Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...

Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric
 CIV auto import

Mutare in MOZAMBIC - pareri, expe...

Scoatere antifurt airtag de pe ha...

Magnet in loc de clește pent...
 Cumparat/Locuit in apartament si ...

Pot folosi sistemul PC pe post de...

Sokol cu distorsiuni de cross-over

Filtru apa potabila cu osmoza inv...
 Kanal D va difuza serialul “...

Upgrade xiaomi mi11

securitate - acum se dau drept - ...

Farmacia Dr Max - Pareri / Sugest...
 

Info din zona mass-media audiovizuală și conexă.

- - - - -
  • Please log in to reply
1789 replies to this topic

#1513
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,836
  • Înscris: 07.07.2009

UPC-BILANȚ T1 2019 / UPC a continuat să piardă abonați la distribuția TV în trimestrul I 2019


București (MEDIA EXPRES) / 6 mai 2019 / UPC a pierdut în continuare abonați la cablu în România, primul trimestru din 2019, în vreme ce încasările companiei nu mai sunt raportate distinct în rapoartele publice periodice care sunt comunicate de Liberty Global și subsidiara sa UPC Holdings, care dețin operatorul de telecomunicații, după acordul de vânzare către Vodafone a operațiunilor din România, Cehia, Ungaria și Germania.

Potrivit raportului pe trimestrul I 2019 UPC România furniza cablu pentru 961.700 de abonați, din care 205.900 având abonamentul de bază (în analogic, n.red.) și 708.400 de abonați (pachetele extinse). UPC a pierdut în trimestru I 16.100 de abonați la pachetul de bază și a câștigat 9.800 de abonați la pachetul digital, cu o pierdere netă de 6.300 de abonați pe segmentul de distribuție de televiziune.

UPC România a câștigat 1.800 de abonați la internet și 7.800 la telefonie fixă, având acum un număr de 594.,200 de abonați la internet și, respectiv, 581.100 de abonați la telefonia fixă.

Operațiunile DTH ale UPC în România sunt gestionate în prezent printr-o companie cu sediul în Luxembourg, care este la rândul său în proces de vânzare dar separat de operațiunile prin cablu, numărul de abonați fiind de asemenea nedeclarat pe segmente geografice, dar numărul este în scădere.

Sursa: https://www.mediaexp...e.aspx?id=17378

#1514
ddocc

ddocc

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 225
  • Înscris: 26.02.2007

Transfer de active și activități media între societățile din Grupul Digi | RCS & RDS


RCS & RDS S.A. va transfera o parte din activele media și efectivele implicate în producția de programe de televiziune și conținuturi online sub brandul Digi24 către Campus Media TV S.R.L., parte a operațiunilor grupului în România. Transferul, care va implica și cedarea licenței audiovizuale în baza căreia emite postul de știri Digi24, va deveni efectiv după minimum 30 de zile.

RCS & RDS S.A. va transfera o parte din activele media și efectivele implicate în producția de programe de televiziune și conținuturi online sub brandul Digi24 către Campus Media TV S.R.L., parte a operațiunilor grupului în România. Transferul, care va implica și cedarea licenței audiovizuale în baza căreia emite postul de știri Digi24, va deveni efectiv după minimum 30 de zile.

Cesiunea are loc în cadrul procesului de eficientizare a activității diviziei media din cadrul Grupului Digi | RCS & RDS, inițiat în luna februarie, și are următoarele scopuri: creșterea flexibilității organizaționale a activităților de producție și difuzare de știri și programe de actualitate, creșterea eficienței și îmbunătățirea rezultatelor financiare aferente acestor activități prin responsabilizarea personalului cu privire la utilizarea resurselor, diversificarea surselor de finanțare, simplificarea fluxurilor decizionale și a proceselor de producție.

Regimul juridic al activității postului de știri va fi similar celui adoptat de grup pentru celelalte posturi de televiziune ale grupului retransmise în regim must – carry - UTV, Music Channel, Hit Music Channel – operate, de asemenea, de entități juridice distincte. Prin acest transfer, se va crea o fereastră de oportunitate pentru colaborarea postului Digi24 cu alți furnizori ai serviciului de retransmisie a programelor audiovizuale.

Echipa redacțională care asigură conținuturile și programele pentru postul Digi24 și site-ul digi24.ro este informată, în cursul zilei de azi, în legătură cu transferul de active și al responsabilității de angajator. De asemenea, echipa redacțională are întâlniri cu management-ul postului pentru a primi detalii despre etapele transferului. Management-ul și coordonarea echipei vor fi asigurate de Board-ul Digi24 din care fac parte: Mihai Dinei, Cristina Airabedian, Anca Mireanu și Cosmin Prelipceanu.

Campus Media TV S.R.L. este o entitate juridică înființată în urmă cu zece ani, are sediul social în București și principalul său obiect de activitate este derularea de activități în domeniul radiodifuziunii.  Misiunea Digi24 este aceea de a informa și inspira publicul, prin știri și emisiuni realizate la cele mai înalte standarde etice și profesionale din mass-media, în România.

Acuratețea, echilibrul, echidistanța, diversitatea de opinii, integritatea au fost și vor fi mereu valorile la care se vor raporta jurnaliștii și tehnicienii postului Digi24, punând în centrul preocupărilor lor publicul și interesele acestuia.

Sursa: https://www.digi24.r...rcs-rds-1128514

Edited by _-KALMAN-_, 10 May 2019 - 22:53.


#1515
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,836
  • Înscris: 07.07.2009

TELEKOM-TV-BILANȚ T1 / Telekom a scăzut cu 3,7% la distribuția TV


București (MEDIA EXPRES) / 9 mai 2019 / Telekom a înregistrat o scădere de 3,7% în T1 2019 pe segmentul clienţilor de servicii de televiziune, ajungând la 1,41 milioane, influenţat, în principal, de declinul tehnologiei DTH (Direct to Home). În acelaşi timp, segmentul de Internet TV (IPTV), a înregistrat o creştere de 8,1% a numărului de clienţi, în primul trimestru al anului, comparativ cu acelaşi trimestru al anului trecut, potrivit unui comunicat al companiei.

Veniturile consolidate ale grupului Telekom Romania în T1 2019 au fost de 216,6 milioane de euro, în scădere cu 4,4% faţă de perioada similară a anului trecut.

Veniturile din serviciile fixe au scăzut cu 12,2% în T1 2019, până la 57,8 milioane de euro, ca urmare a veniturilor mai mici generate de serviciile de voce fixă, reflectând un declin atât în ceea ce priveşte venitul mediu pe utilizator, cât şi numărul de clienţi. Utilizatorii de voce (inclusiv FMC) au ajuns la 2,1 milioane la finalul primului trimestru al acestui an, în creştere cu 2% faţă de T1 2018. Cei doi factori, aflaţi în opoziţie, care au influenţat acest rezultat, au fost, creşterea semnificativă a bazei de clienţi pentru servicii integrate fix-mobil şi declinul continuu al numărului de abonaţi pentru serviciile tradiţionale de voce fixă.

Telekom Romania continuă să îşi consolideze valoarea şi loialitatea bazei de clienţi, prin pachetele convergente fix-mobil. Astfel, numărul de clienţi pentru acest tip de pachete a crescut cu 40,2% în T1 2019, faţă de T1 2018, până la 771.000 la finalul lui martie 2019, reflectând poziţionarea Telekom pe piaţa de telecomunicaţii, ca furnizor de servicii FMC la nivel naţional, cu beneficii unice pentru consumatori. Acest rezultat arată, de asemenea, că ofertele convergente ale companiei sunt apreciate de consumatorii români, care optează pentru servicii fix-mobil complete, pentru gospodăriile lor.

La 31 martie 2019, baza totală de clienţi a Telekom Romania Mobile era de 4,65 milioane, în uşoară scădere cu 0,8% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în principal ca urmare a eliminării SIM-urilor inactive. Campania #NETLIBERARE, dedicată clienţilor B2C, continuă să contribuie la creşterea segmentului postpaid prin beneficii fără precedent pentru consumatori. Astfel, din baza totală de clienţi, 34% au fost postpaid. Numărul total de clienţi business a crescut în T1 2019 cu 5,7% comparativ cu T1 2018, reflectând atractivitatea în creştere a ofertelor companiei pentru acest segment, prin campania #BUSINESSLIBER, care a eliminat, în premieră pe piaţa telecomunicaţiilor din România, perioada minimă contractuală şi taxa de reziliere.

Veniturile din servicii mobile au scăzut cu 6,6% până la 76,2 milioane de euro în T1 2019. Scăderea a avut loc în principal ca urmare a impactului tranziţiei efectuate în platformele IT, reflectat în T4 2018, care a condus la deconectări în ultima parte a anului. Prin urmare, numărul de deconectari din primele luni ale lui 2019 a influenţat negativ rezultatul net. Cu o normalizare a regimului de facturare a abonaţilor, Telekom Romania aşteaptă stabilizarea veniturilor sale din servicii mobile, în a doua jumătate a acestui an.

Veniturile mai mari din servicii wholesale reflectă, în special, creşterea business-ului de trafic internaţional de tranzit.

Telekom Romania îşi continuă evoluţia in sfera digitalizării, rezultatele reflectând triplarea vânzărilor din servicii mobile în T1 2019, comparativ cu T1 2018, precum şi dublarea numărului de utilizatori ai aplicaţiei mobile MyAccount şi a serviciilor e-bill.

EBITDA ajustată înainte de aplicarea standardelor IFRS 16 (Standarde Internaţionale de Raportare Financiară) a scăzut cu 20,8% până la 26,2 milioane de euro în T1 2019, în ciuda impactului pozitiv generat de încetarea acordului de roaming naţional 4G al Telekom, în decembrie 2018. În acelaşi timp, Telekom Romania a întreprins o serie de măsuri pentru controlul costurilor, a căror eficienţă va fi vizibilă în a doua jumătate a lui 2019.

Eforturile continue ale Telekom Romania de a-şi îmbunătăţi reţeaua mobilă proprie au condus la o creştere a calităţii reţelei, rezultat confirmat de creşterea constantă a scorului calculat de compania de audit independentă P3. Se estimează că acest trend va continua să fie ascendent.

“Rezultatele pentru T1 2019 reflectă atât trendurile din piaţă, cât şi orientarea consumatorilor către ofertele cu cele mai reduse preţuri, precum şi eforturile companiei de a asigura o bază de clienţi mai sănătoasă, prin decizia de a elimina SIM-urile inactive şi provizioanele clienţilor. Creşterea segmentului de servicii integrate fix-mobil, veniturile din serviciile wholesale, precum şi reacţiile pozitive la ofertele pentru companii, ne demonstrează faptul că paşii comerciali şi operaţionali pe care i-am facut în direcţia transformării sunt corecţi şi încrederea consumatorilor români în brandul nostru a crescut în mod constant. În plus, vom continua să lucrăm la optimizarea costurilor pentru a ne susţine investiţiile viitoare şi ofertele atragătoare pentru clienţi. Putem vedea, în mod clar, că aceste eforturi sunt apreciate şi de către piaţa din România, întrucât studiile recente ne-au arătat că percepţia asupra brandului Telekom s-a îmbunătăţit, iar compania este acum pe locul doi în topul preferinţelor consumatorilor, în rândul furnizorilor de servicii de telecomunicaţii integrate”, a concluzionat Nicolas Mahler, Director Executiv Financiar, Telekom Romania.

Sursa: https://www.mediaexp...e.aspx?id=17387

#1516
violatimi

violatimi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 471
  • Înscris: 01.12.2011

România a depășit 5 milioane de linii fixe de internet, dintre care 2 milioane sunt fibră optică până în casă


“Cetățenii și mediul de afaceri din România au nevoie de internet tot mai mult și tot mai bun: am depășit 5 milioane de linii fixe de internet, din care 2 milioane sunt fibre optice pană în casă. Pe segmentul mobil, conexiunile 4G au depășit jumătate din total, iar traficul mediu de internet mobil a continuat sa se dubleze, pentru al doilea an consecutiv”, a declarat Sorin Grindeanu, președintele ANCOM, printr-un comunicat de presă.

Attached File  internet_fix_mobil_RO_FINAL_landscape.jpg   235.15K   14 downloads

Datele prelucrate de ANCOM pentru anul 2018 arata ca numărul conexiunilor 4G este 10,1 milioane, în crestere anuala cu 27%, astfel ca acestea au ajuns sa detina o pondere majoritara, de 51%, în totalul conexiunilor la internet mobil. Împreuna cu conexiunile 3G, în România existau la sfârșitul anului trecut 17,2 milioane de conexiuni la internet mobil de mare viteza, adica aproape 90% din totalul de 19,9 milioane conexiuni la internet mobil. 2018 a fost al doilea an consecutiv în care traficul mediu de internet mobil s-a dublat, ajungând astfel la 2,6 GB/luna/locuitor. În funcție de numarul de conexiuni active la internet mobil în 2018, liderul pietei avea o cota de piata de 40%, principalul competitor 25%, ceilalți furnizori însumând 35%.

Conform statisticilor ANCOM, numarul conexiunilor la internet fix din România a depasit valoarea de 5 milioane, ajungând la 5,1 milioane la sfârșitul anului 2018, cu 7% mai mult fața de anul precedent, pe fondul creșterii robuste, cu 16%, a conexiunilor la internet fix de foarte mare viteza, de cel putin 100Mbps și al reducerii celor care asigura viteze mai mici de 100 Mbps. Astfel, ponderea conexiunilor de foarte mare viteza (cel puțin 100Mbps) a ajuns la 69% la sfârsitul anului 2018. Prin internet fix a fost efectuat în 2018 un trafic de 25 GB/luna/locuitor, în crestere cu 15% fata de anul precedent. Anul trecut, rata de penetrare a internetului fix la 100 gospodarii a fost de 62% la nivel național, în urban fiind de 74%, iar în rural de 46%.

Decalajul dintre urban si rural se reduce în continuare. Numărul de conexiuni la internet fix din mediul rural a ajuns la 1,6 milioane, înregistrând o creștere anuala de 13% în 2018, în timp ce conexiunile instalate în mediul urban au crescut cu 4% până la valoarea de 3,5 milioane. 40% din conexiunile de internet din mediul rural permiteau viteze de peste 100 Mbps. În funcție de numarul de conexiuni la internet fix înregistrat la sfârșitul anului 2018, liderul pieței avea o cota de piață de 51%, principalul competitor 23%, ceilalți furnizori însumând 26%.

Sursa: https://www.hdsateli...e-de-linii.html

Edited by _-KALMAN-_, 14 May 2019 - 12:48.


#1517
violatimi

violatimi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 471
  • Înscris: 01.12.2011

Rezultate financiare pozitive pentru Digi Communications N.V., în trimestrul I 2019  


- 281,2 milioane EUR venituri consolidate Grup (pe primele 3 luni ale anului 2019), în creștere cu 20,8 % față de aceeași perioadă a anului 2018 - 15,2 milioane unități generatoare de venit (RGU), toate serviciile (+ 13% la 31 martie 2019 față de 31 martie 2018) - 90,7 milioane EUR EBITDA ajustată (cumulat pe primele 3 luni ale anului 2019), în creștere cu 17,1 % față de aceeași perioadă a anului 2018 - În România, principalii vectori operaționali de creștere (RGU): serviciile de Internet (+11,3%) și serviciile de televiziune prin cablu (+10,3 %) - Digi Spania continuă ritmul de creștere accelerată a bazei de clienți: numărul RGU de telefonie mobilă crește cu 49,6% (1,5 milioane RGU la 31 martie 2019) și numărul de unități generatoare de venituri pe segmentul serviciilor fixe ajunge la 26.000, după șase luni de la lansare.

Grupul Digi Communications NV a făcut publice miercuri, 15 mai, rezultatele financiare pentru trimestrul I 2019, anunțând o creștere a veniturilor cu 20,8 % în raport cu aceeași perioadă a anului trecut, de la 232,8 milioane EUR la 281,2 milioane EUR. EBITDA ajustată a fost de aproximativ 90,7 milioane EUR, inclusiv rezultatele consolidate ale Invitel, în creștere cu 17,1% față de aceeași perioadă a anului 2018 (77,5 milioane EUR la 31 martie 2018), anunță compania printr-un comunicat remis către hdsatelit.com

România se menține ca piață principală a grupului, generând 64,4 % din veniturile acestuia, pe locul al doilea fiind Ungaria (cu 19,6%), urmată de Spania (14%) și Italia (2%). În total, pe cele patru piețe, Grupul înregistrează o creștere a RGU de 1,76 milioane, inclusiv unitățile generatoare de venit ale Invitel, și depășește pragul de 15 milioane RGU. Astfel, dacă în trimestrul I al anului 2018, Grupul înregistra 13,45 milioane RGU, un an mai târziu, numărul total de unități generatoare de venituri ajungea la 15,2 milioane.

Totodată, Grupul a afișat indicatori în creștere pentru principalele servicii – televiziune prin cablu (+ 14,1%, de la 3,6 milioane RGU, la nivelul grupului, la 4,1 milioane RGU), respectiv pentru serviciile de internet fix (+ 19,2%, de la 2,8 milioane RGU la 3,3 milioane RGU). La 31 martie 2019, Digi Communications N.V. avea 4,9 milioane RGU pe segmentul serviciilor de telefonie mobilă, comparativ cu 4,4 milioane RGU la 31 martie 2018.

EVOLUȚII PE FIECARE PIAȚĂ

În România, grupul a raportat creșteri pe segmentul serviciilor de cablu și internet fix, cu un progres de 10,3 % al abonamentelor la serviciile de cablu tv (3,4 milioane RGU, la 31 martie 2019, față de 3,1 milioane RGU, la 31 martie 2018) și, respectiv, de 11,3 % la abonamentele pentru serviciile de internet fix (2,6 milioane RGU la 31 martie 2019 față de 2,3 milioane RGU, pentru perioada similară a anului anterior). În ceea ce privește serviciile de telefonie mobilă, Digi este lider la portări, cu circa 37,5% din piața portabilității, totalizând 84.419 numere portate în rețeaua Digi Mobil, în primele 3 luni ale anului. Raportat la aceeași perioadă a anului anterior, rețelele de telefonie fixă și mobilă ale Grupului au atras, prin serviciul de portare, cu 26,8 % mai multe numere fixe și mobile față de aceeași perioadă a anului anterior (89.713 numere portate, în primul trimestru al anului 2019, față de 70.717 numere, în aceeași perioadă a anului 2018).

În Ungaria, veniturile filialei Digi Hungary (inclusiv Invitel) s-au majorat până la 55 milioane EUR, iar Digi și-a consolidat poziția de lider pe segmentul de servicii pay-tv. Pe segmentul serviciilor de internet fix, Digi este al doilea operator, în timp ce pe segmentul serviciilor de comunicații fixe (pay-tv, internet, telefonie fixă), Digi Ungaria înregistrează o creștere a RGU de 56% (la 2,1 milioane unități generatoare de venituri).

Spania și Italia au înregistrat o creștere importantă, de 42%, a numărului de abonați la serviciile de telefonie mobilă, ajungând de la 1,2 milioane RGU, la 31 martie 2018, la 1,7 milioane RGU, la 31 martie 2019. Digi Spania s-a poziționat ca lider al pieței MVNO (operator virtual de servicii de telefonie mobilă), după rata de creștere a numărului de abonați, și este cel de-al cincilea operator de telefonie mobilă pe piața iberică, beneficiind, totodată, de o prezență tot mai extinsă în teritoriu. În primul trimestru al anului, aproximativ 89.000 de numere de telefonie mobilă s-au portat în rețeaua Digi Spania, istoric cel mai bun rezultat trimestrial al Digi Spania, fiind al doilea operator din piața de telefonie mobilă spaniolă în funcție de numărul net de clienți portați în rețea în această perioadă. Pe cele două piețe europene mature, serviciile Digi se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali.

”Anul 2019 este un an important atât pentru principalele două piețe ale grupului, cât și pentru operațiunile din Spania. În România, vom continua extinderea rețelei de telefonie mobilă și întărirea poziției pe piața serviciilor mobile. În Ungaria, lansăm în curând serviciile de telefonie mobilă, pe o piață matură și într-un context competitiv complex. Ținând cont de nevoile în creștere ale clienților noștri și de evoluția generală a sectorului comunicațiilor electronice, ne dorim să menținem ritmul de dezvoltare din ultimii ani.

În curând, se vor împlini doi ani de la listarea Digi Communications N.V. pe Bursa de Valori București. Le mulțumim acționarilor, investitorilor și angajaților pentru acest parcurs care a contribuit la consolidarea companiei ca important operator pe piața europeană. Suntem încrezători că am pus piatra de temelie a unei relații pe termen lung, în beneficiul tuturor părților implicate – acționari, investitori, clienți, angajați, parteneri, piață de capital”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al Grupului Digi Communications.

Sursa: https://www.hdsateli...ive-pentru.html

Edited by _-KALMAN-_, 16 May 2019 - 14:23.


#1518
raduors

raduors

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,108
  • Înscris: 13.07.2008
Hahaha, ce se inseamna marketingul. De fapt e primul trimestru din 2016 cănd nu are profit...

#1519
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,836
  • Înscris: 07.07.2009

Românii cumpara mai multe abonamente TV și vorbesc mai puțin la telefon


Attached File  CATV_pt comunicat.jpg   306.15K   8 downloads

„Numarul de abonati la servicii TV a continuat sa creasca, astfel ca s-a ajuns la 7,64 milioane de abonati. Traficul national în retelele de telefonie e în usoara scadere, însa traficul în roaming creste ca urmare a beneficiilor aduse de Roam like at home. Am putea concluziona ca telefonia singura nu ne mai poate asigura nevoile de comunicare, utilizam tot mai multe si variate mijloace, precum aplicatiile si retelele sociale”, a declarat Sorin Grindeanu, președintele ANCOM.Infografice aici. http://www.ancom.org...nfografice_5170

Retransmisie TV
La finalul anului 2018 s-a înregistrat o crestere de 3% a numarului de abonati la servicii de retransmisie TV furnizate contra-cost, numarul total de utilizatori ajungând la 7,64 de milioane. Tendinta înregistrata în anii precedenti a continuat si în 2018, unii abonati au trecut de la satelit - DTH (-5%) la cablu (+6%) sau IPTV (+13%).
Având în vedere ca, de regula, persoanele fizice achizitioneaza unele servicii per locuinta (retransmisie TV, internet fix, telefonie fixa), un alt indicator prin care se poate exprima rata de penetrare a acestora este rata de penetrare la 100 locuinte. Conform datelor oficiale, în România exista în prezent aproximativ 7,5 milioane de gospodarii, comparativ cu 9 milioane de locuinte, astfel ca, în timp ce rata de penetrare la 100 gospodarii pentru serviciile de retransmisie TV a fost de 102%, cea calculata la 100 locuinte a fost de 85%. Rata de penetrare la 100 gospodarii a fost de 106% în mediul urban si de 97% în mediul rural, iar cea calculata la 100 locuinte a fost de 91% în mediul urban si de 77% în mediul rural.
Anul trecut, în mediul urban, serviciile TV erau recepționate îndeosebi prin rețele de cablu (83% dintre abonați), în timp ce în mediul rural erau utilizate, aproape în egala masura, rețelele satelit de tip DTH (50%) și cele de cablu (49%).
În functie de numarul de abonati de la sfârsitul anului 2018, liderul pietei de servicii TV avea o cota de piata de 49%, principalul competitor 19%, ceilalți furnizori însumând 32%.

Evoluția telefoniei mobile
La sfârșitul anului 2018, în România erau 22,7 milioane de utilizatori activi de telefonie mobila, înregistrând o ușoara creștere de 1%. Dintre aceștia, 12,7 milioane, în crestere cu 5%, erau utilizatori pe baza de abonament și 9,9 milioane, în scadere cu 4%, erau utilizatori activi pe baza de cartele preplatite.
Traficul total de voce efectuat prin retelele mobile a scazut usor în 2018 (-1%), pâna la 68 de miliarde minute. Media lunara a traficului de telefonie mobila efectuat de un locuitor pe parcursul anului 2018 a fost de 4 ore si 49 minute si de 57 SMS trimise.
Ca urmare a aplicarii Regulamentului de roaming, se intensifica, în schimb, utilizarea serviciilor în roaming. Traficul de apeluri efectuate în roaming a crescut cu 58% fața de 2017, cel de apeluri primite cu 28%, cel de SMS cu 23%, cea mai mare crestere, de 149%, fiind înregistrata de traficul de date/internet.
În funcție de numarul de cartele SIM active la sfârșitul anului, liderul pietei avea o cota de piața de 39%, principalul competitor 30%, ceilalți furnizori însumând 31%.

Evoluția telefoniei fixe
Piața serviciilor de telefonie fixa continua sa înregistreze scaderi atât din punct de vedere al numarului de linii de acces (-6%, pâna la 3,66 milioane), cât și din cel al traficului (-17%, pâna la 2,3 miliarde minute).
Ca urmare a acestor evolutii, media lunara a traficului de telefonie fixa efectuat de catre un locuitor a ajuns la numai 10 minute în 2018, în scadere cu 17% fata de cea din 2017.
În funcție de numarul de abonați de la sfârșitul anului 2018, liderul pieței avea o cota de piața de 43%, principalul competitor 36%, ceilalti furnizori însumând 21%.

Raportul de date statistice
Raportul de date statistice privind piața de comunicații electronice din România pentru anul 2018 este realizat de ANCOM pe baza datelor statistice raportate semestrial de furnizorii care au obligația de a transmite catre ANCOM valorile indicatorilor corespunzatori categoriilor de servicii conform Deciziei nr. 333/2013 și va fi disponibil în curând.

Sursa: http://www.ancom.org...a-telefon-_6107

#1520
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,836
  • Înscris: 07.07.2009

Spania, țara europeana cu cel mai mare preț mediu pentru serviciile de televiziune cu plată


Spania este țara europeana cu cel mai mare preț mediu pentru serviciile de televiziune cu plată, potrivit unui studiu al Kelisto España.

Attached File  televiziune Spania pret.jpg   109.64K   4 downloads

Prețul mediu al abonamentului la un pachet de televiziune cu plată este cu 20% mai scump decât prețul mediu din Marea Britanie, Franța, Germania sau Italia. Chiar și pentru pachetele dual-play, un pachet de bază care include internet în bandă largă și televiziune costă în medie 77,5 euro lunar în Spania, comparativ cu media de 64,6 euro din restul Europei, echivalând cu un cost suplimentar de 154,8 euro anual în Spania.

Prețurile abonamentelor tv din Spania au crescut cu 35,93% în ultimii doi ani. Cu toate acestea, în ultimii doi ani, numărul de abonați la servicii de televiziune cu plată a crescut în Spania cu 22,5%.

În Franța, media prețului abonamentelor pentru pachete ce includ televiziune și internet este de 54,50 euro, în Germania de 60,50 euro, în Marea Britanie de 61,50 euro, iar în Italia de 69 euro.

Sursa: https://www.hdsateli...l-mai-mare.html

SUA: Propunere pentru tranziția unui spectru de frecvențe de 200 Mhz din banda C folosită de sateliți către o utilizare 5G terestră


Alianța C-Band (C-Band Alliance - CBA) a operatorilor de sateliți Intelsat, SES, Eutelsat și Telesat, (care furnizează majoritatea serviciilor prin satelit în banda C în SUA, inclusiv distribuția tv pentru 100 de milioane de locuințe din SUA) a furnizat planuri extrem de detaliate ale propunerii sale de a elibera un segment de 200 Mhz din spectrul benzii C de 500 Mhz (3.7 - 4.2 GHz) utilizată de obicei de sateliții în banda C pentru down-link în SUA.

Attached File  tranzitie banda C catre 5G.jpg   215.98K   5 downloads

Alianța, prezentă la Comisia Federală pentru Comunicații pe 21 mai, a declarat că ar putea elibera nouă blocuri de licențe de 20 MHz, cu o lățime utilizabilă totală de 180 MHz, plus un total de 20 MHz pentru separarea blocurilor. Trei dintre blocuri vor deveni disponibile pentru utilizare în termen de 18 luni de la aprobarea propunerii de către Comisia Federală pentru Comunicații.

Segmentul realocat din banda C va fi împărțit în nouă blocuri, fiecare cu o lățime de 20 MHz, în fiecare zonă economică parțială (PEA) din Statele Unite ale Americii continentale. Spectrul ar deveni disponibil pentru licitarea de către părțile interesate.

CBA subliniază faptul că a colaborat intens cu clienții companiilor componente ale Alianței, cu producătorii de echipamente, cu potențialii utilizatori ai spectrului de frecvențe 5G și alții pentru a rezolva numeroasele aspecte tehnice, operaționale și logistice complexe legate tranziția acestui spectru de frecvențe de 200 Mhz din banda C folosită de sateliți către o utilizare 5G terestră.

Sursa: https://www.hdsateli...zitia-unui.html

#1521
violatimi

violatimi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 471
  • Înscris: 01.12.2011
https://www.hdsateli...iew-in.html?m=1

marți, 4 iunie 2019 Noile mașini Google Street View, în România în această vară

#1522
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,836
  • Înscris: 07.07.2009

SURSE. Cu cine se discută vânzarea Pro TV. Două companii internaționale, în cursa pentru preluarea companiei care deține Pro TV


Cine este interesat să cumpere Central European media Enterprises (CME), compania care deține și Pro TV? Cel puțin două companii internaționale ar fi în discuții cu CME pentru preluarea operațiunile din România dar și din celelalte patru țări în care este prezentă.

Cele două companii care ar fi intrat pe lista scurtă a celor de la CME sunt Discovery (prezentă deja în România) și un fond de investiții, PPF Group. Informația a fost publicată de portalul CEETV, care citează un site din Cehia - Hlidaci.

"O sursă care și-a păstrat anonimatul a declarat site-ului Hlidaci că Petr Kellner - cel care controlează fondul de investiții PPF - este interesat de achiziția Nova TV, liderul pieței din Cehia. Este interesat nu doar de Nova, ci de întreaga companie CME. Sursa este descrisă ca "un fost manager de la Nova TV", a scris CEETV.

Potrivit aceleiași surse, pe lângă cele două companii, Discovery și PPF Group, de CME ar fi interesat și Ronald Lauder, fondatorul CME și acționar în companie (cu un procent minoritar).

Cine sunt cele două companii:
Discovery, companie americană, este prezentă în România prin mai multe televiziuni, Discovery Channel, Animal Planet, TLC, Travel Channel sau Eurosport.
Pe lângă canalele globale, Discovery e prezentă și în televiziuni generaliste sau free-to-air din Norvegia, Suedia, Danemarca, Finlanda, Polonia, Germania și Italia.

PPF Group este o companie cu sediul în Olanda, fondată în 1991 de omul de afaceri Petr Kellner, considerat cel mai bogat om de afaceri din Cehia. PPF administrează investiții în zona de finanțe, retail, asigurări, bănci și imobiliare. Totuși, compania a tatonat de-a lungul anilor și zona de media și chiar a mai făcut o ofertă pentru achiziția CME. În 2017, grupul de investiții a mai încercat să cumpăre compania de media, însă potrivit Reuters, acesta și-ar fi retras oferta.

A încercat să achiziționeze Nova Broadcasting, cel mai mare grup de media din Bulgaria. În ianuarie 2019, a renunțat, după ce tranzacția a fost respinsă autoritatea privind concurența.
Amintim că CME a anunțat public, în luna martie a acestui an, că începe un amplu proces analiză, în care au fost luate în calcul mai multe variante, printre care, vânzarea companiei (în întregime sau pe bucăți), o fuziune cu un alt partener strategic, o recapitalizare sau chiar să continue business planul pe același model, după cum Paginademedia.ro a relatat AICI.

Compania CME operează 30 de televiziuni în cinci țări, Bulgaria, Cehia, România, Slovacia și Slovenia.
Cele mai profitabile afaceri sunt în Cehia și România

Sursa: https://www.paginade...vanzarea-pro-tv

#1523
AndReW99

AndReW99

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,405
  • Înscris: 15.07.2016
Discovery??? :w00t:

#1524
pufonel

pufonel

    Oglinda, oglinjoara, cine-i cel mai pufos din tara?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,877
  • Înscris: 28.11.2006
De ce nu? Ar putea sa bage pe gat cablistilor toate posturile Discovery si poate am avea si noi o varianta Eurosport adevarata pentru Romania, cu mai multe competitii in exclusivitate. Pro X ar putea deveni un nou canal ESP care sa dea transmisii pentru care au drepturi dar nu intra pe canalele existente.

Stiu ca deocamdata e wishful thinking, dar daca se va concretiza, cred ca va fi in avantajul telespectatorului roman, tinand cont de felul in care si Discovery si ESP au negociat in trecut cu providerii din Romania.

#1525
violatimi

violatimi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 471
  • Înscris: 01.12.2011

Doar 20% din locuințele europene sunt conectate la internet de minim 100 Mbps


Doar 20% din locuințele europene sunt conectate în prezent la internet cu viteze de cel puțin 100 Mbps, reprezentând o creștere cu doar 2% comparativ cu 6 ani mai devreme. Suedia, Portugalia, România, Ungaria și Belgia sunt cele mai avansate state în adoptarea internetului în bandă largă.

Attached File  internet 100 mbps.jpg   124.28K   7 downloads

Agenda digitală pentru Europa avea obiectiv ca, până în anul 2020, un procent de cel puțin 50% din locuințe să fie conectate la internet de minim 100 Mbps. În iunie 2018, doar 60% din locuințe se aflau un zone unde se pot realiza conexiuni capabile să furnizeze 100 Mbps. Procentele cele mai bune sunt în Suedia, Portugalia, România și Ungaria, cu peste 40% din locuințe conectate la cel puțin 100 Mbps. În Grecia, Cipru și Croației, procentul este foarte scăzut.

În UE, 92% dintre companii au un abonament la internet fix în bandă largă, însă doar 44% dispun de bandă de internet de cel puțin 30 Mbps. În timp ce aproape toate companiile mari au abonamente la internet în bandă largă, 9% din întreprinderile mici nu sunt încă conectate la internet rapid. Cu toate acestea, în privința conectivității la internet în banda largă, în ultimii 4 ani a existat o îmbunătățire semnificativă de peste 20 puncte procentuale (de la 23% la 44%) pentru toate întreprinderile din UE.

Deși DSL este în continuare cea mai utilizată tehnologie de conectare la internet fix în bandă largă, cota sa de piață a scăzut de la 80% în 2008 la 61% în 2018. Principalul său concurent - cablul - a crescut ușor cota (de la 15% la 19%) în aceeași perioadă. Cea mai spectaculoasă creștere a fost realizată de FTTH / B, care a obținut 16% din piață în doar 7 ani. Cu toate acestea, DSL este încă dominant, iar cota sa dominantă pe piață s-ar putea menține timp de mai mulți ani datorită creșterii gradului de acoperire VDSL.

Attached File  internet fibra cablu procente.jpg   157.43K   6 downloads

Tehnologia xDSL este deosebit de importantă în Grecia și în Italia și are cota de piață cea mai scăzută în Bulgaria, Lituania și România. În privința tehnologiilor alternative, cablul este principalul rival al DSL în majoritatea statelor membre. Cablul are o cotă de piață foarte mare în Belgia, Ungaria, Malta și Olanda.  FTTH și FTTB sunt folosite împreună pentru 16% din abonamentele la internet în banda largă din UE și sunt cele mai utilizate tehnologii din România, Lituania, Letonia, România, Bulgaria, Portugalia, Estonia, Ucraina și Suedia. În privința utilizării tehnologiilor FTTH și FTTB, Europa continuă să rămână în urma liderilor mondiali precum Coreea de Sud și Japonia.

Attached File  i2.jpg   163.11K   6 downloads

Mult mai multe informații, grafice și statistici puteți găsi (în limba engleză) în sursa acestor informații, respectiv raportul Comisiei Europene, care se poate descărca gratuit în format PDF de AICI: https://ec.europa.eu...fm?doc_id=60010

Sursa: https://www.hdsateli...opene-sunt.html

Satelitul Eutelsat 7C a fost lansat cu succes


Eutelsat Communications a confirmat lansarea cu succes a satelitului Eutelsat 7C. Satelitul a fost lansat în spațiu de la Kourou, Guyana Franceză, cu ajutorul unei rachete Ariane 5.

Attached File  sa1.jpg   57.92K   7 downloads

Fabricat de Maxar Technologies, Eutelsat 7C este un satelit de 3,4 tone, care va furniza servicii piețelor din Europa, Turcia, Africa și Orientul Mijlociu, prin intermediul a 49 transpondere de 36-Mhz în bandă Ku.

Attached File  sa2.jpg   90.11K   6 downloads

Satelitul va fi co-localizat cu Eutelsat 7B la 7 grade Est, crescând cu 19 transpondere capacitatea acestei poziții orbitale (în prezent, în aceeași locație cu Eutelsat 7B se află satelitul Eutelsat 7A, va fi transferat într-o altă pozitie orbitală, ca parte a strategiei de optimizare a flotei Eutelsat). Satelitul Eutelsat 7C va intra în serviciu comercial la sfârșitul acestui an.

Attached File  sa3.jpg   58.12K   4 downloads Attached File  sa4.jpg   52.21K   3 downloads Attached File  sa5.jpg   45.99K   3 downloads

Rodolphe Belmer, directorul executiv al Eutelsat, a precizat: "Eutelsat 7C ne va permite să dezvoltăm în continuare poziția orbitală de la 7 grade Est, unde vor opera doi sateliți de mare putere. Suntem încântați de faptul că am utilizat tehnologia foarte modernă de la Maxar și de aceasta nouă lansare de succes a Arianespace".

Sursa: https://www.hdsateli...-lansat-cu.html

Edited by _-KALMAN-_, 21 June 2019 - 14:32.


#1526
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,836
  • Înscris: 07.07.2009

Peste un miliard de abonați la servicii de televiziune cu plată


Pe baza statisticilor din 138 de țări, în anul 2018 numărul de abonați la servicii de televiziune cu plată (analogică și digitală) a depășit un miliard. Digital TV Research prognozează că numărul abonaților la servicii de televiziune cu plată va crește cu 81 milioane între anii 2018 și 2024, reprezentând o evoluție de aproximativ 8% la nivel mondial. Astfel, numărul abonaților la servicii tv va ajunge la nivel global la 1,10 miliarde.

Attached File  numar de abonati tv.jpg   179.81K   7 downloads

Simon Murray, analist principal la Digital TV Research, a precizat: "În ultimul timp, am observat în fiecare trimestru fenomenul alarmant din SUA, de renunțare la abonamentele de televiziune cu plată. Acest fenomen va continua, iar SUA vor pierde aproape 10 milioane de abonați tv între anii 2018 și 2024. Aproximativ 28 din cele 138 de țări incluse în studiu vor pierde abonați tv în această perioadă. Cu toate acestea, există și știri bune: 110 țări vor câștiga abonați tv. Regiunea Asia-Pacific va contribui cu șase din primele zece țări la adăugarea de abonați la servicii de televiziune cu plată. Din cele 81 de milioane de noi abonați, 29 milioane vor proveni din India, 16 milioane din China și 8 milioane din Indonezia".

China va continua să furnizeze aproximativ o treime din abonații tv, ajungând la 356 de milioane până în anul 2024. India va aduce încă 17% (87 milioane) din total, până în 2024. China și India vor deține împreună jumătate din abonații tv din anul 2024.

IPTV va fi platforma care va câștiga cei mai multi abonați la servicii de televiziune cu plată, conform prognozei. Tehnologia IPTV va adaugă 100 milioane de abonați între 2018 și 2024, ajungând la un total de 357 milioane. În anul 2018, numărul de abonați tv prin IPTV a depășit la nivel global numărul de abonați la servicii tv prin satelit.

Televiziunea cu plată prin satelit și televiziunea cu plată terestră digitală vor adăuga fiecare doar 7 milioane de noi abonați între 2018 și 2024, iar televiziunea digitală prin cablu va adăuga 18 milioane. Dar televiziunea prin cablu analogică va pierde 62 milioane abonați tv, ceea ce înseamnă o pierdere netă de 44 milioane abonați pentru tehnologia de cablu tv.

Excluzând declinul televiziunii analogice prin cablu, creșterea televiziunii digitale cu plată este cu adevărat impresionantă, de la 380 de milioane de abonați tv în anul 2010 la 954 milioane la sfârșitul anului 2018 și la 1,096 miliarde până în 2024.

Sursa: https://www.hdsateli...a-servicii.html

Rezidenții italieni vor beneficia de o subvenție de 50 euro pentru achiziția de receptoare și televizoare DVB-T2


Ministerul italian al dezvoltării economice a publicat proiectul de subvenții pentru achiziționarea de televizoare și receptoare compatibile cu standardele DVB-T2, MPEG-4 și HEVC / H.265.

Legea bugetului din 2019 prevede o sumă totală de 151 de milioane de euro, care va fi plătită începând cu data de 15 noiembrie 2019. Confirmarea va fi publicată după expirarea termenului de 30 de zile pentru consultare publică, ce va permite aducerea de observații de către părțile interesate.

Contribuția pentru rezidenții italieni a fost stabilită la 50 euro și este destinată achiziționării unui singur dispozitiv pentru un singur utilizator dintr-o locuință, până la sfârșitul anului 2022 sau până la epuizarea sumei alocate. Reducerea va fi aplicată direct de către comerciantul cu amănuntul la prețul care include TVA, fără posibilitatea de a obține o rambursare în numerar, dacă dispozitivul costă mai puțin de 50 de euro. Comercianții cu amănuntul, atât magazine fizice, cât și on-line, trebuie să se înregistreze în programul de subvenție printr-o modalitate care va fi indicată ulterior pe website-ul ministerului.

Echipamentul subvenționat trebuie să fie echipat cu un tuner DVB-T2 HEVC, conform recomandării ITU-T H.265. Producătorii de echipamente în cauză trebuie să declare, pe propria răspundere, care produse îndeplinesc cerințele specificate. Cerințele includ de asemenea și prezența unui conector SCART, în cazul receptoarelor. Odată ce conformitatea tehnică a fost verificată, ministerul va publica pe website-ul său lista de echipamente compatibile.

În următoarele săptămâni va fi publicat în Italia programul de tranziție la standardul DVB-T2. Programul de tranziție aprobat în toamna anului trecut a fost anulat, inclusiv abandonarea utilizării codec-ului MPEG 2 de la 1 ianuarie 2020, aceasta fiind amânată până în toamna anului 2021.

Sursa: https://www.hdsateli...ficia-de-o.html

Peste 75 de milioane de receptoare DAB / DAB +, vândute în Europa și Asia-Pacific


Cea mai recent raport al WorldDAB arată că, până la sfârșitul trimestrului al patrulea al anului 2018, peste 75 de milioane de receptoare DAB / DAB +, incluzând și pe cele montate în autoturismele noi, au fost vândute în Europa și Asia-Pacific, în creștere de la 65 de milioane cu un an mai devreme.

Attached File  radio digital terestru.jpg   193.61K   7 downloads

Noile date publicate de WorldDAB se bazează pe mai multe surse statistice, pentru a oferi o imagine de ansamblu a celei mai recente situații privind vânzările de receptoare DAB, numărul de locuințe și populația acoperite cu semnal radio digital, dar și privind numărul de posturi de radio naționale prin DAB și DAB +, comparativ la FM. Raportul evidențiază implementarea tehnologiilor DAB/ DAB+ în Australia, Belgia, Danemarca, Franța, Germania, Italia, Olanda, Norvegia, Elveția și Marea Britanie.

Attached File  radio digital terestru 2.jpg   197.39K   6 downloads

DAB/DAB+ sunt standarde de bază pentru viitorul radioului în Europa, o poziție subliniată de o serie de reglementări recente. La nivel pan-european, directiva adoptată de UE în decembrie 2018 impune ca toate radiourile din mașinile noi ce vor fi produse cel mai târziu de la sfârșitul anului 2020 să poată recepționa radio digital terestru.

Italia a lansat deja legislația necesară pentru a se asigura că este în conformitate cu directiva ce se va aplica de la începutul anului 2020, în timp ce Franța, unde dezvoltarea agresiva a DAB continuă în întreaga țară, a publicat de asemenea o lege care obligă ca toate radiourile din mașinile noi fabricate din iunie 2020 să fie compatibile cu receptia radio-urilor digitale DAB +.

În Marea Britanie, peste două treimi (71,6%) din audiența radio ascultă programele prin DAB. Britanicii au anunțat lansarea unei revizuiri legislative și a unui program special de dezvoltare radio, pentru a asigura un viitor digital sănătos pentru radioul din Regatul Unit. Revizuirea se așteaptă să fie finalizată în anul 2020.

Attached File  radio digital terestru 3.jpg   202.1K   7 downloads

Constatările cheie din raportul WorldDAB includ:
- În Regatul Unit, 67% din gospodării au cel puțin un radio DAB, iar audiția de conținut radio digital a depășit 50% pentru trei trimestre succesive
- Peste 11 milioane de receptoare radio digitale au fost vândute în Germania
- În Elveția, 64% din toate emisiunile radio sunt difuzate prin intermediul platformelor digitale
- În Italia, 46% din autoturismele nou vândute sunt dotate cu receptor DAB+, în creștere de la 32% în 2017
- 6 milioane de receptoare au fost vândute în Norvegia
- În Australia, 69% din mașinile nou vândute sunt dotate cu radiouri cu DAB +, de la 47% în 2017.
- Radio-ul terestru digital are de asemenea o implementare semnificativă în Asia, Orientul Mijlociu și Africa.

Attached File  radio digital terestru 4.jpg   205.18K   15 downloads

Președintele WorldDAB, Patrick Hannon, a comentat: "Ultimele 12 luni au reprezentat o perioadă excepțională pentru radioul DAB. UE a adoptat o directivă prin care solicită ca toate radiourile din autoturismele noi să fie capabile să recepționeze radiouri terestre digitale. Noi piețe precum Franța, Belgia și Austria lansează servicii naționale DAB +, iar piețele clasice, inclusiv Germania, Marea Britanie, Elveția, Olanda, Italia și Australia, raportează niveluri record de audiente ale radiourilor digitale. În anul 2018, 10 milioane de receptoare DAB au fost vândute în întreaga lume. Ne așteptăm ca această cifră să fie ușor depășită în anii următori".

WorldDAB este forumul industriei globale pentru radioul digital, facilitând adoptarea și implementarea radioului digital difuzat prin DAB / DAB +, standardele de radio digitale alese pentru radiodifuzorii din Europa, Asia Pacific și din alte regiuni.

Sursa: https://www.hdsateli...ptoare-dab.html

#1527
daniel1976

daniel1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,527
  • Înscris: 30.04.2006
Compania Apple intenţionează să rivalizeze cu Netflix, cu şase filme anual în cursa pentru Oscaruri

Compania Apple va deveni un concurent direct al Netflix în a doua parte a anului 2019, când va lansa platforma Apple TV+, care va distribui formate originale de televiziune, filme şi seriale.
New York Post citează surse care susţin că Apple va produce şi “şase pelicule cu buget mic cu intenţia unor producţii care să câştige premii ale Academiei Americane, cunoscute ca Oscaruri”.
Se pare că proiectul este unul diferit de colaborarea Apple cu A24, compania care a anunţat că va produce mai multe filme de lung metraj pentru Apple. Primul proiect iniţiat în această colaborare este filmul Sofiei Coppola, “On the Rocks”, cu Bill Murray şi Rashida Jones.
Pentru a intra în cursa pentru Oscaruri, filmele produse de Apple trebuie să stea în cinematografe cel puţin o săptămână, regulamentul Academiei Americane de Film precizând această condiţie pentru a lua în seamă producţiile dintr-un an pentru trofeele pe care le acordă.
Decizia celor de la Apple pare să fi fost determinată de succesul reputat de Netflix la cea mai recentă ediţie a Oscarurilor, când platforma a câştigat primele premii cu filmul lui Alfonso Cuaron, “Roma”. Producţia a adus primele nominalizări la categoria Cel mai bun film şi Cel mai bun regizor, adunând, în total 10 nominalizări. “Roma” a câştigat premiile pentru Cel mai bun regizor, Cel mai bun scenariu original şi Cea mai bună imagine. Netflix are şanse să repete succesul din acest an şi la ediţia 2020 a premiilor, mizele fiind noile proiecte semnate de Martin Scorsese (”The Irishman”), Dee Rees (“The Last Thing He Wanted”) şi de Noah Baumbach (o comedie al cărei titlu încă nu a fost anunţat, cu Adam Driver şi Scarlett Johansson).

www.zf.ro

#1528
daniel1976

daniel1976

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,527
  • Înscris: 30.04.2006
Cine a intrat în cursa pentru Telekom România şi ce bucăţi din grup îşi doreşte fiecare entitate

Ofertele indicative au fost depuse încă din luna mai, iar acum cei patru competitori pentru activele Telekom îşi fac calcule pentru a depune în această lună oferte angajante, având în vedere că Deutsche Telekom şi OTE îşi propun să semneze contractele de vânzare până la finele lunii august.

Orange, liderul pieţei locale de telecom, RCS & RDS / Digi, - liderul pieţei de cablu şi internet fix, şi două grupuri distincte de inves­titori din fostul spaţiu sovietic dintre care unul este reprezentat de antrepre­norul bulgar Spas Roussev sunt cele patru entităţi aflate în cursa pentru preluarea parţială sau integrală a grupului Telekom România, şi de la care gigantul german Deutsche Telekom şi cel grec OTE aşteaptă în această lună oferte angajante de achiziţie, au declarat pentru ZF mai multe surse din piaţa de comunicaţii.
Ofertele indicative pentru grupul Telekom au fost depuse în urmă cu aproximativ două luni, iar de atunci entităţile interesate au avut acces la o cameră de date, ca parte a procesului coordonat de banca de investiţii Barclays.
Sub coordonarea unei echipe de la sediul central din Paris, grupul francez Orange îşi doreşte să achiziţioneze de la DT şi OTE fostul Romtelecom, pentru a-şi completa oferta de servicii de telefonie mobilă cu servicii de comunicaţii fixe, în principal internet fix şi cablu TV.
Compania de cablu RCS&RDS / Digi, care domină autoritar segmentele de cablu TV şi internet fix de pe piaţa locală, este în cursa pentru preluarea fostului Cosmote, care are o cotă de circa 20% din piaţa de telefonie mobilă după numărul de clienţi şi un portofoliu de spectru radio (licenţe) şi infrastructură (turnuri, antene) care ar ajuta operatorul deţinut de antreprenorul Zoltan Teszari să crească rapid şi să poată ataca şi mai puternic acest segment de piaţă.
Antreprenorul bulgar Spas Roussev, care reprezintă un grup de investitori ruşi concentraţi în jurul fondului VTB Capital, licitează de asemenea pentru fostul Cosmote, divizia de telefonie mobilă a grupului Telekom. Roussev ar fi la rândul său în discuţii pentru a-şi vinde întreg businessul de comunicaţii din Bulgaria şi Albania către acest grup de investitori ruşi, conform unor surse din piaţă.
Cea de-a patra entitate aflată în cursă reprezintă interesele unor investitori „din fostul spaţiu sovietic“ şi are în plan să achiziţioneze întreg gru­­pul Telekom, respectiv şi o­pera­ţiu­nile fixe şi cele mobile, au de­cla­rat pentru ZF sursele menţio­nate. Ele nu dorit să ofere detalii despre numele celei de-a patra entităţi.
Discuţiile de vânzare sunt purtate exclusiv de OTE şi DT, statul român fiind un spectator în discuţii, fără niciun plan de a-şi vinde participaţiile (46% la fostul Romtelecom). „Dacă ar fi avut vreo intenţie în acest sens, statul român ar fi trebuit să-şi angajeze consultanţi, iar un asemenea proces, care durează între 6 şi 9 luni, nu a fost demarat până în prezent“, a explicat o sursă din industrie pentru ZF.
„În acest moment nimic nu e sigur, sunt doar intenţii, discuţii şi dorinţe. Rămâne ca părţile implicate să ajungă la un acord în legătură cu preţul“, comentează o sursă din industrie stadiul în care se află procesul de exit al Deutsche Telekom de pe piaţa din România.
„Practic pe masă se află două scenarii de consolidare a pieţei: una realizată cu investitori cunoscuţi - Orange şi Digi, care astfel ar câştiga încredere să investească în expansiunea noii tehnologii 5G, şi una cu investitori din spaţiul ex-sovietic, care ar putea acţiona având în spate mai degrabă raţiuni geopolitice decât de business“, a comentat situaţia o sursă din industrie.
De partea vânzătorilor negocierile sunt coordonate de o echipă comună de la Bonn şi Atena, care pun presiune pentru o rezolvare rapidă a problematicului dosar numit România, cu obiectivul ca un contract de vânzare să fie semnat până la finele lunii august. Un catalizator pentru această grabă este licitaţia 5G pe care statul român îşi propune să o realizeze în această toamnă: odată ce vânzarea ar fi semnată, DT şi OTE ar scăpa de grija participării la licitaţie, ce ar urma să cadă în sarcina viitorului proprietar.
Deutsche Telekom şi OTE aşteaptă de la Guvernul României în această săptămână, la fel ca investitorii interesaţi, o „îndulcire“ a OUG 114, prin care executivul să elimine sau să îndulcească unele prevederi din ordonanţă care au răvăşit bugetele tuturor jucătorilor din industrie.
Conform unor surse din piaţă Guvernul ar urma să anunţe că va renunţa la modul de calcul al taxelor pentru licenţele radio propus de fostul consilier al premierului Darius Vâlcov, model care ar fi dus costurile pentru operatori la câteva miliarde de euro. Şi noul tarif de monitorizare, care fusese crescut peste noapte la 3% din cifra de afaceri, ar urma să fie modificat. Aceste modificări ale OUG 114 pot influenţa negocierile şi preţurile de vânzare în condiţiile în care impactul în costuri al OUG 114 la nivelul jucătorilor mari se poate măsura în zeci de milioane de euro.
Decizia de ieşire din România vine după ce grupul german Deutsche Telekom şi ar-fi pierdut orice speranţă că poate readuce pe creştere afacerile locale, şi în special profitul operaţional, care a atins un minim de 138 mil. euro în 2018. Oficialii grupului german au evitat pur şi simplu în acest context să mai discute cu presa din România. Indianul Srini Gopalan, cel care a sperat că poate resuscita operaţiunile locale, a refuzat să mai acorde interviuri în acest an la târgul din Barcelona, evenimentul la care în mod tradiţional oficialii Deutsche Telekom discutau şi despre piaţa din România.
Nici Claudia Nemat, fostul responsabil de regiune, nu a dorit să răspundă întrebărilor despre România, la fel ca şi CEO-ul Tim Hottges.
De notat este că în cei 11 ani care au trecut de la intrarea Deutsche Telekom în acţionariatul OTE, niciun director general al grupului german nu a oferit vreodată un interviu jurnaliştilor din România. Liderii la nivel global ai grupurilor Orange, Vodafone sau Liberty Global (UPC) au discutat în schimb în mai multe rânduri cu media din România.
Ca parte a pregătirilor pentru o tranzacţie, care au demarat încă din 2017, prin consolidarea într-o singură companie a tuturor operaţiunilor legate de telefonia mobilă, grupul OTE a decis, într-o maximă discreţie, în luna aprilie a acestui an să aducă 800 mil. euro la capitalul social al companiei de telefonie mobilă din grup, fosta Cosmote România, operaţiunea fiind realizată prin emiterea de acţiuni noi. Informaţia a devenit publică doar după ce decizia luată de acţionari a apărut în Monitorul Oficial. Acesta este unul dintre cele mai puternice semne că OTE şi DT au decis cu adevărat să plece de pe piaţa din România.
„Suma subscrisă de către Hellenic Telecommunications Organization - S.A. (OTE - n. red.) este de 799.999.996 euro, echivalentul a 3.718.719.980 lei, pentru 371.871.998 acţiuni noi, cu o valoare nominală de 10 lei fiecare“, conform deciziei luate de acţionari.
Grupul Telekom România, format din fostele companii Cosmote şi Romtelecom, a înregistrat în 2018 cele mai mari pierderi nete şi cele mai mari datorii dintre giganţii din telecom activi pe piaţa locală de comunicaţii, rezultă din bilanţurile depuse de companii la Ministerul Finanţelor Publice.
Cu totul, grupul Telekom a raportat afaceri de 4,7 mld. lei (1 mld. euro), pierderi nete de 784,5 mil. lei şi datorii totale de 6,2 mld. lei cu un număr de puţin peste 6.000 de angajaţi. Chiar şi în condiţiile în care pierderile Telekom s-au redus cu peste 40% faţă de anul precedent, acestea rămân cele mai mari din industrie.
În ceea ce priveşte datoriile grupului, acestea au fost la finele anului 2018 de 6,2 mld. lei (1,3 mld. euro), mai mari decât cele ale companiei de cablu RCS&RDS, care avea datorii totale de 5,4 mld. lei la finele aceleiaşi perioade.

zfcorporate.ro

#1529
wather

wather

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,381
  • Înscris: 09.05.2018
HBO MAX, un nou serviciu de streaming online, din anul 2020.

Suntem pe punctul de a intra în epoca de aur a streaming-ului, o lume de divertisment foarte fragmentată și costisitoare?
Există HBO GO, HBO NOW și, în curând, va exista și HBO MAX.
Pentru Warner Media și compania mamă AT&T, acesta din urmă este cel mai important, deoarece va deveni serviciul video pe baza de abonament care va concura împotriva Netflix, Hulu, Disney + și a altor servicii VOD cu plată.
"Bazat și inspirat de HBO, noul serviciu va fi "Maximizat" cu o colecție extinsă de programe originale exclusive (Max Originals) și cu cele mai bune producții din portofoliul enorm al WarnerMedia", a anunțat astăzi compania într-un comunicat de presă.
WarnerMedia a confirmat de asemenea că HBO Max va avea drepturi exclusive de streaming pentru fiecare episod al "Friends", când va fi lansat în primăvara anului 2020. Extrem de popularul sitcom va părăsi platforma Netflix.
Aceeași exclusivitate va fi valabilă și pentru "The Fresh Prince of Bel-Air" si "Pretty Little Liars", toate episoadele fiind difuzate pe HBO Max, în biblioteca căruia se vor adaugă o serie de producții precum Batwoman și Katy Keene, un spinoff al Riverdale.
Greg Berlanti și Reese Witherspoon au semnat deja contracte pentru a produce filme originale pentru HBO Max.
Serviciul va oferi conținut de la Warner Bros., New Line, DC Entertainment, CNN, TNT, TBS, truTV, The CW, Turner Classic Movies, Cartoon Network, Adult Swim, Crunchyroll, Rooster Teeth, Looney Tunes și multe alte companii.
Serviciul HBO MAX va avea la lansare, în primăvara anului 2020, minim 10.000 de ore de conținut, inclusiv proiectele deja anunțate, cum ar fi producția S..F „Dune: The Sisterhood" și o serie animată prequel pentru „Gremlins".
Prețurile și alte detalii despre abonamente nu au fost anunțate.

Sursa: https://www.hdsateli...-streaming.html

Edited by megafanro, 10 July 2019 - 22:09.


#1530
violatimi

violatimi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 471
  • Înscris: 01.12.2011

Serviciile Film1 vor fi preluate de SPI International


Serviciile Film1 vor fi preluate de SPI International atât pe canalele analog, cât și în digital. SPI International a achiziționat cu succes activele brandului Film 1 din Olanda printr-un acord recent cu Rețeaua Sony Pictures Television (SPT), anunță compania printr-un comunicat remis către hdsatelit.com.

Attached File  film.png   53.18K   2 downloads

SPI International a achiziționat de la rețeaua Sony Pictures Television (SPT) activele Film1, serviciul olandez de televiziune premium și conținut video la cerere. Potrivit înțelegerii, SPI va deține mărcile Film1 și va continua să opereze toate serviciile sale digitale pe platforme.

Începând cu 1 august 2019, SPI va deține complet marca "Film1" și va opera patru canale de filme la cerere: Film1 Premiere, Film1 Drama, Film1 Action și Film1 Family. SPI va continua să ofere atât canale analog, cât și servicii digitale în Olanda. Film1 oferă în prezent producții olandeze și internaționale pe canalele sale de filme, care sunt disponibile pe diferite platforme de cablu, DTH și IPTV.

Attached File  film1.jpg   106.07K   4 downloads

"Suntem bucuroși să anunțăm achiziționarea canalelor Film1 din Olanda, pentru că, de peste 20 ani, SPI furnizează servicii premium de difuzare filme pentru sute de operatori din 45 de țări. Fiind gazda filmelor bune, SPI se străduiește continuu să aducă cel mai bun și mai convingător conținut telespectatorilor din întreaga lume. Prin adăugarea canalelor Film1 în portofoliul nostru divers de canale analog și servicii digitale de ultimă oră, vom putea oferi selecția noastră extinsă de conținut premium tuturor iubitorilor de filme din Olanda", a precizat Berk Uziyel, CEO al SPI International.

SPI International oferă servicii de filme analog și digitale prin intermediul mai multor canale, pentru o experiență de divertisment variată. Sub coordonarea SPI, Film1 va dispune de o mare varietate de filme premium de la distribuitori globali, pe care abonații le vor putea accesa pe toate canalele.

Achiziționarea canalelor Film1 este un indicator important al angajamentului susținut al SPI de a-și extinde portofoliul de rețele diverse și de mare succes din întreaga Europă. Ca parte a negocierilor multi-teritoriale ale SPI cu parteneri de producție și distribuție de clasă mondială, Film1 va cuprinde o selecție vastă de conținut premium pentru toate gusturile și preferințele și va fi oferit complet gratuit în Olanda.

Despre SPI International
SPI International / Filmbox este o companie media globală care are în portofoliu 36 de canale de televiziune, pe șase continente. FilmBox este cel mai important canal, iar SPI folosește cea mai nouă tehnologie, oferindu-le abonaților acces la conținut analog, dar și la cerere, incluzând live streaming pentru programele UHD și pentru canalele FilmBox, pe orice dispozitiv conectat la Internet prin intermediul unor playere multimedia de top, precum și prin furnizorii OTT locali. De peste 25 de ani, SPI International este lider pe piața internațională în furnizarea de filme artistice și programe de televiziune. Datorită colaborărilor solide ale SPI cu furnizorii majori de licențe, compania oferă conținut atrăgător, foarte apreciat și cu o cerere ridicată.

Sursa: https://www.hdsateli...ate-de-spi.html

Edited by _-KALMAN-_, 17 July 2019 - 11:31.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate