Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 Baby Reindeer - 2024

Hotii voteaza hoti?!

Camera video masina

Zilele emailului din gospodaria n...
 Best gaming laptop?

Humane (2024)

Recomandare casti 100-150 lei

Schimbare bec far VW Touran 1T3
 Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 

Depozitul de calculatoare = depozitul

- - - - -
  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#19
citizenx

citizenx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 660
  • Înscris: 28.11.2001

Ionela-Roxana, on Sep 27 2005, 09:24, said:

Altex, Domo, Flanco, Cora toti iau calculatoarele de la firme "de renume" nu cumva credeti ca le asambleaza ei.....

Uite ca nu stii :) Calculatoarele vandute prin reteaua Altex sunt facute de CES care apatine de ei.

Edited by citizenx, 27 September 2005 - 19:37.


#20
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004
singura solutie este sa ti-l faci singur. daca nu stii, apelezi la un prieten sau la prietenu unu prieten unui prieten blabla.  :death:

#21
flex21

flex21

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 403
  • Înscris: 25.10.2003
Eu de fiecare data inainte sa imi cumpar ceva despre care nu am habar , dau search pe google la respectivul produs , caut discutii despre el , pareri , caracteristici , compar preturile , nu il cumpar fara sa stiu de ce e in stare si de la primul magazin care imi iese in cale.
Pe internet gasesti informatii despre aproape orice produs care se vinde in Romania , asa ca ... de vina e cel care cumpara si care e atat de prost sau de lenes incat nu studiaza pe ce da banii si nici macar nu are "sclipirea" sa intrebe un prieten care se pricepe !

#22
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003

rvic77, on Sep 27 2005, 16:22, said:

Am cumparat un cablu S Video sa vad PC-ul pe TV, bineinteles ca nu a functionat, l-am schimbat, aceeasi problema, iar l-am schimbat (macar le-am desfacut cutiile) ca sa-mi dau seama ca toate sunt facute pe dos adica masa e pe centru si invers.

<{POST_SNAPBACK}>


De ce nu mi-ai spus ca iti trebuie cablu calumea de svideo2rca ? Ca iti faceam eu unul dinala cu rg59 de puteai sa-l ai si de 10m si tot sa se vada perfect, ce e in magazin e teapa nu ca nu e masa nustiu unde, ci pentru ca nu sunt compozit si trebuie sa le adaptezi.

Cat despre best, mie mi se par cei mai buni la preturi la HDD-uri mai ales si cu garantiile lor mari.

Edited by andreic, 29 September 2005 - 00:54.


#23
whiteeter

whiteeter

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 29.09.2005
ok,hai sa recunoastem..personalul nu este calificat...sau cel putin mare parte din cei care lucreaza in magazine.cum a mai spus cineva...e vb si mai mult de slujbe "sezoniere",prost platite,pt tineri mai ales care nu au avut cum a aiba o specializare in acest domeniu daca ei abia au terminat liceul sau sunt la facultate.asta e un lucru care desi "provoaca"aceasta lacuna sincera sa fiu il admir.pt ca nu am vazut multe firme care sa dea sansa asta.Da,o fi in interesul firmei pt ca oamenii se multumesc cu salarii de rahat.insa multi vor sa invete si chiar se prind repede.Multi clienti pleaca nemultumiti,ca si voi,multi pleaca din contra cum un sistem bun,bine pus la punct.

In primul rand,da..."consilierul de vanzari" ii face oferta si ce mai e de facut,pe scurt ii face configuratia si logic,se bazeaza pe ceea ce are in magazin,pt ca altfel nu vad de unde ii scoti omului sistem in 24 de ore cand tu nu ai produsele sa le dai la asamblat.Daca ai ghinionul sa dai peste cineva nu neaparat lipsit de cunostiinte..ci pur si simplu lipsit de interes sa faca ceva bun...ai sanse sa pornesti cu stangul.Dar repet...nu generalizati pt ca nu toti sunt asa.Mai sunt in invataceii...care chiar isi dau toata silinta,dar vin oameni deja sictiriti care nu au bunavointa nici macar sa dea o sansa,sau se grabesc,sau pur si simplu nu dau nici o sansa si orice le-ai face,faci rau.

In al doilea rand,ca tot vb voi de chestia cu led-uri,etc...daca ai 10 sisteme de facut intr-o zi...sau oameni care vor sistemul pe loc..e posibil sa mai si gresesti unele lucruri..eu personal nu am vazut chestii de genul asta pana acum,cel putin la cei cu care am avut contact.

vreau sa spun ca nu vreau sa iau apararea romsoftului,nici sa le sar in cap...aici posteaza insa mai mult cei care au avut probleme,pt ca sunt sigura ca cei care au plecat multumiti nu o sa se oboseasca sa ia apararea celor care le-au vandut un sistem bun

faza cu aprovizionarea....chiar vi se pare posibil ca intr-un magazin de 70 m patrati sa existe tot ceea ce s-a scos pe piata in ultimii doi ani(de ex)? e vb si de firmele cu care lucreaza brandul (respectiv romsoft in cazul asta)

concluzia care se trage din tot ce am citit mai sus e ca vinovatii de toate sistemele care nu merg,de componentele care nu functioneaza cum trebuie sunt vanzatorii

adevarul pt mine e total diferit...ei lucreaza cu ce li se da si nu au absolut nici un cuvant de spus.toate chestiile de genul sunat pt garantie,proceduri de service si cate si mai cate sunt impuse de firma si nu de ei...si cu atat mai mult nu rasp ei de calitatea produselor din moment ce asa le primesc,insa de aia s-a inventat chestia cu testatul produsului,pt care clientul semneaza in momentul in care pleaca cu factura in mana,iar daca nu il testeaza are 48 de ore la dipozitie sa se intoarca cu el si sa ii fie schimbat.In tot "arborele" asta de subaltern-sef...vanzatorii sunt cei mai de jos

si ceea ce nu s-a spus pana acum aici este ca totusi desi resurse sunt destul de mici...multi dintre ei chiar incearca sa faca ceva cat mai bun pt client,chiar daca nimeni nu sta sa observe asta...de aia exista "stupidele" intrebari de genul "la ce il folositi?" sau "in ce suma vreti sa va incadrati"...pt ca pana si serviciile de care va plangeti aici,nu sunt asigurate de firma care pur si simplu vrea o crestere a vanzarilor fara sa puna mai nimic la dispozitie,ci de cei din magazin pe care ii vedeti zi de zi si care chiar daca nu se vede se chinuie destul de mult sa ajute cat mai mult clientul,nu neaparat din bunavointa,ci si pt mandria ca a facut un sistem de care sa fie mandru,un sistem care nu are prob,si totusi un sistem dupa componentele caruia a trebuit sa dea o groaza de telefoane si sa le caute in o mie de locuri

Concluzie....servire impecabila si produse de calitate nu cred ca se gaseste foarte des in romania..asta daca se gaseste...dar incercati sa nu acuzati pe cei din fata voastra pt simplul motiv ca tre sa fie cineva vinovat....

daca deranjeaza pe cineva post-ul asta...imi cer scuze..nu vreau sa contrazic pe nimeni din cei care au mai postat pe aici..stiu ca fiecare vede lucrurile din alta postura....eu incerc sa ofer si un alt punct de vedere...ca altfel nu ar mai fi forum dar nu ar exista "contraziceri" :notangel:

#24
Necronomikon

Necronomikon

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,554
  • Înscris: 15.04.2004

Mosotti, on Sep 27 2005, 20:13, said:

singura solutie este sa ti-l faci singur. daca nu stii, apelezi la un prieten sau la prietenu unu prieten unui prieten blabla.  :death:

<{POST_SNAPBACK}>


Cam asta ar fi solutia. Dar si aici e o problema. Pe langa ca trebuie sa alergi pe la tot atatea firme cat ai componente in calculator, poti risca sa ai incompatibilitati intre diferitele componente, cum am patit-o eu acu vreo 3 ani. Pur si simplu RAM-ul nu se intelegea cu placa de baza. In fine... risti sa-ti blestemi zilele si in situatia asta.

#25
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004

whiteeter, on Sep 29 2005, 23:54, said:

ok,hai sa recunoastem..personalul nu este calificat...sau cel putin mare parte din cei care lucreaza in magazine.cum a mai spus cineva...e vb si mai mult de slujbe "sezoniere",prost platite,pt tineri mai ales care nu au avut cum a aiba o specializare in acest domeniu daca ei abia au terminat liceul sau sunt la facultate.asta e un lucru care desi "provoaca"aceasta lacuna sincera sa fiu il admir.pt ca nu am vazut multe firme care sa dea sansa asta.Da,o fi in interesul firmei pt ca oamenii se multumesc cu salarii de rahat.insa multi vor sa invete si chiar se prind repede.Multi clienti pleaca nemultumiti,ca si voi,multi pleaca din contra cum un sistem bun,bine pus la punct.

<{POST_SNAPBACK}>


inca un user cu un singur post. la ce firma lucrezi? Flamingo, DC, Best? nu cumva te-ai apucat sa cauti prin Romania numele firmei tale si ai gasit ca e luata la suturi pe softpedia si ai vrut sa mai indrepti imaginea firmei? ca altfel nu se explica un singur post al tau pe Softpedia la 23:54 dupa ce te-ai inregistrat la 23:09. :coolspeak:

Edited by rex, 30 September 2005 - 18:18.


#26
whiteeter

whiteeter

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 29.09.2005
imaginea firmei...hhmmmm...inafara de faza cu "da sanse la tineri" nu stiu cu ce poti sa zici ca indrept imaginea firmei...chiar lucrez in domeniu,iar firma respectiva pot sa fac orice dar nu sa o ridic in slavi...

ideea era ca nu ii consider vinovati neaparat pe cei care stau in magazin si vand,pt ca ei se descurca cat de bine pot cu ceea ce li se pune la dispozitie si mi se pare aiurea sa vad ca totusi ei sunt "luati la suturi"

atata tot...daca s-a intzeles altceva...imi pare rau...o sa fiu mai explicita de acum incolo...

si btw..sunt inregistrata cu putin inainte sa postez pt simplul fapt ca am primit linkul de la cineva si am vrut sa imi spun si eu parerea...pt ca sincer nu frecventez forumuri...

#27
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,763
  • Înscris: 25.09.2004

Quote

pt ca sincer nu frecventez forumuri...

Nici noi.

#28
Mosotti

Mosotti

    Geniu umil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 33,295
  • Înscris: 21.04.2004

Necronomikon, on Sep 30 2005, 17:36, said:

Cam asta ar fi solutia. Dar si aici e o problema. Pe langa ca trebuie sa alergi pe la tot atatea firme cat ai componente in calculator, poti risca sa ai incompatibilitati intre diferitele componente, cum am patit-o eu acu vreo 3 ani. Pur si simplu RAM-ul nu se intelegea cu placa de baza. In fine... risti sa-ti blestemi zilele si in situatia asta.

<{POST_SNAPBACK}>


pai mergi si o schimbi, nu cred ca n-o schimba. oricum, intainte poti sa intrebi pe forum daca se potrivesc  :lol:

#29
citizenx

citizenx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 660
  • Înscris: 28.11.2001

rex, on Sep 30 2005, 18:18, said:

inca un user cu un singur post. la ce firma lucrezi? Flamingo, DC, Best? nu cumva te-ai apucat sa cauti prin Romania numele firmei tale si ai gasit ca e luata la suturi pe softpedia si ai vrut sa mai indrepti imaginea firmei? ca altfel nu se explica un singur post al tau pe Softpedia la 23:54 dupa ce te-ai inregistrat la 23:09. :coolspeak:

<{POST_SNAPBACK}>


Rex, stai mai domol cu afirmatiile. Niciodata nu conteaza numarul de posturi. Sau tu postezi doar pentru a te da mare ca ai posturi multe? De exemplu, fratele meu frecventa softpedia cam de cand sunt eu inregistrat, dar nu si-a facut user decat anul asta prin primavara.

Edited by citizenx, 30 September 2005 - 22:08.


#30
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004
dar e cam dubios cand isi face un user cu 30 min inainte de a posta si cand posteaza, ridica in slavi o firma.

#31
tommasino

tommasino

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 01.10.2005
indiferent de nivelul cunostintelor angajatilor, de tipul de aprovizionare ales, si conditiile impuse principalul scop al unei societati a carei domeniu de activitate este comertul = satisfacerea nevoilor consumatorului.

Deci nu exista nici o scuza pentru comportamentul bivolilor !!!!!
Nu cred ca ar fi venit cineva sa posteze aici daca ar fi fost vorba de o singura greseala care prin bunavointa firmei ar fi fost rezolvata intr-un termen sau conditii rezonabile.


Later edit:
Propun o zona noua pe acest forum in care sa facem un mic thread pentru fiecare firma in parte care ne serveste cu astfel de surprize, cel putin asa am ne-am putea proteja pe viitor.

Edited by tommasino, 01 October 2005 - 01:55.


#32
RadueXpert

RadueXpert

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 78
  • Înscris: 23.09.2004

whiteeter, on Sep 29 2005, 23:54, said:

ok,hai sa recunoastem..personalul nu este calificat...sau cel putin mare parte din cei care lucreaza in magazine.cum a mai spus cineva...e vb si mai mult de slujbe "sezoniere",prost platite,pt tineri mai ales care nu au avut cum a aiba o specializare in acest domeniu daca ei abia au terminat liceul sau sunt la facultate.asta e un lucru care desi "provoaca"aceasta lacuna sincera sa fiu il admir.pt ca nu am vazut multe firme care sa dea sansa asta.Da,o fi in interesul firmei pt ca oamenii se multumesc cu salarii de rahat.insa multi vor sa invete si chiar se prind repede.Multi clienti pleaca nemultumiti,ca si voi,multi pleaca din contra cum un sistem bun,bine pus la punct.

In primul rand,da..."consilierul de vanzari" ii face oferta si ce mai e de facut,pe scurt ii face configuratia si logic,se bazeaza pe ceea ce are in magazin,pt ca altfel nu vad de unde ii scoti omului sistem in 24 de ore cand tu nu ai produsele sa le dai la asamblat.Daca ai ghinionul sa dai peste cineva nu neaparat lipsit de cunostiinte..ci pur si simplu lipsit de interes sa faca ceva bun...ai sanse sa pornesti cu stangul.Dar repet...nu generalizati pt ca nu toti sunt asa.Mai sunt in invataceii...care chiar isi dau toata silinta,dar vin oameni deja sictiriti care nu au bunavointa nici macar sa dea o sansa,sau se grabesc,sau pur si simplu nu dau nici o sansa si orice le-ai face,faci rau.

In al doilea rand,ca tot vb voi de chestia cu led-uri,etc...daca ai 10 sisteme de facut intr-o zi...sau oameni care vor sistemul pe loc..e posibil sa mai si gresesti unele lucruri..eu personal nu am vazut chestii de genul asta pana acum,cel putin la cei cu care am avut contact.

vreau sa spun ca nu vreau sa iau apararea romsoftului,nici sa le sar in cap...aici posteaza insa mai mult cei care au avut probleme,pt ca sunt sigura ca cei care au plecat multumiti nu o sa se oboseasca sa ia apararea celor care le-au vandut un sistem bun

faza cu aprovizionarea....chiar vi se pare posibil ca intr-un magazin de 70 m patrati sa existe tot ceea ce s-a scos pe piata in ultimii doi ani(de ex)? e vb si de firmele cu care lucreaza brandul (respectiv romsoft in cazul asta)

concluzia care se trage din tot ce am citit mai sus e ca vinovatii de toate sistemele care nu merg,de componentele care nu functioneaza cum trebuie sunt vanzatorii

adevarul pt mine e total diferit...ei lucreaza cu ce li se da si nu au absolut nici un cuvant de spus.toate chestiile de genul sunat pt garantie,proceduri de service si cate si mai cate sunt impuse de firma si nu de ei...si cu atat mai mult nu rasp ei de calitatea produselor din moment ce asa le primesc,insa de aia s-a inventat chestia cu testatul produsului,pt care clientul semneaza in momentul in care pleaca cu factura in mana,iar daca nu il testeaza are 48 de ore la dipozitie sa se intoarca cu el si sa ii fie schimbat.In tot "arborele" asta de subaltern-sef...vanzatorii sunt cei mai de jos

si ceea ce nu s-a spus pana acum aici este ca totusi desi resurse sunt destul de mici...multi dintre ei chiar incearca sa faca ceva cat mai bun pt client,chiar daca nimeni nu sta sa observe asta...de aia exista "stupidele" intrebari de genul "la ce il folositi?" sau "in ce suma vreti sa va incadrati"...pt ca pana si serviciile de care va plangeti aici,nu sunt asigurate de firma care pur si simplu vrea o crestere a vanzarilor fara sa puna mai nimic la dispozitie,ci de cei din magazin pe care ii vedeti zi de zi si care chiar daca nu se vede se chinuie destul de mult sa ajute cat mai mult clientul,nu neaparat din bunavointa,ci si pt mandria ca a facut un sistem de care sa fie mandru,un sistem care nu are prob,si totusi un sistem dupa componentele caruia a trebuit sa dea o groaza de telefoane si sa le caute in o mie de locuri

Concluzie....servire impecabila si produse de calitate nu cred ca se gaseste foarte des in romania..asta daca se gaseste...dar incercati sa nu acuzati pe cei din fata voastra pt simplul motiv ca tre sa fie cineva vinovat....

daca deranjeaza pe cineva post-ul asta...imi cer scuze..nu vreau sa contrazic pe nimeni din cei care au mai postat pe aici..stiu ca fiecare vede lucrurile din alta postura....eu incerc sa ofer si un alt punct de vedere...ca altfel nu ar mai fi forum dar nu ar exista "contraziceri" :notangel:

<{POST_SNAPBACK}>



Ma intreb daca un nenea doctoru' iti gresete o operatie (un picior drept cu stingu) sau iti uita un surub doua, tot asa ingaduitor ai fi? eu cred ca majoritatea nu, mai ales pe banii nostrii.

#33
razvansil

razvansil

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 11.10.2005
hai sa vedem
Cineva mi-a trimis acest link si vad ca sunteti f suparati pe Romsoft
Si eu sunt :D desi lucrez acolo
Probleme apar si din cauza producatorilor care nu trimit numai placi bune catre europa de est (si vb de producatori importanti)
Exista si o incercare de a preveni acest gen de probleme cu clienti nemultumiti din prima zi, nu am legatura cu vanzarile si nici cu montarea sistemelor dar ma intereseaza sa pot identifica probleme de genul clientul vrea dvd si primeste cd-rom, sau de genul imprimantei A3, vanzatorii nu sunt pusi sa vanda chiar ce nu vrea clientul, ei ar trebui sa se muleze pe cererea clientului cu ce are disponibil.
Acum problemele de incompatibilitate apar frecvent (chiar si intre de exemplu o placa video si o placa de baza de acelasi producator, si cu tot cu update-uri de BIOS care ar trebui sa rezolve exact aceasta probleme), cele mai dese incompatibilitati sunt cu memorii dual chanel si placile video, ... incompatibilitati de care vanzatorul nu stie inca (se incearca rezolvarea acestei probleme printr-un site intern pe care eu si colegii mei sa expunem exact aceste incompatibilitati).
Oricum la cumpararea unui sistem consider ca nimeni nu trebuie sa se prezinte fara cineva care chiar cunoaste despre hardware, nu copilul vecinului care e student la informatica si programeaza sise joaca pe cald (decat daca chiar are si pasiuni hardware)
S-au intamplat cazuri in care clientul a dat gaura cu bormasina in placa de baza ca sa isi mopnteze un cooler, sau montarea fara distantieri...
Acest topic era deschis pt problemele cu siteme asamblate deja, ar fi bine sa se posteze in continuare ca sa vad ce se intampla si unde a aparut problema (uite cineva dispus sa se implice :D si nu vreau sa slavesc ROMSOFT)
Cel mai frumos e ca mi-am luat eu sistem de 46 milioane de la ROMSOFT dar din cauza ca nu aveau pe stoc memoriile pe care le doream am luat altele .... f bune si ele .. kit dual-chanel .. si culmea sistemul l-am asamblat tocmai in Galati fara sa ii fac o proba inainte .. si normal memoriile erau incompatibile cu placa ASUS Deluxe cu NForce3-250G care o luasem eu ... deci probleme apar mereu

#34
DeathRipple

DeathRipple

    communist vampire

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,937
  • Înscris: 11.08.2002

puricele, on Jul 22 2005, 02:33, said:

Pana o sa capoteze si astia. Eu am ajuns la concluzia ca TOTUL e corupt in tara asta.

<{POST_SNAPBACK}>


damn....cam tarziu

#35
medvonok

medvonok

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 764
  • Înscris: 31.08.2005
Totul pleaca de la salariile angajatiilor, de la motivatiile lor si cat se dedica slujbei. Daca un PC nu este asamblat corect este vina celui de la asamblare, dar prin asta se afecteaza imaginea firmei. Eu am patit cu un sistem de la Flamingo - avea un cablu pus invers, memoria nu era vazuta in intregime ..... si tot felul de rahaturi din astea. Ti se face greata de toate, asa ca mai bine iei pe un amic care face asa ceva, il cinstesti cu un suc si o sa ai sistemul bine facut la tine acasa.

#36
tudormon

tudormon

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 447
  • Înscris: 23.05.2005
Daca imi  permiteti, am si eu o parere.
Domnii care lucreaza in industrie sau chiar la firma vizata au o abordare impaciuitoare. Evident ca nu ridica firma in slavi pentru ca ar bate la ochi, dar o cam apara. Si asta e normal, ca doar acolo lucreaza.
Corect ar fi ca in momentul in care mergi la o firma, care vrea sa aiba o imagine, ce sa mai zic un brand, sa poti fi un necunoscut (pt ei) si un necunoscator (in pc-uri)si sa nu pleci tzepuit. Pentru ca platesti oricum milioane bune fata de pretul pe care il obtii la o firma de apartament, mica (sa dau un exemplu de azi: monitor samsung lcd 17 inchi 710N e 10.8 milioane la ultrapro, 9.8 la o firma de apartament cu preturi bune si 9 la o oferta speciala - daca mai e - in cora; ma scuzati domnilor, dar pt 1.8 milioane in plus pe un monitor, puteti plati un mic curs pentru angajatii dvs sau puteti angaja unii mai cunoscatori). Asta pentru ca presupun ca firma nu ii indeamna sa vanda ce e mai prost, caz in care e rau de tot pe aratura.

Angajatii respectivelor firme mari care afirma (ca intr-un post anterior) ca nimeni nu ar trebui sa mearga sa cumpere fara cineva care se pricepe o iau pe o panta periculoasa. Atunci, de ce ii mai plateste lumea pe ei, ca sa comande produsele (pe care oricum nu le au pe stoc) si sa tina lumina aprinsa in magazin? Nu prea cred. Asa si le poate lua toata lumea de pe internet, cu cineva care se pricepe, si ei pot sa isi inchida magazinele - ura si la gara!

Piata se regleaza si singura, si e intuitiv ca pana cineva nu va oferi servicii bune, furand clientii celorlalti, e improbabil sa investeasca simtitor in asta. Nu cred ca vom vedea imbunatatiri majore curand.

Dar, speram. Faptul ca un domn de la firma respectiva e pe forum aici e bine, inseamna ca pe cineva il intereseaza. Atunci, domnu, sa va dau un sfat gratis (lucrez intr-un domeniu de dat sfaturi, daca va intereseaza altele pe bani): dvs. aveti in oferta diverse plastice si table, dar NU aia vindeti, pentru ca alea se gasesc mai ieftin in alte parti, aceleasi plastice si aceleasi table; dvs. vindeti servicii - acela de a consilia un bou (pardon) ce calculator ii trebuie, fara a-l umfla cu prostii, cu respect si fara a rade de el pentru ca VA PLATESTE, acela de a asambla FRUMOS sistemele clientilor (sa se aprinda beculetele, ca sunt incluse in pret), de a PRELUA DIN RISCURILE lui oferindu-i un sistem prompt de garantie, si acela de a face un pic de educatie clientului ca sa inteleaga ce cumpara pentru ca daca stie de ce ii merge prost vine si ia ce are nevoie nu sta acasa gandindu-se ca oricum nu are bani de un sistem nou. Da, piata e prost dezvoltata acum, dar asta nu e un motiv sa-ti bati joc. Cineva o sa ofere si servicii bune intr-un final, si daca atunci voi vindeti table si plastice, aveti grija sa nu va loveasca usa in spate cand iesiti de pe piata.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate