Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...
 problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox
 Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani
 Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...
 

Clasificare motociclete

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#37
madcox

madcox

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 05.03.2009
Recomand mai vechi. Arata mai urat cel vechi, dar este acelasi motor ca tehnica, si la bani mult mai putini. Sunt adeptul lucururilor uzate moral, dar bune, am luat motoreta uzata moral, si este buna...
Honda are modele carora nu le-a modificat decat aspectul in timp, si cu tehnica sunt identice intre diferiti ani. Pentru ce sa dai 1000 euro in plus? Ptr plastice mai multe si mai lucioase?

O sa intreb si pe aici de vreun transalp sau BMW de vanzare.

#38
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
Multumesc pentru sfat. Si eu ma gandeam la fel, insa stiti cum e, tinicheaua straluceste si ia ochiul.
Cu privire la model, incet dar sigur, BMW pare sa dispara din plaja de interes, toata atentia focusandu-mi-se pe Transalp, care-mi pare cea mai potrivita cu mine. Asa ca imi voi restrange si concentra cautarile. Insa nu cred ca voi spune nu unui GS convenabil si din sursa "verificata".
Multumesc si pt intentia de a ma ajuta sa gasesc. De abia astept!
Doamne-ajuta!

Edited by adris1919, 17 April 2010 - 12:45.


#39
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
Uitati ce-am gasit foarte aproape de casa, la Barlad:  http://www.bikeshop....amp;zoom=1#foto
E cam mult peste scorul meu initial, insa am posibilitatea sa-l verific mai pe-ndelete, in plus, omul e serios si mi-e aproape, sunt eliminate costurile de "livrare". Simt un "g" puternic  :naughty:
Verdicte?

#40
madcox

madcox

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 05.03.2009
pretul mi se pare mare, chiar daca asta ar fi pretul pietei...
la cunostinte am intrebat de vreun BMW sau transalp, si nu am aflat decat de un bmw, caruia ii stiu toti fostii proprietari, si cica s-ar vinde pe la 1600 sau 1800. nu stiu exact, dar pot afla deca vrei. anul este in jur de 1995.

#41
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
Gata!!! stressul cu cautarile si dile mele s-au incheiat. Incepand de azi, in curtea mea s-a "tolanit" un nou "agregat": un Transalp XL650V din 2002, 10650km, stare tehnica excelenta :first:
Voi reveni cu poze si amanunte (probabil cu intarziere, ca nu mai am timp de net :P   :lol:  :ninja:  :bicycle:  :cheers:

#42
tchoara

tchoara

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,465
  • Înscris: 05.02.2007
:thumbup: S-o calaresti cu placere prietene, ma bucur mult pentru tine!

Ai grija de ea si de tine si tine minte regulile de aur:

1) fara blana unde n-ai vizibilitate, inclusiv acolo unde ai prioritate (vezi baiatul care a murit zilele trecute pe prioritate, intrand in golf-ul care avea STOP si n-a oprit)

2) mergi ca si cum n-ai niciodata prioritate, nu te baza ca masinile alea care vin pe cedeaza o sa opreasca

3) ochii si urechile in paispe dupa vehicule cu regim prioritar, ca la alea n-ai scuza daca le pocnesti

4) atentie mare unde parchezi mobra sa n-o gasesti pe jos - intotdeauna pune cricul pe ceva solid (exclus smoala vara, pamant etc),

5) atentie mare unde pui piciorul cand opresti (la semafor, la parcare etc) - cauza nr. 1 la tavalelile stationare este ca bikerul pune piciorul in groapa, in panta, pe dupa bordura, in canal etc.

In rest, bulan uscat si la cat mai multi kilometri cu transalpu' fara incidente!

ah, si poze!

#43
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
Multam si plecaciune!
Am sa aplic intocmai. Pana la "blana" vor mai trece luni multe, iar pe asfalt, probabil sezonul urmator, caci sezonul acesta voi bate sesul din apropiere, ca sa invat s-o stapanesc in siguranta.

Aseara am dat deja o tura, dar foarte scurta ca se innopta. Imi place la nebunie! Cand am pus prima data mana pe ea si mi-am dat seama ce masiva e, recunosc ca mi-am pus intrebarea daca chiar imi trebuie motocicleta! Ma asteptam sa fie mult mai dificil de controlat, insa de indata ce pleaca de pe loc e cu mult mai "usoara".

Multumesc inca o data tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi si opinii. In special multumesc lui madcox pentru amabilitatea iesita din comun, extrem de rara in vremurile astea pe care le traim.

Multa sanatate tuturor si
Doamne-ajuta!

#44
wolfyman

wolfyman

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 154
  • Înscris: 20.10.2005
si cat a costat?

#45
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Sa stii ca noi inca asteptam pozele

#46
tchoara

tchoara

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,465
  • Înscris: 05.02.2007
Probabil omu' e asa entuziasmat ca o calareste de-atunci, n-a mai mancat, n-a mai facut poze  ^_^

#47
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Il cred. O cunostinta si-a cumparat recent un Ducati Monster 600. Mai mai ca m-ar tenta si pe mine sa dau A-ul..

#48
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
Da, calaresc, dar moderat. Mai am de dus "mandra" la spa! ii lipseste carena stanga, si m-e rusine sa v-o arat asa :newblush:
N-as putea sa nu va impartasesc bucuria, dar am fost tare ocupat si nu neaparat cu "calaritul", cat mai ales cu alte treburi curente.
Pot sa va zic ca inca e naravasa, m-a azvarlit deja de doua ori din sa :P
Evident, fara urmari grave, dimpotriva, didactic, as putea spune!

De-ndata ce reusesc s-o "aranjez", revin cu poze si impresii. Si poate reusesc sa ma duc sa ma-nscriu pt A.

#49
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
un cbr 929 (900)  din 99` cu aproape 40 mii km la 3200 euro nu e scump? mie asa mi se pare

#50
adragu76

adragu76

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 413
  • Înscris: 07.02.2008
am doua variante de BMW 650:
1.model 2006, 30.000km, 3500 euro
2.model 2004, 17.000km, 3900 euro
Stare f buna la ambele variante, unic proprietar. Ce stiti de bmw, cum se comporta ?

#51
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
Cine-mi spune, cu vopsea spray poate iesi aspectul metalizat al culorii, sau iese mat? Se mai aplica si lacul peste vopsea? Ca tare as vrea s-o personalizez "personal" pe baltata mea! Ca sa pot veni la interval cu pozele promise.

#52
tchoara

tchoara

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,465
  • Înscris: 05.02.2007
De pe forumul de profil, baiatu' zicea ca l-a costat 400 RON acum doi ani. Toate pozele sunt proprietatea autorului.

Quote

Bine v-am gasit!

De obicei intru pe forum frecvent dar niciodata nu am chef sa scriu insa astazi este o exceptie. Cum orice abatere de la regula trebuie sa aiba in spate ceva important sa va explic despre ce este vorba. M-am apucat sa imi vopsesc singur motocicleta (Aprilia Pegaso) pentru ca nu doream sa dau multi bani pentru ceea ce imi doream sa iasa. Asa o vopseala de mantuiala la niste preturi de doi lei gaseam sa fac, dar mai bine ma lipsesc.
Problema cea mai mare a fost faptul ca nu am pistol, compresor, cabina de vopsit dar am zis ca merge si in garaj cu sprayul. Toata lumea a zis ca nu merge dar magarul incapatanat (eu) nu a vrut sa asculte.
Haide sa vedem despre ce este vorba:
- smirghel de 600, 800, 1000, 1500, 2500, 3000 (cam cinci din fiecare)
- vopsea la spray (facuta pe loc la magazin nu imbuteliata deja)
- lac la spray (idem)
- chit (optional)
- banda de izolat
- cutter
- degresant
- laveta antistatica
- rabdare multa
- ceva banuti pentru ca astea toate costa
- optional ceva stickere cu ce doriti voi

Zis si facut, dupa ce m-am inarmat cu toate cele de mai sus am purces la treaba. Cred ca cel mai important lucru pe care l-am invatat a fost sa am rabdare, sa iau totul pe rand sa nu ma grabesc deoarece din graba a trebuit sa refac doua repere. Se ia la smirghel toata motocicleta pentru a indeparta lacul vechi si pentru a deschide porii vopselei. In acest stadiu este cel mai bine sa lasati piesele pe motocicleta deoarece sunt mult mai usor de manipulat in felul acesta. Eu la acest stadiu am mers pana la 1000 cu smirghelul (nici nu trebuia atat dar asta e, my bad). e timpul sa le dezasamblam si sa continuam cu smirghelul in locurile greu se slefuit cat erau montate.
Urmeaza vopsitul. eu as recomanda sa vopsiti intr-un spatiu aerisit dar cu o temperatura si umiditate constanta, de asemenea as recomanda sa nu spalati atelierul, garajul inainte de vopsire (vopseaua nu se intelege cu umezeala). Daca e necesar, atunci spalati cu o zi inainte si ati rezolvat problema. Trebuie sa mai precizez ca nu vopsitul este important ci pregatire, nu va grabiti sa vopsiti, daca nu ati slefuit bine inainte degeaba vopsiti.
Inainte de vopsit curatati suprafetele cu o carpa cu degresant si apoi dati peste cu laveta antistatica fiind atenti sa nu puneti mana unde urmeaza sa vopsiti, sa nu fie ude piesele, sa nu fie nedegresate. Asa cum am mai prezicat, eu am vopsit cu spray la care am atasat un suport foarte ajutator (vezi foto). Sprayul se tine cam la 20-25 cm de suprafata si niciodata nu incepeti pe piesa, niciodata nu terminati pe piesa. Un alt sfat este sa tineti sprayurile in apa calda inainte de vopsire cam 15 minute. Pentru ca am ales o vopsea mata aceasta se poate corecta, se dau 3 straturi, se verifica, daca are impuritati sau daca a curs, caz in care se lasa 10 minute dupa care se foloseste smirghel fin. Lasati 15 minute intre straturi si gata.

Urmeaza o perioada de 24 de ore in care sa mai faceti altceva la motocicleta deoarece vopseaua trebuie sa sa usuce (rabdare). Urmeaza lacul! Ca si mai sus, suprafetele se curata, degreseaza, sterg cu carpa antistatica. Deoarece este mai dificil de dat lacul, eu va sfatuiesc ca primele doua straturi sa le dati gazate (adica abia sa acopere suprafata). Lasati cel putin 20-25 minute intre straturi si apoi dati doua straturi ude. Aici este mai greu deoarece sansele sa curga sunt foarte mari dar nu va faceti probleme (in viata doar moartea nu are rezolvare). Daca dati 2 straturi gazate trebuie sa mai dati cel mult 3 umede, altfel lacul va parea ca nu se mai usuca niciodata.
Ah, uitasem, daca aveti autocolante asta e momentul sa le puneti, inainte de lac.
Asteptati 3 zile, si daca aveti unde, scoateti-le afara incepand cu a doua zi astfel incat sa se intareasca mai repede. Razele UV ajuta la o uscare mai rapida a lacului.

Si acum ...stupefactie....   ... oricum nu v-a iesit bine, oricum a curs, oricum a facut coaja de portocala, nu-i nimic "iegzista o explicatie" . Asta e partea pe care multi o exclud dar care este cea mai importanta: tot lacul se ia la smirghel. Daca nu arata rau recomand direct 2500 si apoi 3000, daca arata rau, incepeti cu 1500 sau poate chiar 1200. Tot ce trebuie sa fiti siguri este ca aveti destul lac astfel incat sa nu ajungeti la stratul de vopsea. Dupa ce toata motocicleta voastra arata ca inainte de vopsire   , faceti rost de una bucata bormasina sau flex, un suport pentru bureti de polish, doi bureti (unul mai poros altul mai fin), 3M polish si 3M glaze. Polisati cu prima solutie si cu buretele mai poros apoi cu glaze si cu buretele mai fin. Glaze-ul poate fi dat si manual daca nu v-au ramas urme circulare pe lac. Aveti grija de asemenea sa puneti banda izolier pe colturi in timp de slefuiti si in timp ce polishati deoarece s-ar putea sa intrati prea adanc si sa luati vopseaua sau lacul de pe margini.

Tadam, cam asta e tot. Nu dati ceara   , cel putin 3 luni nu dati ceara deoarece s-ar putea sa va para rau si sa stricati tot. Cam asta e tot, dati o bere cand ne intalnim  si nu uitati, rabdare si tutun.

O sa pun poze cu toate procesele si cu rezultatul final in cursul zilei de azi dupa ce le descarc din aparat.

Attached Files

  • Attached File  14.JPG   74.95K   46 downloads
  • Attached File  15.JPG   72.86K   42 downloads


#53
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
Sa va dea Dumnezeu sanatate si asfalte uscate!
Ce m-as face fara voi!!??!!
De abia astept sa ma apuc de treaba!

#54
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Cum e? Ai terminat treaba?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate