Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Clasificare motociclete
Last Updated: Dec 15 2016 11:46, Started by
adris1919
, Mar 18 2010 14:13
·
0
#55
Posted 03 January 2011 - 10:02
eu zic sa aduni bani pana la vreo 8 mii de euro si iti cumperi un motor nou si stii ca nu o sa ai probleme ,
daca iti iei secound hand risti sa mai bag 2 mii de euro in el nu fa o prostie ! si pe mine ma mancat in cur sami iau un motor de la un muist din bucuresti , pacat ca nu am fost eu sa iau motoru sa dus tatal meu sal cumpere , iar taicamiu cum nu se prea pricepe la motoare va dati seama ce sa intamplat , intotdeauna cand te duci sati iei un motor dute cu un prieten care stii ca are cunostinte! |
#56
Posted 09 December 2011 - 01:18
Update de caz:
Pana la urma am luat Transalp 650. Din cauza unor complicatii cu actele n-am putut sa mai ies pe strada cu el, dar microbul m-a virusat rau de tot, asa ca am mai luat un Drz 400e inmatriculat si cu 2 seturi de roti (SM si cramponate), cu care am prins mare drag de coclau, padure, hula-hula stiti voi... Dar, la plimbari usoare nu merge si cu pasager si nu-mi convine deloc. Acum, dupa ce s-au mai lamurit putin lucrurile, am o noua dilema existentiala: sa caut o mobra suficient de usoara cat sa pot face off-road real cu ea, dar si sa ma duca cu tot cu pasager pe drumuri lungi pe sosea (gandul zboara imediat la un SuperTenere 750, sau mai degraba un KTM 990adv), sau sa rezolv problema cu Transalpul si sa iau o capra mai usoara decat DRZ-ul? Sau, varianta a 3-a, sa iau alt touring mai specializat si mai potent decat Transalpul(probabil Varadero) si o capra usurica(rm-z 250). Ambele actuale le-am ales pentru fiabilitatea declarata si demonstrata, pentru gradul mare de polivalenta. Totusi, polivalenta poate fi un neajuns cand vorbim de un grad sporit de specializare pe un domeniu. Transalpul nu va face niciodata offroad autentic, iar drz-ul nu va fi in veci o motoreta de touring. Un mix intre cele doua parca mi-ar surade cel mai mult, insa unde gasesc un v-twin (sau, ma rog, un bicilindru) fiabil care sa nu aiba peste 160 kg, sa se incordeze cu un cuplu de macar 70-75Nm si o herghelie de cel putin 80-90cp? |
#57
Posted 13 December 2016 - 00:20
Salut!
Nu am reușit să înțeleg diferența între Cruiser și Touring Mulțumesc |
#58
Posted 15 December 2016 - 11:46
liliac-alb, on 13 decembrie 2016 - 00:20, said:
Salut! Nu am reușit să înțeleg diferența între Cruiser și Touring Mulțumesc https://en.wikipedia..._of_motorcycles |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users