Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
One week meal plan - Pachet

Apometru defect?

Nelamurire legalitate TVA casa noua

Huawei P20 Lite, ecran negru la a...
 Bibelorui, macrameuri si altele

Inventia secolului din Afganistan?

G84 - pro și contra

Masina de familie,buget 11000-120...
 In ce situatii cereti o a doua op...

DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...

La multi ani @Passenger001!
 La multi ani @barbosa1bis!

La multi ani @MikeSpike!

Cum curat gletul de pe perete

Soluție incalzire apartament...
 

GENERATOR ELECTRIC

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
1450 replies to this topic

#955
swtm

swtm

    Welding Eng.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,776
  • Înscris: 18.01.2011
Multe sunt posibile. Inclusiv sa batem câmpii cu perseverență fără pic de urmări.

Teoriile astea conspiraționiste nu sunt decât niște teorii. Cu excepția tarilor a căror economie se bazează cu preponderență pe producția de petrol, nimeni altcineva nu ar avea interesul blocării unor surse alternative de energie. Asta dacă există.
Asa ca e mai plauzibil ca aceste teorii sa fie fabulații decât reale.

#956
unGuru

unGuru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,000
  • Înscris: 06.06.2004
@goctav2000:

Si de unde stii ca, dupa ce semnezi contractul, nu te pun sa te conectezi la vreo "teava" cu uraniu??

Daca citeai TU mai bine toate aberatiile de-acolo, observai ca scrie "absolutely free energy". Pai si daca l-ai lega doar la teava de apa, sutele alea de metri cub de apa, ca sa produci 7kWh pe ora, cine le plateste? O fi "free" pentru ei, nu pentru tine.

Asa, dai drumul la robinetul de apa si-ti faci o hidrocentrala, daca nu te deranjeaza sa platesti un fluviu de apa.

Tu chiar crezi ca un motor pe apa ar functiona nonstop, cel putin cinci ani, intr-o cutie sigilata?

Adica ala are si lagare ideale (fara ungere), si transformari de energie supraunitare si mai costa si 3800 EUR?! Cam cum crezi c-au ajuns ei la pretul asta?.. de ce nu 3700, 3900?!

Deci chiar e jenant sa ai macar o umbra de intelegere fata de escrocheriile astea. Si macar daca s-ar fi inventat ieri, dar sunt pline cimitirele de cati fraieri au crezut in prostiile astea.

La urma urmei, platesti tributul necunoasterii, a mediocritatii, a superficialitatii si asa mai departe.

As putea sa mai comentez si alte tampenii de pe-acolo, poate-poate te trezesti.. de exemplu, "sa nu deschizi cutia 5 ani"!

Shit.. parca suntem in evul mediu! Pai daca era ceva revolutionar, nu cumparau toate supercompaniile din lume cate un blackbox si-l deschideau in secunda 2?! Si-apoi umpleau chinezii lumea cu ele?

Marketing de kkt.. de obicei, asta tine la babele alea cu teleshopingul: "ai produsul asta? gata, faci parte dintr-o casta.. nu mai spune la nimeni.. nu-l deschide, altfel dispare vraja".

In concluzie: desteapta-te, romane..
(sincer? n-am mari asteptari)

#957
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
@swtm:
O săptămână pauză și încă trei puncte.

@goctav2000:
Ori încetezi și faci cum ți-am recomandat aici, ori o iei pe urmele lui swtm.
Atât de simplu-i tot.

@all:
Lăsaţi bălăriile deoparte, cine nu a pus mâna în viaţa lui pe un manual de fizică elementară îşi merită soarta.
Poate crede şi-n zâna măseluță, nu-i nici treaba mea și nici a voastră asta pe subiectul ăsta, să-i aducem cu picioarele pe pământ.
Devine însă și treaba mea și a voastră când se bat câmpii pe două pagini...

Aveți buton de report pentru perle, ori PM, cum doriţi.
Asta ca să nu vă treziți ca și stimabilul swtm să afirmați că doarme moderatorul în loc să-i schimbe lui scutecu'...

#958
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
Batutul campiilor, adesea punctate de copaci, este deosebit de relaxant pentru psihicul uman. Aici a devenit injuratura.
UnGuru, daca vrei neaparat adaptarea generatorului pe gaz, va trebui sa ai o chiulasa de rezerva.
Copiile honda au bucsa de la supapa admisie din bronz, cele originale din otel sinterizat.
In timp, vei avea nevoie de bucsa si supapa de admisie, cea de evacuare se unge cu apa.

sper ca nu am ofensat pe nimeni.

#959
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 31.01.2010
Otel sinterizat?
Nu`i bronz de aluminiu sinterizat?

#960
bogdanb1

bogdanb1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 05.07.2007

 costinium6, on 24 ianuarie 2017 - 21:22, said:

Batutul campiilor,  Aici a devenit injuratura.

corect, foarte corect, chiar este un drept bine aparat.

https://www.google.r...dKSz5EV2wnX6_Vw

aveti aici documentatie, pentru construirea unei quloase care sa va reziste.

Si ca sa ma tin de ceea ce am spus, doar pentru ca am spus, in cazul in acare exista cineva interesat:

http://www.piesegpl-...hlube-_149.html

ce si cum si de unde si altele, nu mai ma intereseaza sa le mai discut aici.

Edited by bogdanb1, 24 January 2017 - 22:08.


#961
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
In nici un caz bronz. posibil fonta modulara dar nu cred. Nu stiu ce este acolo dar rezista la frecari fenomenale.

#962
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,669
  • Înscris: 31.01.2010
La motoare stiu momentan de urmatoarele variante: bronz (de Cu si Al), fonta si pulberi metalice sinterizate.
Ultimele se folosesc la motoare moderne cu incarcare mare.
Acele Honda la 5Cp/200cmc/3600rpm is motoare nepretentioase si de cursa lunga.
Inclin sa cred ca e vorba de ghiduri de fonta mai repede decit pulberi metalice sinterizate.
Bronzul de Al e galbui si mult mai tare decit cel de Cu.
Grig

Edited by Ion_Bumbu, 24 January 2017 - 21:59.


#963
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
Pai la ghiduri ma refer. maine daca sunt la sediu iau o chiulasa si vedem.
Am chiulasa originala honda si clona. sa vedem ce e acolo. si eu sunt curios.

#964
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
Daca se lasa zapada o sa aflam daca se freaca tijele impingatoare de aluminiu sau e pe bucse sinterizate, pariez pe chinezi.

#965
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
Nu am timp sa studiez o gramada de fie vechi, dar am sa ma stradui.

#966
stefap

stefap

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 01.07.2013
Un motor de generator mic (din clasa de care vorbim,  cca 2 - 8 Kw ...) poate functiona normal cu GN sau GPL., un anumit timp.
Problema se pune pt. cat timp, evident, comparand cu o functionare a aceluiasi motor pe benzina -adica, cu combustibilul pt.
care a fost proiectat.
Specialistii enunta anumite modificari principale care se fac la versiunea pe gaz a unui motor, fata de modelul pe benzina:
(se considera ca versiunile trebuie sa dezvolte aceasi putere....!!)

- marirea diametrului supapei de evacuare (si a scaunului de supapa, evident...), pt. a asigura o racire mai buna a supapei;
- eliminarea mecanismului de auto-rotire (incremental..)  al supapelor  (folosit la motoarele cu combustibil lichid in scopul auto-curartirii scaunului de supapa...)

Acestea sunt doar unele dintre modificari, si se fac ca raspuns la functionarea in regim mai dur a supapelor datorita arderii mai uscate in cazul gazului..

Se reclama mai des arderea supapelor la motoarele pe gaz (modificate in regim post-fabricare...), dar aici mai este o problema:

arderea supapelor provine adesea de la reglajul dozajului combustibilului in scopul unei economii sporite,  uneori se realizeaza un amestec prea "sarac",
care e cauza principala de ardere a supapelor. Reglarea dozajului carburatoarelor in afara unor ateliere specializate, necesita ceva "mana indemanatica"

si ceva "simt al motorului"...doar pt. a te apropia de un reglaj corect (bine, "la urma urmei", poti sa "cazi" pe "reglajul perfect" si din intamplare, numai ca,
niciodata n-ai sa fii sigur de asta !!! )
De fapt, amestecul prea sarac cauzeaza arderea supapelor si la motoarele pe benzina....desi ele au conditii mai favorabile de lucru.

In cazul motoarelor mici de care vorbim (care sunt racite cu aer...un element mai...defavorabil...sa zicem...), deoarece nu se pot face aceste modiicari,
(si oricum, n-ar fi rentabile...) cred ca, presupun, ca se poate prelungi durata de utilizare prin anumite masuri:

- daca moto-generatorul exista deja, se poate utiliza un regim mediu de putere mai redus, adica de exemplu, media de putere sa fie de cca 60%,
(fata de puterea medie de 85% pt,  benzina; adica sa fie "incarcat" mai putin...) - un "derating", o de-nominalizare de putere...
- reciproc, daca rezulta din evaluare ca trebuie sa cumperi un generator, de 2kw (pe benzina, evident...), cumperi unul de cca 3Kw, pe care
il poti folosi si pe gaz, la cca 1.8 kw....

PS.  Ca "hobbby", lucrez pt. a aduce o clona 168FB (GX200) la functionare "full automatic" (pe benzina+gaz ) ; pana acum , s-au montat  "profesional" (sic !!)
  electromotorul de pornire, volanta cu coroana si bobinele de  incarcare ("charger" baterie...)...."carburatorul+regulator" pe gaz" este pe drum...

Edited by stefap, 24 January 2017 - 23:51.


#967
unGuru

unGuru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,000
  • Înscris: 06.06.2004
Multumesc tuturor pentru informatii!

Generatorul meu este de 2.7kW, dar eu il folosesc uzual petru max 1.2kW (deci, sub jumatate). La o adica, pot sa mai scad (sarcina este un charger de acumulatoare), ca sa-l protejez.

@costinium6:

Pai atunci as schimba chiulasa cu una de Honda (originala), inclusiv supapele. Cum se face cald, m-apuc de un RK. Sper ca pana atunci sa rezolv conversia la gaz.

@stefap:

Si motorul meu este tot 168FB. Ma batea si pe mine gandul sa-i pun electromotor, dar deocamdata e prioritar gazul.

Ai spus despre carburator+regulator ca sunt pe drum.. ai putea sa indici care drum?! (sper ca nu aliexpress)

#968
unGuru

unGuru

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,000
  • Înscris: 06.06.2004
@bogdanb1:

Interesant site-ul cu accesorii GPL/CNG, dar nu stiu daca se potriveste ceva pentru ce am eu nevoie. Alea par sa fie pentru motoare mari (auto), nu? Iar la mine gazul natural nu-i comprimat, deci n-ar mai fi nevoie de evaporator, de exemplu.

#969
stefap

stefap

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 01.07.2013

 unGuru, on 25 ianuarie 2017 - 00:13, said:

Multumesc tuturor pentru informatii!
........................................
Si motorul meu este tot 168FB. Ma batea si pe mine gandul sa-i pun electromotor, dar deocamdata e prioritar gazul.
Ai spus despre carburator+regulator ca sunt pe drum.. ai putea sa indici care drum?! (sper ca nu aliexpress)
Nuuu !!!!   Mai rau....
"http://www.banggood....p-1120726.html"
Ok, mi se pare interesant ca acest "dozator" foloseste doua racorduri la carburator, ceea ce ar putea indica folosirea cu
acuratete (diferentiala) a depresiunii "Venturi" din carburator; comparativ , "Garretson"-ul american are numai un racord...
Oricum, pana nu-l desfacem, nu o sa stim....

Edited by stefap, 25 January 2017 - 01:10.


#970
costinium6

costinium6

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 490
  • Înscris: 22.01.2012
Am vrut sa spun ceva dar m-am oprit.
Dupa pornire, carburatorul poate fi alimentat cu un amestec de motorina 1/2 ulei.
Generatorul va merge mai urat dar va avea lichid la supape.

Edited by costinium6, 25 January 2017 - 00:45.


#971
stefap

stefap

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 38
  • Înscris: 01.07.2013
La topicul  #919  (si #922) se vorbeste depre ungerea "pe doua parti" (adica deasupra si dedesbtul pistonului..)
a cilindrului motorului in cazul combustibililor  lichizi, vs. ungerea "pe o parte" (numai dedesubtul pistonului...)
in cazul alimentarii cu gaz;
In cazul alimentarii cu gaz apare un deficit de ungere  la talerele supapelor, ghidurilor de supapa si chiar a pistonului.
Se zice ca arderea combustibilior gazosi este mai "curata", completa, si nu lasa  particule de carbon si hidrocarburi grele nearse;
este adevarat, dar , tocmai aceste particule de hidrocarburi grele remanente  realizeaza o "ungere secundara" in camera de ardere,
ceeea ce face "viata" mecanismelor descrise mai sus mai usoara.
Daca se tine cont si de faptul ca gazul combustilbil are putere calorica mai mare decat comb. lichid, rezulta un
regim termic mai ridicat pt. motor, ceea ce nu e prea favorabil.

La postul #960,  @bogdanb1 indica un link care descrie un sistem de injectie de fluid suplimentar printr-o flansa atasata,
care are rolul sa asigure o ungere "prin intermediul carburantului gazos.

Nota: Pana sa editez eu textul,  iata, @costinium6 descrie mai sus acelasi principiu, care, se pare ca fost verificat deja...
Pe scurt, doream sa spun ca problematica ungerii camerei superioare in cazul "gazului" exista, si trebuie adresata cumva...

Edited by stefap, 25 January 2017 - 01:29.


#972
bogdanb1

bogdanb1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 05.07.2007
pentru ungerea camerei de ardere, supape si/sau intretinerea/eliminarea unor probleme

cititi asta:

http://www.marvelmys...te/marveltales/

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate