Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

Clasificare motociclete

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#19
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
Am facut noi sapaturi si am gasit F650 cu preturi intre 1500-2000 euroi, an 1995-1999, intre 21000 - 60000km, la nemti.
Neavand permis A, va trebui sa merg cu masina s-o aduc. Merita facut efortul, sau gasesc si pe la noi oameni seriosi? Ca n-am de unde sa iau expert cu mine, dar ma gandesc ca nemtii au mai putini tepari decat alte natii.
tchoara, madcox, ce verdict dati? ma arunc prea sus sau fac o investitie "desteapta"?
Precizez ca intentionez ca in primii ani sa ma "antrenez" pe sesurile si delurile patriei din apropierea domiciliului, ca sa nu cumva sa incurc traficul sau sa risc cine stie ce evenimente nefericite, deci singurele cazaturi ale "bijuteriei" vor fi pe iarba sau pamant (sper).
madcox, voi preceda conform sfatului, dupa sarbatoarea Invierii Domnului, caci acum sigur toata lumea taie miei si face cozonaci.
Sarbatori fericite tuturor, sa fiti iubiti si sa iubiti!
Adi.

#20
madcox

madcox

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 05.03.2009
am mai spus...la BMW f650 nu imi place ca este monocilindru. Bineinteles, ca sunt oameni care fac turul lumii cu astfel de motociclete, insa eu nu agreez modelul, desi sunt fan motociclete bmw. de fapt f650 nu este bmw, ci un fel de aprilia pegaso cu mici modificari. acestea 2 impart acelasi motor, si anume rotax.
eu unul nu as da 2000 euro pe un motor care este in germania. o sa mai coste inca cel putin 500 euro transportul. nu conteaza natia, ci ce cumperi tu si de la cine. eu mi-am luat motoreta din  italia acum 2 ani. am fost si am luat-o. daca vrei, te pot insoti sa alegi, caci am mai facut asta de multe ori, insa pe teritoriul tarii. faceam asta frecvent pana acum 2 ani. nu percep nimic.
mai bine ma suni cand vrei si macar iti explic ce si cum in baza cunostintelor mele.

vorba cu "sa fiti iubiti si sa iubiti" o foloseam eu in exclusivitate...pana acum... :D

#21
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006

View Postmadcox, on 3rd April 2010, 12:05, said:

am mai spus...la BMW f650 nu imi place ca este monocilindru. Bineinteles, ca sunt oameni care fac turul lumii cu astfel de motociclete, insa eu nu agreez modelul, desi sunt fan motociclete bmw. de fapt f650 nu este bmw, ci un fel de aprilia pegaso cu mici modificari. acestea 2 impart acelasi motor, si anume rotax.
eu unul nu as da 2000 euro pe un motor care este in germania. o sa mai coste inca cel putin 500 euro transportul. nu conteaza natia, ci ce cumperi tu si de la cine. eu mi-am luat motoreta din  italia acum 2 ani. am fost si am luat-o. daca vrei, te pot insoti sa alegi, caci am mai facut asta de multe ori, insa pe teritoriul tarii. faceam asta frecvent pana acum 2 ani. nu percep nimic.
mai bine ma suni cand vrei si macar iti explic ce si cum in baza cunostintelor mele.

vorba cu "sa fiti iubiti si sa iubiti" o foloseam eu in exclusivitate...pana acum... :D

Daca ma duc s-o aduc, costurile suplimentare sunt de cca 300-350 euro. Mi se pare rezonabil, cu conditia sa dau de oameni ca cei de la care am luat masinile familiei. (reprezentanta, seriosi, obraz fin, intr-un cuvand nemti :thumbup: )

Citind tot mai multe despre modelele in discutie, incet-incet inclin spre Transalp. Mai ales ca n-as vrea sa schimb mobra macar 3-5 ani. Dar, mai am de studiat. Dupa sarbatori, te sun!

Cat despre expresie, imi cer scuze, n-am stiut ca ai exclusivitate. Mi se parea mie c-am mai auzit-o undeva. Probabil am patit ca Moga, la care toata muzica seamana cu a altcuiva :lol:      Insaa este unicul mod in care merita sa traiesti.
Doamne-ajuta!

#22
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
in ultimele 24 h am tot sapat si-am sapat.
CB 500 e mai mult decat imi doresc eu orientata spre asfalt, ori eu imi doresc sa merg mai mult pe langa asfalt.
Concluzia e clara: Transalp sau F650.
Din review-uri, constat ca pe mai multe forumuri de specialitate, sustinatorii transalp vin cu argumente de ordin tehnic, in timp ce fanii f650 manifesta o componenta emotionala, bazata mai mult pe imaginea brandului.
Honda pare mai "asezata", mai pentru varsta mea (33-34), in timp ce BMW-ul pare a fi mai "usuratec", mai tineresc.
Pentru un incepator par a fi totusi ambele modele potrivite. Fiabilitatea nu pare sa lipseasca niciunuia din modele.
Preturile, de asemenea sunt sensibil egale, ba chiar pe mobile.ro, pana in 2000euro BMW sunt mai multe si o idee(100-250euro) mai ieftine. La fel si Pegaso.
Cu toate astea, parca incep sa inclin spre Transalp. Ajutorul vostru se va dovedi cu siguranta extrem de important, asa ca nu ezitati!

Nu mi-a spus nimeni inca pe la ce varsta kilometrica nu mai merita atentia unui cumparator incepator, in sensul ca entuziasmul fiind mai mare voi parcurge in primii 2-3 ani destul de multi km. Cam ce viata medie are un motor utilizat in mod curent, dar normal, nu la curse?

Si cum ziceti ca e solutia cea mia potrivita: Romanica, Italia sau Germania?

#23
tchoara

tchoara

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,465
  • Înscris: 05.02.2007
Ti-ai facut temele bine! Ca sursa de achizitie, Transalp-ul l-as lua de la noi, inmatriculat, fara batai de cap. Ca varsta/kilometraj a zis si cineva mai sus - nu prea conteaza asa mult cat conteaza mobra efectiv, pana n-o vezi nu-ti face sperante. Kilometrii se dau inapoi usor. Si ca varsta... O mobra cazuta si forjata din 2005 e evident o alegere mult mai proasta ca una din 1990 intretinuta cum trebuie. Asta cu intretinerea si forja iarasi nu poti s-o afli decat inspectand utilajul concret, din anunturi toate arata bine. Am zis Romania din moment ce aici e lejer si cu alegerea: te duci, vezi, nu-ti place, nu iei, te duci in alta parte, vezi si acolo. Aici poti sa iei pe cineva dupa tine, un mecanic de mobre care se pricepe, pe cand in afara nu, e doar alegerea ta si cu mobra aia ramai. Transalp-ul a fost mereu o mobra fiabila pe care te poti baza, nu mi-ar fi frica sa iau una chiar si din 1990. Pana la urma, aia e, nu putem sa luam mobra din 2009 si buna, si inmatriculata, si la 1500 de euro. Vezi pe forumul de profil daca e dispus cineva sa mearga cu tine cand iti alegi, intrebi cat te costa, da' e mai bine sa dai 1-2 milioane decat sa iei teapa cu 40.

#24
madcox

madcox

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 05.03.2009
esti incepator, si o sa iti fie greu pe f650 caci este inalta. poate si pe Transalp, insa acolo ai avantajul unui motor 2 in V. Ambele sunt manevrabile si usurele. Transalpul este o alegere buna. Adica este buna si de mers la "piata" si de mers in excursie la munte cu sotia si bagajele, insa atentie...nu este asa usor sa manevrezi o motoreta pe teren accidentat, si este posibil sa si coplesit initial de gabaritul motoretei. Eu tot tineam sus si tare pe Cb 500, caci este ma joasa, si totusi din experienta zic ca nu o sa mergi asa mult pe teren accidentat pe at crezi. Poate ma insel, dar am multe cunostinte care si-au luat motorete de mers si pe off-road, si merg cu ele 95% pe asfalt, si cei 5% pe drum forestier. Bineinteles ca alegerea este a ta, si te vei lamuri mai tarziu. Suna-ma si iti mai zic ce trebuie verificat la una cand o gasesti, si alte cele.

#25
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
Deocamdata nu intentionez sa ingras statul si asiguratorii, asa ca voi "cotropi" numai prin colb si tarana. Asa ca proportia va fi exact inversa, respectiv 95% off si accidental si doar unde nu se poate evita 5% asfalt. Ca parca nici permis nu ma trage inima sa-mi iau, ca e cu cip :thumbdown:

#26
tchoara

tchoara

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,465
  • Înscris: 05.02.2007
E dubios fara permis. Cum ajungi cu mobra in padure? Iei remorca si o sui in masina? Pe un drum public tot o sa ajungi cu ea pana la urma si fii fara grija ca o sa dai de un politist zelos. Plus ca investitia in remorca e lejer mai mare decat investitia in permis. Stai linistit cu cipul ca nu e ala instrumentul de control al populatiei, exista multe alte metode aplicabile la o scara mult mai mare, in special de ordin economic, nu high-tech. Parerea mea - nici macar nu lua in considerare varianta de a nu obtine categoria A.

#27
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
Greseala pt off topic imi apartine, mi-o asum si-mi cer scuze.
Problema e ca nu prea gasesc pe site-urile romanesti anunturi care sa se inscrie in doleante. Sunt binisor mai scumpe (cam 500 euro) decat cele cu aceleasi date in Italia sau Germania. Numai ca nepricepandu-ma daca ma duc dupa ea o iau ... pe cuvantul vanzatorului si pe niste verificari cel mult optice facute dupa ghidurile gasite pe net. De adus nu cred ca e nevoie de platforma, cred ca intra intr-un break, eventual roata fata demontata.
Totusi, destul de complicat in ambele variante. Cred ca ideal ar fi sa iau de la o firma importatoare de sh sau, cum recomanda madcox, sa iau un cunoscator la ... talcioc.

#28
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
De exemplu, ce-ati alege din aceste 2 variante?
http://www.moto.it/m...tml?msg=2446932
sau
http://www.moto.it/m...tml?msg=2402694

#29
madcox

madcox

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 05.03.2009
firmele importatoare nu prea au motoare ieftine. adica nu cred ca o sa gasesti la ei vreo motoreta de 1500 euro. chiar daca gasesti, faptul ca este o societate comerciala nu iti garanteaza ca produsul este de calitate.

din link-urile puse de tine nu pot sa zic decat ca din poze par ok...
apropo...ce inaltime ai?

#30
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
Asa cum am scris si-n primul post, am 1,80 in scadere (datorita inaintarii lente si sigure in varsta!), vreo 85kg (posibil in crestere, din aceleasi motive!).

#31
madcox

madcox

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 05.03.2009
nu este nicaieri inaltimea, sau nu vad eu...whatever.
Ai o inaltime buna, insa vorbim vorbe pana cand nu te sui pe una din ele si stabilesti cat de inalta/grea este fiecare...

#32
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
Cer scuze, in alta parte facusem aceste precizari morfo-anatomice!
Am realizat ca doar pe internet nu se poate lua o astfel de decizie, asa ca am inceput sa caut bikerii din oras. Sunt pe cale sa ma inalnesc cu ei, la o proxima intalnire de-a lor, ceea ce-mi va deschide o noua perspectiva asupra problemei: perspectiva practica!
Asta nu inseamna nici pe departe ca ce m-ati invatat voi aici nu este cel putin la fel de important, drept pentru care, inca odata va multumesc.

#33
madcox

madcox

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 341
  • Înscris: 05.03.2009
De unde esti Adris?

#34
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
Sunt domiciliat in locul unde Fanel l-a babardit pe stra-strabunicu' lu' Tarkan, in wasluy city.
Iar cel din poza e motanelul meu (Fanel) cand era mic. Iti dai seama cam cat de rau s-a facut acum, ca e baiat mare!?!
Adi.
Stima!

P.S. Uite ce anunt am gasit: http://www.bikeshop....003-266246.html

Ai merge cu mine sa-l vedem?

Edited by adris1919, 12 April 2010 - 21:55.


#35
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
Pacat! s-a vandut deja. Parea totusi foarte in neregula pretul, prea mic!

#36
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
Spuneti-mi va rog, cum e mai bine, avand in vedere criteriile enuntate anterior:  
TA600 '94-'97 intre 1300-1900 euro sau TA650 2000-2006 intre 2200-3000 euro?
Daca merita modelele mai noi, sunt dispus sa fac efortul si sa mai pun ceva cash la bataie. Cam in ce ar consta plusurile modelelor mai noi, in afara de micile modificari estetice si aparitia discurilor de frana pe fata incepand cu modelele din '97?

Alta chestiune: e atat de important ABS-ul incat sa ma orientez spre GS?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate