Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Side - Antalya

Nume fetita - international dar c...

A fost lansat MX Linux 23.3

Pompa bazin gradina
 Nici hackerii nu mai sunt ce-au f...

Arici in curte

Telefoane achizitionate de pe OLX

Incalzire pardoseala slim (renova...
 Probleme echitatie amatori

Scurgere chiuveta -> teava co...

Trigger Warning (2024)

Pareri cartiere/zone in care ati ...
 Care este culoarea normala de soia?

Comertul cu arcuri si arbalete

Masini pe benzina usor pretabile ...

Am primit facturi dupa ce am renu...
 

Accident la 280 Km/h ep.1

- - - - -
  • Please log in to reply
133 replies to this topic

#19
Cipsu

Cipsu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,032
  • Înscris: 06.05.2004

StGermain, on Jun 22 2005, 15:34, said:

Pretena sa statea in dreapta si a fost gasita la mare distanta de masina, nestiindu-se pe unde a iesit (probabil parbriz). A fost gasita langa un stalp a unui indicator de pe marginea celalata a drumului, insa fara o parte din cap, si fara pic de creier...

<{POST_SNAPBACK}>

Cap si creier nu a avut nici inainte daca l-a lasat pe nebun sa mearga cu viteza aia! Putea sa-i spuna sa o lase sa coboare si sa se duca-n mm cu viteza maxima. Puii mei, accepti cacatul iti asumi si riscul. Ce mama dreaq, nu putea sa coboare?!?

#20
BorisFlokow

BorisFlokow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,108
  • Înscris: 28.08.2004
Daca purtau centuri nu le era bine, dar era foarte posibil sa scape. Airbag-urile sunt foarte periculoase in cazul in care acestea sunt declansate in momentul in care soferul nu are centura. In mod normal airbag-urile nu ar trebui sa se umfle daca nu porti centura.

#21
Cipsu

Cipsu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,032
  • Înscris: 06.05.2004

BorisFlokow, on Jun 22 2005, 16:02, said:

Daca purtau centuri nu le era bine, dar era foarte posibil sa scape. Airbag-urile sunt foarte periculoase in cazul in care acestea sunt declansate in momentul in care soferul nu are centura. In mod normal airbag-urile nu ar trebui sa se umfle daca nu porti centura.

<{POST_SNAPBACK}>

Tu te auzi ce spui?!?
Poate sa scape intregi ca si integritate corporala, dar cu viata nu aveau nici o sansa!
Tu iti dai seama ce se intampla cu organele interne la o tavaleala ca aia?! 280 km?h E mult rau....nu au avut nici o sansa!
Ma oftic rau cand vad ca se intampla asa ceva, nefericitii astia s-ar rasuci in mormant sa stie cata suferinta provoaca familiilor lor si celor apropiati.

#22
BorisFlokow

BorisFlokow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,108
  • Înscris: 28.08.2004
Nu sunt de accord cu tine Cipsu, eu sunt de parere ca aveau sanse sa supravietuiasca daca purtau centuri de siguranta.

#23
shumilica

shumilica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,011
  • Înscris: 05.02.2004
care din voi a recunoscut ca e maseratti din poze si nu dupa ce a scris u9511160 ? :w00t:
credeti ca daca la impactul cu acel damb de pamant rotile se roteau ( si nu era blocate pe frana, sau in fine semi blocate, avand abs ) in concordanta cu viteza masinii nu ar fi ajutat la decolarea masinii.. cum sa zic eu... mai in siguranta ?

#24
u9511160

u9511160

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 531
  • Înscris: 16.02.2005
Relativ Off-topic: scria pe acolo ca au gasit urme de frane cam pe distanta de 100m.

Stie cineva cam cati Km/h se pierd pe metrul de frana? (avand in vedere ca avea o supermasina).....

#25
shumilica

shumilica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,011
  • Înscris: 05.02.2004
daca ai masina cu abs, masina lasa urma de frana ?  :w00t:  :w00t:
probabil urmele de frana erau urme de acceleratie (demaraj cu scart :D )

#26
u9511160

u9511160

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 531
  • Înscris: 16.02.2005

shumilica, on Jun 22 2005, 16:30, said:

daca ai masina cu abs, masina lasa urma de frana ?  :w00t:  :w00t:
probabil urmele de frana erau urme de acceleratie (demaraj cu scart :D )

<{POST_SNAPBACK}>

Da, lasa. Urmele de frana sunt cel mai pregnante cand forta de frecare cu asfaltul e cea mai mare....

#27
Cipsu

Cipsu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,032
  • Înscris: 06.05.2004

BorisFlokow, on Jun 22 2005, 16:22, said:

Nu sunt de accord cu tine Cipsu, eu sunt de parere ca aveau sanse sa supravietuiasca daca purtau centuri de siguranta.

<{POST_SNAPBACK}>

E parerea ta, o respect, dar e dreptul meu sa te contrazic. Am vazut odata un documentar pe discovery despre efectul traumatic al accidentelor rutiere asupra corpului uman. Decelerarea provocata de impact face toata treaba, chiar daca prin absurd ai scapa de loviturile inerente si strivire(mai priveste odata pozele). D-zeu stie cati G actioneaza pe tine la decelerare de la 280 km/h la 0.

#28
BorisFlokow

BorisFlokow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,108
  • Înscris: 28.08.2004
Da, lasa urme.

#29
BorisFlokow

BorisFlokow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,108
  • Înscris: 28.08.2004
Problema este ca nu au decelerat de la 280 la 0. Daca erau urme de frana pe o distanta de 100 de metri inseamna ca viteza era sub 200 tinand cont ca masina era una sport ... frane "putin" diferite decat cele de pe dacie :D ... etc. Deci sa zicem ca impactul a avut loc la 200, si masina nu a oprit instantaneu de la 200 la 0, ci treptat ca nu a fost lovitura frontala cu o alta masina. Deci tinand cont de aceste circumstante cei doi puteau sa ajunga la spital cu rani foarte grave dar sa scape, in cazul in care purtau centuri de siguranta, aceasta este parerea mea.

#30
Cipsu

Cipsu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,032
  • Înscris: 06.05.2004

BorisFlokow, on Jun 22 2005, 16:41, said:

Problema este ca nu au decelerat de la 280 la 0. Daca erau urme de frana pe o distanta de 100 de metri inseamna ca viteza era sub 200 tinand cont ca masina era una sport ... frane "putin" diferite decat cele de pe dacie :D ... etc. Deci sa zicem ca impactul a avut loc la 200, si masina nu a oprit instantaneu de la 200 la 0, ci treptat ca nu a fost lovitura frontala cu o alta masina. Deci tinand cont de aceste circumstante cei doi puteau sa ajunga la spital cu rani foarte grave dar sa scape, in cazul in care purtau centuri de siguranta, aceasta este parerea mea.

<{POST_SNAPBACK}>

reportajul asa spune: la momentul impactului aveau 280. cu stalpii de telegraf si pinii rupti cum ramane?
Oricat  de superproiectata sa reziste la impact ar fi masina, nici draq nu iti da sanse la plezneala la 200 km/h sau peste... Uita-te la testele alea de siguranta...
de acord, franarea la avioanele astea actioneaza altfel decat la o masina de serie. Pe de alta parte ceva e ilogic. Dupa 100m de frana fierul avea 280. Atunci cat mama dreaq avea inainte de franare?!? 350? nu sunt si astea limitate electronic?

#31
shumilica

shumilica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,011
  • Înscris: 05.02.2004
uitati-va la pozele in care se vad scaunele, e clar ca avea loc de o fiinta acolo, deci nu e vorba de strivire.
totusi 280 de km pe ora e exagerat, nu cred asa ceva, MAXIM dar maxim 200-230km/h.
eu zic ca aveau sanse mari de supravietuire daca aveau centurile puse si in momentul impactului cu pamantul accelerau ( pana atunci punand frana ).

#32
BorisFlokow

BorisFlokow

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,108
  • Înscris: 28.08.2004
Ma rog, fiecare cu parerea lui, eu ma gandesc ca daca el a mai fost constient dupa accident sa cheme salvarea, si a trait destul de mult dupa accident, eu cred ca daca purtau centura li se mareau extrem de mult sansele de supravietuire.

#33
StGermain

StGermain

    RL 118

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,517
  • Înscris: 04.04.2004
Cipsu, Cipsu, Cipsu:

In primul rand, singura, dar SINGURA ipostaza in care  poti ajunge de la viteza cu care te deplasai la 0 instantaneu este acnd intri inr-un zid sau o locomotiva ceva...

Nu tu copac (din care te respingi si iti continui inca "ceva" timp drumul") nu tu alta masina, nu tu nimic altceva.

Baiatul asta nu a intrat in nici un copac, a intrat cu burta masinii intr-un maldar de pamant, care se afla pe marginea drumului. (un mic delusor care mergea odata cu soseaua). De fapt, se spune ca int imp ce mergea cu 270, de-odata soseaua a inceput sa coboare, insa a fost un punct de coborare brusca (din acela in care ne plane noua cand ni se ridica parca stomacul la gat), insa avand o asemenea viteza, masina au uitat acumva sa mai coboare, si s-a ridicat de pe pamant, iar cand a coborat, rotile cat si traiectoria nu au fost in concordanta perfecta (ceva de genul ca masina mergea cu un colt in fata). Soferul a incercat sa redreseze si franeze insa nu a mai avut ce, pentru ca deja trecuse si de contrasens si de acum se apropia de acel delusor... de care s-a izbit dupa care si-a mai continuat inca mulet zeci de metri drumul - deci nici gand sa se opreasca de la 280 la 0 imediat . Pe deasupra, si asta am mai spus mai sus, el a ramas in masina ranit foarte grav, insa  in viata!. Dupa ce a ajuns la spital ambulanta si l-au vazut medicii si s-au apucat de el, dupa un timp a murit, deci poate daca ar fi avut 260 sau ar fi venit ambulanta mai repede sau altceva, poate ar fi scapat. Cu centura pusa deja sansele sa fi scapat cresc mult, si pentru el, si pentru pasagera, ceea ce EVIDENT nu se poate spune ca s-ar fi intamplat daca ar fi intrat intr-un copac, masina, sau cladire!

Edited by StGermain, 22 June 2005 - 17:02.


#34
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,723
  • Înscris: 18.07.2003
si eu zic ca ar fi scapat. 100 de metri de frane inseamna c-ar fi reduse de la 270 la 220, de exemplu, nu stiu ce poate frana masina aia, cum e asfaltul acolo, etc.

de acolo un damb, niste tavaleli in aer si aterizarea finala infipt intr-o gradina.

ei bine, astia amandoi au murit pentru ca au fost proiectati afara de fortele centrifuge etc. imobilizati cum trebuie in centuri pretensionate, scaune sport, airbaguri de jur imprejur sunt sigur ca baiatul ala nu mai avea burta spintecata de rama usii, nici fata capul spart de coltul indicatorului.
practic ar fi ramas imobilizati in scaune, stransi cu centurile si presati de airbaguri in timp ce toata masina s-ar fi deformat in jurul lor. da, ar fi avut leziuni, rupturi interne, bla bla, dar macar ar fi iesit din masina intr-o bucata si nu cu creierii intr-o punga de plastic.
cel mai realist ar fi sa zic ca ar fi scapat cu viata. poate cu luni de spitalizare si alte astea, dar cu viata. chiar si la viteza aia, atata timp cat nimic n-a patruns in cabina peste ei, ar fi scapat.

de altfel, dupa cate puteti vedea, scaunele sunt destul de departe de marginile caroseriei, care nu intra in vreun mod prea amenintator in cabina, si nici nu sunt prea apropiate de spatiul pasagerilor.

ca n-ar fi meritat sa scape tipul e alta problema, personal i-as da un omor din culpa si inconstientului care i-a permis sa conduca asta pe drumuri. in toate tarile normale faci scoala de pilotaj si o minima experienta pana sa ai voie sa conduci asa ceva. dar deh, tara lu papura voda.

toata jalea pentru familia fetei, dar pentru copilul retard&co n-am nici un pic de mila. pedala aia nu se apasa singura, asa ca sa n-aud comentarii.

#35
Cipsu

Cipsu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,032
  • Înscris: 06.05.2004

StGermain, on Jun 22 2005, 16:59, said:

Cipsu, Cipsu, Cipsu:

In primul rand, singura, dar SINGURA ipostaza in care  poti ajunge de la viteza cu care te deplasai la 0 instantaneu este acnd intri inr-un zid sau o locomotiva ceva...

Nu tu copac (din care te respingi si iti continui inca "ceva" timp drumul") nu tu alta masina, nu tu nimic altceva.

Baiatul asta nu a intrat in nici un copac, a intrat cu burta masinii intr-un maldar de pamant, care se afla pe marginea drumului. (un mic delusor care mergea odata cu soseaua). De fapt, se spune ca int imp ce mergea cu 270, de-odata soseaua a inceput sa coboare, insa a fost un punct de coborare brusca (din acela in care ne plane noua cand ni se ridica parca stomacul la gat), insa avand o asemenea viteza, masina au uitat acumva sa mai coboare, si s-a ridicat de pe pamant, iar cand a coborat, rotile cat si traiectoria nu au fost in concordanta perfecta (ceva de genul ca masina mergea cu un colt in fata). Soferul a incercat sa redreseze si franeze insa nu a mai avut ce, pentru ca deja trecuse si de contrasens si de acum se apropia de acel delusor... de care s-a izbit dupa care si-a mai continuat inca mulet zeci de metri drumul - deci nici gand sa se opreasca de la 280 la 0 imediat . Pe deasupra, si asta am mai spus mai sus, el a ramas in masina ranit foarte grav, insa  in viata!. Dupa ce a ajuns la spital ambulanta si l-au vazut medicii si s-au apucat de el, dupa un timp a murit, deci poate daca ar fi avut 260 sau ar fi venit ambulanta mai repede sau altceva, poate ar fi scapat. Cu centura pusa deja sansele sa fi scapat cresc mult, si pentru el, si pentru pasagera, ceea ce EVIDENT nu se poate spune ca s-ar fi intamplat daca ar fi intrat intr-un copac, masina, sau cladire!

<{POST_SNAPBACK}>


de acord cu tine, nu este vorba de decelerare la 0, a fost mai mult tavaleala decat impact nimicitor. Daca ar fi intalnit ceva care sa reziste la impactul asta (zid, cap de pod, TIR) atunci discutia nu ar avea sens!
Eu ma refer la faptul ca leziunile interne ar fi fost suficient de grava sa le provoace moartea si daca ar fi purtat centura. Cele externe, loviturile, in mod cert ar fi fost mult reduse!
nu stiu...e discutabil, inteleg punctul vostru de vedere(era inca in viata) dar imi vine greu sa cred ca amaratii ar fi avut o sansa cu centurile puse.

#36
addicted

addicted

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,723
  • Înscris: 18.07.2003
dude, eu am luat o bucata de bordura de dimensiunea unui frigider dat in 4 cu 80/h. aia avea vreo 150 de kg, eu cu rabla de kart tot vreo 120. nu purtam centura ca nu are, dar aveam casca.

m-am ales cu 2 copci la buza si o vanataie langa gat, si am oprit in plin cu pieptu in volan.

inclin sa cred ca nefericitii astia cu vreo 6-8 airbaguri in jurul lor, scaune sport conturate, centuri pretensionate si destule zone de deformare controlata (puse acolo tocmai ca sa nu decelereze brusc de la 280 la 0)ar fi avut sanse sa ii mai pupe pe ai lor o data.

stii cand mor fara cauze evidente? cand n-au airbaguri sa-i franeze si se duc ca lemnu in centuri chioare. am auzit de rupturi de ficat, pancreas, si ce mai e prin abdomen din faza asta, iar deasupra se vedea doar o vanataie.
nu uita ca asta e o masina sport de la care se asteapta mai frecvent vitezele astea, nu un Passat impins la maximul maximelor.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate