Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Depozitul de calculatoare = depozitul
Last Updated: Mar 09 2008 22:46, Started by
gaskoe
, Jul 20 2005 21:18
·
0
#37
Posted 08 November 2005 - 12:41
Depozitul de Calculatoare are o noua metoda originala de a scoate clientul din sarite.
Mi-am luat un mouse optic de la ei. Hartogaraie, stampile, ... totul a durat in jur de 15 minute - ptr un simplu mouse. Acum garantia: tipul de acolo mi-a spus ca trebuie sa obtin un nr de garantie sunand la un telefon, nu se suna de la ei ci de acasa. Adica sa sun eu la un telefon, sa zic nr facturii si sa-mi dea un nr de garantie. Asta in maxim 30 zile, altfel o pierd(garantia). Ok, sun intr-o zi nimic, sun in alta zi tot nimic, sun in alta zi de mai multe ori, in final raspunde cineva la telefon si mi se da un nr de garantie. Acum ma intreb, de ce trebuie sa fac eu chestia asta? E vreo smecherie la mijloc sau doar vor sa te scoata din sarite. De ce nu suna ei, de ce nu-si fac un soft care sa faca asta automat ? |
#38
Posted 08 November 2005 - 12:47
vladec, on Nov 8 2005, 12:41, said: Acum ma intreb, de ce trebuie sa fac eu chestia asta? E vreo smecherie la mijloc sau doar vor sa te scoata din sarite. De ce nu suna ei, de ce nu-si fac un soft care sa faca asta automat ? Sefi prosti!! Pt. ca multi dintre ei au ajuns sefi prin cu totul alte metode decat cele de competenta si, in plus, cand au cate o idee cretina, nu se lasa (orgoliul de cacat, deh!) pana cand nu o vad pusa in practica, cu ochii beliti de admiratie si nevenindu-le sa creada ce ideea extraordinara au avut ei!! |
#39
Posted 08 November 2005 - 12:48
o fi poate o noua metoda de reducere a costurilor pe care vre-un directoras care nu a prea stat la vanzari a scornito. :nonobad:
|
#40
Posted 08 November 2005 - 13:31
vladec, on Nov 8 2005, 12:41, said: Depozitul de Calculatoare are o noua metoda originala de a scoate clientul din sarite. Mi-am luat un mouse optic de la ei. Hartogaraie, stampile, ... totul a durat in jur de 15 minute - ptr un simplu mouse. Acum garantia: tipul de acolo mi-a spus ca trebuie sa obtin un nr de garantie sunand la un telefon, nu se suna de la ei ci de acasa. Adica sa sun eu la un telefon, sa zic nr facturii si sa-mi dea un nr de garantie. Asta in maxim 30 zile, altfel o pierd(garantia). Ok, sun intr-o zi nimic, sun in alta zi tot nimic, sun in alta zi de mai multe ori, in final raspunde cineva la telefon si mi se da un nr de garantie. Acum ma intreb, de ce trebuie sa fac eu chestia asta? E vreo smecherie la mijloc sau doar vor sa te scoata din sarite. De ce nu suna ei, de ce nu-si fac un soft care sa faca asta automat ? Ideea este stupida. Totul trebuie sa vina in intampinarea clientului, sa-i faca viata mai usoara, nu mai grea. |
#41
Posted 08 November 2005 - 15:00
De cand firma la care lucrez colaboreaza cu MicroLDS, o firma mica nu mai avem probleme de genul asta. Ei ne furnizeaza componentele, sistemele, imprimantele si consumabilele. Se ocupa si de service si poate ca asta ii motiveaza sa-si faca treaba bine, ca altfel tot ei repara...Nu ne intereseaza decat sa ii anuntam necesitatile, restul merge de la sine. Ni le aduc la sediu si totdeauna ne furnizeaza exact ce am cerut si in timp util. Bine ca...platim ceva pentru asta! Dar macar am scapat de stres. Si cand am avut probleme cu componente in garantie, tot ei s-au ocupat; au venit, le-au luat si ne-au adus altele noi in schimb...a durat vreo saptamana, ce-i drept dar nu am depus noi niciun efort si asta ne convine. Uite asa am scapat de stresul cu DC si Co...
|
#42
Posted 08 November 2005 - 15:08
Bine că există firma asta cu car elucrați voi... sau lucrezi tu la ei... sau tu ești patronul :D ... nu de alta, dar prea sună a reclamă postul tău.
|
#43
Posted 08 November 2005 - 16:14
:D ok
nu ma supar pentru ca ne-am obisnuit motivat sa fim suspiciosi: am tot fost pacaliti... |
#44
Posted 08 November 2005 - 16:27
Firma respectiva ofera si consultanta. Nu e nimic special. Oricum se plateste pentru asta, stai linistit...
|
#45
Posted 17 November 2007 - 03:26
Eu am cumparat un calculator acum un an de la Depozitul de calculatoare...totul era ok....asta vara a inceput sa se restarteze...de vreo 3-4 ori am patit....(tin sa mentionez ca am fost de 3 ori pentru incompatibilitati acum un an la ei)...iar acum o luna m-i s-a stricat sursa thermaltake....au dus-o la bucuresti, intre timp mi-am cumparat un atx ca sa pot folosii calculatorul...mi-a venit sursa inapoi si am schimbat-o...toate bune si frumoase...pana cand intr-o seara puf se stinge si nu mai porneste din nou(la fel ca atunci cand era de vina sursa). Bun am spus...am schimbat sursa cu atx-ul cumparat de la ei in urma cu 2 saptamani. I-am dat drumu..o inceput sa porneasca si foc si flama si fum din placa de baza. Am dus calculatorul inapoi si l-au trimis la bucuresti...asta a fost acum 17 zile...ieri i-am sunat si mi-au spus ca nu imi ofera nici o garantie pt nimic pt ca e din cauza supratensiunii..mi-a picat fata avand in vedere ca am plati 25 mil pe el si acum valoreaza 13i...revenind la subiect stau si ma intreb care supratensiune ca am si protectie si impamantare la calculator? Cu toate astea au spus ca ei nu raspund in asemenea conditii. Luni ma voi duce sa port o discutie cu administratorul magazinului si probabil si cu prot consum daca e cazul. Tin sa mentionez ca e ars tot in interiorul calculatorului si din experienta mea si a 5 prieteni care lucreaza in domeniu placa de baza a fost sursa incidentului.
|
#46
Posted 17 November 2007 - 20:13
am facut un sistem de pe site-ul dc, ma costa 8 mil... ma duc la magazin, la unirii... aaa, pai asta nu se potriveste etc..imi fac ei un sistem... intai, ma costa 17 mil... a doua aoara ma cost 16 miol... am renuntat.. nu inteleg un sngur lucru..ce ii costa sa imi faca sistemul asa cum vroiam eu ?
|
|
#47
Posted 05 February 2008 - 17:04
am si eu o intrebare pentru cineva care a avut de a face cu service-ul dc...
cat dureza sa imi aduca o nenorocita de placa video ....e deja de 2 saptamani la ei...si am mare nevoie de ea.... |
#48
Posted 09 February 2008 - 21:26
wyrus, on Feb 5 2008, 17:04, said: am si eu o intrebare pentru cineva care a avut de a face cu service-ul dc... cat dureza sa imi aduca o nenorocita de placa video ....e deja de 2 saptamani la ei...si am mare nevoie de ea.... |
#49
Posted 14 February 2008 - 23:45
isr2002, on Feb 9 2008, 21:26, said: Eu am avut placa video la ei in service. M-au tinut o luna, mi-au adus alta care nu era a mea; apoi inca doua saptamini si mi-au dat una noua, la fel cu a mea. inseamna ca am avut noroc....chiar a doua zi dupa ce am postat mi-au adus un en8500gt(eu aveam un 6600gt :lol: ) |
#50
Posted 29 February 2008 - 20:49
Am luat de la depozitul de calculatoare un sistem, nu mai spun componentele, monitor, imprimantă cu scaner. Mi s-a terminat tușul la imprimantă, fiind în garanție nu am scos cartușul să-l reîncarc, atunci cand am fost acolo la depozit un tip mi-a spus că ei nu reîncarcă acel cartuș ci trebuie să dau peste un mil să iau altul nou. E normal așa ceva? pentru că nu îmi permit să dau alt milion pe un cartuș când vecinul meu îl reîncarcă și are același model de imprinantă. Pot să bag tuș în el, dar pierd garanția. Ce să fac, să mă duc să dau alți bani pe un nou cartuș?
|
#51
Posted 29 February 2008 - 21:07
Ia si pune cerneala corespunzatoare.O imprimanta e cat 3 cartuse,mai bine lasi balta garantia.
|
|
#52
Posted 29 February 2008 - 21:31
Cartusele nu au garantie, doar imprimanta. Un bulion cartusul? E cu duze argint si contacte de aur? Mari smecheri...
Ia tus "Certo", e ceva de caliatate- maxim 10 ron culoarea. Reincarci de-ti vine acru. Spor la lucru! |
#53
Posted 29 February 2008 - 23:14
Vă mulțumesc, cred că așa o să fac, ei nu vor să îl încarce, vor bani să iau cartuș nou
|
#54
Posted 09 March 2008 - 22:46
Lanturile mari de retail nu tin cartuse compatibile. Astea le puteti gasi la magazine mici de birotica, magazine on-line de consumabile imprimante. Vanzatorul ti-a oferit ce avea, avea originale, astea ti le-a oferit. Daca a conditionat garantia de accesul la schimbarea cartuselor, asta e o prostie
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users