Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Info din zona mass-media audiovizuală și conexă.
#1496
Posted 21 March 2019 - 20:35
Asta e ca moartea lu Iliescu.. stim ca trebuie sa se intample, asteptam sa se intample, dar tot se amana...
|
#1497
Posted 22 March 2019 - 14:49
In aceasta toamna??? De abia suntem în martie.
Expresia firească in limba romana (daca e asa cum zici tu) ar fi: "din toamna acestui an" sau "la toamnă" fiindcă ăsta nu e un viitor apropiat (mama ei de limba!). Or astepta banii din bugetul anului asta. I-au papat pe ăilalți. Edited by RMC Info, 22 March 2019 - 14:55. |
#1498
Posted 22 March 2019 - 15:46
UPC România a inaugurat noul sediu central
Începând cu luna martie, UPC România și-a mutat sediul central în clădirea de birouri The Bridge 2, dezvoltată de Forte Partners, unul dintre cei mai activi dezvoltatori locali de pe piața de birouri. The Bridge 2 este amplasată în zona de centru - vest a Capitalei, unul dintre cele mai noi hub-uri de birouri, în apropiere de stația de metrou Grozăvești. Birourile dedicate angajaților UPC din București vor fi amplasate într-un spațiu total de 5.500 de mp, distribuit pe trei etaje (etajele 8-10), anunță compania printr-un comunicat remis către hdsatelit.com. Sursa: https://www.hdsateli...iu-central.html |
#1499
Posted 23 March 2019 - 00:16
RMC Info, on 22 martie 2019 - 14:49, said:
In aceasta toamna??? De abia suntem în martie. Expresia firească in limba romana (daca e asa cum zici tu) ar fi: "din toamna acestui an" sau "la toamnă" fiindcă ăsta nu e un viitor apropiat (mama ei de limba!). Or astepta banii din bugetul anului asta. I-au papat pe ăilalți. |
#1500
Posted 23 March 2019 - 09:19
#1501
Posted 24 March 2019 - 21:24
https://digital.rozh...zliseni-7791190
In Cehia si Slovacia, se lanseaza Filmbox HD, cu acelasi program ca si versiunea SD. Noi avem versiunea pt BG si HU... deci nu stiu daca vom primi ceva. Oricum postul e slab. |
#1502
Posted 25 March 2019 - 13:29
#1503
Posted 28 March 2019 - 11:11
https://www.hdsateli...itatea.html?m=1
DIGI | RCS & RDS: Calitatea vocală „Voice HD” devine disponibilă și pentru rețeaua 3G |
#1504
Posted 28 March 2019 - 14:10
CME evaluează noi alternative strategice: vânzarea, fuziunea sau recapitalizarea CME (Central European Media Enterprises) a anunțat că a început să exploreze și să evalueze noi "alternative strategice" și că a înființat în acest scop o comisie specială formată din directori independenți. "Alternativele strategice" pot include vânzarea unei părți sau a întregii companii, o fuziune cu un alt partener strategic, o recapitalizare sau continuarea planului de afaceri pe termen lung al CME. Compania a adăugat că AT & T Inc., cel mai mare acționar al CME, susține planul de a revizui alternativele strategice. John Billock, șeful CME, a precizat: "CME deține un set de active prin care o câștigat poziția de lider în unele dintre piețele mass-media cu cea mai rapidă creștere din Europa. După cinci ani de creștere fără precedent, credem cu tărie că acum este momentul potrivit pentru a efectua această revizuire strategică. Compania continuă să se implementeze cu succes planurile sale pe termen lung, iar o evaluare simultană a altor alternative strategice reprezintă o modalitate complementară de a identifica cel mai bun mod de maximizare a profitului pentru toți acționarii CME". CME afirmă că nu există nici o garanție că procesul de revizuire pe care compania îl va începe, pentru care nu există un termen calendaristic limită, se va finaliza printr-o o tranzacție. De asemenea, nu va face alte comentarii sau dezvăluiri decât dacă va considera că sunt adecvate sau necesare. CME, compania-mamă a Pro Tv, este un important furnizor de servicii TV în România, Cehia, Slovacia, Bulgaria și Slovenia. Sursa: https://www.hdsateli...lternative.html Mediaset, TF1 și ProsiebenSat1 vor lansa o platforma online pan-europeană gratuită cu filme, seriale și alte producții Mediaset a anunțat că va lansa "prima platformă paneuropeană de conținut on-demand" (VOD), care să reunească proprietățile online din Italia, Franța, Spania și Germania, pentru a oferi o gamă largă de filme și seriale tv. Deocamdată nu există informații exacte despre proiect, dar diverse publicații din Italia, citate de Parabola, au prezentat informatii din care se deduce că va fi o platformă VOD imensă, care va funcționa în întreaga Uniune Europeană și care va fi adaptată piețelor locale, inclusiv prin localizare lingvistică. Platforma va fi gratuită, finanțată din publicitate. Mediaset controlează un procent important din piața europeană a publicității prin intermediul filialei sale PubliEurope, care operează în Italia, Franța, Germania, România, Marea Britanie, Spania, Belgia, Bulgaria, Norvegia, Danemarca, Olanda, Suedia și Ungaria. "Mediaset este în creștere, în Italia și Spania suntem lideri absoluți în topul televiziunilor comerciale, atât în ceea ce privește programele, cât și noile tehnologii. După ani grei, în care criza economică ne-a legat puțin mâinile, iar piața de publicitate s-a confruntat cu probleme în întreaga Europă, acum a venit momentul să investim mai mult și să ne dezvoltăm la scară paneuropeană. Este un proiect uriaș în care Mediaset nu poate fi singur. De aceea, de câteva luni am negociat intens cu germanii de la ProsiebenSat1 și francezii de la TF1, care au planuri similare cu cele ale Mediaset. Acum, după lungi luni de negocieri, avem un acord de colaborare și suntem cu toții pregătiți să intrăm pe piața mass-media paneuropeană", a declarat Pier Silvio Berlusconi (fiul lui Silvio Berlusconi). Sediul companiei ar trebui să fie pe teren neutru, iar Olanda este cea mai probabilă opțiune. Cel mai mare acționar al noii companii va fi Mediaset, care va deține 45% din acțiuni, iar ProsiebenSat1 și TF1 câte 27,5% fiecare. Valoarea Mediaset pe piețele financiare este estimată la 5,5 miliarde de euro (3,3 miliarde în Italia și 2,2 în Spania), ProsiebenSat1 are o valoare de 3,4 miliarde de euro, iar TF1 o valoare de 1,8 miliarde de euro. "Mediaset operează și testează programe plătite de mai mulți ani, atât în Italia, cât și în Spania. Chiar dacă a fost destul de bine, am decis să ne concentrăm pe programe gratuite și să renunțăm la televiziunea cu plată. De aceea am decis să vindem Mediaset Premium. Vrem să continuăm să investim în programe tv gratuite, unde vedem un potențial uriaș, chiar și în afara Italiei sau Spaniei. Prin urmare, dorim să creăm o rețea de televiziune paneuropeană care să consolideze piața de publicitate din Europa, iar Mediaset să obțină astfel oportunitatea de a se dezvolta", a mai spus Pier Silvio Berlusconi, conform sursei citate. UPDATE 28 martie 2019: Prezenta știre a fost dezbătută și în emisiunea "Lumea lui Banciu", de ieri, 27 martie 2019, de la televiziunea B1 TV. Mulțumim jurnalistului Radu Banciu și televiziunii B1 Tv pentru citarea comunității HD Satelit. Sursa: https://www.hdsateli...-vor-lansa.html Vodafone a oprit definitiv transmisiile analogice prin rețeaua sa de cablu tv din Germania Vodafone Germania a eliminat ultimele canale analogice de televiziune și radio din rețeaua de cablu din Stendal din Saxonia-Anhalt, finalizând astfel distribuția analogică în toate cele 13 landuri deservite. Locuințele din Germania cu servicii de televiziune prin cablu de la Vodafone recepționează acum doar canale digitale. Banda de transmisie obținută prin renunțarea la televiziunile analogice va fi utilizată în primul rând pentru internet bazat pe standardul DOCSIS 3.1. Vodafone oferă deja conexiuni de internet cu viteză de până la 1 Gbps pentru download în 10 landuri: peste 8 milioane de locuințe din Germania se pot abona la internet Gigabit. Până în 2021, abonații din peste 12 milioane de locuințe, reprezentând o treime din germani, vor putea naviga pe internet cu viteze Gigabit. Vodafone Germania a demarat oprirea transmisei analogice prin cablu din 9 ianuarie 2018, cu un proiect pilot în Landshut și Dingolfing, urmat (din 15 mai 2018) de Nürnberg și de zonele învecinate. Sistarea transmisiilor analogice în rețeaua de cablu tv a Vodafone a continuat masiv în vara anului 2018: câteva sute de orașe au fost migrate către distribuție tv și radio digitală. Unitymedia a fost primul operator major de cablu din Germania care a finalizat sistarea transmisiilor analogice, în iulie 2017. Tele Columbus, cel de-al treilea cel mai mare operator de cablu din Germania, după Vodafone și Unitymedia, intenționează să finalizeze tranziția la tv digital și oprirea transmisiilor analogice în iunie 2019. Tele Columbus, cel de-al treilea cel mai mare operator de cablu din Germania, după Vodafone și Unitymedia, intenționează să finalizeze tranziția la tv digital și oprirea transmisiilor analogice în iunie 2019. Biroul inițiativei comune "Digitales Kabel" coordonează și sprijină tranziția digitală, începând din ianuarie 2018. Deoarece aproape toate rețelele de cablu tv din Germania sunt sau vor fi convertite în curând la digital, biroul își va înceta activitatea la sfârșitul lunii martie 2019. Sursa: https://www.hdsateli...ansmisiile.html Edited by _-KALMAN-_, 28 March 2019 - 15:03. |
|
#1505
Posted 29 March 2019 - 10:43
https://www.hdsateli...ziunea.html?m=1
violatimi, on 29 martie 2019 - 10:41, said: Francezii pariază pe televiziunea digitală terestră, codec-ul HEVC și rezoluția Ultra HD |
#1506
Posted 01 April 2019 - 19:03
Discovery își face serviciu de streaming. Cât va costa? Contract de zece ani cu BBC: va avea documentarele britanicilor Înțelegere uriașă între Discovery și BBC. Compania Discovery plănuiește lansarea, la nivel mondial, a unui serviciu de streaming axat pe documentare, până anul viitor, anunță companiile într-un comunicat. În acest sens, compania a bătut palma cu serviciu public de televiziune din Marea Britanie, BBC, unul dintre cei mai importanți producători de documentare despre natură. Noul serviciu de streaming al Discovery va distribui către abonați la nivel mondial întreaga librărie de documentare a BBC, inclusiv titluri precum Dinastii, serie documentară despre cinci dintre cele mai cunoscute și periclitate animale de pe planetă, Planet Earth și Blue Planet. Discovery are drepturi pentru producțiile BBC la nivel mondial, cu excepția Marii Britanii, Irlandei și Chinei, pe o perioadă de 10 ani. De menționat că, înțelegerea include titlurile pe care BBC le va produce în viitor și pe care le va putea distribui doar după ce vor fi difuzate în premieră de BBC. Acesta este cel mai mare contract realizat vreodată de BBC cu un partener extern, proiect ce va aduce postului public, în următorii 10 ani, 300 de milioane de lire, potrivit unei știri apărute chiar pe site-ul BBC. Serviciul de streaming al Discovery se estimează că va costa 5 dolai pe lună, în Statele Unite. Sursa: https://www.paginade...ng-contract-bbc |
#1507
Posted 02 April 2019 - 07:25
https://www.paginade...de-reorganizare
Falimentul Realitatea TV. Instanța a respins planul de reorganizare |
#1508
Posted 08 April 2019 - 19:51
www.paginademedia.ro/2019/04/ciudatul-caz-al-tv-h
https://www.paginade...tul-caz-al-tv-h Ciudatul caz al TV H. Se (mai) închide sau nu postul TV? |
#1509
Posted 08 April 2019 - 20:05
violatimi, on 08 aprilie 2019 - 19:51, said:
www.paginademedia.ro/2019/04/ciudatul-caz-al-tv-h https://www.paginade...tul-caz-al-tv-h Ciudatul caz al TV H. Se (mai) închide sau nu postul TV? |
|
#1510
Posted 08 April 2019 - 20:45
TVH nu mai are bani Nu mai vin studeti la facultate deci ori se vinde ori se inchide
|
#1511
Posted 25 April 2019 - 14:53
PAY TV-ABONAȚI-PREVIZIUNI / Europa de Est va începe să piardă abonați și venituri din distribuția TV începând cu anul viitor București (MEDIA EXPRES) / 24 apr 2019 / Un studiu realizat de compania britanică Digital TV Research prevede că 2019 este anul în care Europa de Est va înregistra cele mai mari încasări din istorie în distribuția de televiziune lineară prin cablu și satelit care taxează clienții cu un abonament lunar, (denumită generic în limba engleză pay-TV), de 6,95 miliarde de dolari, după care va urma un declin în încasări, până la 6,59 miliarde în 2024. Scăderea este pusă parțial pe seama digitalizării și a renunțării la cablul analogic, pe seama declinului vizionării televiziunii lineare în detrimentrul serviciilor video-on-demand dar și pe seama condițiilor economice din regiunea din care face parte și România. „În Europa de Est urmează vremuri grele, cu o ofertă scăzută de locuri de muncă fapt care îi obligă pe mulți să caute de lucru în străinătate, migrație care coroborată cu scăderea natalității va duce la scăderea numărului de case cu televizoare în 18 țări din cele 22 din regiune, între 2018 și 2024, cu 2,5 milioane. Numărul de abonați la serviciile pay TV din Europa de Est va scădea de la 82,33 milioane la finalul 2018 la 78,64 milioane în 2024.Nu este o veste bună, dar situația este mai bună decât în SUA”, potrivit declarației lui Simon Murray, analist principal la Digital TV Research. Europa de Est se îndreaptă cu pași hotărâți spre renunțarea la cablul TV analogic, care număra încă 17,67 milioane de abonați la finalul anului trecut, din care vor mai rămâne doar 568.000 până în anul 2024. Numărul abonaților la cablul TV digital va crește însă cu doar 13 milioane între 2018 și 2024, până la 78 de milioane. Numărul abonaților la serviciile de televiziune va scădea în 10 țări între 2018 și 2024, Rusia urmând să înregistreze jumătate din numărul total de abonați din regiune în 2024, chiar dacă estimările arată că va pierde 2,88 milioane de abonați între timp. Una dintre dinamicile remarcabile din regiune este creșterea conversiei la digital, raportul calculând că veniturile din analogic vor scădea cu 844 de milioane de dolari în perioada amintită, în vreme ce veniturile din digital vor crește cu 502 milioane de dolari. Publicat în luna mai 2019, raportul de 224 de pagini în format PDF / PowerPoint și Excel are trei părți: un „Outlook: Forecasts” pentru 22 de țări într-un format de 57 de pagini de tip PowerPoint cu tabele, grafice și enumerări cu puncte; un document de lucru în Excel care acoperă fiecare an din 2010 și până în 2024 pentru 22 de țări cu informații privind numărul de case cu TV, numărul de abonați pay TV, și veniturile din pay TV ale operatorilor majoritari, cât și un sumar sub formă de tabel pe țări și pe tipuri de platforme de distribuție; și un „Insight” care este un document de 87 de pagini în format PDF ce conține detalii despre fiecare țară analizată. Pentru România, raportul care este de vânzare online pe site-ul digitaltvresearch.com cu 1.000 de lire sterline (aproximativ 1.154 de euro) ia în considerare doar patru operatori: RCS & RDS/Digi TV, UPC, Telekom Romania și Orange TV. (MEDIA EXPRES) Sursa: https://www.mediaexp...e.aspx?id=17361 |
#1512
Posted 03 May 2019 - 19:07
ORANGE-BILANT TRIMESTRIAL / Orange are 519.000 abonați la TV București (MEDIA EXPRES) / 3 mai 2019 / Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.693.300 de clienți, în creștere cu 2.3% comparativ cu finalul T1 2018, potrivit rezultatelor comunicate de companie la finalul trimestrului I 2019. Serviciile fixe au continuat evoluția pozitivă din trimestrele anterioare. Astfel, la finalul lunii martie, serviciul de televiziune prin cablu și satelit, Orange Home TV, număra peste 519.000 clienți, în creștere cu 24% faţă de T1 2018, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 303.600 de clienți, în creștere cu 44.6% față de aceeași perioadă din 2018. În intervalul ianuarie-martie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 265 milioane de euro, în scădere cu 2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în principal pe fondul modificării tarifelor de interconectare pentru apelurile de voce mobilă (Mobile Termination Rates) și al scăderii ușoare a vânzărilor de echipamente comparativ cu primul trimestru din 2018. Orange a continuat investițiile în infrastructură, oferind de la începutul anului 2019 acces la conectivitate 4G+ în 432 de noi localități și orașe, înglobând 439.000 de locuitori, astfel încât la finalul lunii martie, 44.69% din populația tării avea acces la viteze de până la 500 Mbps. Prezenta 4G a fost extinsă, astfel încât, la finalul primului trimestru al anului, aceasta acoperea 96.9% din populația țării și 100% din cea urbană. Apetitul clienților pentru date mobile a generat o creștere de aproximativ 50% a consumului în T1 2019 comparativ cu T1 2018. În luna ianuarie, Orange a introdus în premieră la nivel de grup tehnologia HD Voice Plus care oferă o experienţă superioară în timpul apelurilor 4G prin utilizarea unei game de frecvențe audio dublă faţă de apelul 4G clasic. "2019 se prefigurează a fi un an cu multe provocări dar și cu oportunități. În primul trimestru al anului am continuat să facem pași importanți în zona serviciilor convergente fix-mobil și în completarea serviciilor financiare pe care le punem la dispoziția clienților. Performanța rețelei și calitatea serviciilor rămân o prioritate într-o lume tot mai conectată.” a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România. Sursa: https://mediaexpres....e.aspx?id=17371 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users