 250 km/h.
Conducatorul motocicletei era incepator. Dupa coliziune Golful a zburat 3
metri in aer si a aterizat cu rotile in sus. Toate cele 3 persoane implicate
in accident (conducatorul motocicletei si cele doua persoane din Golf) au
murit pe loc si toate cadavrele au ramas in interiorul masinii.
Intreg ansamblul a fost expus, dupa finalizarea cercetarilor, de Politia din
Stockhom la o expozitie auto pentru a fi dat de exemplu celor ce se mai
incumeta din cand in cand sa intreaca masura cu viteza."


P.S. Sorry dacć a mai fost.

Attached Files


Edited by mufa, 25 July 2005 - 21:30.


#2
kraMMer

kraMMer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,931
  • Înscris: 23.04.2005
n-am mai vazut asa ceva in viata mea!!!!
:surprise:

#3
The_Napster

The_Napster

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,839
  • Înscris: 01.04.2005
:deadtongue: damnn

#4
Zazie

Zazie

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,741
  • Înscris: 20.09.2003
E chiar dragut colajul asta de fier cu sange.

#5
Elena2k

Elena2k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,062
  • Înscris: 25.06.2005
Ce naspa  :(

#6
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
mda, noroc ca-i masina rosie!  :cursing:

#7
Invisigoth

Invisigoth

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 283
  • Înscris: 11.08.2003
Am primit si eu asta pe mail. Cu argumentarea aproximativa: "se tot zice ca automobilistii omoara motociclisti...uite ca se poate si invers".

#8
arty

arty

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 8,563
  • Înscris: 09.12.2001
zahei baiete, tu eshti?

#9
DarkDog

DarkDog

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 446
  • Înscris: 29.11.2004
:deadtongue:  naspa

#10
cutler

cutler

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,194
  • Înscris: 09.09.2003
incredibil  ce impact lateral

#11
zahei

zahei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,463
  • Înscris: 28.08.2002
hai sa ne mai uitam o data la motocicleta aia. de data asta cu atentie. nu vi se pare suspect cat e de intreaga? plastice & shit, toba de esapament, all together?

Edited by zahei, 26 July 2005 - 13:18.


#12
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,723
  • Înscris: 18.07.2003
true.. carena se vede intr-o bucata inauntrul masinii. cam greu daca trebuie sa indoaie o usa in prealabil.

si inca nu imi dau seama pe unde au scos pasagerii, daca motoreta sta pe locul unde ar trebui sa fie ei.

btw, ce-i aia, nsr250? prinde aia atata viteza?

#13
zahei

zahei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,463
  • Înscris: 28.08.2002

addicted, on Jul 26 2005, 14:26, said:

btw, ce-i aia, nsr250? prinde aia atata viteza?

<{POST_SNAPBACK}>

cred ca e un vfr400, dupa bascula monobrat si dupa gabarit. se duce in 200-220, in blana. in nici un caz 250. nici pe departe. poate la vale.. cu vantul in spate.

Edited by zahei, 26 July 2005 - 13:30.


#14
Blade

Blade

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,371
  • Înscris: 01.01.2002
eu cred ca e vrajala..

cum sa intre motociclistul in masina? in cel mai rau caz il arunca peste..

#15
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,723
  • Înscris: 18.07.2003
mi se parea mica toba aia pentru 400, da sigur nu era toba stock nici de nsr.


nu cred ca avea loc in oras sa prinda 250. accidentul pare totusi destul de real, adica se vede scaunul indoit spre exterior,scos prin usa. ma intreb totusi ce cauta airbagul deschis la impact lateral.

#16
mmariusel

mmariusel

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 825
  • Înscris: 26.11.2001
>nu cred ca avea loc in oras sa prinda 250
Glumesti. In cateva zeci de secunde o masina ajunge la 250. Ce sa mai zici de un bolid ca asta.

#17
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,723
  • Înscris: 18.07.2003
asta nu-i cine stie ce bolid. dupa carene e probabil productie 92-94.

in plus, probabil a fost destul de alergata, si motorul, ca atare, e destul de birjarit, pierderi de compresie, etc, deci nu mai are puterea initiala.

il asteptam pe maestrul zahei sa ne zica daca e 2t sau 4t, si tragem concluzii suplimentare. in sensul ca, un motor 2t desi dezvolta turatii mai mari si are putere mai mare la aceeasi cilindree, din cauza compresiei ridicate se macina mai repede, si ajunge pe la 4-50 de mii sa nu mai fie ce a fost o data. iar exemplarul din poza fac pariu ca a trecut bine de 80k.

intr-adevar, noul slk 55 amg, de exemplu, face 18 secunde pana la 200kmh, dar nu e cazul aici. e vorba de un motor mult mai mic, destul de obosit si cu o greutate mare in carca. in plus, de la o anumita viteza inainte, motoarele plafoneaza, avand prea multa rezistenta aerodinamica de invins.
si mai important, aici nu e vorba de timpul in care atingi viteza, ci de distanta. la 200kmh faci 55m/s. considerand o crestere liniara a vitezei de la 1 la 55m/s in timpul de 18s, ca la sl 55 amg, in timpul asta ai parcurs deja mai bine de jumatate de km, in care ai nevoie de asfalt drept, curat si fara obstacole ca sa ajungi la viteza asta. si pana la 250 km/h lucrurile devin exponential mai proaste din 2 motive: accelereaza din ce in ce mai lent, si totusi merge din ce in ce mai repede.


nu uitam factorii suplimentari: unui incepator ii e greu sa struneasca o motocicleta ca un pilot de teste ca sa obtina acceleratiile din specificatii, in plus, nu cred ca poate trece de 180 sanatos, la viteza aia daca scoate capul din 'umbra' carenei e ca si cum l-ar lovi cu bata in casca, rezistenta aerului ar trebui sa fie destul ca sa ii dea dureri de gat multe zile dupa.

#18
zahei

zahei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,463
  • Înscris: 28.08.2002

addicted, on Jul 26 2005, 15:33, said:

il asteptam pe maestrul zahei sa ne zica daca e 2t sau 4t, si tragem concluzii suplimentare. in sensul ca, un motor 2t desi dezvolta turatii mai mari si are putere mai mare la aceeasi cilindree, din cauza compresiei ridicate se macina mai repede, si ajunge pe la 4-50 de mii sa nu mai fie ce a fost o data.

<{POST_SNAPBACK}>

e 4 t, dar e destul de puternic, ca e in V, nu in linie. de fapt nu puterea maxima se schimba ci faptul ca trage egal de jos pana sus pe toata plaja de turatii. facand abstractie de caracteristicile motocicletei si de nebunia pilotului, eu refuz sa cred ca in urma unui astfel de impact o motoreta intra intreaga in masina aia. am vazut accident in romania unde motocicleta s-a infipt in masina respectiva. asta sttie ea sa faca, se infige ca un cutit. se infige asa de bine, ca devine parte componenta din masina. eu nu cred ca poate intra pe usa, cu maniere. daca vreti sa speculam in continuare, la viteza care se vehiculeaza si la acest unghi cel putin ciudat in care a penetrat masina, ar fi iesit pe cealalta parte.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate