Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Ce-mi recomandati pentru mersul pe nisip?
Last Updated: Dec 11 2010 18:25, Started by
tau888
, May 23 2010 14:05
·
0
#19
Posted 21 July 2010 - 16:53
buntzi, on 24th May 2010, 07:13, said: Pe aici tovarasii se dau pe dune numai cu Land Cruiser (varianta Station wagon)... Asa stiam si eu, Land Cruiser ar fi masina desertului, care pe langa tractiune cica ar mai prezenta si o alta mare calitate deloc de neglijat, rezista actiunii nisipului. Nisipul e tare pacatos, intra cam peste tot si are un neplacut efect abraziv. |
#20
Posted 04 August 2010 - 20:40
kr0k0dilu, on 21st July 2010, 17:53, said: Asa stiam si eu, Land Cruiser ar fi masina desertului, care pe langa tractiune cica ar mai prezenta si o alta mare calitate deloc de neglijat, rezista actiunii nisipului. Nisipul e tare pacatos, intra cam peste tot si are un neplacut efect abraziv. |
#21
Posted 10 August 2010 - 11:04
Salut,
@ Pentru colegii de mai sus, sunt diferite considerente pentru care se folosesc land cruisere, defender-uri sau patrol-uri in zonele nisipoase. Sa ne gandim ... auto sus-mentionate servesc unui scop, la achizitionarea lor se iau in calcul unele aspecte ... sa fie asa, sa fie asa, sa fie dotate cu x y. In africa sau unde vreti voi siberia etc, sunt folosite de regula in diverse expeditii, misiuni, lucrari si sunt alese tocmai pentru capacitatea de trecere, fiabilitatea dar mai ales pentru capacitatea de incarcare (personal si echipamentul aferent) tocmai asta fiind cauza pentru care nu sunt utilizate suzuki-uri... sunt descalificate din start. In concluzie ideea cu "masina desertului" e vorba goala. Bine.. am auzit ca ar mai fi unele persoane pretentioase .. cica cu personalitate englezeasca si care nu suporta decat "Range -ul". Colegul nostru, in schimb, are nevoie de auto pentru petrecerea concediului deci cateva iesiri friendly, el, sotia, cateva bagaje, cortul. Parerea mea ... un Jimny ar oferi chiar mai mult decat se asteapta de la el omul nostru, asta daca ii este suficient spatiul pentru bagaje ... la nevoie se poate scoate bancheta spate, dar deja intru'n discutii interminabile. Oricum trebuie facut un test cu asta mica, dupa care vezi daca ti se potriveste. Ca idee, impozitul pentru auto cu motor 2600 cmc va fi cam 2000 lei, bani cu care inchiriez auto pt concediu deh, fiecare cu gandirea lui. Edited by Cecotto, 10 August 2010 - 11:06. |
#22
Posted 10 August 2010 - 14:44
Imi place ca toti s-au gindit la un model sau altul de masina, dar nimeni nu a zis nimic de gume
Pentru nisip sint preferate anvelopele cu profile "tractor" si presiune foarte mica in pneuri. Niste beadlock-uri + un reductor sint un mare plus. |
#23
Posted 28 August 2010 - 17:04
Un alt avantaj in favoarea Defender: caroserie aluminiu, n-ai treaba cu apa de mare, umiditatea, sarea, etc. etc.
Din pacate se pare ca din 2014 Defenderul va trece pe otel chinezi idioti ! |
#24
Posted 29 August 2010 - 12:17
Cecotto, on 10th August 2010, 12:04, said: Colegul nostru, in schimb, are nevoie de auto pentru petrecerea concediului deci cateva iesiri friendly, el, sotia, cateva bagaje, cortul. Parerea mea ... un Jimny ar oferi chiar mai mult decat se asteapta de la el omul nostru, asta daca ii este suficient spatiul pentru bagaje ... la nevoie se poate scoate bancheta spate, dar deja intru'n discutii interminabile. Corect! Din cit m-am documentat pina acum, Jimny, Samurai si Niva ar fi optiunile pe care le vad - avantajele majore fiind reductorul, greutatea, capacitatea cilindrica sub 2000cc si performantele in offroad (adica pe nisip). Sezonul acesta aproape ca deja a trecut, asa ca nu ma grabesc in luarea deciziei; sigur la anu' voi avea ceva din cele enumerate mai sus. Pina atunci insa ... ma descurc cu ce am! Attached Files |
#26
Posted 29 August 2010 - 17:55
Mai e si varianta Beach Buggy Cea mai fun, dar de vara, n-am vazut pana acum beach-buggy acoperit
Pe aici prin Cipru sunt multe jucarioare de-astea si am vazut anunturi la 500-1000 Euro in general au motoare 250cc < dar sunt si unele cu motoare de Beetle sau chiar mai mari [ http://www.beach-buggy.se/beach-buggies.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#28
Posted 29 August 2010 - 21:56
Vad ca esti pasionat de motoare, de ce nu iei un ATV? Ai iesi mult mai ieftin. Pana acolo il pui pe un o remorca, si il dai jos numai pentru plaja. Treci cu el prin locuri unde orice masina ramane blocata.
|
|
#29
Posted 30 August 2010 - 06:17
Si cum te deplasezi cu ATV-ul de la Satu Mare pe plaja la Constanta?
|
#30
Posted 30 August 2010 - 16:37
Asa cum am zis mai sus, il pune pe o remorca (platforma). Daca il foloseste doar off-road, nici nu trebuie inmatriculat. Probabil platforma exista deja, deoarece am vazut poze cu motorul pe plaja...
O alta solutie, mai clasica, e un Duster 4x4, motor 1,5 DCI (taxe mici), cu cauciucuri potrivite. Are capacitate de trecere mai buna decat alte SUV-uri, dar mai mica ca un Jimny sau Niva. In schimb, Jimny si Niva sunt incomode la drum lung, n-as baga in el familia pentru ore la 30+ grade. Edited by Wotan, 30 August 2010 - 16:46. |
#31
Posted 30 August 2010 - 18:31
Wotan, on 30th August 2010, 17:37, said: Asa cum am zis mai sus, il pune pe o remorca (platforma). Daca il foloseste doar off-road, nici nu trebuie inmatriculat. Probabil platforma exista deja, deoarece am vazut poze cu motorul pe plaja... O alta solutie, mai clasica, e un Duster 4x4, motor 1,5 DCI (taxe mici), cu cauciucuri potrivite. Are capacitate de trecere mai buna decat alte SUV-uri, dar mai mica ca un Jimny sau Niva. In schimb, Jimny si Niva sunt incomode la drum lung, n-as baga in el familia pentru ore la 30+ grade. Nu, nu exista nicio platforma! Pe plaja am ajuns prin propriile forte ... pe doua roti - dar echipate cu cauciucuri enduro! Nu este chiar "floare la ureche", intrucit greutatea motocicletei (228kg) impreuna cu a mea (90kg) si cea a bagajelor (43kg) dar si prezenta cardanului (care "impinge" roata pe suprafata de rulare - comparativ cu lantul la care tendinta este inversa) conteaza foarte mult atunci cind deplasarea se face pe nisip. Din tot ce-am citit, ce-am vazut cu ochii mei si aflat de la cei ce se pricep si practica offroadul, pe nisip este musai sa ai: -reductor si / sau (in cazul masinilor grele) cel putin 2 diferentiale blocabile - daca sunt toate trei ... cu atit mai bine! nu tot ce este 4x4 razbate prin nisip - pe youtube sunt o gramada de exemple de "meseriasi care ... "si-o fura rau de tot" aventurindu-se cu fel de fel de suv-uri - unele chiar cu "pretentii"! -cauciucuri adecvate. -o greutate cit mai mica a "utilajului". -ceva indeminare - este binevenita daca cerintele anterioare sunt indeplinite. Tocmai din acest punct de vedere am amintit de Jimny, Niva, Samurai si Vitara; in plus au si avantajul impozitului (mult mai) mic. Daca printre voi sunt persoane care au avut parte de astfel de trairi - ma refer bineinteles la mersul pe nisip, cu un offroader sau un suv - ii rog sa-mi impartaseasca si mie experientelor lor; eventual niste poze / filmulete "doveditoare" sunt binevenite. Numai bine, Aurelian |
#32
Posted 31 August 2010 - 10:09
tau888, on 29th August 2010, 12:17, said: Corect! Din cit m-am documentat pina acum, Jimny, Samurai si Niva ar fi optiunile pe care le vad - avantajele majore fiind reductorul, greutatea, capacitatea cilindrica sub 2000cc si performantele in offroad (adica pe nisip). Rugamintea mea ar fi sa renunti la ideea cu Niva. Va fi un chin chiar daca esti pasionat de mecanica si faci rost de piese foarte usor. Fara o minima documentare si echipare poti ramane impotmolit inclusiv cu diferentiale blocabile. Cred ca singura mea experienta pe nisip .... am tractat de pe plaja un patrol long, model cred ca '90 .. problema lui greutate mare si cauciucuri uzate. (auto propriu aro 2,7 td la care a trebuit cuplata fata) Frumos BMW'ul sa il stapanesti sanatos chiar buna ideea cu stingatorul, suportul este metalic sau chinga? Cu stima |
#33
Posted 31 August 2010 - 23:29
Cecotto, on 31st August 2010, 11:09, said: Rugamintea mea ar fi sa renunti la ideea cu Niva. Va fi un chin chiar daca esti pasionat de mecanica si faci rost de piese foarte usor. Fara o minima documentare si echipare poti ramane impotmolit inclusiv cu diferentiale blocabile. Cred ca singura mea experienta pe nisip .... am tractat de pe plaja un patrol long, model cred ca '90 .. problema lui greutate mare si cauciucuri uzate. (auto propriu aro 2,7 td la care a trebuit cuplata fata) Frumos BMW'ul sa il stapanesti sanatos chiar buna ideea cu stingatorul, suportul este metalic sau chinga? Cu stima Multumesc pentru apreciere! Stingatorul este prins pe un suport de plastic prin cu doua benzi, tot de plastic; in mod normal acest suport se prindea prin doua holdsuruburi de caroseria masinii. la mine insa este prins de cadrul motocicletei cu 3 chingi - sta destul de bine fixat si la nevoie se poate scoate foarte repede. In plus ... avem si trusa medicala - ca sa fie treaba completa! Cit despre Niva ... nu esti singurul care imi spune acest lucru! Attached Files |
|
#34
Posted 01 September 2010 - 00:40
Degeaba ai masina potenta daca soferul e varza! Cred ca 50% face masina si 50% soferul! Nisipul e foarte inselator si cred ca e cea mai dificila suprafata de rulaj, mai dificila decat noroiul, asa ca vezi ce faci!
4x4 cu 3 diferentiale sunt extrem de putine si extrem de scumpe! Cei care se avanta pe nisip in general pleaca mai multi cu mai multe masini ca sa se poata ajuta! Daca te duci singur ar fii indicat sa lasi aventurile deoparte ca nu stii cine te mai scoate de acolo! |
#35
Posted 03 September 2010 - 21:09
iti recomand un aeroglisor...cu ala nu cred ca o sa ai probleme nici in desert, daca ai grija sa nu intre nisip la motot
|
#36
Posted 22 October 2010 - 10:29
poate stiti deja, da indicat e sa desumflii putin rotile. ajuta sa nu ramai impotmolit.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users